Yayınlar & Eserler

Makaleler 68
Tümü (68)
SCI-E, SSCI, AHCI (26)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (30)
ESCI (3)
Scopus (34)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. Sulak Alanların Kurutulmasının Doğal Afetlerle İlişkisi

Geçmişten Günümüze Hatay Tarihi, Hatay, Türkiye, 13 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. SULAK ARAZİLERİN KURUTULMASININ DOĞAL AFETLERLE İLİŞKİSİ VE BU AFETLERİN TOPLUM HAFIZASINDAKİ YERİ

Uluslararası Atatürk Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Türkiye’deki Dijital Oyun Kavramına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.347, (Özet Bildiri)

4. İlkokul düzeyinde uzaktan eğitim süreçleri

“I. Uluslararası Muallim Rıfat Bilge Eğitim Sempozyumu” , Kilis, Türkiye, 21 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

5. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

6. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Girişimcilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 Ekim 2019, ss.298-299, (Özet Bildiri)

7. The Effect of Science History Based Teaching on Primary School Teacher Candidates’xx Images of Scientists

18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının 21.yy Becerilerinin İncelenmesi

III.International Teacher Education Accreditation Congress, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

9. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Girişimcilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

18th International Primary Teacher Education Symposium/16-20 October 2019/Antalya-Turkey, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mühendislik Tasarım Sürecinde Stem Eğitimi Hakkındaki Düşünceleri

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

12. 8-11 Yaş Arasındaki Öğrencilerin Mühendisliğe Yönelik İlgi ve Tutum Düzeyleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

14. Bilim Tarihi Temelli Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğası İnanışlarına Etkisi,

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Temmuz 2019, ss.20-21, (Özet Bildiri)

16. Üçüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi “Maddeyi Tanıyalım” Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi

THE INTERNATIONAL VIRTUAL SYMPOSIUM OF INNOVATIONS IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 3 - 05 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

17. Analysis of Elementary and Secondary School Science Textbooks in Terms ofSocioscientific Issues

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmenleri için STEM Atölyesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Determınatıon Of Science Learning Skills of Classroom Teacher Candidates

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

20. Views of Ecological Footprint and Sustainability in Classroom Teachers

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sosyobilimsel Konular Açısından İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Birleştirilmiş Sınıfta Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Durumlar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

26. Erken Çocukluk Döneminde STEM Eğitimi Hakkında Türkiye’xxde Yapılan Çalışmalar

III. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, 24 - 25 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

27. Eğitimde Drama Yönteminin Etkililiğine İlişkin Bir Metaanaliz Çalışması

Yükseköğrerimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Effects of the Graphic Roman Usage Over Live Awareness of Primary Fourth Grade Students

X. Internatıonal Workshop On Nuclear Structure Properties, 1 - 03 Eylül 2016

30. DEVELOPMENT OF ELECTROMAGNETIC AWARENESS SCALE STUDY FOR CLASROOM TEACHER

X. Internatıonal Workshop On Nuclear Structure Properties, 1 - 03 Eylül 2016

31. Toxic Effects of Sodium Omadine on Drosophila melanogaster larvae

2nd International Congress of Forensic Toxicology-Industrial and Environmental Toxicology, 26 - 30 Mayıs 2016

32. Effects of Some Beverages on the Drosophila melanogaster Survival Percentage

2nd International Congress of Forensic Toxicology-Industrial and Environmental Toxicology, 26 - 30 Mayıs 2016

33. Effects of Some Antiinflamatory Antirheumatic and Analgesics Drugs on Percentage of Survival in Drosophila melanogaster

2nd International Congress of Forensic Toxicology-Industrial and Environmental Toxicology, 26 - 30 Mayıs 2016

34. Investigation of Toxicity of Hydroxyurea on Drosophila melanogaster mwhxflr3

2nd International Congress of Forensic Toxicology-Industrial and Environmental Toxicology, 26 - 30 Mayıs 2016

39. Toxicities of selected insecticides on the survival rate of Drosophila melanogaster (mwh x flr(3)) larvae

9th International Meeting of the International-Society-for-the-Study-of-Xenobiotics(ISSX), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2010, cilt.42, ss.130-131, (Özet Bildiri) identifier

40. In vivo Genotoxicity Assessment of Esbiothrin in Fish (Cyprinus carpio L., 1758) Using the Micronucleus Test and Comet Assay

9th International Meeting of the International-Society-for-the-Study-of-Xenobiotics(ISSX), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2010, cilt.42, ss.126-127, (Özet Bildiri) identifier

44. Travma İyileşme Modeli: Sinir Rejenerasyonu

VIII. Ulusal Sinir Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2008
Kitaplar 17

1. Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Sanal Ters Yüz Sınıf Modeline İlişkin Görüşleri

Fen ve Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, Serüven Yayınevi, ss.33-52, 2024

2. The Effect of STEM Educaiton on Entrepreneurshıp Skılls of Prımary Schools Fourth-Grade Students

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT,Pınar; CALP,Şükran; KILCAN,Tuğba; ÇETİN,Turhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.25-41, 2023

3. Investigation of Student Motivations and Opinions Towards Illustrated Children’s Books Prepared in Accordance With Fourth Grade Science Course Objectives

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, Assoc. Prof. Dr. Pınar BULUT, Assoc. Prof. Dr. Şükran CALP, Asst. Prof. Dr. Tuğba KILCAN, Prof. Dr. Turhan ÇETİN, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.43-59, 2023

4. MÜHENDISLIK TASARIM TEMELLI ÖGRETIM SÜRECI VE STEM EGITIM YAKLASIMI: SINIF ÖGRETMENI ADAYLARININ GÖRÜSLERI

EGITIMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMIK ARASTIRMALAR-I , Prof. Dr. Turhan ÇETIN Doç. Dr. Gökçe KILIÇOGLU Doç. Dr. Erol SÖZEN, Editör, Hyperion , Ankara, ss.264-301, 2022

5. MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ ÖĞRETİM SÜRECİ VE STEM EĞİTİM YAKLAŞIMI: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

EĞİTİMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR -I, Prof. Dr. Turhan ÇETİN,Doç. Dr. Gökçe KILIÇOĞLU,Doç. Dr. Erol SÖZEN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.264-300, 2022 Creative Commons License

6. Fen Öğretiminde Kalite Güvencesine Yönelik Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı

TYYÇ Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması, Dr. N. Burçin HAMUTOĞLU Dr. Öğr. Üyesi Barış ÇUKURBAŞI Prof. Dr. Mübin KIYICI, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.461-528, 2022

7. ilkokulda Çevre Egitimi

İlkokulda Egitim ve ÖgretimBölüm Adı, Prof. Dr. Hayati AKYOL,Ayşegül Avşar TUNCAY, Editör, PEGEM A, Ankara, ss.523-547, 2021
Metrikler

Yayın

136

Yayın (WoS)

33

Yayın (Scopus)

35

Atıf (WoS)

620

H-İndeks (WoS)

14

Atıf (Scopus)

720

H-İndeks (Scopus)

16

Atıf (Scholar)

1699

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

111

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

59

Proje

18

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

31

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları