Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Akademik Yazma İçin Yeni Bir Yol: Yeni Okuryazarlıklar Çerçevesi (QeLESCo)

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1

Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023

Yazma Becerisinin Otomatik Olarak Değerlendirilmesi: Yapay Zekâ Temelli Uygulamalar

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Konuşmayı Tercih Ettikleri Konuların Belirlenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023

Okuma alışkanlığının kazandırılmasında alternatif bir yaklaşım: Yazar biyografisi.

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2021

Cin Ali okuma kitaplarının kelime hazinesi ve metin özellikleri bakımından incelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2021

Aile okuryazarlığı değerlendirme envanteri geliştirme çalışması

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2021

İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI

2. Uluslararası TürK Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.299-316

İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASİT VE DERİN ANLAMA DÜZEYLERİNİN OKUMAMOTİVASYONU İLE AÇIKLANMASI

2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.317-334

Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Yazma Öz Yeterliklerinin Karşılaştırılması

III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Ağustos 2018, ss.556-563

Okuma Güçlüklerinin Tespiti veGiderilmesine Yönelik Bir Mobil Uygulama Tasarımı

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.178

öğrenme güçlüğü olan ilkokul öğrencilerininokuma motivasyonları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Mizah Kullanma Durumları

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.129

İlkokul Türkçe Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Mizahi Ögeler Bakımından İncelenmesi

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.152

Akıcı okumanın ilköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin TEOG başarılarındaki rolü

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016

İlkokulda akıcı okumanın gelişimi 4 yıllık izleme çalışması

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016

Sözlükler öğrencilere ne kadar yardımcı oluyor?

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Sözlükler öğrencilere ne kadar yardımcı oluyor

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Kitap okumayı sevmiyorum çünkü

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

İlköğretimde 1 8 sınıf hikâye yazma becerisinin gelişimi

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Final desicion I don t want to be a teacher

International PAEDIA Conferance:European Symposium, 19 - 23 Ekim 2015

Being a teacher in a private school First year experience

International PAEDIA Conferance:European Symposium, 19 - 23 Ekim 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Dil Becerilerinin Kapsamı, Öğretimi ve İzlenmesi

DİL BECERİLERİNİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, Yıldız Mustafa, Aydoğmuş Mücahit, Temur Murat, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-32, 2022

Eğitimde Alternatif Bir Yaklaşım: Ev Okulu

İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Akyol, Hayati; Avşar Tuncay, Ayşegül, Editör, PEGEM, Ankara, ss.313-330, 2021

Kelime Hazinesinin Geliştirilmesi

Türkçe Öğretimi, Hayati Akyol,Ayfer Şahin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.129-181, 2019

Yazma Öğretimde Temel Kavramlar

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Hayati Akyol,Mustafa Yıldız, Editör, PEGEM, Ankara, ss.3-15, 2018

Metrikler

Yayın

95

Atıf (WoS)

31

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

200

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

77

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

1

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları