Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Differentiated Instruction in Technology Rich Outcome Focused Learning Environments

The European Conference on Educational Research (ECER 2023), Glasgow, İngiltere, 22 - 25 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

2. The investigation of pre-service teachers’ learning approaches and engagement levels in teacher training programs

8th international congress on curriculum and instruction curriculum studies in life long learning., 25 - 27 Mart 2021, ss.281-282, (Özet Bildiri)

3. Perceptions of pre-service teachers about gamification in a teacher training course

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.292-303, (Tam Metin Bildiri)

4. The Effect of a SRS on Pre-Service Teachers' Classroom Environment Perceptions

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.251-252, (Özet Bildiri)

6. Assessing the Psychosocial Environment of Teacher Training Classrooms.

5th International Social and Education Sciences Studies Congress, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.22, (Özet Bildiri)

7. The Development of Classroom Envıronment Perceptıons Scale of Faculty of Educatıon Students

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.193, (Özet Bildiri)

8. The Development of an Achievement Test for the Principles and Methods of Instruction Course

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education 2018, Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.194, (Özet Bildiri)

9. The effect of process-based academic writing course on students’ writing anxiety, motivation and academic achievement

2nd International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, cilt.1, ss.352-360, (Tam Metin Bildiri)

10. Reflections from faculty technology mentoring project in civil engineering department A case study

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.716-732, (Tam Metin Bildiri)

11. Matematik Eğitimi Alanında yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Analizi Analysis of curriculum evaluation studies conducted in mathematics education

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Tam Metin Kitabı, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.697-715, (Tam Metin Bildiri)

12. 10th Grade Mathematics Course Need Assessment at an Anatolian Teacher High School

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1345-1346, (Özet Bildiri)

13. Evaluation of 10th Grade Mathematics Curriculum of General Secondary High Schools

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

14. Matematik derslerinde material kullanımının etkililiği üzerine bir meta-analiz çalışması.

3rd National Congress on Curriculum and Instruction, Gaziantep, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.16, (Özet Bildiri)

15. The analysis of research conducted to evaluate the effectiveness of in-service training programs: Turkey’s sample

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2012), Praha, Çek Cumhuriyeti, 5 - 07 Haziran 2012, cilt.55, ss.645-654, (Tam Metin Bildiri)

16. İlköğretim Yapılı Çevre Eğitimi Program Tasarısı

3rd International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, ss.90-91, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Kapsayıcı Eğitimde Teknoloji Destekli Farklılaştırılmış Öğretim

Eğitim Alanında Gelişmeler , DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.43-64, 2024

2. Farklılaştırılmış Öğretim ile ilgili Efsanelerin ve Yanlış Algıların Belirlenmesi ve Giderilmesi

Eğitim Programları ve Öğretimde İleri Araştırmalar, ÖZÜDOĞRU MELİKE, Editör, Yaz Yayınevi, Afyon, ss.1-18, 2024

3. The Need For Culturally Responsive Teaching in the Context of Türkiye

Advances in Education, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.59-82, 2024

4. Farklılaştırılmış Öğretimde Biçimlendirici Değerlendirme

Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Harun Şahin, Ayberk Bostan Sarıoğlan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.155-176, 2023

5. Yabancı Dil Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme

Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Harun Şahin, Ayberk Bostan Sarıoğlan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.177-199, 2023

6. Yabancı Dil Eğitiminde Farklılaştırılmış Öğretim

Yabancı Dil Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar, Ersin Çilek, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.33-53, 2023

7. Aktif Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntem ve Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Sucuoğlu Hale,Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.1-304, 2022

8. TÜRKİYE YÜKSEKÖĞRETİM YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ KAPSAMINDA ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN ÇEVRİMİÇİ TERS YÜZ ÖĞRENME YAKLAŞIMI DOĞRULTUSUNDA TASARIMI

TYYÇ Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması: Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, Dr. N. Burçin HAMUTOĞLU, Dr. Öğr. Üyesi Barış ÇUKURBAŞI, Prof. Dr. Mübin KIYICI, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.397-428, 2022
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

61

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

347

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Açık Erişim

1