Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (17)

13. ÖSS de 30 Bin Sıfır Nasıl Açıklanır

Türk Yurdu , cilt.30, sa.264, ss.49-52, 2009 (Hakemli Dergi)

14. Okullarda Psikolojik Danışma ve Rehberlik

Türk Yurdu , cilt.29, sa.264, ss.55-60, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Örgün Eğitime Yönelik İnançlar Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

26. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2. Göçmenlerin Kültürleşme Stres Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Göç Çalışmaları Kongresi’ne (ICOMIR), Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. BELİREN YETİŞKİNLERDE PSİKOLOJİK KATILIK VE ÇEYREK YAŞAM KRİZİNİN İLİŞKİSİ

Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

4. Afet eğitiminde açık ve örtük müfredat

Türkiye'de Afet Eğitimi ve Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Ankara, Türkiye, 26 Şubat 2021, (Yayınlanmadı)

5. Üniversite Öğrencilerinin Otantikliklerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi

3.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi (ICHUS), 13 - 15 Kasım 2020, ss.4-5, Ankara, Türkiye, 13 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

6. Travmatik Yaşantısı Olan Danışanla Bilişsel- Davranışçı Terapi:Bir Örnek Vaka

IX. Uluslararası Yükseköğretimde PsikolojikDanışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.329-335, (Tam Metin Bildiri)

7. Öfke İçin Akılcı Duygusal Davranış Terapisi: Bir Örnek Çalışma

21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Hassas Konusu Olan Bir Üniversite Öğrencisine Duygu Odaklı Yaklaşımın Kullanılması: Bir Örnek Vaka

IX. Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.275-276, (Özet Bildiri)

9. İş güvenliği ve çalışan sağlığı hizmetlerinde yönerge izleme ve kültürlerarrası farklılıklar

4.Uluslararası İş Güvenliği ve Çalışan Sağlığı Kongresi, 12 - 13 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Aşkınlık Ölçegi’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

3. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

11. PSİKOLOJİK DANIŞMA SÜRECİNE FARKLI BİR BAKIŞ: PSİKOLOJİK DANIŞMADA HATA

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.393-405, (Tam Metin Bildiri)

12. Lisansüstü Tezlerde Epistemolojik İnançlar Konusunun İncelenmesi

International Conference on Perspectives For Future Education, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

13. Terapötik İlişki

Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. Psikolojik Danışma Sürecine Farklı Bir Bakış:Psikolojik Danışmada Hata

X. İnternational Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.145-146, (Tam Metin Bildiri)

15. Türkiye de Şema Terapi Yönelimi: Psikoloji ve PDR alanında Şema Terapi Yaklaşımı Odağında Yapılan Tezlerin İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Yükseköğretimden Öğrenci Memnuniyeti

ICQH 2017International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.334, (Özet Bildiri)

18. Öğretim Elemanı ile İdari Personel Memnuniyetinin Özel Alan (Fakülte, Bölüm, Birim)Düzeyinde Çeşitli Boyutlardan İlişkisi

ICQH International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.177, (Özet Bildiri)

19. İlk ve Ortaokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Çalışma Kavramı

Uluslararası İstihdam ve Kariyer Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

20. Üniversite Öğrencilerinin Çalışma Kavramına İlişkin Algıları

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

21. Duygu Farkındalığı Ölçeği’nin Türkçe Formunun Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Eğitim Bilimleri Alanında Deneysel Çalışma

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

23. The Relationship Between Primary School Teachers Social Skills and Their Exposure to Workplace Bullying

VI. Uluslararası Canik Sempozyumu Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

24. Ortaöğretim öğrencilerinin çalışma kavramına ilişkin algıları

II. Uluslararası İş ve Meslek Danışmanlığı Kongresi, 26 - 27 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

25. Prof Dr Erol Güngör ün Bilimsel Çalışma Çizgisi

Prof.Dr.Erol Güngör’ün Anısına Türkiye’de Değişim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2010, ss.75-98, (Tam Metin Bildiri)

26. Avrupa ve Amerika ya öğrenci gönderme ve yurt dışından öğrenci kabulü Mezuniyet sonrası izleme ve yönetimi

Aramızdan Ayrılışının 40. Yılında Prof.Dr. Mümtaz Turhan Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2009, ss.239-257, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 44

2. Toplum yanlışı davranışlar: Neden yardım ederiz?

Afet Risk Azaltma Yaklaşımında Sivil Toplum ve Birey Odaklı Yaklaşım, Prof.Dr. Kürşat Esat Alyamaç, Editör, Türk İdari Araştırmalar Vakfı, Ankara, ss.117-142, 2023

3. ORTAOKUL SINIF REHBERLİK ETKİNLİKLERİ 2. CİLT

T.C MEB Özel Eğitim Ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü,, Ankara, 2022

4. ORTAÖĞRETİM SINIF REHBERLİK ETKİNLİKLERİ 2. CİLT

T.C MEB Özel Eğitim Ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2022

5. İLKOKUL SINIF REHBERLİK ETKİNLİKLERİ Cilt 2

T.C MEB Özel Eğitim Ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2022

6. OKUL ÖNCESİ SINIF REHBERLİK ETKİNLİKLERİ 2. CİLT

T.C MEB Özel Eğitim Ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2022

7. Afet Risk Azaltma Modelinde Toplumsal Farkındalığın Artırılması

Sürdürülebilir Kalkınma Gündeminde Afet Politikaları, Dr. Önder Bozkurt, Editör, AREV ve TİAV, Ankara, ss.279-272, 2022

8. Koronavirüs Salgını Sürecinde Üniversite Öğrencilerinde Stres Kaynakları, Yardım Arama Davranışları ve Başetme Biçimleri

Toplumsal ve Kültürel BoyutlarıylaKORONAVİRÜS SALGINI, Prof. Dr. Serdar Sağlam Prof. Dr. Güler Sağlam Arı Arş. Gör. Bilge Sağlam, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞT, Ankara, ss.413-429, 2022

9. M. Çağatay Özdemir’in Gazi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümünde Gerçekleştirdiği Bilimsel Etkinler

Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir Armağanı TOPLUMSAL DEĞİŞİM, Prof. Dr. Serdar Sağlam, Prof. Dr. Galip Yüksel, Prof. Dr. Mehmet Kara, Doç. Dr. Aslıhan Selcen Bingöl, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞT, Ankara, ss.825, 2022

10. Afet Eğitiminde Açık ve Örtük Program

Tematik Güvenlik Çalışmaları 2, Tuğg. Murat BULUT - Doç. Dr. Tekin AVANER - Doç. Dr. Mutlu TOKMAK, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. AŞ, Ankara, ss.69-83, 2022

11. İlkokul Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021 Creative Commons License

12. Ortaokul Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü,, Ankara, 2021 Creative Commons License

13. Ortaöğretim Sınıf Rehberlik Etkinlikleri 1.Cilt

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2021 Creative Commons License

14. Okul Öncesi Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, 2021, Ankara, 2021 Creative Commons License

15. TEMEL KAVRAMLAR, AMAÇ VE İLKELER

TÜRKİYE’DE REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ, Mehmet Güven,Seyfettin TORAMAN, Editör, MEB, Ankara, ss.11-33, 2020 Creative Commons License

16. Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerinde Aile Desteği

TÜRKİYE’DE REHBERLİK VE PSİKOLOJİKDANIŞMA HİZMETLERİ, Prof. Dr. Mehmet GÜVEN-Seyfettin TORAMAN, Editör, MEB, Ankara, ss.163-180, 2020

17. Medya ve Eğitim

Eğitim Sosyolojisi, M. Çağatay ÖZDEMİR ve A. Selcen BİNGÖL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-244, 2020 Creative Commons License

19. Klasik Öğrenme Kuramları

Eğitim Psikolojisi, Ayşegül Ataman, Editör, Vize, Ankara, ss.284-307, 2019

20. Bilişsel Toplumsal Yaklaşım

Eğitim Psikolojisi, Ayşegül ATAMAN, Editör, Vize, Ankara, ss.346-363, 2019

21. Kişsel Bir Yolculuk Olarak Yardım Etme

Yardım Sanatını Öğrenme:Temel Yardım Becerileri ve Teknikleri, Galip Yüksel-Feride Bacanlı, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-32, 2019

22. Öğrenci öğrenmesini değerleme

Eğitim Psikolojisi, Prof.Dr.Galip Yüksel, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.322-370, 2019

23. Oyun Döneminde Okul Öncesi Eğitim ve İlişkili Kuramlar

Oyun Dönemi Ruh Sağlığı ve Hastalıkları, Elvan İşeri, Esra Güney, Yasemin Taş Torun, Editör, Türkiye Çocuk ve Genç Psikiyatrisi Derneği, ss.159-174, 2018

24. Sınıf Yönetimi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017

25. Sınıfta Kurallar Geliştirme ve Uygulama

Sınıf Yönetimi, , Editör, Pegem Akademi, ss.146-169, 2017

26. Bir Bilim Olarak Eğitimin Psikolojik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, M.Çagatay Özdemir ve A.Selcen Arslangilay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.207-231, 2017

27. Kültürel Farklılıklar

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.649-678, 2017

28. Öğrenme İçin Motivasyon

Sınıf Yönetimi, Özdemir, M.Ç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-43, 2017

29. Örgütsel Çatışma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017

30. Davranışçı Öğrenme Kuraları

Eğitim Psikolojisi, Neriman Aral, Tayip Duman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.294-317, 2017

31. Örgütsel Çatışma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017

32. Medya ve Eğitim

Eğitim sosyolojisi, M.Cağatay ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-284, 2017

33. Ergenlikte Sosyo-Duygusal Gelişim

Yaşam Boyu Gelişim Gelişim Psikolojisi, Prof.Dr.Galip YÜKSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.380-411, 2017

34. Stanwood Cobb’a Göre Türklerde Çalışma Anlayışı

YabancıSeyahatnamelerdeTürkiye, M.Çagatay Özdemir ve Yunus Emre Tekinsoy, Editör, Türk Yurdu Yayınları. 109, Ankara, ss.331-338, 2016

36. Öğrenme Ortamları

Eğitim Psikolojisi Kuram ve uygulama, Galip Yüksel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.315-316, 2015

38. Bir bilim olarak eğitimin psikolojik temellleri

Egitim Bilime Giris, M.Çagatay ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-227, 2011

40. Bir bilim olarak eğitimin psikolojik temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, M.Çagatay Özdemir, Editör, Ekinoks, ss.121-179, 2006

42. Öğrenme için motivasyon

Sınıf yönetimi, M.Çagatay Özdemir, Ş.Erçetin, Editör, Asil, Ankara, ss.105-148, 2004

43. Öğrenme için motivasyon

Sınıf Yönetimi, Çağatay ÖZDEMİR, Editör, Ekinoks, ss.77-117, 2004
Metrikler

Yayın

103

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

74

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

1667

H-İndeks (Sobiad)

16

Atıf (Diğer Toplam)

136

Proje

6

Tez Danışmanlığı

33

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları