Akademik Unvanlar
-
2015 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2009 - 2015 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2009 - 2009 Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2018 - 2020 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2017 - 2020 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
-
2009 - 2009 Sözleşmeli Öğretim Elemanı
Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi
Yönetilen Tezler
-
Farkandalık (Mindfulness) eğitim programı'nın okul öncesi dönem çocuklarının duygusal zekâ, benlik algısı ve yönetici işlev düzeylerine etkisinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
A.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Aistear Eğitim Programının okul öncesi dönem çocuklarının benlik algısı ve iyi oluş düzeyleri ile öğretmen çocuk ilişkisi üzerine etkisinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
F.ERATA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
60-72 aylık çocukların öğrenme stilleri, akademik benlik saygısı ve anksiyete düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
M.PINARBAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul öncesi dönemdeki çocukların sosyal bilgiyi işleme becerileri ile motivasyon ve psikolojik sağlamlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
Ş.ÖNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Türk müziği destekli psikolojik sağlamlık programının okul öncesi dönemdeki çocukların psikolojik sağlamlık düzeylerine etkisinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
S.CÖMERT(Öğrenci), Doktora, 2022 -
İçsel motivasyonu destekleyici eğitim programı'nın 48-72 aylık çocukların motivasyon düzeyleri ve öz düzenleme becerileri üzerine etkisinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
Okul öncesi dönem çocuklarının motivasyon düzeyleri ile baba-çocuk ilişkisi ve bağlanma biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Duygu Düzenleme Becerileri İle Ebeveynlerinin Sosyal Sorun Çözme ve Çocuklarının Olumsuz Duygularıyla Baş Etme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
60-72 aylık çocukların motivasyon düzeyleri ile duygusal zeka ve benlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 48-72 aylık çocukların ahlaki değer yargıları ile yaşam kaliteleri ve ebeveynlerinin ahlaki değer yargıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin karakter eğitimi yetkinlik inançları ile yaratıcılık düzeyleri ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5-6 yaş çocuklarının öz düzenleme becerileri ile akademik benlik saygısı ve kişilerarası problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Özbey S. (Danışman)
-
Okul Öncesi Eğitim Kuramlarına Devam Eden Çocukların Oyun Davranışları ile Çocukların Problem Davranışları ve Akademik Benlik Saygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZBEY S. (Danışman)
-
Okul öncesi dönem çocuklarının duygusal zeka düzeyleri ile akran ilişkileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÖZBEY S. (Danışman)
-
Okul öncesi dönem çocuklarının sosyal beceri ve problem davranışları ile ebeveynlerinin duygusal zeka düzeyleri ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÖZBEY S. (Danışman)
-
Okul öncesi dönem çocuğu olan ebeveynlerin iletişim becerileri ve çatışma eğilimleri ile çocuklarının sosyal becerileri ve problem davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÖZBEY S. (Danışman)
-
Korunmaya muhtaç olan ve aileleri ile birlikte yaşayan 61-72 aylık çocukların ahlaki değerleri ile akran ilişkileri ve akran şiddetine maruz kalma durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÖZBEY S. (Danışman)