Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yabancı Dil Dersi Öğrencilerinin Ters Yüz Sınıflar Modeline Dair Gorüşleri

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2022, ss.110-124

Yabancı Dil Öğretiminde Eğitsel Bir Oyun: Topu Tut Etkinliği

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2022, ss.48-49

Bilsem Öğrencilerinin Bilsem ve Örgün Eğitimdeki Matematik Dersine İlişkin Görüşleri

ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EGITIM BILIMLERI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, ss.238-245 Creative Commons License

ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENE YÖNELİK TUTUMLARI

MATERIALSof international scientific and practical conference«THEORETICAL AND APPLIED ASPECTS OF MODERNPSYCHOLOGICAL SCIENCE»will be held, which is dedicated to the 70 th anniversary of candidate ofpedagogical Sciences, associate ProfessorSalima Kairzhanovna NurmukashevaDecember 11.2020, Atirau, Kazakistan, 11 Aralık 2020, ss.52-57

NASİHATNAME ÖRNEKLERİNDEN KABUSNAME: EĞİTİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ

XI. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, CHINA TO ADRIATIC, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.710-715

DETERMINING ENGLISH TEACHER CANDIDATES ATTITUDES TOWARD THEIR ACADEMIC ENVIRONMENT IN KAZAKHSTANI CONTEXT

XI. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TO ADRIATIC, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2019, ss.421-428

Türkiye ve Kazakistandaki Eğitim Tarihi (Pedagoji Tarihi) Dersi ve Ders Kitapları Konularının Karşılaştırılması

4. International Research Congress on Social Sciences (11-13 September 2019), Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.101-102

Kabusname Adlı Eserin Çocuk Öğütleri Açısından İncelenmesi

4. International Research Congress on Social Sciences (11-13 September 2019), Turkistan, Kazakistan, 11 Eylül 2019 - 13 Eylül 2109, ss.103

Predicting Effect of Some Demographic Variables on Prospective English Teachers’ Intercultural Communicative Competence in Kazakhstani and Turkish Contexts

4. International Research Congress on Social Sciences (11-13 September 2019), Turkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.103-104

Öğretmenlik Mesleği ve Etik

2. International Scientific and Methodical Conference on Theme ”Innovation in Education and Science”, Almati, Kazakistan, 22 - 23 Kasım 2018, ss.9-14

A study of reletionships between academic self-consept, L2 motivational self system and intercultural communicative competence in Turkish context

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi 17-21 October 2018 Uzbekistan/Bukhara, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.567-590

Abay Kunanbayev’in Kara Sözlerinin değer açısından incelenmesi

3. Sosyal Bilimler Kongresi, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.324-358

Abay Kunanbay’ın Kara Sözlerinin Değerler Açısından İncelenmesi

INTERNATIONAL FORUM MATERIALSEURASIAN ASSOCIATION OF PEDAGOGICAL UNIVERSITIES«Issues of Continuing Teacher Education: Traditions and Innovations», Almati, Kazakistan, 04 Ekim 2018, cilt.2, ss.48-56

Education System in The Ottoman Empire in Nineteenth Century

International Scientific and Methodical Conference on Theme ”Innovation in Education and Science”, Almati, Kazakistan, 21 - 22 Kasım 2017, ss.14-19

8. Sınıf Öğrencilerinin 8.Sınıf Müfredatlarına ve 2. Teog Sınavlarına İlişkin Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.111

Kargarlı Mahmut’un Türk Eğitim Tarihindeki Yeri

I. Kaşgarlı Mahmut Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017, ss.27

A REVIEW OF THE NATIONAL IDENTITY PERCEPTIONS OF SECONDARY AND HIGH SCHOOL STUDENTS

XIV. European Conference on Social and Behavioral SciencesOdessa, Ukraine – August 23-26, 2017, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.160-161

Kız Çocuklarının eğitimine engel olan nedenler ”Hakkari İli Örneği”

IX. International Congres of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.73

8.Sınıf Öğrencilerinin Teog Sınavında Yer alan Derslerin 1.Dönem Konularına ve Teog sorularına Dair Görüşleri

IV. International Eurasian Educational Research Congres, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.221-222

İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin meslek seçimine etki eden değerler

IX. International Congress of Educational Researcah, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.28

Comprasion of Eight Grade Students’ Attitudes Towards The teacher

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.202-203

Examination of The Attitudes of Secondary School Eight Grade Students Towards Teachers

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.462-464

Ortaokul ve Lise öğrencilerinin öğretmene yönelik tutumlarının belirlenmesi

5.Uluslararası Eğitim programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.245

Özel Yetenekli Öğrencilerin Yabancı Dil Öğretim Programı ile ilgili 4 Temel Beceriye Dair Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.2, ss.343-356

Öğretmene Yönelik Tutum Ölçeği nin ÖYTÖ Geçerlik ve Güvenirliği

2 nd İnternational Confererence on Lifelong Education and Leadership for all, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.697-705

Kazakistan Lisansüstü Eğitim Gören Öğrencilerin Bilimsel Araştırma Yeterliklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, “2016 Hoca Ahmet Yesevi Anısına, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016

Özel Yetenekli Öğrencilerin Yabancı Dil Öğretim Programı İle İlgili 4 Temel Beceriye Dair Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, “2016 Hoca Ahmet Yesevi Anısına, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.2, ss.359-371

Ortaöğretim Tarih Dersi Taslak Öğretim Programının Milli Kimlik Analizi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Türk Cumhuriyetlerinde Zorunlu Eğitimin Karşılaştırılmalı İncelenmesi

Bağımsızlıklarının 25. Yılında Türk Cumhuriyetleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2016

Bilimsel Araştırma Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

The actual issues of constant education” dedicated to the 70th anniversary Ph.D., professor Omarova Vera Konstantinovna, Pavlodar, Kazakistan, 30 Eylül 2016

Kazakistanda ve Dünyada Mesleki Eğitimin Gelişimi Meseleleri

Duwalde Bağdarlık Bilim Beru Jağdayında Mektep, Kolej Juğarı Oku Orna İsaraketlerinin İntegrasyası Attı Galımdar Men Muallimderdin Birinci Respublikalık Konferansıyası, Almati, Kazakistan, 12 - 13 Mayıs 2016, ss.361

Osmanlı Devletinde Okul Öncesi Eğitimin Kuruluşu Ve Gelişimi

İnternational Scientific-Practical Conference "Formation Of National And World Professional Identity Of Competitive Specialist", Dedicated To The Anniversary For 25-Years Of The University And 70 years of Ph.D., professor A.A. Usmanov, Türkistan, TÜRKİSTAN, Kazakistan, 22 - 23 Nisan 2016, ss.275-280

The comparison of the ideological foundations of Turkish and Kazakhstan history education

1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.318-331 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Analyzing Lifelong Learning Competencies of Undergraduate Students of Preschool Teaching

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.688-696 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

A Scale for Students' Attitude towards Teachers (SATTS): The Validity and Reliability Study

2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.697-705 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Comparison Of Value Oriented Goals In Life Sciences Curriculum In Primary Schools In Turkey And The Republic Of Kazakhstan

Eğitimde Gerçek Arayışları-Dünden Bugüne Türkiye'de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015

Okul Öncesi Eğitim Programında Değerler Eğitimine İlişkin Çocukların Farkındalık Düzeylerini Geliştirmeye Yönelik Öğretmenlerin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi

Eğitimde Gerçek Arayışları-Dünden Bugüne Türkiye'de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Comparison Of 12-Year Comsulsory Education In Turkey And Kazakhsan

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1827-1834 identifier

Development of "educational faculty students' attitudes towards their departments" attitude scale study

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.3137-3143 identifier

Opinions of the university students studying in Kazakhstan about national identity

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.486-493 identifier

A Study into Traditional Child Games Played In Konya Region In Terms Of Development Fields of Children

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1859-1865 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Values of national identity in child magazines

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3308-3312 identifier

Determination of the Problems of Graduate Students According To Students' Viewpoints

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3317-3321 identifier

Türkiye de Uygulanan Okul Öncesi Eğitim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Değerlendirilmesi

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ocak 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Determining the impact of nutrition training given to women on their knowledge about osteoporosis

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2524-2528 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

The effect of student centered instructional approaches on student success

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.469-473 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Yaygın Eğitim Kurslarının Organizasyonu ve Örnek Bir Model

Türkiye’de El Sanatları Geleneği ve Çağdaş Sanatlar İçindeki Yeri Sempozyumu Bildirileri, Ankara, Türkiye, 18 Ekim 1996, ss.241-244

Kitap & Kitap Bölümleri

ÜSTBİLİŞ

BAŞARININ PSİKOLOJİSİ: DUYUŞSAL FAKTÖRLER, Bülent Dilmaç - Zeynep Şimşir Gökalp, Editör, 2022, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.253-269, 2022

Educational Policy Actions in the Times of COVID-19 and Suggestions for Future Applications in Turkey

Handbook of Research on Inequities in Online Education During Global Crises, Kyei-Blankson, Lydia, Blankson, Joseph & Ntuli, Esther, Editör, IGI Global, ss.475-493, 2021

Eğitim Fakültelerinde Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme Dersi İçin Bir Program Tasarısı Örneği

IPCEDU 2020 E-Kitabı, Şehriban Türlüdür, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.19-30, 2020

TÜRK CUMHURİYETLERİNDE ORTAK ALFABE KULLANMANIN EĞİTİM DİLİAÇISINDAN GEREKLİLİĞİ

Eğitime Adanmış Yarım Asır, Dilşat Peker Ünal, Fatih Demir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.306-340, 2020

ABAY KUNANBAY ve ÖĞÜTLERİ

ЖАСТАР САЯСАТЫ САЛАСЫНДАҒЫХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚСТРАТЕГИЯСЫ» ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯ МАТЕРИАЛЫ, Төлен Ж.М., Editör, Университет «Туран»,, Almati, ss.24-29, 2020

Eğitim, Öğretim, Öğrenme ve Değerlendirme Sürecinde Etik İlkeler

Eğitimde Ahlak ve Etik, Behçet Oral,Ahmet Çoban, Mehmet Bars, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-120, 2019

Öğretmen Yetiştirme Sistemimizde Etik

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz(Dün,Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-163, 2018

Sınıf Yönetiminde Aile ile İşbirliği

Sınıf Yönetimi, Çağatay Özdemir, Editör, Ekinoks Yayıncılık, Ankara, ss.227-260, 2017

A Content Analysis of Entrepreneurship Skills in the Social Scinces Coursebooks for Fourth and Fifth Grade

Reseacrh on Social Studies, Mehmet Ali Icbay, Hasan Arslan, Frederic Jacops, Editör, Peter Lang GmbH, New York, ss.47-56, 2016

Examining Elemantary School Students’ Opinions on Violence

Multidiciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Koryürek, Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.205-214, 2014

Eğitimin İşlevleri

Eğitim Bilimine Giriş, Çağatay Özdemir, A. Selcen Bingöl Arslangiray, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-50, 2014

Assessment of Breakfast Habits of Elemantary School Students and their Participation Levels in Classroom

Issues on Education and Research Volume 3 Athens Institute for Education and Research, Gregory T. Papanikos, Editör, in Athens, Greece by ATINER 8 Valaoritou Street, Kolonaki 10671 Athens, Greece, Atina, ss.323-337, 2013

Eğitimin İşlevleri

Eğitim Bilimine Giriş, Özdemir Çağatay, Editör, Ekinoks Yayıncılık, Ankara, ss.27-65, 2006

Metrikler

Yayın

177

Atıf (WoS)

21

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1397

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

49

H-İndeks (TrDizin)

3

Tez Danışmanlığı

42

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları