Makaleler
70
Tümü (70)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (39)
5. Ev Ödevi
RİSTA-Rize Milli Eğitim Müdürlüğü Çaydan-lık Dergisi
, sa.7, 2021 (Hakemsiz Dergi)
7. Investigation of Reasoning Styles and Causal Attributions for success of Teacher Candidates of Teacher Candidates
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.Eğitim ve Toplum Özel Sayısı, ss.12-36, 2020 (TRDizin)
9. Öğretmen Adaylarının ”AIDS” Kavramı Konusundaki Bilişsel Yapıları: Çizme-Yazma Tekniği Örneği
ANEMON Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, ss.115-129, 2019 (TRDizin)
10. Pusuladan Öğrenme Stilleri: Mantık Makineleri
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.19, ss.1-33, 2019 (TRDizin)
12. A Development of The Habits of Mind Inventory
European Journal of Education Studies
, cilt.5, sa.11, ss.198-214, 2019 (Hakemli Dergi)
13. Could be Entanglement Regarded as A Sign of AUniverse Having Higher Dimensions?
Neuroquantology
, cilt.17, sa.3, ss.86-93, 2019 (Scopus)
14. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz-yeterlik Algı Düzeyleri ile Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.17-28, 2018 (Hakemli Dergi)
15. 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Beceri ve Değerlerinin Anahtar Yetkinlikler Açısından Analizi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.944-972, 2018 (TRDizin)
16. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları İle Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi
OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.1563-1594, 2018 (TRDizin)
17. Lise Öğrencilerinin ”Ödev” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.25, ss.135-162, 2018 (TRDizin)
21. İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN SAHİP OLMALARI GEREKEN21.YÜZYIL BECERİLERİNE AİT VERİ KAYNAKLARININ ANALİZİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.421-435, 2017 (Hakemli Dergi)
22. 21. yüzyıl becerilerine ait veri kaynaklarının analizi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, ss.124-134, 2017 (Hakemli Dergi)
24. ENGLISH LANGUAGE TEACHER CANDIDATES’ PERCEPTIONS OF LANGUAGE TEACHERS: A METAPHOR STUDY
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, sa.2, ss.387-398, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.755-781, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Mikroskop Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi Bir Metafor Analizi Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.17, sa.1, ss.615-636, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Duygusal Semantik Farklılığa Göre Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Yükledikleri Değerler
Kastomunu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.71-86, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Öğretmen Adaylarının Fen Eğitimi Öz Yeterlik İnançları İle Tutumlarının Öğrenme Stillerine göre Analizi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.44, sa.205, ss.125-149, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Öğretmen adaylarının bilgisayar kavramı konusundaki bilişsel yapılarının belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.357-401, 2014 (TRDizin)
32. On the Concept of Respiration Biology Student Teachers Cognitive Structures and Alternative Conceptions
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.21, ss.2101-2121, 2013 (Hakemli Dergi)
37. Tuz Biyoloji Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modelleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.244-255, 2013 (Hakemli Dergi)
38. The Most Important Concept of Transport and Circulatory Systems Turkish Biology Student Teachers Cognitive Structure
Educational Research and Review
, cilt.8, sa.17, ss.1574-1593, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Süreci Öz Yeterlik Algısına Etkisi
İlköğretim Online-Elementary Education Online
, cilt.12, sa.4, ss.1157-1172, 2013 (Hakemli Dergi)
40. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bağımsız Kelime İlişkilendirme Testi ve Çizme Yazma Tekniğiyle Osmoz Kavramı Konusundaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.12, ss.809-829, 2013 (Hakemli Dergi)
41. On the concept Microscope Biology Student Teachers Cognitive Structure
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.19, ss.1859-1874, 2013 (Hakemli Dergi)
42. Determining Cognitive Structures and Alternative Conceptions on the Concept of Reproduction The Case of Pre Service Biology Teachers
Creative Education
, cilt.4, sa.9, ss.572-587, 2013 (Hakemli Dergi)
44. Determining Biology Student Teachers Cognitive Structure on the Concept of Diffusion Through the Free Word Association Test and the Drawing Writing Technique
International Education Studies
, cilt.6, sa.9, ss.187-206, 2013 (Hakemli Dergi)
45. Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Öz-yeterlik Algı Düzeyleri ile Öğrenme Stilleri İlişkisinin Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.3, ss.843-866, 2012 (TRDizin)
47. Biology self efficacy beliefs of the students studying in the department of biology and department of biology teaching
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.39-49, 2012 (Hakemli Dergi)
48. ACADEMIC SELF-EFFICACY SCALE: THE STUDY OF ADAPTATION TO TURKISH, VALIDITY AND RELIABILITY
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.43, ss.174-185, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
49. Okul öncesi öğretmen adaylarının çoklu zeka alanlarının farklı değişkenlere göre değerlendirilmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.20-38, 2012 (TRDizin)
51. Biyoloji öğretmenlerinin sınıf yönetimi profillerine göre biyoloji öğretim programının boyutlarına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.36, sa.387, ss.21-19, 2011 (Hakemli Dergi)
52. MEB Okul Öncesi Eğitim Programının Çevre Eğitimi Açısından Analizi
Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUSED)
, cilt.7, sa.1, ss.74-84, 2010 (Hakemli Dergi)
53. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilgisayar Öz yeterlik Algıları Üzerine Bir Çalışma Kastamonu Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.775-788, 2010 (Hakemli Dergi)
54. Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUSED)
, cilt.7, sa.4, ss.97-109, 2010 (Hakemli Dergi)
55. Analysis of high school students’opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2350-2356, 2010 (Hakemli Dergi)
58. Biyoloji Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.111-124, 2009 (Hakemli Dergi)
59. Üniversite Öğrencilerinin Biyoloji öz yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından incelenmesi Dicle Üniversitesi Örneği
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.24-47, 2009 (TRDizin)
61. FACTORS PREDICTING TEACHERS' COLLECTIVE EFFICACY BELIEFS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.36, ss.119-128, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
62. Öğretmen Adaylarının Zeka Türleriyle Bilgisayarla İlgili Öz yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
Akademik Dizayn Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.94-103, 2008 (Hakemli Dergi)
64. Adaptation of the academic self-efficacy scale to Turkish
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.33, ss.253-259, 2007 (SSCI, TRDizin)
65. Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Öğretmen Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Araştırma
Eğitim Araşırmaları
, cilt.24, ss.87-96, 2006 (Hakemli Dergi)
66. Biyoloji Öz yeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, ss.85-94, 2005 (Hakemli Dergi)
67. İlköğretim I Kademe Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Profillerinin Değerlendirilmesi
Eğitim ve Bilim
, cilt.29, sa.131, ss.50-60, 2004 (TRDizin)
68. Uzaktan Eğitim Ortamlarının Seçiminde Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Önemi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.48-55, 2003 (Hakemli Dergi)
69. Gregorc Öğrenme Stili Ölçeği
EGITIM VE BILIM
, cilt.27, sa.123, ss.42-47, 2002 (TRDizin)
70. Biyoloji Öğretmenlerinin Laboratuvar Dersine Yönelik Tutum Ölçeği BÖLDYTÖ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.62-66, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
128
3. Özel Yetenekli Öğrencilerin Zihin Alışkanlıklarının Gelişimi
IGATE '21 International Congress on Gifted and Talented Education, Türkiye, 11 - 14 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
10. Etkileşimli Tahta Kavramıyla İlgili İngilizce Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modelleri
Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
V. TURKCESS- Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1739-1756, (Tam Metin Bildiri)
12. 8.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi
1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.97-109, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının ”Matematik” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi
1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.85-95, (Tam Metin Bildiri)
33. Öğretmen Adaylarının “Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.60-61, (Özet Bildiri)
34. Lise Öğrencilerinin Çizimlerinden “Ödev” Kavramına ilişkin Düşüncelerinin Analizi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.61, (Özet Bildiri)
35. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.279-280, (Özet Bildiri)
37. Küreselleşme Ve Göç Konusunda Yapılmış Olan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin Analizi
II. Uluslararası Al Farabi Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri)
38. Think, Act And Interact A Study On The Concept Of Culture
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.767, (Özet Bildiri)
39. Küreselleşme Ve Yükseköğretim Konusunda Yapılmış Olan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin Değerlendirilmesi: Bir Nitel Araştırma Örneği
II. Uluslararası Al Farabi Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.144-145, (Özet Bildiri)
41. İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi
IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
42. İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi: Nitel Bir Araştırma Örneği
IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
44. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Etiği Dersine İlişkin Metaforik Algıları: Bolvadin Örneği
Uluslararası BOLVADİN Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
47. Öğretmen Adaylarının “Üniversitedeki Dersler” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması
IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
48. Öğretmen Adaylarının Zihin Alışkanlıklarının Analizi: Fen Alanı Branşlarından Bir Örnek
IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. Öğretmen Adaylarının “Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması
International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.591-592, (Özet Bildiri)
50. Lise Öğrencilerinin “Ödev” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
52. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Analizi
International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.583-584, (Özet Bildiri)
54. Öğretmen Adaylarının ”Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Matafor Analizi Çalışması
International Congress Of Eurasian Social Sciences 2017, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.295, (Özet Bildiri)
55. İlköğretim Çağındaki Suriyeli Sığınmacı Çocukların Eğitimi: Türkiye’deki ve Almanya’daki Uygulamaların Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi
International Congress Of Eurasian Social Sciences 2017, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
56. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Biyoloji Dersi Örneği
International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
57. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Başarısından Sorumluluk Algılarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
59. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DUYGUSAL SEMANTİK DEĞERLER
VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
60. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Boşaltım Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi Nitel Araştırma Modelinde Hazırlanmış Bir Örnek
VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
61. EĞİTİM FAKÜLTESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARI YÖNÜNDE ANALİZİ
VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
62. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE YUVA KAVRAMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ
VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
63. ÖĞRETİM TASARIMI ALANINDAKİ TEZ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ 2002 2014 META ANALİZ ÇALIŞMASI
VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
64. DUYGUSAL SEMANTİK FARKLILIĞA GÖRE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YUVA KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DEĞERLER
VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
67. Creativity Sense of Secondary Education Students Metaphor Analysis
ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
68. The Analysis of Biology Teachers Views about Biology Lesson Curriculum s Effects on the Development ofStudents Scientific Creativity
ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
87. The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs
12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)
88. Bilim ve Sanat Merkezlerinde Uygulanan Modüler Fen ve Teknoloji Dersi Programıyla İlgili Öğretmen Görüşleri
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
89. Öğretmen Görüşlerine Göre İlköğretim I. Kademe Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Ankara İli Örneği
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
97. Evaluation of Prospective Science Teachers Computer Self Efficacy
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
98. An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning
World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri)
100. Analysis of biology candidate teacher self efficacy beliefs on environmentaleducation
wces, 3 - 07 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
103. An investigation into candidate biology teachers’s self-efficacy beliefs related to the teaching process
WCES, 15 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)
106. Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
107. Factors Affecting Biology Lesson Motivation of High School Students
Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142, (Tam Metin Bildiri)
108. 9. sınıf biyoloji dersi öğretim programı boyutlarına yönelik biyoloji öğretmen görüşlerinin öğretmen öz-yeterlik düzeyleri açısından analizi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.3-4, (Özet Bildiri)
109. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1246-1254, (Tam Metin Bildiri)
110. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.913-921, (Tam Metin Bildiri)
111. Öğretmen adaylarının öğretim sürecine ilişkin öz-yeterlik inançlarının cinsiyet ve sınıf değişkenine göre incelenmesi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.219, (Özet Bildiri)
112. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik Algı Düzeyi İle Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum Ve İnanç Kazanma Düzeyi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
113. An assessment of the relationship between teacher candidates’xx levels of teacher self-efficacy and levels of their attitudes and beliefs on classroom control
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
115. Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)
116. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuar kullanımı özyeterlik algısı, öğretmenlik öz-yeterlik algısı ve akademik öz-yeterlik düzeyi ilişkisinin değerlendirilmesi
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.68-74, (Tam Metin Bildiri)
117. Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.20-28, (Tam Metin Bildiri)
119. Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
120. Lise Öğrencilerinin Fizik Kimya Biyoloji Ve Matematik Derslerindeki Konularla İlgili Öğrenme Zorluklarının Tespiti
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)
121. The predictive power of learning strategies based on self regulation on the academic success in science and technology course
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
122. Meslek Yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının iletişim davranışlarının öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
123. Meslek yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının kullandıkları öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin öğrenme stilleri açısından analizi Kolb öğrenme stili örneği
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
124. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutum ve öz yeterlik algılarının değerlendirilmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
125. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrenme stilleri ile akademik öz yeterlikleri ilişkisinin değerlendirilmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
126. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik öz yeterlikleri ile öğretim elemanlarının öğretmen iletişim davranışları ilişkisinin incelenmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
128. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörler
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.811-815, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
44
2. ÇAĞDAŞ BAKIŞ AÇISIYLA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
3. Bilimin Teknolojideki Uygulamaları
VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2021
4. SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı
VİZETEK Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Ankara, 2021
5. Görüşme
SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.589-612, 2021
11. Çeşitleme (Triangulation)
SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.453-469, 2021
12. EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI
ÇAĞDAŞ BAKIŞ AÇISIYLA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME, Ekici, Gülay; Soner Mehmet Özdemir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.255-299, 2021
14. ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE GÜNCEL ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI-IV
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2020
15. Eğitim Psikolojisi
VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2020
16. Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2020
17. 21. Yüzyıl Becerileri ve eğitim Alanındaki Yansımaları
Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.407-450, 2020
20. Öğrenme Stili Modelleri ve Öğrenme Stiline Dayalı Eğitim-Öğretim
Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE yayıncılık, Ankara, ss.607-656, 2020
21. 21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler
Eğitime Giriş, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.483-524, 2020
22. Bilgiyi İşlem Kuramı
Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.196-256, 2020
24. Öğrenme Türleri-Öğrenme Stilleri
Eğitim Psikolojisi, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.263-283, 2019
32. Biyolojide Nanoteknolojinin Kullanımı
Biyolojide Özel Konular, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi basın ve Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.199-240, 2018
36. 21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler
Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.510-551, 2017
37. Sınıfta Zamanın Etkili Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.155-177, 2017
38. Öğretim Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Emin Karip, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.77-112, 2017
39. Zihinsel Alışkanlıklara Göre Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı
Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.856-900, 2016
41. Şaşırtıcı Olaylarla Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, Ekici Gülay, Editör, PEGEM Akademi Yayınevi, Ankara, ss.382-420, 2015
42. Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs
Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013
Metrikler