Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Ders Dökümanları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1997 - 2001
1997 - 2001Doktora
The Florida State University, School of Education, Educational Research , Amerika Birleşik Devletleri
1995 - 1997
1995 - 1997Yüksek Lisans
University of Pittsburgh, School of Education, Educational Psychology, Amerika Birleşik Devletleri
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2001
2001Doktora
Analyzing multidimensional response data structure represented by unidimensional IRT models
The Florida State University, Ölçme Ve İstatistik Programı, Araştırma Teknikleri Departmanı, Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2013 - 2014
2013 - 2014Doç. Dr.
Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2005 - 2006
2005 - 2006Araştırmacı
Katholieke Universiteit Leuven, Psikoloji
2001 - 2006
2001 - 2006Dr. Öğr. Üyesi
Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2013
2006 - 2013Senior Measurement Consultant
Sivil Toplum Kuruluşu, National Board of Medical Examiners, Measurement and Consulting Services, Senior Measurement Consultant
2006 - 2013
2006 - 2013Senior Measurement Scientist
National Board of Medical Examiners, Philadelphia, PA , USA, Senior Measurement Scientist
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Çoktan seçmeli test maddeleri için göz izleme teknolojisi ile elde edilmiş verilerin boylamsal analizi: Yabancı dil olarak İngilizce okuduğunu anlama becerisi ölçen beş madde ile deneysel bir çalışma
Kahraman N. (Danışman)
E.CİHAT(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlama ve Duygusal Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminin İzlenmesinde İki ve Üç Boyutlu Yenilikçi Madde Formatları
Kahraman N. (Danışman)
Ö.TOPRAKTEPE(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Derecelendirme Ölçeklerindeki Tepki stillerinin Karma MTK ve ÇokluSüreç MTK Yöntemlerine Göre İncelenmesi
Kahraman N. (Danışman)
H.YILDIRIM(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Örtük Büyüme Ve Örtük Sınıf Modelleri: Bireysel İyi Oluş Durumu Üzerine Prospektif Bir Alan Uygulaması
KAHRAMAN N. (Danışman)
E.SÖZER(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Kategorik bireysel farklılıkların izlendiği ölçme modelleri için örtük sınıf ve geçiş modelleri: Psikolojik dayanıklılık üzerine boylamsal bir uygulama
Kahraman N. (Danışman)
D.AKBAŞ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
7. sınıf öğrencilerinin matematik dersinde işbirlikli problem çözme becerilerinin gelişiminin izlenmesinde kullanılabilecek boylamsal bir test deseni
KAHRAMAN N. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci)
2019
2019Doktora
SÜREÇ İZLEMEYE YÖNELİK ÖLÇME MODELLERİ İÇİN ÖRTÜK BÜYÜME MODELLERİ: BİREYSEL İYİ-OLUŞ DURUMU ÜZERİNE PROSPEKTİF BİR ALAN UYGULAMASI
KAHRAMAN N. (Danışman)
E.SÖZER(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Yabancı dil olarak İngilize Dil Becelerilerinin Ölçülmesinde Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Yeni Bir Ölçme Deseni Tasarımı ve Uygulamalı Değerlendirilmesi
KAHRAMAN N. (Danışman)
E.CİHAT(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Kategorik Bireysel Farklılıkların İzlendiği Ölçme Modelleri İçin Örtük Sınıf ve Geçiş Modelleri: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Boylamsal Bir Uygulama
KAHRAMAN N. (Danışman)
D.AKBAŞ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Görsel olarak zenginleştirilmiş yenilikçi madde formatı geliştirilmesi ve uygulamalı olarak değerlendirilmesi
KAHRAMAN N. (Danışman)
S.GÖREN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (6)
Scopus (13)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (1)
2024
20241. Comparing Differential Item Functioning Based On Multilevel Mixture Item Response Theory, Mixture Item Response Theory And Manifest Groups
SOZER BOZ E., DOĞAN Ö., Atar B., KAHRAMAN N.
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.120-137, 2024 (ESCI, TRDizin)
2023
20232. Latent Transition Modeling for Categorical Latent Variables: An Application Using Longitudinal Resilience Data
AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
International Journal of Progressive Education , cilt.19, sa.6, ss.20, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Duygusal Okuryazarlık Becerilerinin Ölçülmesinde Görsel Metin Destekli Yenilikçi Madde Formatı Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma
Gören S., KAHRAMAN N.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.493-516, 2023 (TRDizin)
2023
20234. Alternative Confirmatory Factor Analytic Models for Examining Preservice Teachers' Non-Cognitive Skills
Kahraman N., Sozer Boz E., Akbaş D., Çorbacı E. C., Isık S., Üzbe Atalay N., et al.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.460-470, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Modeling unobserved heterogeneity using person-centered approaches: Latent profiles of preservice teachers' emotional awareness
Sozer-Boz E., Akbas D., KAHRAMAN N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.10, sa.1, ss.129-144, 2023 (ESCI, TRDizin)
2022
20226. Latent Growth Modeling of Item Process Data Derived From Eye- tracking Technology: An Experimental Study Investigating Reading Behavior of Examinees When Answering A Multiple- Choice Test Item
ÇORBACI E. C., KAHRAMAN N.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.13, sa.3, ss.194-211, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2021
20217. Boylamsal uygulamalar için ölçme değişmezliği: Dört tekrarlı uygulama verileri üzerinde bir çalışma
SÖZER BOZ E., KARADUMAN B., KAHRAMAN N.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.2, ss.729-763, 2021 (TRDizin)
2021
20218. Investigation of Psychometric Properties of Likert Items with the Same Response Categories Using Polytomous Item Response Theory Models
Sozer E., KAHRAMAN N.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.12, sa.2, ss.129-146, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2021
20219. Boylamsal Uygulamalar için Ölçme Değişmezliği: Dört Tekrarlı Uygulama Verileri Üzerine Bir Çalışma
SÖZER BOZ E., KAHRAMAN N.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, 2021 (TRDizin)
2020
202010. A Measurement Tool for Repeated Measurement of Assessment of University Students' Writing Skill: Development and Evaluation
SAYIN A., KAHRAMAN N.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.11, sa.2, ss.113-130, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
201911. Boylamsal Ölçme Modelleri için Geçerlik Argümanı: Çoklu-Özellik Çoklu-Yöntem ve Örtük Büyüme Modellerinin Kullanımı
SÖZER E., KAHRAMAN N.
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.18, sa.3, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201912. Bilişsel Olmayan Öğrenme Durum ve Süreçlerini Ölçme ve Değerlendirme Boylamsal Yaklaşımlar: Duygu Cetveli Uygulaması Örneği
KAHRAMAN N., AKBAŞ D., SÖZER E.
İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.257-269, 2019 (TRDizin)
2014
201413. An Explanatory Item Response Theory Approach for a Computer-Based Case Simulation Test
KAHRAMAN N.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.54, ss.0-134, 2014 (Scopus, TRDizin)
2013
201314. Exploring Psychometric Models to Enhance Standardized Patient Quality Assurance: Evaluating Standardized Patient Performance Over Time
Brown C. B., Kahraman N.
ACADEMIC MEDICINE
, cilt.88, sa.6, ss.866-871, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
2012
201215. Measurement precision for repeat examinees on a standardized patient examination
Raymond M. R., Swygert K. A., Kahraman N.
ADVANCES IN HEALTH SCIENCES EDUCATION
, cilt.17, sa.3, ss.325-337, 2012 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2012
201216. Modeling the Psychometric Properties of Complex Performance Assessment Tasks Using Confirmatory Factor Analysis: A Multistage Model for Calibrating Tasks
Kahraman N., De Champlain A., Raymond M.
APPLIED MEASUREMENT IN EDUCATION
, cilt.25, sa.1, ss.79-95, 2012 (SSCI, Scopus)
2011
201117. Evaluating Construct Equivalence and Criterion-Related Validity for Repeat Examinees on a Standardized Patient Examination
Raymond M. R., Kahraman N., Swygert K. A., Balog K. P.
ACADEMIC MEDICINE
, cilt.86, sa.10, ss.1253-1259, 2011 (SCI-Expanded, Scopus)
2011
201118. Relating Unidimensional IRT Parameters to a Multidimensional Response Space: A Review of Two Alternative Projection IRT Models for Scoring Subscales
Kahraman N., Thompson T.
JOURNAL OF EDUCATIONAL MEASUREMENT
, cilt.48, sa.2, ss.146-164, 2011 (SSCI, Scopus)
2009
200919. A Multivariate Generalizability Analysis of History-Taking and Physical Examination Scores From the USMLE Step 2 Clinical Skills Examination
Clauser B. E., Balog K., Harik P., Mee J., Kahraman N.
ACADEMIC MEDICINE
, cilt.84, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2009
200920. Modeling DIF in Complex Response Data Using Test Design Strategies
KAHRAMAN N., De Boeck P., Janssen R.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TESTING
, cilt.9, sa.2, ss.151-166, 2009 (ESCI)
2008
200821. A Comparison of Alternative Item Weighting Strategies on the Data Gathering Component of a Clinical Skills Performance Assessment
Kahraman N., Clauser B. E., Margolis M. J.
ACADEMIC MEDICINE
, cilt.83, sa.10, 2008 (SCI-Expanded, Scopus)
2004
200422. Increasing the precision of subscale scores by using out-of-scale information
Kahraman N., Kamata A.
APPLIED PSYCHOLOGICAL MEASUREMENT
, cilt.28, sa.6, ss.407-426, 2004 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Distractor Analysis of Eye Movements for Multiple-Choice Questions
Çorbacı E. C., Kahraman N.
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. Dynamic Structural Equation Modeling of Daily Happiness and Stress Data
Sözer Boz E., Akbaş D., Kahraman N.
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Latent growth analysis of serial eye-fixation indicators for multiple-choice test items
KAHRAMAN N., ÇORBACI E. C.
The 13th Conference of the International Test Commission, Granda, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2024
20244. Measuring Communication and Interpersonal Skills of Pre-Service Teachers: An Experimental StudyUsing Frontal Alpha Asymmetry Indicators
Haphap A., Kahraman N.
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2024
20245. Latent Profile Analysis of Examinees’ Multiple-Choice Item Processing Behavior Using Segment-Specific Eye-FixationMetrics.
Akbaş D., Kahraman N., Çorbacı E. C.
The 13th Conference of the International Test Commission, Granada, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2024
20246. An EEG Test Experiment For Scenario-Based Assessment Of Communication And Interpersonal Skills Of College Students
HAPHAP A., KAHRAMAN N.
The 14th Asian Conference on Psychology & the Behavioral Sciences (ACP 2024), Tokyo, Japonya, 25 - 29 Mart 2024, (Özet Bildiri)
2023
20237. Öğretmen Adaylarına Yönelik Senaryo-Temelli Kişiler Arası İletişim Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Haphap A., KAHRAMAN N.
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, ss.1957-1960
2022
20228. Biyometrik ölçümler ile madde analizi: Görsel Metin İçeren Deneysel Bir Madde Uygulamasında Toplanan Odaklanma (Göz İzleme) ve Zihinsel Aktivite (EEG) Zaman Serileri için İlk Analizler
KAHRAMAN N., ÇORBACI E. C.
CMEEP, İzmir, Türkiye, 20 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20229. Latent Profile Analysis of Pre-service Teachers’ Personality Types Using the Big Five Personality Data
AKBAŞ D., SÖZER BOZ E., ÇORBACI E. C., KAHRAMAN N.
IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
202210. Alternative Confirmatory Factor Analytic Models for Modeling Preservice Teachers’ Non-Cognitive Skills
SÖZER BOZ E., AKBAŞ D., ÇORBACI E. C., KAHRAMAN N.
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
202111. Okuduğunu Anlama ve Duygusal Okuryazarlık Becerilerinin Ölçülmesinde Görsel Olarak Zenginleştirilmiş Yenilikçi Madde Formatları
Topraktepe Ö., KAHRAMAN N.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
202112. Boylamsal Araştırma Desenleri ile Değişim ve Gelişimi İzleme
KAHRAMAN N.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. GÖZLENEMEYEN HETEROJENLİĞİN MODELLENMESİNDE BİREYMERKEZLİ YAKLAŞIMLAR: GİZİL PROFİL ANALİZİ UYGULAMASI
SÖZER E., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
201914. Boylamsal Verilerde Ölçme Değişmezliği Üzerine Bir Çalışma: Pozitif Duygu Durumu Ölçeği için Tekrarlı Gözlemlerdeki Yapı Değişmezliği
SÖZER E., KARADUMAN B., KAHRAMAN N.
6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
201815. POZİTİF DUYGU DURUM ÖLÇEĞİ’NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN DERECELENDİRİLMİŞ TEPKİ MODELİ İLE İNCELENMESİ
SÖZER E., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 Ağustos - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Pozitif Duygu Durumları Değişimlerinin Örtük Büyüme Modeli ile İncelenmesi
SÖZER E., KAHRAMAN N.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. GÖRSEL METİN TEMELLİ YENİLİKÇİ MADDE FORMATI İÇİN TASARLANAN TEST SKALASININ MADDE AYIRT EDİCİLİĞİNİN İNCELENMESİ
GÖREN KAYA S., SÖZER E., KAHRAMAN N.
6 th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Üniversite öğrencilerinin yazma becerilerinin ölçülmesine yönelik boylamsal bir ölçme aracı geliştirilmesi ve aracın değerlendirilmesi
SAYIN A., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. The Illustration of Validity Arguments with Different Confirmatory Factor Analysis Models
ÇORBACI E. C., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. Örtük Sınıf Analizi Mplus Uygulaması: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Bir Örnek
AKBAŞ D., ÇORBACI E. C., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201821. Duygu Durumlarının Ölçülmesinde Duyguların Tek Düzlemde Birbirleriyle Olan İlişkilerine Ampirik Kanıt: Multidimensional Scaling Analiz
SAVUL G., KAHRAMAN N.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201722. Değerlendirmeye Dayalı Farklılaştırma
KAHRAMAN N.
8. Temel Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 02 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201723. Sosyal-duygusal Becerilerin Ölçülmesinde Video-temelli Ölçme Uygulamaları
uçar c., KAHRAMAN N.
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Pısa 2012’deki Matematik, Okuma ve Fen Başarı Puanlarına Göre Türkiye’deki BölgelerinSınıflama Doğruluğunun İncelenmesi
GENCAN ACAR S., KAHRAMAN N.
27th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Duyuşsal Alan Ölçümlerindeki Bireysel Farklılıkların Dağılımsal Özellikleri
KAHRAMAN N., ÇAVDAR D., SÖZER E.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Dayanıklılık için Tekrarlı Ölçümleri İçeren Boylamsal Bir Ölçekleme Modeli Üzerine Bir Değerlendirme
ÇAVDAR D., SÖZER E., KAHRAMAN N.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Bireylerin Uyku Kaliteleri ve Duygu Durumları ile İlgili Duyuşsal Becerileri Arasındaki İlişkilerin Boylamsal Analizi
SÖZER E., ÇAVDAR D., KAHRAMAN N.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201728. Sosyal-duygusal Özelliklerin Ölçülmesinde Fotoğraf Temelli Alternatif Madde Formatı Geliştirme Üzerine Bir Çalışma
KAHRAMAN N., GÖREN KAYA S., SÖZER E.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201629. Gerçekçi veri simülasyonu:uygulama, öneriler ve sınırlılıklar
KAHRAMAN N.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2014
201430. Latent Trait Models for Clinical Skills Performance Examinations Evaluating Component Skill Specific Difficulty Discrimination and Error Variances of Integrated Cases
KAHRAMAN N., Brown C.
The 9th International Test Commission Conference, San Sebastian, İspanya, 2 - 05 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. 3x3 Farklılaştıralım ama Neden?
KAPLAN SAYI A., Otrar M., KAHRAMAN N., KARADAĞ R., KESKİN H. K., TORTOP H. S., et al.
Değerlendirmeye Dayalı Farklılaştırma, Nalan Tuğ, Editör, Türkiye Özel Okullar Derneği, İstanbul, ss.73-92, 2018
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Öğretmen Adaylarının İletişim Becerisi Açısından Yeterlilikleri Ve Gelişimlerinin İzlenmesinde Görseller Ve Sanal Gerçeklik Destekli Alternatif Bir Modül-Ölçek Tasarımı
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Kahraman N. (Yürütücü), Işık Ş., Sertalp E., Akbaş D., Sözer E.
2019 - 2022
2019 - 2022Biyometrik Ölçme Araçları ile Desteklenmiş bir Meta-bilişsel Yetkinliler E-Envanteri Geliştirme Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KAHRAMAN N. (Yürütücü), IŞIK Ş., SAĞIROĞLU Ş., ÇAKAN M., ÜZBE ATALAY N., AYDIN F. N., et al.
2017 - 2020
2017 - 2020
Engeli Olan Çocuklar İçin Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimi Projesi
Diğer Uluslararası Fon Programları
(Proje Özeti)
Karasu N. (Yürütücü), Aykut Ç., Dinçer F. Ç., Dedeoğlu H., Saçkes M., Şimşek B., et al.
2013 - 2015
2013 - 20152232 Proje No C140005 Klinik beceri performans testinde kullanılan performans görevleriningeçerliligini çalısmada örtük beceri kuramı temelli yaklasımlar
TÜBİTAK Projesi
KAHRAMAN N. (Yürütücü)
Bilimsel Danışmanlıklar
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorKurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye
Burslar
1995 - 2001
1995 - 2001