Yayınlar & Eserler

Makaleler 70
Tümü (70)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (39)

69. Gregorc Öğrenme Stili Ölçeği

EGITIM VE BILIM , cilt.27, sa.123, ss.42-47, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 128

2. Blokzincirine Dayalı Akıllı Eğitim Programı Önerisi

I.ULUSLARARASI EĞİTİMDE MÜKEMMELLİK KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 20 Kasım 2021, cilt.1, ss.36, (Özet Bildiri)

3. Özel Yetenekli Öğrencilerin Zihin Alışkanlıklarının Gelişimi

IGATE '21 International Congress on Gifted and Talented Education, Türkiye, 11 - 14 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

4. TÜRKİYE’DE TRAFİK GÜVENLİĞİ EĞİTİMİNİN ÖNEMİ; DOKÜMAN ANALİZİ ÇALIŞMASI

3. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 16 Mayıs 2020, ss.143-155, (Tam Metin Bildiri)

5. Dijital Çağda Öğretimde Yeni Yaklaşımlar, Fen Bilimleri Öğretiminde Ters Yüz Sınıflar Modeli

I. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

6. Ortaokul Öğrencilerinin Mustafa Kemal ATATÜRK’e Yönelik Metaforik Algılarının Belirlenmesi

XII. International Congress Of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.234-245, (Tam Metin Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarının ”Nükleer Enerji Santrali” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi: Çizim Tekniği Analizi Örneği

XII. International Congress Of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.220-233, (Tam Metin Bildiri)

8. Bir İdeolojik Aygıt Olarak Eğitim Programı

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1479-1495, (Tam Metin Bildiri)

9. ATATÜRK’ün Eğitimle İlgili Görüşleri Bağlamında Bir Eğitim Programı Nasıl Olmalıdır?

2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 27 - 29 Aralık 2019, ss.1250-1266, (Tam Metin Bildiri)

10. Etkileşimli Tahta Kavramıyla İlgili İngilizce Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modelleri

Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi

V. TURKCESS- Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.1739-1756, (Tam Metin Bildiri)

12. 8.Sınıf Öğrencilerinin Geometri Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi

1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.97-109, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının ”Matematik” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2019, ss.85-95, (Tam Metin Bildiri)

14. Tasarımsal Düşünme Becerileri

UMTEB- 6.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.84-103, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Çizimlerinden ”Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi

International Congress on Social Sciences-2 TARAS SHEVCHENKO, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.499-512, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmen Adalarının ”Nükleer Enerji Santrali” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi

International Congress on Social Sciences-2 TARAS SHEVCHENKO, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.513-525, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının ”Üniversitedeki Dersler” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi: Çizim Tekniği Analizi Çalışması

7.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.876-898, (Tam Metin Bildiri)

18. Curriculums in the Context of Gender Perspective

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri, Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, ss.75-92, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının ”Öğrenme-Öğretme Kuram ve Yaklaşımları” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.899-918, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının ”Kadına Şiddet” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo Hukuki Perspektifte Kadının Yeri, Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, ss.243-257, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Çarpıtmaları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.863-875, (Tam Metin Bildiri)

22. Gözlem Hiyerarşisi Modeline Göre Psikolojik Danışman Adaylarının Gözlem Düzeylerinin İncelenmesi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.788-795, (Tam Metin Bildiri)

23. Modern Fizik Kavramlarının Lise Düzeyinde Öğretimi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.806-828, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Eğitimi” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.796-805, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmenlerin ”Nükleer Enerji” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimleri ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.771-781, (Tam Metin Bildiri)

26. Bir Habitus Olarak Eğitim Programı

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosya Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.973-992, (Tam Metin Bildiri)

27. 12. Sınıf Öğrencilerinin “Mikroskop” Kavramıyla İlgili Çizimlerinin Bilişsel Seviyelere Göre Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.463-476, (Tam Metin Bildiri)

28. Lise Öğrencilerinin Çizimlerinde “AIDS” Kavramına İlişkin Görüşlerinin Nitel Bir Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.448-462, (Tam Metin Bildiri)

29. İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1034-1037, (Özet Bildiri)

31. Ölçme ve Değerlendirme Konusunda Öğretmen Adaylarının Algıları

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.345, (Özet Bildiri)

32. İlkokul Öğrencilerinin “Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.338-339, (Özet Bildiri)

34. Lise Öğrencilerinin Çizimlerinden “Ödev” Kavramına ilişkin Düşüncelerinin Analizi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.61, (Özet Bildiri)

35. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duyuşsal Değişkenler Açısından Matematik ve Aritmetik Performanslarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.279-280, (Özet Bildiri)

36. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

37. Küreselleşme Ve Göç Konusunda Yapılmış Olan Yüksek Lisans Ve Doktora Tezlerinin Analizi

II. Uluslararası Al Farabi Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, ss.146, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Think, Act And Interact A Study On The Concept Of Culture

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.767, (Özet Bildiri)

40. Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen Adaylarının Tutumları ile İlişkili Olan Faktörler

3. Cyrus International Congress of Education Research, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 Aralık - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

41. İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

42. İlkokul Öğrencilerinin “Okul” Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi: Nitel Bir Araştırma Örneği

IX. International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

43. Öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma için eğitime yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.26-27, (Özet Bildiri)

45. İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Sahip Olmaları Gereken 21. Yüzyıl Becerilerine Ait veri Kaynaklarının Analizi

8th Internetional Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.92, (Özet Bildiri)

46. 21. yüzyıl becerilerine ait veri kaynaklarının analizi

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.55-56, (Özet Bildiri)

48. Öğretmen Adaylarının Zihin Alışkanlıklarının Analizi: Fen Alanı Branşlarından Bir Örnek

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

49. Öğretmen Adaylarının “Sınıfta Disiplin Sağlamak” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Metafor Analizi Çalışması

International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.591-592, (Özet Bildiri)

50. Lise Öğrencilerinin “Ödev” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

IX.International Congrss Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kavramına yönelik görüşlerinin incelenmesi: Çizme-yazma tekniği örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1986-1987, (Özet Bildiri)

52. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Analizi

International Symposium On Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.583-584, (Özet Bildiri)

53. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Çizme-Yazma Tekniği Örneği

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1985-1986, (Özet Bildiri)

54. Öğretmen Adaylarının ”Öğretmenlik Mesleği” Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Bir Matafor Analizi Çalışması

International Congress Of Eurasian Social Sciences 2017, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.295, (Özet Bildiri)

56. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Biyoloji Dersi Örneği

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

57. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Başarısından Sorumluluk Algılarının Farklı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi

International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

59. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DUYGUSAL SEMANTİK DEĞERLER

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

60. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Boşaltım Kavramıyla İlgili Düşüncelerinin Analizi Nitel Araştırma Modelinde Hazırlanmış Bir Örnek

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

61. EĞİTİM FAKÜLTESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARI YÖNÜNDE ANALİZİ

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

62. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇİZİMLERİNDE YUVA KAVRAMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

63. ÖĞRETİM TASARIMI ALANINDAKİ TEZ ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ 2002 2014 META ANALİZ ÇALIŞMASI

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

64. DUYGUSAL SEMANTİK FARKLILIĞA GÖRE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YUVA KAVRAMINA YÜKLEDİKLERİ DEĞERLER

VIII. International Congress of Educational Research “Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

65. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kavramına İlişkin Görsel İmajları

7th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

66. The Evaluation of Pre service Teachers Views towards Education for Sustainable Development in Terms of Sources of Information

14th International Teacher Education for Sustainable Development , Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

67. Creativity Sense of Secondary Education Students Metaphor Analysis

ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

68. The Analysis of Biology Teachers Views about Biology Lesson Curriculum s Effects on the Development ofStudents Scientific Creativity

ICCI - 2015The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

69. Biyoloji öğretmen adaylarının kişilik tiplerine göre disiplin öz-yeterlik algılarının analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.985-986, (Özet Bildiri)

70. Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının KPSS kapsamındaki alan sınavına yönelik görüşlerinin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.964-965, (Özet Bildiri)

71. The perspectives of pre-service teachers about sustainable development

The Tenth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Mayıs 2014, ss.155, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

72. The effect of classroom management course on self-efficacy of student teachers regarding teaching

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.791-795, (Tam Metin Bildiri) identifier

73. The relationship among teacher efficacy, efficacy regarding teaching, and responsibility for student achievement

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.802-807, (Tam Metin Bildiri) identifier

74. The relationship between personality types and self-efficacy perceptions of student teachers

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.786-790, (Tam Metin Bildiri) identifier

75. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimi öz-yeterlik algılarının çevre tutumlarıyla ilişkisinin değerlendirilmesi

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.705-711, (Tam Metin Bildiri)

76. Türkiye’de ve bazı Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmenlerin hizmet içi eğitim programlarının karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1586-1601, (Tam Metin Bildiri)

78. Dünya’da ve Türkiye’de üstün yetenekliler eğitiminin karşılaştırılması

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1451-1462, (Tam Metin Bildiri)

79. Basında Fatih Projesi

3. Eğitim Yönetimi Forumu, Nevşehir, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.84, (Özet Bildiri)

80. Türkiye'de öğretmen yetiştirmenin tarihçesi ve günümüzdeki uygulamalara yönelik öneriler

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, 1 - 03 Ekim 2012, ss.117-118, (Özet Bildiri)

81. Türkiye'de öğrenim gören Orta Asya'lı öğrenciler ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

Uluslararası Türk Kültür ve Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.119-120, (Özet Bildiri)

83. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlilik Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

84. Öğretmen adaylarının çevre okuryazarlıklarının çevre eğitimi öz-yeterlik inançları üzerine etkisi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.79, (Özet Bildiri)

85. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik öz-yeterlilik algılarının incelenmesi üzerine bir çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

86. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi profillerine öğretmen öz-yeterlik algı düzeylerinin etkisi

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.1470-1479, (Tam Metin Bildiri)

87. The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs

12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)

90. The exploration of the attitudes of the science teacher candidates towards teaching profession

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2759-2764, (Tam Metin Bildiri) identifier

91. Developing pedagogical content knowledge in preservice science teachers through microteaching lesson study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2753-2758, (Tam Metin Bildiri) identifier

92. An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

93. Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

94. An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

97. Evaluation of Prospective Science Teachers Computer Self Efficacy

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), 19 - 23 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

98. An Analysis of Candidate Teachers Towards Learning

World Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.2, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri)

101. Affect of teacher candidates' academic self-efficacy beliefs on their motivations towards sciences

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2808-2812, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

102. Analysis of variables that express perception of high school students towards the class environment of biology laboratories

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1901-1905, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

104. An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

105. Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

106. Biyoloji öğretmen adaylarının öğretmenlik öz-yeterlik algısının yordayıcı değişkenleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

107. Factors Affecting Biology Lesson Motivation of High School Students

Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142, (Tam Metin Bildiri)

109. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algı düzeyi ile sınıf yönetimine yönelik tutum ve inanç kazanma düzeyi arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1246-1254, (Tam Metin Bildiri)

110. Biyoloji öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algı düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.913-921, (Tam Metin Bildiri)

114. Factors affecting biology lesseon motivation of high school students

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2137-2142, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

115. Lise öğrencilerinin nükleer enerji konusundaki bilgi ve bilgi kaynaklarının analizi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri)

117. Lise öğrencilerinin fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerindeki konularla ilgili öğrenme zorluklarının tespiti

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.20-28, (Tam Metin Bildiri)

118. Ortaöğretim Öğrencilerinin Nükleer Enerji Konusundaki Endişe Ve Endişe Kaynaklarının Değerlendirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

119. Lise Öğrencilerinin Türkiye deki Nükleer Enerji Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

128. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Öz Yeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörler

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.811-815, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 44

1. SEMANTİK (ANLAMSAL) HARİTALAMA TEMELLİ ÖĞRENME- ÖĞRETME YAKLAŞIMI

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-V, Ekici,Gülay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.379-410, 2022

3. Bilimin Teknolojideki Uygulamaları

VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2021

4. SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı

VİZETEK Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Ankara, 2021

5. Görüşme

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.589-612, 2021

6. BİLİM MERKEZLERİNDE STEM EĞİTİMİ

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA UYGULAMALI STEM EĞİTİMİ, Bakioğlu, Büşra; Çevik, Mustafa, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.103-143, 2021

7. DEĞİŞİK FİZİKSEL SENSÖRLER VE NANOTEKNOLOJİ

BİLİMİN TEKNOLOJİDEKİ UYGULAMALARI, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.81-132, 2021

8. TÜRKİYE’DE VE DÜNYA’DA DİJİTAL ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIM DURUMU

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.325-404, 2021

9. Etkili İletişim ve Öğretim

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Tuncer, Murat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.102-132, 2021

10. Değişik Fiziksel Sensörler ve Nanoteknoloji

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, ss.81-132, 2021

11. Çeşitleme (Triangulation)

SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, Ekici, Gülay; Yeşilçınar, Sabahattin, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.453-469, 2021

12. EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI

ÇAĞDAŞ BAKIŞ AÇISIYLA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME ve DEĞERLENDİRME, Ekici, Gülay; Soner Mehmet Özdemir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.255-299, 2021

13. ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ETKİNLİK DURUMUNA İLİŞKİN ARAŞTIRMALAR

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Ekici, Gülay, Editör, Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim Pazarlama Sanayi Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.291-324, 2021

15. Eğitim Psikolojisi

VİZE Yayıncılık Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi., Ankara, 2020

17. 21. Yüzyıl Becerileri ve eğitim Alanındaki Yansımaları

Eğitime Giriş, Halük Ünsal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti, Ankara, ss.407-450, 2020

18. Program Geliştirme ve Ders içerikleri

Eğitimde Program Geliştirme-Kuramdan Uygulama Örneklerine, Hasan Güner Berkant, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-262, 2020

19. İnsancıl (Hümanist) Yaklaşımlar ve Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE Yayıncılık, Ankara, ss.575-604, 2020

20. Öğrenme Stili Modelleri ve Öğrenme Stiline Dayalı Eğitim-Öğretim

Eğitim Psikolojisi, Ekici Gülay, Editör, VİZE yayıncılık, Ankara, ss.607-656, 2020

21. 21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler

Eğitime Giriş, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.483-524, 2020

22. Bilgiyi İşlem Kuramı

Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, Ekici, Gülay, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.196-256, 2020

24. Öğrenme Türleri-Öğrenme Stilleri

Eğitim Psikolojisi, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.263-283, 2019

25. The Investigation of Teacher’s Views on Teaching Profession: An Example of Drawing Technique

Current Research Examples on Educational Sciences in Turkey, Sami BASKIN, Yasin AKTAŞ, Editör, LAP Lambert Academy Publishing, ss.28-58, 2019

26. The Reasoning Styles Model

Current Research Examples on Edducational Sciences in Turkey, Sami BASKIN, Yasin AKTAŞ, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.59-91, 2019

27. Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-91, 2019

28. Sürdürülebilir Çevre

Sürdürülebilir Kalkınma, Nuretttin Özgen ve Mustafa Kahyaoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.139-168, 2019

29. Eğitim ve Sürdürülebilirlik

Sürdürülebilir Kalkınma, Nurettin ÖZGEN ve Mustafa KAHYAOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.72-89, 2019

30. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, Nobel, Ankara, ss.771-786, 2018

31. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Etiği Dersine İlişkin Metaforik Algıları: Bolvadin Örneği

Bolvadin Araştırmaları, Prof. Dr. Mustafa GÜLER, Prof. Dr. Cantürk KAYAHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1416-1449, 2018

32. Biyolojide Nanoteknolojinin Kullanımı

Biyolojide Özel Konular, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi basın ve Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.199-240, 2018

33. İlkokul Öğrencilerinin ”Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları:Nitel Bir Analiz Örneği

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Adem İşcan, Editör, NOBEL, Ankara, ss.787-806, 2018

34. İlkokul Öğrencilerinin Dünya Kavramına Yükledikleri Duygusal Semantik Değerlerin Analizi

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Şti., Ankara, ss.771-786, 2018

35. İlkokul Öğrencilerinin ”Zaman” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Nitel Bir Analiz Örneği

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Şti., Ankara, ss.787-806, 2018

36. 21.Yüzyılda Eğitim Biliminde Yönelimler

Eğitim Bilimine Giriş, Gülay EKİCİ, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.510-551, 2017

37. Sınıfta Zamanın Etkili Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.155-177, 2017

38. Öğretim Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Emin Karip, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Sti., Ankara, ss.77-112, 2017

39. Zihinsel Alışkanlıklara Göre Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.856-900, 2016

40. Bilgiyi İşleme Kuramı

Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.196-230, 2016

41. Şaşırtıcı Olaylarla Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, Ekici Gülay, Editör, PEGEM Akademi Yayınevi, Ankara, ss.382-420, 2015

42. Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs

Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013

43. Bireysel Farklılıklar ve Öğretime Yansımaları

Yeni Öğrenme Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.40-82, 2013
Metrikler

Yayın

250

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

144

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

123

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

132

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

330

Proje

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları