Yayınlar & Eserler

Makaleler 76
Tümü (76)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (13)
TRDizin (40)
Diğer Yayınlar (32)

60. Uluborlu İlçesi’nde Kiraz Ziraatı

Doğu Coğrafya Dergisi , cilt.15, sa.23, ss.185-202, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 108

2. Investıgatıon Of The Cognitive Structures Of Middle School Students Toward The Concept Of Saving

10th International Conference on Multidisciplinary Sciences, 26 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

5. Investıgatıon Of Mıddle School Students' Awareness Levels Towards Forest Fıres

10th International Conference on Multidisciplinary Sciences, 26 - 28 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. Geoinformation Analysis of Socio-Demographic Security of Almaty

VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2023, ss.489-493, (Tam Metin Bildiri)

9. Bulgaristan’dan Türkiye’ye Bir Göç Hikâyesi: Sözlü Tarih Çalışması

VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2023, ss.133-143, (Tam Metin Bildiri)

10. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Otantik Öğrenmeye İlişkin Çalışmalar

VI. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2023, ss.458-469, (Tam Metin Bildiri)

11. Opinions of Teacher Candidates on Noise, Light and Visual Pollution

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences, Türkiye, 24 Nisan - 24 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)

12. FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN “DEPREM” KAVRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI İNCELENMESİ

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences (9th icomus), Antalya, Türkiye, 24 - 29 Nisan 2023, ss.160-170, (Tam Metin Bildiri)

13. BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF EDUCATIONAL ARTICLES WRITTEN ON GLOBAL CITIZENSHIP

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences (9thicomus), Antalya, Türkiye, 24 - 29 Nisan 2023, ss.71-92, (Tam Metin Bildiri)

14. A Comparative Examination Of The Concept Of "Earthquake" In Science Education And Social Studies Curriculum

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

15. EXAMINATION OF DEDE KORKUT BOOK IN TERMS OF MIGRATION PHENOMENON

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences (9thicomus), Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2023, ss.44-63, (Tam Metin Bildiri)

16. Metaphorical Perceptions and Visual Images of Secondary School Students Regarding the Concept of Landslide

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences, 24 - 26 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

17. Metaphorical Perceptions and Visual Images of Secondary School Students Regarding the Concept of Erosion

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

18. Ortaokul öğrencilerinin kooperatif kavramına ilişkin algılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi.

24. th International Turkish Cooperative Congress, 19-21 October 2022, Girne, Turkish Republic of Northern Cyprus, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Ekim 2022, ss.303-315, (Tam Metin Bildiri)

19. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YUNUS EMRE'YE YÖNELİK ZİHİNSEL YAPILARININ TESPİTİ

International Malatya Gastronomy Culture and Tourism Conference, Malatya, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2022, ss.44-464, (Tam Metin Bildiri)

20. THE EFFECT OF USING CONCEPT MAPS (NOVAK) TECHNIQUE IN TEACHING POPULATION CONCEPTS IN 10TH GRADE GEOGRAPHY LESSON ON STUDENTS' ACADEMIC ACHIEVEMENT

8th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8thicomus), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.182-193, (Tam Metin Bildiri)

21. The Concept of “Mountain” in Turkish Folk Songs

8th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.171-182, (Tam Metin Bildiri)

22. Traffic Understanding and Traffic Problems: The Case of Ankara Province

8th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.159-170, (Tam Metin Bildiri)

23. Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Mavi Vatan Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

V. International Congress of Social Sciences Research (October 26-27, 2021), Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.70-179, (Tam Metin Bildiri)

24. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

V. International Congress of Social Sciences Research (October 26-27, 2021), Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.343-354, (Tam Metin Bildiri)

25. Ortaokul Öğrencilerinin Yunus Emre Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

V. International Congress of Social Sciences Research (October 26-27, 2021), Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.147-159, (Tam Metin Bildiri)

26. Türk Atasözlerindeki Kadın/Erkek Kavramlarının Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Eşitlik Değeri Açısından İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2021 Sakarya/ Turkey 3-5 June / 2021, Sakarya, Türkiye, 03 Haziran 2021, ss.129-138, (Tam Metin Bildiri)

27. İBN HALDUN’UN MUKADDİME’DEKİ ŞEHİR DÜŞÜNCESİYLE SOSYAL BİLGİLER DERSİ KAZANIMLARININ İLİŞKİLENDİRİLMESİ

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.240-250, (Tam Metin Bildiri)

28. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA GÖÇ VE GÖÇ İLE İLGİLİ KAVRAMLARIN İNCELENMESİ

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.170-189, (Tam Metin Bildiri)

29. BEYİN GÖÇÜ YAPMIŞ BİREYLERİN BEYİN GÖÇÜ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI: BİR OLGUBİLİM ARAŞTIRMASI

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.251-263, (Tam Metin Bildiri)

30. ORTAOKUL ÖĞRENCILERININ YOKSULLUK KAVRAMIYLA İLGILI BILIŞSEL YAPILARININ KELIME İLIŞKILENDIRME TESTI ILE BELIRLENMESI

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.225-239, (Tam Metin Bildiri)

31. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA HALK KÜLTÜRÜ ÖGELERİNİN İNCELENMESİ

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), Ankara, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

32. ORTAOKUL ÖĞRENCILERININ DEPREM KAVRAMINA İLIŞKIN ZIHINSEL MODELLERI ''ELAZIĞ İLI ÖRNEĞI

13th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, Antalya, Türkiye, 26 Mayıs 2021, ss.207-224, (Tam Metin Bildiri)

33. Examining Secondary School Students Perceptions of the Concept of Savings.

2020 Bilge Toyukuk Yılı Anısına 3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2020, cilt.1, ss.32-33, (Özet Bildiri)

34. Metaphoric Perceptions of Visually Impaired Middle School Students towards the Concept of Migration

XI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), St. Petersburg, Rusya, 7 - 09 Temmuz 2020, ss.60-66, (Tam Metin Bildiri)

35. Investigation of Secondary School Students’xx Perceptions of Energy Through Vocabulary Association Test

XI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE), St. Petersburg, Rusya, 7 - 09 Temmuz 2020, ss.208-218, (Tam Metin Bildiri)

36. Determining The Behavior Levels of Social Studies Teacher Candidates Towards Environmental Problems

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (ICOMUS), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.230-239, (Tam Metin Bildiri)

37. An Examination of Pre-Service Social Studies Teachers’ Awareness of Geologic Heritage and Kızılcahamam-Çamlıdere Geopark.

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (ICOMUS), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.380-389, (Tam Metin Bildiri)

38. Investigation of Secondary School Students’xx Perceptions of the Concept of Population Through the Word Association Test

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (ICOMUS), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.218-229, (Tam Metin Bildiri)

39. Investıgatıon of the Turkish Proverbs Migration Concepts.

5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (ICOMUS), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, ss.240-252, (Tam Metin Bildiri)

40. The Perceptions of Iraqi Turkmen Children at Secondary School Regarding the Concept of Migration

8th International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.689-703, (Tam Metin Bildiri)

41. INVESTİGATİON OF THE COGNİTİVE STRUCTURES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ABOUT THECONCEPT OF TOURİSM THROUGH WORD ASSOCİATİON TEST

II. INTERNATIONAL CONGRESS ON GEOGRAPHICALEDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.74-85, (Tam Metin Bildiri)

42. Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Finansal Okuryazarlık Bağlamında İncelenmesi

8th International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.332-340, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Social Studies Teachers Candidates’ Views And Perceptions On Dede Korkut Stories

4. International Research Congress on Social Sciences, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.379-388, (Tam Metin Bildiri)

44. Investigating The Perceptions of Secondary School Students About ‘Culture’ Concept Via The Word Association Test

4. International Research Congress on Social Sciences, Simkent, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.400-412, (Tam Metin Bildiri)

45. Plant and Animal Themes in Diwani Hikmet

4. International Research Congress on Social Sciences, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.65-73, (Tam Metin Bildiri)

46. Turkey Perception of Foreign Students

4. International Research Congress on Social Sciences, Türkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.354-362, (Tam Metin Bildiri)

47. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİNKOOPERATİF/KOOPERATİFÇİLİK KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

23rd INTERNATIONAL TURKISH COOPERATIVE CONGRESS, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, ss.271-284, (Tam Metin Bildiri)

48. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DOĞAL KAYNAKLAR KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.600-608, (Tam Metin Bildiri)

49. Araştırma Becerisinin Sosyal Bilgilerdeki Yeri Üzerine Bir İnceleme

Karadeniz 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 23 - 25 Ağustos 2019

50. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Biyolojik Çeşitlilik Kavramına Yönelik Görüşleri

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.757-764, (Tam Metin Bildiri)

51. TUZ GÖLÜ GÜNEYİNDEKİ NADİR BİTKİLER VE BOTANİK TURİZMİ

2. Uluslararası TürkDünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

52. Rare Plants And Botanıcal Tourısm In The Salt Lake South

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.6, ss.79-94, (Tam Metin Bildiri)

53. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Termal Turizme Yönelik Görüşleri

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

54. Tuz Gölü güneyindeki nadir bitkiler ve botanik turizmi - Rare plants and botanıcal tourism in the Salt Lake south

2. Uluslararası Türk Dünyası EğitimBilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.6, ss.79-94, (Tam Metin Bildiri)

55. Sandras Dağı (Fethiye-Muğla) Endemik Bitkilerinin Botanik Turizmi Potansiyeli

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (USOBAK-2018), 5 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.527-538, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Hıdırelleze İlişkin Algıları

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, ss.490-501, (Tam Metin Bildiri)

57. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ KAPSAMINDA ATASÖZLERİNİN BEŞERİ COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRETİMİNDE KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ

2ND INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.805-829, (Tam Metin Bildiri)

58. 2015 ve 2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurları Açısından Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (USOBAK), Üsküp, Makedonya, 5 Eylül - 09 Mayıs 2018, ss.41-42, (Özet Bildiri)

60. 2005 ve 2017 Yılı Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Göre Hazırlanan 5. SınıfSosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Otantik Öğrenme Temelli Değerlendirilmesi

The 27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1391-1405, (Tam Metin Bildiri)

61. Beşeri Coğrafya Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

III. International Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

62. Antalya Yöresi Türkülerinin Coğrafi Özellikleri

Uluslararası Antalya Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2018, ss.89-90, (Özet Bildiri)

63. Eşitlik Kavramı Bağlamında Yeni Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının İncelenmesi

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, ss.127-128, (Özet Bildiri)

64. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlığı Görüşlerinin İncelenmesi.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.7, (Özet Bildiri)

65. Yozgat Şehrinin Son 56 Yıllık Sıcaklık ve Yağış Ortalamalarının İklim Değişikliği Açısından Değerlendirilmesi ve Turizme Olası Etkileri

II. Uluslararası Bozok Sempozyumu: Yozgat’ın Turizm Potansiyeli ve Sorunları, Yozgat, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.2, ss.294-304, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. Karanlıkdere Vadisi (Yozgat) Nadir Bitkilerinin BotanikTurizmi Potansiyeli

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 17 - 19 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

67. Sosyal Bilgiler Dersinde Müze İle Eğitim Kapsamında Yozgat’ın Doğal Ve Kültürel Değerlerinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu - 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2017, ss.658, (Özet Bildiri)

68. 21. Yüzyıl’da Küresel Eğitimi Yeniden Düşünmek: Sosyal Bilgiler Ve İngilizce Öğretmen Adaylarının Küresel Eğitim Algıları

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu - 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2017, ss.555, (Özet Bildiri)

69. Ortaokul Öğrencilerinin Somut Olmayan Kültürel Mirasa Yönelik Görüşlerinin Kültürel Mirasa Duyarlılık Açısından Değerlendirilmesi

VI. Uluslararasısosyal Bilgilereğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.134-135, (Özet Bildiri)

70. Ortaokul Öğrencilerinin Somut Olmayan Kültürel Mirasa Yönelik Tutumları

İnternational Congress on Political, Economic and Social Studies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.418, (Özet Bildiri)

71. The opinions of the local people of Hacıbektaş townabout cultural tourism and Hacı Bektaş Veli.

İnternational Congress on Political, Economic and Social Studies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.419, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

73. KAZANKAYA KANYONUNUN (YOZGAT) BOTANİK TURİZMİ POTANSİYELİ

II.ULUSLARARASIBOZOK SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

74. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÜNYA MİRASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

75. Üniversite Öğrencilerinin Yozgat’ın Doğal Ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları

II. ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU, Yozgat, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.256-268, (Tam Metin Bildiri)

76. Ortaokul 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Mevsimlik Göç Kavramına İlişkin Algıları

2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.2, ss.411-424, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

77. Ortaokul 6 Ve 7 Sınıf Öğrencilerinin Ses Kirliliği (Gürültü) Kavramına İlişkin Algıları

2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi (1-4 Aralık 2016 Antalya), Ankara, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.2, ss.397-410, (Tam Metin Bildiri)

78. İpekyolunda Kültürel Turizm Destinasyonu Cumalıkızık

Uluslararası İpekyolu’nun Yükselişi ve Türk Dünyası Bilgi Şöleni, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mart 2016, cilt.1, ss.247-260, (Tam Metin Bildiri)

79. Evliya Çelebi Seyahatnamesi nde İpek Yolu nun İki Durağı Konya ve Kayseri

Uluslararası İpekyolu’nun Yükselişi ve Türk Dünyası Bilgi Şöleni, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mart 2016, cilt.3, ss.47-56, (Tam Metin Bildiri)

80. Ortaöğretim Kurumlarında YGS ve LYS Kurslarının ve Coğrafya Derslerinin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

4th International Geography Symposium- GEOMED 2016, Burdur, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2016, cilt.1, ss.318-328, (Tam Metin Bildiri)

81. Akdeniz Kıyı İllerinin Son 54 Yıllık Sıcaklık ve Yağış Ortalamalarının İklim Değişiklikleri Açısından Değerlendirilmesi

4th International Geography Symposium-GEOMED 2016, Burdur, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1205-1216, (Tam Metin Bildiri)

82. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Milli Kültür Kavramına İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.330-339, (Tam Metin Bildiri)

85. 4 Sınıf Sosyal Bilgiler MEB Ders Kitabında Yer Alan Yaşadığımız Yer Adlı Ünitenin Çevre Eğitimi Açısından İncelenmesi

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)

86. Türkiye de Somut Olmayan Kültürel Miras ve Bunun Sosyal Bilgiler ders Kitaplarına Yansıması

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, (Özet Bildiri)

87. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Tüketici Hakları Kavramına İlişkin Öğrenci Algıları

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.247, (Özet Bildiri)

88. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde İnanç Turizmi ve Hoşgörü Algısı

V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.160, (Özet Bildiri)

89. Tarihsel Süreçte Boşnakların Türkiye ye Göçleri ve Sosyal ve Kültürel Özellikleri

Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2015, ss.755-770, (Tam Metin Bildiri)

90. Evliya Çelebi ye Göre 17 Yüzyılda Saraybosna nın Coğrafi Özellikleri ve Kültürel Hayatı

Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2015, ss.849-863, (Tam Metin Bildiri)

91. 7 Sınıf Öğrencilerinin Evliya Çelebi ve Seyahatnamesi ne İlişkin Algılarının İncelenmesi

VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.43, (Özet Bildiri)

92. Göçün yaşandığı yerleşim yerlerinde bulunan öğrencilerin göç kavramına yönelik algıları

nternational Symposium on Social Studies Education IV, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

93. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Karikatürlerin Değerlendirme Aracı Olarak Kullanılması

IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.175, (Özet Bildiri)

95. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrencilerin Harita Ölçeği Kullanma Becerilerinin Geliştirilmesi

Coğrafyacılar Derneği Yıllık Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.942, (Özet Bildiri)

96. Öğretmen adaylarının doğal ve kültürel turizm değerlerine yönelik farkındalıkları Bartın örneği

Coğrafyacılar Derneği Yıllık Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.920, (Özet Bildiri)

99. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kültürel Turizm ve Hacı Bektaş Veli ye İlişkin Düşünceleri

Coğrafyacılar Derneği Yıllık Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.764-773, (Tam Metin Bildiri)

100. Safranbolu da Yerli Halkın Turizme Bakışı

Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü 1.Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012, ss.729-741, (Tam Metin Bildiri)

101. Cumhuriyet Dönemi Ülkeler Coğrafyası Dersi İçeriğinin Ders Kitabı Bağlamında İncelenmesi

V. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

102. Sosyal Bilgiler Dersi ve Eleştirel Okuma

V. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.131-135, (Tam Metin Bildiri)

103. Bulgaristan dan Göç Eden Türk Nüfusun Dağılışını Etkileyen Coğrafi ve Kültürel Faktörler

Ankara Üniversitesi Türkiye Coğrafyası Araştırma ve Uygulama Merkezi (TÜCAUM) VI. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.71-82, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

104. Eşme Kilimi ve Turizm Potansiyeli

Uşak Valiliği II. Uşak Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011, ss.23-43, (Tam Metin Bildiri)

105. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Çevre Sorunlarına İlişkin algıları

ICONTE International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.391-398, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

106. Sosyal Bilgiler Dersinde Harita Okuma Becerisinin Aktif Öğrenme Yöntemiyle Kazandırılması

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.91-97, (Tam Metin Bildiri)

107. The Effects of Natural Environment on Economic Activities The Uluborlu Cherry Agriculture

GEOMED, Balıkesir, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2007, ss.38, (Özet Bildiri)

108. Taşköprü Kastamonu İlçe Merkezinde Nüfus Hareketleri

İstanbul Üniversitesi ve Türk Coğrafya Kurumu Ulusal Coğrafya Kongresi (Prof. Dr. İsmail YALÇINLAR Anısına), İstanbul, Türkiye, 29 Eylül 2006 - 30 Eylül 2005, ss.523-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 39

2. AFETLERDE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI VE ULUSLARARASI ÖRGÜTLER

AFETLER ve AFET YÖNETİMİ, TOKCAN HALİL, TOPKAYA YAVUZ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.401-424, 2022

10. Investigation of Social Studies Teacher Candidates’xx Awareness about Hasankeyf Ancient Tourism City

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, Strategic Researches Academy, ss.245-256, 2020

11. Examination of ProspectiveTeachers’xx Attitudes TowardsNational Parks

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, SRA Academic Publishing, ss.453-470, 2020

12. Authentic Learning in Social Studies Education

New Horizons in Social Studies Education, Turhan ÇETİN, Bahadır KILCAN, Yusuf İNEL, Osman ÇEPNİ, Editör, SRA Academic Publishing, ss.193-212, 2020

13. Using The Word Association Test in The Examination of the Cognitive Structures of 7th Grade Students Regarding Human Geography Concepts

New Horizons in Social Studies Eduation, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yusuf İnel Osman Çepni, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.359-378, 2020

16. Preservice Social Studies Teachers‟ Cognitive Structures Regarding Instructional Technologies and Materials.

New Horizons in Educational Sciences, Turhan Çetin, Ergin Hamzaoğlu, Yurdal Dikmenli, .Bahadır Kilcan, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.73-86, 2019

17. Investigation of the Evaluation Cases in Social Science Textbooks in the Framework of Alternative Measurement and Evaluation

New Horizons in Educational Sciences, Turhan Çetin, Ergin Hamzaoğlu, Yurdal Dikmenli, Bahadır Kılcan, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.225-238, 2019

18. Afet Yönetimi ve etik

Afetler ve Afet Yönetimi, Ramazan Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.272-291, 2019

23. Examination of Student Opinions in Reflective Learning Diaries

Current Trends in Social Studies Education, Çetin, T., Mulalıc, A., Kaymakçı, S., Editör, Lambert Academic Publishing, Riga, ss.235-248, 2018

24. The Evolution of Equality: From Equality to Teaching of Gender Equality

Current Trends in Social Studies Education, Turhan ÇETİN Almasa MULALIC Selahattin KAYMAKÇI, Editör, Lambert Academic Publication, Riga, ss.40-59, 2018

25. Folk Culture in a Social Studies Program

Current Trends in Social Studies Education, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Selahattin Kaymakçı, Editör, Lambert Academic Publishing, Riga, ss.126-139, 2018

26. Examining the Use of Yozgat’s Natural and Cultural Assets in the Social Sciences Course within the Scope of Learning in Museums

Current Trends in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Violeta Kotseva, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.37-46, 2017

27. The Effects of Computer-Based Materials in The Social Studies Classroom on The Motivation Levels of 6th Grade Pupils

Current Trends in Educational Sciences, R. Efe, I. Koleva, E. Atasoy, V. Kotseva, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.613-626, 2017

28. COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE WEBQUEST UYGULAMALARI

COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, SEZER ADEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.243-254, 2017

29. Views of Prospective Teachers of Social Studies on World Heritage. Developments in Social Sciences

Developments in Social Sciences, R. Efe,R. Penkova,J.A. Wendt,K.T. Saparov,J.G. Berdenov, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.107-120, 2017

30. Eğitim Sorunları. Günümüz Dünya Sorunları

Günümüz Dünya Sorunları, Fatih AYDIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.333-359, 2016

31. Social Sciences Teacher Candidates’ Awareness of and Attitude toward NationalParks

Current Advances in Education, Emin ATASAOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.514-522, 2016

32. The Use of Seyahatname (Travelogue) by Evliya Çelebi inTeaching 4th Grade Social Sciences

Education in the 21st Century Theory and Practice, Prof. Dr. Irina KOLEVAProf. Dr. Recep EFEProf. Dr. Emin ATASOYAssoc. Prof. Dr. Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESs, Sofija, ss.563-570, 2015

33. Perceptions about the Nature of the 4th Grade ElementarySchool Students in Social Studies Education

Education in the 21st Century Theory and Practice, Prof. Dr. Irina KOLEVAProf. Dr. Recep EFEProf. Dr. Emin ATASOYAssoc. Prof. Dr. Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.139-152, 2015

34. Değerler Eğitiminde Kullanılan Yöntemler.

Değerler Eğitimi, Mevlüt Gündüz, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.19-47, 2015

35. Kültürel Coğrafya Perspektifinden Hacı Bektaş Veli’nin Felsefesi ve Eserleri.

Türk Kültüründe Coğrafya I, Doç. Dr. Ali MEYDAN - Doç. Dr. Turhan ÇETİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.55-82, 2015

36. The Urbanization Perceptions of the Eight Grade Students

Urban And Urbanization, Recep EFE- Turgut Tüzün Onay-Emin ATASOY- Igor SHARUHO- Mehmet Bayartan, Editör, ST. Kliment Ohridski University, Sofya, ss.325-342, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

37. The Awareness of the University Students About of the Cultural Heritage and the Touristic Values of Turkey in Unesco World Heritage List

The Science and Education at The Beginning of The 21st Century in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, İgor Sharuho, Emin, Atasoy,, Editör, St. Kliment Ohridski Universitesi, Sofya, ss.641-660, 2013

38. The Metaphor Conception of Tourism Concept of The 7th Year Students

The Science and Education at The Beginning of The 21st Century in Turkey, Aleksandır Drujinin, Zdravka Kostova, İgor Sharuho, Emin, Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski Universitesi, Sofya, ss.20-33, 2013
Metrikler

Yayın

231

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

150

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

325

Proje

2

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları