Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2007 - 2013
2007 - 2013Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), Türkiye
2003 - 2006
2003 - 2006Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
İlköğretim 5. sınıf öğrencileri ve öğretmenlerinin özetleme stratejilerinin değerlendirilmesi:Türkçe dersi örneği
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr)
2006
2006Yüksek Lisans
Kavram geliştirme yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin kelime hazinelerini geliştirmeye etkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2012
2012Yaratıcı Drama Eğitmeni
Mesleki Kurs
ÇAĞDAŞ DRAMA DERNEĞİ
Araştırma Alanları
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Türkçe Eğitimi
Eğitimde Yaratıcı Drama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2018 - 2020
2018 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2013 - 2018
2013 - 2018Araştırma Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2005 - 2013
2005 - 2013Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBirim Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2020 - 2021
2020 - 2021Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2014 - 2021
2014 - 2021Staj Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2005
2005 - 2005Sınıf Öğretmeni
Devecipınar İlköğretim Okulu, Sınıf Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Çocuk dergilerinde söz varlığının incelenmesi
Bulut P. (Danışman)
N.DENİZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Türkiye ve Gürcistan'daki ilk okuma yazma öğretim programlarının karşılaştırılması
Bulut P. (Danışman)
P.VASHAKMADZE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Lise Öğretmenlerinin Drama Yöntemine Yönelik Tutum ve Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişki
Bulut P. (Danışman)
M.SONKAYA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Lise Öğrencilerinin Drama Yöntemine İlişkin Görüşleri ve Metaforları: “ Cumhuriyet Dönemi Türk Ressamları Örneği”
Bulut P. (Danışman)
B.AKTAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (23)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (12)
2025
20251. Okuma Tutumunun Okuduğunu Anlamadaki Etkisinde Okuma Öz Yeterlik İnancının Aracı Rolü
ÇİFTCİ S., BULUT P.
The Journal of International Education Science , cilt.12, sa.44, ss.102-124, 2025 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Sanal Müzeler ve Yaratıcı Drama için Bir Atölye Önerisi: Müze Sınıfa Geliyor!
BULUT P., UZUN E. B.
Yaratıcı Drama Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.131-156, 2021 (TRDizin)
2021
20213. Sanal Müzeler ve Yaratıcı Drama İçin Bir Atölye Önerisi: Müze Sınıfa Geliyor!
Bulut P., Uzun E. B.
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.131-156, 2021 (TRDizin)
2020
20204. Okuma Kültürü Üzerine Birİnceleme: Öğretmen AdaylarıÖrneği
Kuşdemir Y., Bulut P., Uzun E. B.
Gençlik Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.21, ss.74-95, 2020 (TRDizin)
2019
20195. LİSE ÖĞRETMENLERİNİN YARATICI DRAMA ÖZ YETERLİK ALGILARI VE YARATICI DRAMA TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Bulut P., Sonkaya M.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi,
, sa.40, ss.481-500, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20196. Primary School Students and Teacher’xxs Opinions about Summary Writing: A Qualitative Analysis
Bulut P., Akyol H.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.3, ss.637-651, 2019 (Scopus)
2019
20197. TÜRKÇEDEN ÖZBEKÇEYE ÇEVRİLEN ÇOCUK KİTAPLARININ ÇOCUĞA GÖRELİK İLKESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Kuşdemir Y., Bulut P.
Turkish Studies-Social Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.131-150, 2019 (TRDizin)
2018
20188. The Relationship between Elementary School Students’ Reading Comprehension and Reading Motivation
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.12, ss.97-110, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20189. YAZMA GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİ İLE İLGİLİ EYLEM ARAŞTIRMASI
KUŞDEMİR Y., KURBAN H., BULUT P.
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.1190-1209, 2018 (TRDizin)
2018
201810. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VEYAZMAYA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLAANALİZİ
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
TÜBAV Bilim Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.74-86, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201711. The Effect of Primary School Students’ Writing Attitudes and Writing Self-Efficacy Beliefs on Their Summary Writing Achievement
Bulut P.
INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION
, cilt.10, sa.2, ss.281-285, 2017 (Scopus)
2017
201712. Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
GÜNEŞ F., KUŞDEMİR Y., BULUT P.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.58, ss.101-114, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. İlkokul Öğrencilerinde Görülen Sesli Okuma Hatalarının Öğretmen Gözlemleri Işığında Değerlendirilmesi
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , cilt.5, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygılarının İncelenmesi
KUŞDEMİR Y., ŞAHİN D., BULUT P.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , sa.7, ss.100-109, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. İLKOKUL VE ORTAOKULDA YAZI TERCİHİ: ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLER HANGİ YAZI TÜRÜNÜ KULLANIYOR
BULUT P., KUŞDEMİR Y., ŞAHİN D.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.34, ss.98-115, 2016 (TRDizin)
2015
201516. İlkokul Öğrencilerine Dil Bilgisi Öğretiminde Bir Yöntem Önerisi Yaratıcı Drama
BULUT P.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.37, ss.719-725, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201417. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencileri ve Öğretmenlerinin Özetleme Stratejileri
Bulut P., Akyol H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.4, sa.5, ss.36-48, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201318. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bilim Dalında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Kriterlere Göre İncelenmesi
ŞAHİN D., CALP Ş., BULUT P., KUŞDEMİR Y.
Zeitschrift für die Welt der Türken , cilt.5, sa.3, ss.187-205, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201319. Çocuk Gözüyle Nasreddin Hoca
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.101-112, 2013 (TRDizin)
2013
201320. Tübitak Tarafından Yayınlanan Çocuk Kitaplarının İçerik Özelliklerinin İncelenmesi
Bulut P., Kuşdemir Y.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.8, sa.12, ss.215-226, 2013 (TRDizin)
2010
201021. İlköğretim 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Etkinliklerinin İncelenmesi
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.4, ss.1897-1905, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201022. Primary education in political parties’s programs
BULUT P., GÜVEN S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.6, sa.2, ss.281-300, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200923. Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Güven S., TERTEMİZ N., BULUT P.
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, , cilt.1, sa.1, ss.149-169, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. AN EXPLORATION OF CONVERGENT AND DIVERGENT THINKING SKILLS AMONG PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
UZUN E. B., BULUT P.
2nd International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2025), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.71, (Özet Bildiri)
2025
20252. Understanding Self-Learning Through Mind Maps: Perceptions of Rural Primary School Students
CALP Ş., BULUT P.
2nd International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2025), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.50, (Özet Bildiri)
2024
20243. Metin Sonu Sorularında Çıkarım Türleri: İlkokul 1-4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının İncelenmesi
KUTLUBOĞA S. N., BULUT P.
22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.162-163, (Özet Bildiri)
2024
20244. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Geleneksel Çocuk Oyunlarında Kök Değerler
HAZIR R., COŞKUN A. N., SAYGIN İ., BULUT P.
22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.539-542, (Özet Bildiri)
2024
20245. Türkiye'de Okuma Öz Yeterliği İle ilgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
ÇİFTCİ S., BULUT P.
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi- UTEK 2024, Karaman, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, ss.125-128, (Özet Bildiri)
2024
20246. Dijital Yeterlik İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BURTAÇGİRAY N., BULUT P.
Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV, 26 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
2023
20237. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerin Dinleme ve Konuşma Becerilerini Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KUTLUBOĞA S. N., BULUT P.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 Ekim 2023, ss.903-904, (Özet Bildiri)
2023
20238. İlkokulda Oyunlaştırma Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
AKIŞ GÜNGÖR Z., BULUT P.
7 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2023), Türkiye, 04 Mayıs 2023, ss.63, (Özet Bildiri)
2023
20239. Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Çocuk Hakları
ŞENSOY F. G., BULUT P.
7 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2023), Türkiye, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2022
202210. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Fabl Karakterlerinin Alegorik Analizi ve Öğrencilerin Karakter Tercihleri
DENİZ N., BULUT P.
20.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.184-185, (Özet Bildiri)
2021
202111. Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerinin Okuma Yazma Durumlarındaki Öğrenme Kayıplarına İlişkin Görüşleri
ÖZER E., BULUT P.
19.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
202112. Türkiye ve Gürcistan’da İlk Okuma Yazma Sürecinde Kullanılan Kitapların Karșılaștırmalı Olarak İncelenmesi
VASHAKMADZE P., BULUT P.
Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2019
201913. Söz Varlığı Konusunda Yapılmış Lisansüstü TezlerinÇeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DENİZ N., BULUT P.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201914. Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanılması
UZUN E. B., BULUT P.
2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201915. Cumhuriyet Dönemi Ressamlarının Drama Yöntemi Kullanılarak Öğretilmesinde Öğrenci Görüşleri
AKTAN B., BULUT P.
II.Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2018
201816. Türkçeden Özbekçeye Çevrilen Çocuk Kitaplarının Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, BUHARA, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.128, (Özet Bildiri)
2018
201817. Yeniden Yazılan Masallar: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki
BULUT P.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1571, (Özet Bildiri)
2017
201719. Çocuklar İçin Basılmış Dede Korkut Hikayelerinde İç Yapı Özelliklerinin İncelenmesi
KUŞDEMİR Y., UZUN E. B., BULUT P.
IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. ÇOCUKLAR İÇİN BASILMIŞ DEDE KORKUT HİKÂYELERİNDE İÇ YAPI ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
KUŞDEMİR Y., UZUN E. B., BULUT P.
IV. Uluslarası Çocuk ve Gençlik Edebiyati Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. Öğretmenlerin Gözlemleri Işığında İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının İncelenmesi
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
I.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.169, (Özet Bildiri)
2016
201622. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazmaya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
BULUT P., KUŞDEMİR Y., ŞAPCI D.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.452, (Özet Bildiri)
2015
201523. Demokratik Değerlerin Kazandırılmasında Geleneksel Çocuk Oyunları
KATRANCI M., BULUT P., KUŞDEMİR Y.
Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.148-171, (Tam Metin Bildiri)
2015
201524. Değer Aktarıcısı Olarak Atasözlerinin Kullanılmasında Bir Yöntem Önerisi Drama Yöntemi
BULUT P.
Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.2, ss.1299-1312, (Tam Metin Bildiri)
2016
201625. Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
GÜNEŞ F., KUŞDEMİR Y., BULUT P.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.484-485, (Özet Bildiri)
2015
201526. Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir Analiz
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
II.Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, ss.419-428, (Tam Metin Bildiri)
2015
201527. The Way From Faculty to Elementary School Teaching Practice
BULUT P., KUŞDEMİR Y., CALP Ş., ŞAHİN D.
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’xxs Induction Approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201528. Öğretmen ve Öğrencilerin Yazı Tercihleri
BULUT P., KUŞDEMİR Y., ŞAHİN D.
14. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201329. TÜBİTAK TARAFINDAN YAYINLANAN ÇOCUK KİTAPLARININ İÇERİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMES
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201330. Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2011
201131. Sınıf Öğretmenlerinin Metinlerin Sınıflandırılmasına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Metin Türlerini Belirleyebilme Becerileri
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.220-227, (Tam Metin Bildiri)
2011
201132. Çocuk Gözüyle Nasreddin Hoca
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.127-128, (Özet Bildiri)
2011
201133. Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında Lisansüstü Eğitim Öğrencilerin Tez Hazırlama Sürecine İlişkin Görüşlerine Dayalı Bir Araştırma
BULUT P., CALP Ş., KUŞDEMİR Y., ŞAHİN D.
5.Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
201034. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Metinlerin Ana Fikrini ve Konusunu Bulma Durumlarının İncelenmesi
BULUT P., KURUYER H. G.
III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2010, ss.98, (Özet Bildiri)
2010
201035. İlköğretim 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Etkinliklerinin İncelenmesi
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)
2010
201036. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Yazma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
9.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)
2009
200937. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Stratejisine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BULUT P.
8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200938. Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Güven S., TERTEMİZ N., BULUT P.
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2009
200939. Siyasi Partilerin Parti Programlarında İlköğretim Düzeyinde Gerçekleştirmeyi Hedefledikleri Düzenlemeler
BULUT P., GÜVEN S.
I.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2008
200840. Türkçe Ders Kitaplarında Gizli Müfredat
BULUT P., GÜVEN S.
Uluslarası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.484-492, (Tam Metin Bildiri)
2008
200841. Eğitim Fakültelerinde Kullanılan Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Kitaplarının Basılı Materyallerde Bulunması Gereken Tasarım İlkelerine Uygunluk Açısından Değerlendirilmesi
BULUT P., COŞKUN İ.
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.167-171, (Tam Metin Bildiri)
2008
200842. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Karakter Eğitimi Konusundaki Yetkinlik İnançları
GÜVEN S., BULUT P., CALP Ş., AKHAN N. E., ŞAHİN D.
7.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.532-535, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Çok Kültürlülük ve Kültürlerarası Pedagoji
BULUT P.
Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-76, 2024
2024
20242. REFLECTIONS OF CULTURAL LITERACY SKILLS IN PRIMARY EDUCATION CURRICULA OF THE MAARIF MODEL
UZUN E. B., BULUT P.
Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye, TÜRKER ABDULLAH, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.31-57, 2024
2023
20233. AN ANALYSIS ON CULTURE AND CULTURAL LITERACY
BULUT P., UZUN E. B.
Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.265-284, 2023
2023
20234. CHILDREN’S MAGAZINES AND VOCABULARY: A DOCUMENT ANALYSIS STUDY
DENİZ N., BULUT P.
Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.241-264, 2023
2022
20225. Dinleme Eğitimi ve Drama
Bulut P.
Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, ELİF AKTAŞ,AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, Nobel, Ankara, ss.23-41, 2022
2021
20216. İLK OKUMA-YAZMA ÖĞRETIMINDE GÖRSELLERIN VE OYUNLARIN KULLANIMI VE ETKINLIK ÖRNEKLERI
BULUT P.
İlk Okuma Yazma Öğretimi, KOLAÇ EMİNE, DAL SİBEL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.305-320, 2021
2021
20217. İlkokulda Drama
BULUT P.
İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Hayati AKYOL, Ayşegül AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.507-521, 2021
2021
20218. Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-I
BULUT P.
Çocuk Edebiyatı, Ayfer ŞAHİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.135-156, 2021
2020
20209. Çocuk Edebiyatı ve Yaratıcı Drama
Bulut P.
Çocuk Edebiyatı, Doç.Dr. Esra Nur TİRYAKİ,Doç.Dr.Başak UYSAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.231-254, 2020
2020
202010. Türkçe Dersinde Beceri Öğretimi
BULUT P.
İlkokulda Beceri Öğretimi, Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU-Selahattin KAYMAKCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-380, 2020
2018
201811. Yazmada Ölçme Ve Değerlendirme
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Hayati AKYOL, Mustafa YILDIZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-320, 2018
2017
201712. İlk Okuma Ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
İLOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.17-47, 2017
2017
201713. Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları
BULUT P.
İLKOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.49-85, 2017
2016
201614. İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları
BULUT P., KUŞDEMİR Y.
İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.15-40, 2016
2016
201615. Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları
BULUT P.
İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.41-70, 2016
2015
201516. TÜRKÇE DERSİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEM ve TEKNİKLERİ
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM ve TEKNİKLER, Gizem SAYGILI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015
2015
201517. Türkçe Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntem ve Teknikleri
KUŞDEMİR Y., BULUT P.
İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM VE TEKNİKLER, SAYGILI GİZEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015
Desteklenen Projeler
2025 - 2025
2025 - 2025
Südürülebilir Kalkınma Farkındalığı İçin Drama
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Taşkın T. (Yürütücü), Çelik Ö., Özcan Ş., Kuşdemir Y., Uysal B., Bulut P., et al.