Yayınlar & Eserler

Makaleler 84
Tümü (84)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (55)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

3. Motivation Levels of Preschool Children: The Predictive Effect of Creative Thinking Skills

2st INTERNATIONAL POSITIVE SCHOOLS AND WELL-BEING CONGRESS “Lifelong Learning and Well-Being in a Digitalized World”, KYRENİA, Kıbrıs (Kktc), 29 Mayıs - 31 Aralık 2024, cilt.2, ss.161-183, (Tam Metin Bildiri)

4. Preschool Social Skills Education: The Impact On Psychological Resilience

2st INTERNATIONAL POSITIVE SCHOOLS AND WELL-BEING CONGRESS “Lifelong Learning and Well-Being in a Digitalized World”, KYRENİA, Kıbrıs (Kktc), 29 Mayıs 2024, cilt.2, ss.108-122, (Tam Metin Bildiri)

5. Self-Regulation Skills İn Preschool Children: Impact Of The Inner Motivation Supporting Education Program

4. Uluslararasi Kapadokya Bilimsel Araştirmalar Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2023, cilt.8, ss.202-228, (Özet Bildiri)

6. OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARDA ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ: İÇSEL MOTİVASYONU DESTEKLEYİCİ EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİ

4. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Nevşehir, Türkiye, 17 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL INFORMATION PROCESSING SKILLS AND MOTIVATION LEVELS OF PRESCHOOL CHILDREN

Prof. Dr. Hamlet ISAHANLI - 75 INTERNATIONAL KHAZAR SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE - IV March 1-2, 2023 Khazar University, Baku, Azerbaijan, Baku, Azerbaycan, 01 Mart 2023, cilt.10, ss.109-128, (Tam Metin Bildiri)

8. BİLİNÇLİ FARKINDALIK (MINDFULNESS) TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN YÖNETİCİ İŞLEV DÜZEYLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OF MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, Kıbrıs (Kktc), 06 Mart 2022, ss.441-465, (Tam Metin Bildiri)

9. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Sosyal Bilgiyi İşleme Becerileri İle Psikolojik Sağlamlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi1

LATİN AMERİKA 2. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMA KONGRESİ, Habana, Küba, 01 Mayıs 2022, ss.57-58, (Özet Bildiri)

11. VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF CHILD INTERPERSONAL RELATIONSHIP AND ATTITUDE ASSESSMENT (CIRAA)

4. HAGIA SOPHIA INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES, İstanbul, Türkiye, 11 Şubat 2022, ss.91-104, (Tam Metin Bildiri)

13. Okul Öncesi Dönemdeki Göçmen Çocuklarda Benlik Algısı: Sosyal Uyum ve Beceri Eğitiminin Etkisi

2.Internatıonal Hazar Scıentıfıc Researches Conference. APRİL 10 - 12, 2021 BAKU, AZERBAIJAN KHAZAR UNİVERSİTY, Baku, Azerbaycan, 10 Nisan 2021, cilt.8, ss.291-309, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Okul öncesi dönem çocuklarında motivasyon: Destekleyici eğitim programının etkisi.

2. Uluslararası Bakü Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 28 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

15. MOTIVATION IN PRESCHOOL CHILDREN: EFFECT OF THE SUPPORTIVE EDUCATION PROGRAM

2 N D I N T E R N A T I O N A L B A K U C O N F E R E N C E O N S C I E N T I F I C R E S E A R C H, Baku, Azerbaycan, 27 Nisan 2021 - 30 Ekim 2022, ss.179-180, (Özet Bildiri) Creative Commons License

16. Self perpection in preschool immigrant children: The effect of social adaption and skills education.

2. Uluslararası Hazar Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Baku, Azerbaycan, 10 Nisan 2021, ss.231-232, (Tam Metin Bildiri)

17. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

1st Internatıonal Hazar Scıentıfıc Research Conference, Baku, Azerbaycan, 18 - 20 Eylül 2020, cilt.5, ss.267-276, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Okul Öncesi Dönemdeki Korunmaya Muhtaç Çocukların Akran Şiddetine Maruz Kalma Durumları Üzerine Bir İnceleme

1. Internatıonal Baku Conference of Scıentıfıc., Baku, Azerbaycan, 21 - 22 Ağustos 2020, cilt.5, ss.279-293, (Tam Metin Bildiri)

19. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Karakter Eğitimi Yetkinlik İnançları Üzerine Bir İnceleme

IV. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi’, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2019, ss.106-119, (Tam Metin Bildiri)

20. Korunmaya muhtaç çocukların akran ilişkileri üzerine bir inceleme.

6.Uuslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi-IECEC-UOEK-2-5 Ekim-2019,Kars/Türkiye., Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.12, ss.987-995, (Tam Metin Bildiri)

22. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Epistemik İnançları ile Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

6.Uuslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi-IECEC-UOEK-, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.1030-1031, (Özet Bildiri) Creative Commons License

28. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 48-72 Aylık Çocukların Yaşam Kalitesi ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi.18-21 Ekim 2017.Ankara-Türkiye., Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, cilt.5, ss.157-173, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Duygusal Zeka Düzeylerinin Öğretmenlerinin Bazı Özelliklerine Göre İncelenmesi

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.2, ss.84-110, (Tam Metin Bildiri)

31. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygusal Zeka Düzeyleri İle Akran İlişkileri Arasindaki İlişkinin İncelenmesi

International Science Symposium”Quality in Science”, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2016, cilt.12, ss.40-57, (Tam Metin Bildiri)

32. Research On The Correlations Between Emotional Questioning Eq Level And Life Satisfactions Of Parents And Social Skills Of Pre School Children

The 1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU’2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

33. 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı ve Denetiminde Dikkat Edilmesi Gereken İlkeler

Eğitim Yönetiminde ve Denetiminde Yeni Yaklaşımlar. GAIQUVET Comenius Reggio Projesi Uluslararsı Konferans, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2015, (Yayınlanmadı) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

34. ANALYSIS OF THE LIFE SATISFACTION OF PRESCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS ACCORDING TO SOME VARIABLES

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4175-4181, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

35. An Investigation of Preservice Pre-School Teachers' Resilience Skills

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4040-4046, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

36. An Investigation on Candidate Preschool Teachers’ Communication Skills and Emotional Intelligence

New trends on Global Education Conference (GEC–12). 2012, September 24- 26. Girne-Kıbrıs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2013, cilt.14, ss.297-305, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

37. Öğretmenlerin Programlarında Yer Verdikleri Aile Katılım Etkinliklerine İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi.

Uluslararası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, , Trabzon, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.301-309, (Tam Metin Bildiri)

38. Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Çocuk İletişimi.

Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu IV. Özel Tevfik Fikret Okulları, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2007, cilt.1, ss.103-105, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 36

1. ERKEN ÇOCUKLUK BİLİM EĞİTİMİNDE MOTİVASYON

ERKEN ÇOCUKLUKTA BILIM EĞITIMI, Ayperi Dikici Sığırtmaç Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.73-93, 2023

2. Motivasyonun Gelişimsel Basamakları(4. Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.91-108, 2023

5. Motivasyonun Bileşenleri (3. Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, NOBEL, Ankara, ss.48-91, 2022

6. Motivasyonu Destekleyici Program Özellikleri (Bölüm 5)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.109-119, 2022

7. Motivasyonun Gelişimsel Basamakları(4. Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.91-108, 2022

8. Motivasyonun Desteklenmesinde Ailenin Rolü (9.Bölüm)

ERKEN ÇOCUKLUKTA MOTİVASYON, SAİDE ÖZBEY,H.ELİF DAĞLIOĞLU, Editör, Nobel, Ankara, ss.175-184, 2022

9. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA SINIF

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.259-297, 2021

10. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA PERSONE

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, HÜLYA GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.313-327, 2021

11. Matematik ve Müzik.14. Bölüm..

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.279-300, 2020

12. Overview of DMQ 18, current research, and preliminary norms.

Assessing mastery motivation in children using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ, G. A. Morgan,H.-F. Liao,K. Józsa, Editör, Gödöllő: Szent István Egyetem.., Szekszárd, ss.65-85, 2020

13. Matematik ve Fen. 9. Bölüm.

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi., Elif Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.159-178, 2020

15. Okul Öncesi Eğitimde Yaklaşımlar ve Programa Yansımaları

Okul Öncesi Eğitimde Program, Saide ÖzbeySerap Demiriz, Editör, Lisans, İstanbul, ss.387-404, 2019

17. Fransa

Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi Bölüm , Yasemin Aydoğan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-495, 2017

18. Okul Öncesi Eğitim Programı.

ÖABT Okul Öncesi Öğretmenliği Konu Anlatımlı Kitap. , b, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.387-404, 2016

19. Davranış Bozulukları

Davranış Yönetimi, Arzu Özyürek, Editör, Vize, ss.62-92, 2016

23. Çocuklarda Uyum ve Davranış Problemleri

Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin Aydoğan Gülümser Gültekin AKDUMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.173-178, 2015

24. A study on the attitudes of pre-schoolteacher candidates towards cheating,

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan,Georgeta Raţă,Ercan Kocayörük and Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Newcastle Upon Tyne, ss.105-119, 2014

25. A study on the attitudes of pre-school teacher candidates towards cheating

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Kocayörük, Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.105-118, 2014

26. Okul Öncesi Eğitimde Program.

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları. , Fatma Alisinanoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.118-131, 2013

30. 5 7 Yaş Çocukları İçin Dil Etkinlikleri

Efil Yayınevi, Erken Çocukluk Eğitimi Dizisi 3, Ankara, Ankara, 2012

31. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İç Mekânların Düzenlenmesi.

Okul Öncesi Eğitimde Özel Öğretim Yöntemleri. , fatma alisinanoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.147-170, 2012
Metrikler

Yayın

159

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

53

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2298

H-İndeks (Scholar)

25

Atıf (TrDizin)

58

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

268

Proje

3

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları