Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Akran Değerlendirmesinde Puanlayıcı Eğitiminin Puanlama Davranışlarına Etkisi

8. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, ss.1-2

Artistik Buz Pateni Yarışması Sonuçlarının Genellenebilirlik Kuramı ve Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi

VI.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021 Creative Commons License

Açık Uçlu Maddelerin Puanlama Desenlerine GörePuanlayıcılar Arası Güvenirliklerinin Karşılaştırılması

EĞİTİMDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ULUSAL KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2021

Eportfolyo Uygulamalarının: Planlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

EĞİTİMDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ULUSAL KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2021

Öğretmen adaylarının öz yansıtmaya (self reflection) ilişkin öz yeterlilik ölçeğinin geçerlilik ve güvenirlik çalışması

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, ss.16-17

WhatsApp Uygulaması Üzerinden Grup Sohbetlerine Yönelik Veli Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği

Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018

Standard setting in EFL writing assessment with many-facet Rasch measurement model

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018

E-portfolyoların Öğrenenlerin Bilişötesi Farkındalık Durumlarına Etkisi

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.332-333

Analyzing EFL writing assessment scores with many faced rasch model

4 th international conference on new trends in education (ICNTE), İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017

Analyzing EFL Writing Assessment Scores with Many-Facet Rasch Measurement Model

4th International Conference on New Trends in Education – “CLIL: Crafting Bilingual Minds”, 17 - 18 Kasım 2017

E Portfolyonun Eğitim Ortamlarına Entegrasyonu Mahara

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016

Lisans Düzeyi İçin Hazırlanmış Ölçme ve Değerlendirme Kitaplarının İçerik Açısından İncelenmesi

V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.128

Kitap & Kitap Bölümleri

The Importance of Reliable Data in Health Crises Management and Online Survey Applications

Risk and Crisis Communication in Health, Seçil ÖZKAN,Hakan TÜZÜN, Editör, Turkiye Klinikleri, Ankara, ss.105-108, 2024

Assessment 21st Century Skills: Tools and Methods Used

Transforming School Systems Through Assessment, Technology, and Non-Traditional Learning Methods, YÜNKÜL EYUP, GÜNEŞ AHMET MELİH, Editör, IGI GLOBAL, London, ss.149-178, 2024

Öğretimsel Değerlendirme

K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,PETEK; TOPÇU,HALİL İBRAHİM ; ALTUN,ARİF; CIRIK,İLKER; KANDIRMAZ,MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim BakanlığI, Ankara, ss.299-303, 2023

Açık uçlu maddelerin hazırlanması ve incelenmesi

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi , Ankara, ss.40-75, 2022

Açık uçlu madde örnekleri

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.144-178, 2022

Açık uçlu maddelerin analizi

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.104-143, 2022

Açık Uçlu Maddeler

Açık Uçlu Soruların Hazırlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi, KARAKAYA İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.28-37, 2022

Sınıf içi Korelasyon Katsayısı: Puanlayıcıların Uyumunun Bir Ölçümü

Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Prof.Dr. İsmail KARAKAYA & Dr. Hülya YÜREKLİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.195-206, 2020

Sınıfiçi Korelasyon: Puanlayıcıların Uyumunun Bir Ölçümü

Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Karakaya, İ. Yürekli, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-206, 2020

Uyum Katsayılarının Yapılandırılması: AC1 ve Aickin Alfası

Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Karakaya, İ. Yürekli H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.107-134, 2020

Bölüm 13: Öğrencilerin Değerlendirme Sürecine Katılması

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Büzüköztürk, Şener, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-19, 2014

Bölüm 12: Performansa Dayalı Durum Belirleme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof.Dr. Şener BÜYÜKÖZTÜRK, Editör, Atatürk Üniversitesi AçıkÖğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-24, 2014

Bölüm 14: Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme

Eğitimde ölçme ve değerlendirme, Büzüköztürk, Şener, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-21, 2014

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Tanrıöğen,Abdurrahman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.57-83, 2014

Bölüm 3. Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, TANRIÖĞEN, ABDURRAHMAN, Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. Litd. Şti., Ankara, ss.57-83, 2011

Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

34

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

55

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1551

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

99

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

2

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları