SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sporcuların Antrenman ve Müsabakaya İlişkin Öz-Yansıtma Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gazi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi (Online)
, cilt.28, sa.3, ss.215-225, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigating the Impact of Rater Training on Rater Errors in the Process of Assessing Writing Skill
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.9, sa.2, ss.492-514, 2022 (Hakemli Dergi)
Standard Setting in Academic Writing Assessment through Objective Standard Setting Method
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.9, sa.1, ss.80-97, 2022 (ESCI)
Okur Özyeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.85-100, 2013 (Hakemli Dergi)
Üst düzey zihinsel becerilerin belirlenmesi performansgörevi yazma
İlköğretmen Eğitimci Dergisi
, sa.18, ss.10-15, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Öğrenci algısının geliştirilmesi Öz değerlendirme akran değerlendirme ve grup değerlendirme formları
İlköğretmen Eğitimci Dergisi
, sa.8, ss.35-38, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Ortaöğretim Kurumları öğrenci seçme ve yerleştirme sınavında kullanılan testlerin faktör yapılarının belirlenmesine ilişkin bir araştırma
ilköğretim online
, cilt.6, sa.3, ss.397-410, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Açık Uçlu Maddelerin Farklı Branşlardaki Puanlayıcıylar Tarafından Puanlanmasına Karışan Hatalar ve Puanlayıcılar Arasındaki Uyumun İncelenmesi
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.112-113
Çoklu Seçenekli Madde Türünün Sınıfiçi Ölçme Uygulamalarında ve Geniş Ölçekli Sınavlarda Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.55-56
YAPAY ZEKA İLE GELİŞTİRİLEN ÇOKLU CEVAPLI MADDELERİN KULLANILDIĞI TESTLERDE YÖNERGENİN TEST VE MADDELERİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE ETKİSİ
9.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, ss.1-2
Eportfolyo Uygulamalarının: Planlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
EĞİTİMDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ULUSAL KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2021
WhatsApp Uygulaması Üzerinden Grup Sohbetlerine Yönelik Veli Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği
Dmf kaynaklarının belirlenmesinde örtük sınıf dmf yaklaşımının kullanılması: PISA-2015 Türkiye örneği, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018
Standard setting in EFL writing assessment with many-facet Rasch measurement model
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018
PISA 2015 Sonuçlarına Göre İşbirlikli Problem Çözme Performansının Öğrenci ÖzellikleriAçısından İncelenmesi: Türkiye Örneklemi
UBEK, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Analyzing EFL Writing Assessment Scores with Many-Facet Rasch Measurement Model
4th International Conference on New Trends in Education – “CLIL: Crafting Bilingual Minds”, 17 - 18 Kasım 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretimsel Değerlendirme
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, AŞKAR,PETEK; TOPÇU,HALİL İBRAHİM ; ALTUN,ARİF; CIRIK,İLKER; KANDIRMAZ,MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim BakanlığI, Ankara, ss.299-303, 2023
Sınıfiçi Korelasyon: Puanlayıcıların Uyumunun Bir Ölçümü
Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Karakaya, İ. Yürekli, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-206, 2020
Uyum Katsayılarının Yapılandırılması: AC1 ve Aickin Alfası
Her Yönüyle Puanlayıcılar Arası Güvenirlik Rehberi, Karakaya, İ. Yürekli H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.107-134, 2020
Ölçme ve Değerlendirme : Performansa ve portfolyoya dayalı durum belirleme
Pegem Akademi, Ankara, 2017
Bölüm 13: Öğrencilerin Değerlendirme Sürecine Katılması
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Büzüköztürk, Şener, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-19, 2014
Bölüm 12: Performansa Dayalı Durum Belirleme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof.Dr. Şener BÜYÜKÖZTÜRK, Editör, Atatürk Üniversitesi AçıkÖğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-24, 2014
Bölüm 14: Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme
Eğitimde ölçme ve değerlendirme, Büzüköztürk, Şener, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-21, 2014
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Tanrıöğen,Abdurrahman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.57-83, 2014
Bölüm 3. Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, TANRIÖĞEN, ABDURRAHMAN, Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic. Litd. Şti., Ankara, ss.57-83, 2011
Öğrenci Başarısının Belirlenmesi Performansa ve Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme
Pegem Akademi, Ankara, 2010