Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2019 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2012 - 2014 Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2008 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2010 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2018 - 2019 Soru İnceleme
ÖSYM
-
1999 - 2008 Sınıf Öğretmenliği (Yan Alan İngilizce)
MEB
-
2004 - 2005 Sınıf Öğretmenliği (Yan Alan İngilizce)
MEB
Verdiği Dersler
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Nitel Araştırma Yöntemleri ve Bilgisayar Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Test Geliştirme
-
Doktora Okullarda Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans İstatistik
-
Yüksek Lisans Ölçek Geliştirme
-
Lisans EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
Yüksek Lisans EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
Doktora Ölçek Geliştirme II
-
Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
Lisans Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
-
Açık Uçlu Soruların Puanlanmasında Puanlayıcı Eğitiminin Puanlayıcı Davranışlarına Etkisinin İncelenmesi
Karakaya İ. (Danışman)
U.ÖÇ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
DERECELİ PUANLAMA TÜRÜNÜN RUTİN OLMAYAN MATEMATİK PROBLEMLERİNİN PUANLANMASINDA PUANLAYICI DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Karakaya İ. (Danışman)
E.ONKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Açık Uçlu Maddelerin Puanlanmasında Öğrencilere Verilen Puanlayıcı Eğitiminin Puanlayıcı Davranışlarına Etkisinin Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile İncelenmesi
Karakaya İ. (Danışman)
B.GÖRGÜLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
PISA 2018 MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ ALT TESTLERİNDE DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONUNUN RASCH AĞACI, MANTEL – HAENSZEL VE LOJİSTİK REGRESYON YÖNTEMLERİYLE İNCELENMESİ
Karakaya İ. (Danışman)
F.AYDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Çok Yüzeyli Rasch Modeli Puanlama Desenlerine Göre Açık Uçlu Maddelerin Puanlayıcılar Arası Güvenirliklerinin Karşılaştırılması
Karakaya İ. (Danışman)
-
Sınıflandırmada kullanılan veri madenciliği yöntemlerinin performanslarının veri seti özelliklerine göre karşılaştırılması
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
ABİDE özyeterlik ölçeği DMF kaynaklarının gizil sınıf yaklaşımıyla incelenmesi
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Üst düzey düşünme becerilerinin izlenmesinde panel veri analizi, hiyerarşik lineer modelleme ve örtük gelişim modelleme yöntemlerinin karşılaştırılması
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Performansın değerlendirilmesinde farklılaşan puanlayıcı davranışlarının çok yüzeyli Rasch Ölçme Modeli ile incelenmesi
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
PISA 2015 matematik ve fen bilimleri alt testlerinde değişen madde fonksiyonunun Rasch Ağacı yöntemiyle belirlenmesi
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Çoklu cevaplı madde türünün puanlanmasında kullanılan yöntemlerin test ve madde istatistikleri açısından karşılaştırılması
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Performans değerlendirme sürecinde puanlayıcı eğitiminin puanlayıcı davranışları üzerindeki etkisinin incelenmesi
Karakaya İ. (Danışman)
M.ŞATA(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Çok Seçenekli Performans Görevlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı, Özgüven ve Derse Karşı Tutumlarına Etkisi.
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Klasik test kuramına göre sayısal ve sözel alanlar için puanlama güvenirliğinin kayıp veri durumu kapsamında incelenmesi
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Yazma Becerilerinin Değerlendirmesinde Öz, Akran ve Öğretmen Puanlarının Çok Yüzeyli Rasch Ölçme Modeliyle İncelenmesi.
KARAKAYA İ. (Danışman)
-
Problem çözme becerilerinin değerlendirilmesinde öz, akran ve öğretmen puanlarının çok yüzeyli Rasch ölçme modeli ile incelenmesi
KARAKAYA İ. (Danışman)