Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Gregorc Öğrenme Stili Ölçeği

EGITIM VE BILIM , cilt.27, sa.123, ss.42-47, 2002 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Blokzincirine Dayalı Akıllı Eğitim Programı Önerisi

I.ULUSLARARASI EĞİTİMDE MÜKEMMELLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 20 Kasım 2021, cilt.1, ss.36

Özel Yetenekli Öğrencilerin Zihin Alışkanlıklarının Gelişimi

IGATE '21 International Congress on Gifted and Talented Education, Türkiye, 11 - 14 Ekim 2021

TÜRKİYE’DE TRAFİK GÜVENLİĞİ EĞİTİMİNİN ÖNEMİ; DOKÜMAN ANALİZİ ÇALIŞMASI

3. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 16 Mayıs 2020, ss.143-155

Dijital Çağda Öğretimde Yeni Yaklaşımlar, Fen Bilimleri Öğretiminde Ters Yüz Sınıflar Modeli

I. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Nisan 2020

Ortaokul Öğrencilerinin Mustafa Kemal ATATÜRK’e Yönelik Metaforik Algılarının Belirlenmesi

XII. International Congress Of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.234-245

Bir İdeolojik Aygıt Olarak Eğitim Programı

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1479-1495

ATATÜRK’ün Eğitimle İlgili Görüşleri Bağlamında Bir Eğitim Programı Nasıl Olmalıdır?

2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1250-1266

Etkileşimli Tahta Kavramıyla İlgili İngilizce Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modelleri

Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019

Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi

V. TURKCESS- Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1739-1756

8.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi

1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.97-109

Öğretmen Adaylarının ”Matematik” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.85-95

Tasarımsal Düşünme Becerileri

UMTEB- 6.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.84-103

Öğretmen Adaylarının Çizimlerinden ”Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi

International Congress on Social Sciences-2 TARAS SHEVCHENKO, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.499-512

Öğretmen Adalarının ”Nükleer Enerji Santrali” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi

International Congress on Social Sciences-2 TARAS SHEVCHENKO, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.513-525

Curriculums in the Context of Gender Perspective

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri, Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, ss.75-92

Öğretmen Adaylarının ”Kadına Şiddet” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri, Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, ss.243-257

Öğretmen Adaylarının Bilişsel Çarpıtmaları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.863-875

Gözlem Hiyerarşisi Modeline Göre Psikolojik Danışman Adaylarının Gözlem Düzeylerinin İncelenmesi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.788-795

Modern Fizik Kavramlarının Lise Düzeyinde Öğretimi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.806-828

Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Eğitimi” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.796-805

Öğretmenlerin ”Nükleer Enerji” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.771-781

Bir Habitus Olarak Eğitim Programı

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosya Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.973-992

12. Sınıf Öğrencilerinin “Mikroskop” Kavramıyla İlgili Çizimlerinin Bilişsel Seviyelere Göre Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.463-476

Lise Öğrencilerinin Çizimlerinde “AIDS” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.448-462

İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1034-1037

Ölçme ve Değerlendirme Konusunda Öğretmen Adaylarının Algıları

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.345

İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.338-339

Lise Öğrencilerinin Çizimlerinden “Ödev” Kavramına ilişkin Düşüncelerinin Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.61

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.279-280

İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Küreselleşme Ve Göç Konusunda Yapılmış Olan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin Analizi

II. Uluslararası Al Farabi Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.146 Sürdürülebilir Kalkınma

Think, Act And Interact A Study On The Concept Of Culture

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.767

Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler

3. Cyrus International Congress of Education Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma için eğitime yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.26-27

21. yüzyıl becerilerine ait veri kaynaklarının analizi

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.55-56

Öğretmen Adaylarının Zihin Alışkanlıklarının Analizi: Fen Alanı Branşlarından Bir Örnek

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Lise Öğrencilerinin “Ödev” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kavramına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Çizme-yazma tekniği örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1986-1987

Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Analizi

International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.583-584

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Çizme-Yazma Tekniği Örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1985-1986

Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Başarısından Sorumluluk Algılarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DUYGUSAL SEMANTİK DEĞERLER

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Boşaltım Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi Nitel Araştırma Modelinde Hazırlanmış Bir Örnek

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

EĞİTİM FAKÜLTESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARI YÖNÜNDE ANALİZİ

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE YUVA KAVRAMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

ÖĞRETİM TASARIMI ALANINDAKİ TEZ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ 2002 2014 META ANALİZ ÇALIŞMASI

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

DUYGUSAL SEMANTİK FARKLILIĞA GÖRE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YUVA KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DEĞERLER

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına İlişkin Görsel İmajları

7th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2016

The Evaluation of Pre service Teachers Views towards Education for Sustainable Development in Terms of Sources of Information

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Creativity Sense of Secondary Education Students Metaphor Analysis

ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Biyoloji öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre disiplin öz-yeterlik algılarının analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.985-986

Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının KPSS kapsamındaki alan sınavına yönelik görüşlerinin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.964-965

The perspectives of pre-service teachers about sustainable development

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.155 Sürdürülebilir Kalkınma

The effect of classroom management course on self-efficacy of student teachers regarding teaching

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.791-795 identifier

The relationship among teacher efficacy, efficacy regarding teaching, and responsibility for student achievement

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.802-807 identifier

The relationship between personality types and self-efficacy perceptions of student teachers

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.786-790 identifier

Türkiye’de ve bazı Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmenlerin hizmet içi eğitim programlarının karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1586-1601

Dünya’da ve Türkiye’de üstün yetenekliler eğitiminin karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1451-1462

Basında Fatih Projesi

3. Eğitim Yönetimi Forumu, Nevşehir, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.84

Türkiye'de öğretmen yetiştirmenin tarihçesi ve günümüzdeki uygulamalara yönelik öneriler

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 1 - 03 Ekim 2012, ss.117-118

Türkiye'de öğrenim gören Orta Asya'lı öğrenciler ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.119-120

Öğretmen adaylarının çevre okuryazarlıklarının çevre eğitimi öz-yeterlik inançları üzerine etkisi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.79

Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi profillerine öğretmen öz-yeterlik algı düzeylerinin etkisi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.1470-1479

The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs

12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98

The exploration of the attitudes of the science teacher candidates towards teaching profession

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2759-2764 identifier

Developing pedagogical content knowledge in preservice science teachers through microteaching lesson study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2753-2758 identifier

An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568 identifier identifier

Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563 identifier identifier

An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568

Affect of teacher candidates' academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2808-2812 identifier identifier

Analysis of variables that express perception of high school students towards the class environment of biology laboratories

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1901-1905 identifier identifier

An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382 identifier identifier

Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Factors Affecting Biology Lesson Motivation of High School Students

Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142

Factors affecting biology lesseon motivation of high school students

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142 identifier identifier

Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50

Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörler

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.811-815

Kitap & Kitap Bölümleri

SEMANTİK (ANLAMSAL) HARİTALAMA TEMELLİ ÖĞRENME- ÖĞRETME YAKLAŞIMI

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-V, Ekici,Gülay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.379-410, 2022

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları

VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2021

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı

VİZETEK Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Ankara, 2021

Görüşme

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.589-612, 2021

BİLİM MERKEZLERİNDE STEM EĞİTİMİ

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA UYGULAMALI STEM EĞİTİMİ, Bakioğlu, Büşra; Çevik, Mustafa, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.103-143, 2021

DEĞİŞİK FİZİKSEL SENSÖRLER VE NANOTEKNOLOJİ

BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.81-132, 2021

TÜRKİYE’DE VE DÜNYA’DA DİJİTAL ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIM DURUMU

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.325-404, 2021

Etkili İletişim ve Öğretim

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Tuncer, Murat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.102-132, 2021

Değişik Fiziksel Sensörler ve Nanoteknoloji

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, ss.81-132, 2021

Çeşitleme (Triangulation)

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.453-469, 2021

EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI

ÇAĞDAŞ BAKIŞ AÇISIYLA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME, Ekici, Gülay; Soner Mehmet Özdemir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.255-299, 2021

ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ETKİNLİK DURUMUNA İLİŞKİN ARAŞTIRMALAR

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.291-324, 2021

Eğitim Psikolojisi

VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2020

21. Yüzyıl Becerileri ve eğitim Alanındaki Yansımaları

Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.407-450, 2020

Program Geliştirme ve Ders içerikleri

Eğitimde Program Geliştirme-Kuramdan Uygulama Örneklerine, Hasan Güner Berkant, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-262, 2020

İnsancıl (Hümanist) Yaklaşımlar ve Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE Yayıncılık, Ankara, ss.575-604, 2020

Öğrenme Stili Modelleri ve Öğrenme Stiline Dayalı Eğitim-Öğretim

Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE yayıncılık, Ankara, ss.607-656, 2020

21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler

Eğitime Giriş, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.483-524, 2020

Bilgiyi İşlem Kuramı

Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.196-256, 2020

Öğrenme Türleri-Öğrenme Stilleri

Eğitim Psikolojisi, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.263-283, 2019

The Investigation of Teacher’s Views on Teaching Profession: An Example of Drawing Technique

Current Research Examples on Educational Sciences in Turkey, Sami BASKIN, Yasin AKTAŞ, Editör, LAP Lambert Academy Publishing, ss.28-58, 2019

The Reasoning Styles Model

Current Research Examples on Edducational Sciences in Turkey, Sami BASKIN, Yasin AKTAŞ, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.59-91, 2019

Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-91, 2019

Sürdürülebilir Çevre

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.139-168, 2019

Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nurettin ÖZGEN ve Mustafa KAHYAOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.72-89, 2019

İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, Nobel, Ankara, ss.771-786, 2018

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Etiği Dersine İlişkin Metaforik Algıları: Bolvadin Örneği

Bolvadin Araştırmaları, Prof. Dr. Mustafa GÜLER, Prof. Dr. Cantürk KAYAHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1416-1449, 2018

Biyolojide Nanoteknolojinin Kullanımı

Biyolojide Özel Konular, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi basın ve Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.199-240, 2018

İlkokul Öğrencilerinin ”Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları:Nitel Bir Analiz Örneği

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, NOBEL, Ankara, ss.787-806, 2018

İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Şti., Ankara, ss.771-786, 2018

İlkokul Öğrencilerinin ”Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Şti., Ankara, ss.787-806, 2018

21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.510-551, 2017

Sınıfta Zamanın Etkili Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.155-177, 2017

Öğretim Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Emin Karip, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.77-112, 2017

Zihinsel Alışkanlıklara Göre Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.856-900, 2016

Bilgiyi İşleme Kuramı

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.196-230, 2016

Şaşırtıcı Olaylarla Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, Ekici Gülay, Editör, PEGEM Akademi Yayınevi, Ankara, ss.382-420, 2015

Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs

Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013

Bireysel Farklılıklar ve Öğretime Yansımaları

Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.40-82, 2013

Metrikler

Yayın

248

Atıf (WoS)

131

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

116

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları