Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

BİLİNÇLİ FARKINDALIK (MINDFULNESS) TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN YÖNETİCİ İŞLEV DÜZEYLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OF MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, Kıbrıs (Kktc), 06 Mart 2022, ss.441-465

VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF CHILD INTERPERSONAL RELATIONSHIP AND ATTITUDE ASSESSMENT (CIRAA)

4. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 11 Şubat 2022, ss.91-104

Okul Öncesi Dönemdeki Göçmen Çocuklarda Benlik Algısı: Sosyal Uyum ve Beceri Eğitiminin Etkisi

2.Internatıonal Hazar Scıentıfıc Researches Conference. APRİL 10 - 12, 2021 BAKU, AZERBAIJAN KHAZAR UNİVERSİTY, Baku, Azerbaycan, 10 Nisan 2021, cilt.8, ss.291-309 Sürdürülebilir Kalkınma

MOTIVATION IN PRESCHOOL CHILDREN: EFFECT OF THE SUPPORTIVE EDUCATION PROGRAM

2 N D I N T E R N A T I O N A L B A K U C O N F E R E N C E O N S C I E N T I F I C R E S E A R C H, Baku, Azerbaycan, 27 Nisan 2021 - 30 Ekim 2022, ss.179-180 Creative Commons License

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

1st Internatıonal Hazar Scıentıfıc Research Conference, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Eylül 2020, cilt.5, ss.267-276 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Dönemdeki Korunmaya Muhtaç Çocukların Akran Şiddetine Maruz Kalma Durumları Üzerine Bir İnceleme

1. Internatıonal Baku Conference of Scıentıfıc., Baku, Azerbaycan, 21 - 22 Ağustos 2020, cilt.5, ss.279-293

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karakter Eğitimi Yetkinlik İnançları Üzerine Bir İnceleme

IV. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi’, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2019, ss.106-119

Korunmaya muhtaç çocukların akran ilişkileri üzerine bir inceleme.

6.Uuslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi-IECEC-UOEK-2-5 Ekim-2019,Kars/Türkiye., Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.12, ss.987-995

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Epistemik İnançları ile Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

6.Uuslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi-IECEC-UOEK-, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.1030-1031 Creative Commons License

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 48-72 Aylık Çocukların Yaşam Kalitesi ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.18-21 Ekim 2017.Ankara-Türkiye., Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, cilt.5, ss.157-173 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Duygusal Zeka Düzeylerinin Öğretmenlerinin Bazı Özelliklerine Göre İncelenmesi

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.2, ss.84-110

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygusal Zeka Düzeyleri İle Akran İlişkileri Arasindaki İlişkinin İncelenmesi

International Science Symposium”Quality in Science”, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2016, cilt.12, ss.40-57

2013 Okul Öncesi Eğitim Programı ve Denetiminde Dikkat Edilmesi Gereken İlkeler

Eğitim Yönetiminde ve Denetiminde Yeni Yaklaşımlar. GAIQUVET Comenius Reggio Projesi Uluslararsı Konferans, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2015 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

An Investigation of Preservice Pre-School Teachers' Resilience Skills

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4040-4046 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

ANALYSIS OF THE LIFE SATISFACTION OF PRESCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS ACCORDING TO SOME VARIABLES

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4175-4181 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

An Investigation on Candidate Preschool Teachers’ Communication Skills and Emotional Intelligence

New trends on Global Education Conference (GEC–12). 2012, September 24- 26. Girne-Kıbrıs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2013, cilt.14, ss.297-305 Creative Commons License

Öğretmenlerin Programlarında Yer Verdikleri Aile Katılım Etkinliklerine İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi.

Uluslararası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, , Trabzon, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.301-309

Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Çocuk İletişimi.

Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu IV. Özel Tevfik Fikret Okulları, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2007, cilt.1, ss.103-105

Kitap & Kitap Bölümleri

ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE MOTİVASYON

ERKEN ÇOCUKLUKTA BILIM EĞITIMI, Ayperi Dikici Sığırtmaç Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-93, 2023

Motivasyonun Gelişimsel Basamakları(4. Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.91-108, 2023

Motivasyonun Bileşenleri (3. Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, NOBEL, Ankara, ss.48-91, 2022

Motivasyonu Destekleyici Program Özellikleri (Bölüm 5)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.109-119, 2022

Motivasyonun Gelişimsel Basamakları(4. Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.91-108, 2022

Motivasyonun Desteklenmesinde Ailenin Rolü (9.Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.175-184, 2022

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA SINIF

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.259-297, 2021

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA PERSONE

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, HÜLYA GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-327, 2021

Matematik ve Müzik.14. Bölüm..

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.279-300, 2020

Overview of DMQ 18, current research, and preliminary norms.

Assessing mastery motivation in children using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ, G. A. Morgan,H.-F. Liao,K. Józsa, Editör, Gödöllő: Szent István Egyetem.., Szekszárd, ss.65-85, 2020

Matematik ve Fen. 9. Bölüm.

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi., Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.159-178, 2020

Okul Öncesi Eğitimde Yaklaşımlar ve Programa Yansımaları

Okul Öncesi Eğitimde Program, Saide ÖzbeySerap Demiriz, Editör, Lisans, İstanbul, ss.387-404, 2019

Fransa

Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi Bölüm , Yasemin Aydoğan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-495, 2017

Okul Öncesi Eğitim Programı.

ÖABT Okul Öncesi Öğretmenliği Konu Anlatımlı Kitap. , b, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.387-404, 2016

Davranış Bozulukları

Davranış Yönetimi, Arzu Özyürek, Editör, Vize, ss.62-92, 2016

Çocuklarda Uyum ve Davranış Problemleri

Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin Aydoğan Gülümser Gültekin AKDUMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.173-178, 2015

A study on the attitudes of pre-schoolteacher candidates towards cheating,

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan,Georgeta Raţă,Ercan Kocayörük and Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Newcastle Upon Tyne, ss.105-119, 2014

A study on the attitudes of pre-school teacher candidates towards cheating

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Kocayörük, Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.105-118, 2014

Okul Öncesi Eğitimde Program.

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları. , Fatma Alisinanoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.118-131, 2013

5 7 Yaş Çocukları İçin Dil Etkinlikleri

Efil Yayınevi, Erken Çocukluk Eğitimi Dizisi 3, Ankara, Ankara, 2012

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İç Mekânların Düzenlenmesi.

Okul Öncesi Eğitimde Özel Öğretim Yöntemleri. , fatma alisinanoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.147-170, 2012

Metrikler

Yayın

148

Atıf (WoS)

27

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

45

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

48

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları