Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (10)
Scopus (11)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

3. YAPAY ZEKA İLE GELİŞTİRİLEN ÇOKLU CEVAPLI MADDELERİN KULLANILDIĞI TESTLERDE YÖNERGENİN TEST VE MADDELERİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE ETKİSİ

9.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Öğrencilerinin Akran Değerlendirmesinde Puanlayıcı Eğitiminin Puanlama Davranışlarına Etkisi

8. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

5. DEVELOPING A SCALE FOR INTENSIVE CARE UNIT NURSES’ SELF- EFFICACY IN THE CARE OF PATIENTS UNDERGOING EXTRACORPOREAL MEMBRANE OXYGENATION: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY

Uluslararası Gazi Sağlık Bilimleri Kongresi (Çevirimiçi Kongre) (15-17 Aaralık 2021), Ankara, Türkiye, 15 Aralık 2021, ss.117, (Özet Bildiri)

6. Uzaktan Öğretimde Uygulanan Elektronik Portfolyoların Genellenebilirlik ve Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi

VII. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Yayınlanmadı)

7. Artistik Buz Pateni Yarışması Sonuçlarının Genellenebilirlik Kuramı ve Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi

VI.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Yayınlanmadı) Creative Commons License

8. Açık Uçlu Maddelerin Puanlama Desenlerine GörePuanlayıcılar Arası Güvenirliklerinin Karşılaştırılması

EĞİTİMDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ULUSAL KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. Eportfolyo Uygulamalarının: Planlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

EĞİTİMDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ULUSAL KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen adaylarının öz yansıtmaya (self reflection) ilişkin öz yeterlilik ölçeğinin geçerlilik ve güvenirlik çalışması

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.16-17, (Özet Bildiri)

12. WhatsApp Uygulaması Üzerinden Grup Sohbetlerine Yönelik Veli Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği

Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. Standard setting in EFL writing assessment with many-facet Rasch measurement model

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

15. E-portfolyoların Öğrenenlerin Bilişötesi Farkındalık Durumlarına Etkisi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.332-333, (Özet Bildiri)

19. Analyzing EFL writing assessment scores with many faced rasch model

4 th international conference on new trends in education (ICNTE), İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

20. Analyzing EFL Writing Assessment Scores with Many-Facet Rasch Measurement Model

4th International Conference on New Trends in Education – “CLIL: Crafting Bilingual Minds”, 17 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

24. E Portfolyonun Eğitim Ortamlarına Entegrasyonu Mahara

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

25. Lisans Düzeyi İçin Hazırlanmış Ölçme ve Değerlendirme Kitaplarının İçerik Açısından İncelenmesi

V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.128, (Özet Bildiri)
Kitaplar 22

2. The Importance of Reliable Data in Health Crises Management and Online Survey Applications

Risk and Crisis Communication in Health, Seçil ÖZKAN,Hakan TÜZÜN, Editör, Turkiye Klinikleri, Ankara, ss.105-108, 2024

3. Assessment 21st Century Skills: Tools and Methods Used

Transforming School Systems Through Assessment, Technology, and Non-Traditional Learning Methods, YÜNKÜL EYUP, GÜNEŞ AHMET MELİH, Editör, IGI GLOBAL, London, ss.149-178, 2024

5. Öğretimsel Değerlendirme

K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ , AŞKAR,PETEK; TOPÇU,HALİL İBRAHİM ; ALTUN,ARİF; CIRIK,İLKER; KANDIRMAZ,MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.299-303, 2023

6. Öğretimsel Değerlendirme

K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,PETEK; TOPÇU,HALİL İBRAHİM ; ALTUN,ARİF; CIRIK,İLKER; KANDIRMAZ,MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim BakanlığI, Ankara, ss.299-303, 2023

8. Açık uçlu maddelerin analizi

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.104-143, 2022

9. Açık Uçlu Maddeler

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.28-37, 2022

10. Açık uçlu madde örnekleri

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.144-178, 2022

11. Açık uçlu maddelerin hazırlanması ve incelenmesi

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi , Ankara, ss.40-75, 2022

12. Sınıf içi Korelasyon Katsayısı: Puanlayıcıların Uyumunun Bir Ölçümü

Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Prof.Dr. İsmail KARAKAYA & Dr. Hülya YÜREKLİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.195-206, 2020

13. Uyum Katsayılarının Yapılandırılması: AC1 ve Aickin Alfası

Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Karakaya, İ. Yürekli H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.107-134, 2020

14. Sınıfiçi Korelasyon: Puanlayıcıların Uyumunun Bir Ölçümü

Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Karakaya, İ. Yürekli, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-206, 2020

17. Bölüm 14: Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme

Eğitimde ölçme ve değerlendirme, Büzüköztürk, Şener, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-21, 2014

18. Bölüm 13: Öğrencilerin Değerlendirme Sürecine Katılması

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Büzüköztürk, Şener, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-19, 2014

19. Bölüm 12: Performansa Dayalı Durum Belirleme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof.Dr. Şener BÜYÜKÖZTÜRK, Editör, Atatürk Üniversitesi AçıkÖğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-24, 2014

20. Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Tanrıöğen,Abdurrahman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.57-83, 2014

21. Bölüm 3. Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, TANRIÖĞEN, ABDURRAHMAN, Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. Litd. Şti., Ankara, ss.57-83, 2011
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

59

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

57

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1552

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

100

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

767

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

239

Proje

3

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları