Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
19
Development and Validation of Videogame Addiction Scale for Children (VASC)
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, vol.15, no.4, pp.869-882, 2017 (SCI-Expanded)



Portfolio assessment
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, no.32, pp.133-144, 2007 (SSCI)

Articles Published in Other Journals
83
Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
BAYTEREK | International Journal of Academic Research,
, vol.4, no.2, pp.166-178, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
TheEffect of Psycho-Education Program Developed for the Social Emotional Development of Gifted Children
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.18, no.44, pp.8054-8091, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Attitude Scale Towards for Preparing a Resume: A Study of Validity and Reliability
International Journal of Karamanoglu Mehmetbey Educational Research
, vol.3, no.1, pp.17-26, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Nanotechnology Attitude Scale Development Study for Pre-Service Science Fields Teachers
Journal of Science Learning
, vol.4, no.2, pp.123-133, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Suriyeli Öğrencilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.25, no.1, pp.193-206, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
YEREL HALKIN SURİYELİLERE YÖNELİK TUTUMUNU ETKİLEYEN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
SOSYAL POLITIKA ÇALIŞMALARI DERGISI
, no.50, pp.162-194, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.4, pp.1676-1690, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Attitude Scale Towards Vocational Guidance Activities: A Validity and Reliability Study
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education
, vol.8, no.1, pp.1-16, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
EXAMINING THE PEOPLE’S ATTITUDE TOWARDS SYRIANS ACCORDING TO LEVELS OF COMMUNICATION AND RELATIONSHIP
International Journal of Geography and Geography Education
, no.42, pp.244-262, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

A Scale Development Study for the Determination of Reading Self Efficacy of Learners of Turkish as a Foreign Language
International Journal of Language Academy
, vol.8, no.3, pp.49-62, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
TAKLİT ÜRÜNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Uludağ Journal of Economy and Society / B.U.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.39, no.1, pp.71-103, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A Scale Development Study for the Determination of Reading Self Efficacy of Learners of Turkish as a Foreign Language
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.8, no.3, pp.49-62, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A SCALE DEVELOPMENT STUDY FOR DETERMINING TECHNOLOGY ATTITUDES OF THOSE WHO TEACH TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE
International Journal of Language Academy
, vol.7, no.4, pp.107-123, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL DUYGUSAL BECERİ, ARKADAŞLIK NİTELİĞİ VE YALNIZLIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Turkish Studies
, vol.14, no.7, pp.3939-3952, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ANALYZING THE MOTHERS’ VIEWS ON THE CHARACTERISTICS OF THEIR GIFTED CHILDREN
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.12, no.66, pp.912-923, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD)
, vol.39, no.1, pp.271-295, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ATTITUDE SCALE DEVELOPMENT STUDY FOR SEX INSTRUCTION
The Journal of International Social Research
, vol.12, no.68, pp.966-978, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
azi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, vol.24, no.2, pp.63-88, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
YEREL HALKIN SURİYELİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
, no.40, pp.115-140, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ENGELLİ BİREYLERDE SPORA KATILIM MOTİVASYONÖLÇEĞİ (ESKMÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİKÇALIŞMASI
SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ
, vol.16, no.1, pp.95-106, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ENGELLİ BİREYLERDE SPORA KATILIMMOTİVASYONU ÖLÇEĞİ (ESKMÖ): GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
SPORMETRE
, vol.16, no.1, pp.95-106, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Nükleer santrale yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.33-48, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONUÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages,Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.12, no.4, pp.293-312, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.48-63, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
MOTIVATION SCALE FOR SPORTS PARTICIPATION OF PEOPLE WITH DISABILITIES (MSSPPD): A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY . SPORMETRE, 16 (1)(95-106 ).
SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ
, vol.16, no.1, pp.95-106, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Reddi Değerlendirme Ölçeği Çocuk Formu nun Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.6, no.45, pp.91-100, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
A Study of Reliability and Validity an Attitude Scale towards Simulation based Education
Archives of Nursing Practice and Care
, vol.2, no.1, pp.28-31, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Development of an Attitude Scale for Concept Mapping The Study for Validity and Reliability
Journal of Kirsehir Education Faculty
, vol.17, no.1, pp.96-111, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kavram haritası yöntemine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.95-110, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
36 72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK SALDIRGANLIKYÖNELİM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.11, no.3, pp.1457-1474, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
32 72 Aylık Çocuklara Yönelik Saldırganlık Yönelim Ölçeği Geliştirme Çalışması
Turkish Studies
, vol.11, no.3, pp.1457-1474, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kavram Haritası Yöntemine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirlmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.95-110, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Reddi Değerlendirme Ölçeği Çoçuk Formu nun Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.6, no.45, pp.91-100, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Language Factor in Mathematics Assessments
Journal of Education and Human Development
, vol.4, no.1, pp.133-146, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adayları için çevre konularına yönelik tutum ölçeği geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik çalışması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları-Journal of Research in Education and Teaching
, vol.4, no.2, pp.142-152, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Identifying the reading speed of low vision student s at elementary level
Identifying the reading speed of low vision student's at elementary level
, vol.2, no.10, pp.38-48, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Identfying the Reading Speed of Low vision Student’xxs at Elementary Level
International Journal in IT and Engineering
, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Relationship between Gender DIF and Language Complexity in Mathematics Assessment
International Journal of Testing
, vol.14, pp.245-264, 2014 (Scopus)
Developing Attitude Scale Towards Sport History Lesson
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adayları için geometrik cisimler konusuna yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
İlköğretim Online
, vol.12, no.2, pp.356-366, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenci Seçme Sınavlarının Ölçtüğü Beceriler
Türk Yurdu
, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Bağımlılık Yapıcı Maddelere Yönelik Bilgilerinin İncelenmesi
Polis Dergisi
, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Psikolojik değişkenleri ölçmek için kullanılan ölçekleme yaklaşımları üzerine bir karşılaştırma
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.4, no.1, pp.2-18, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının eğitme öğretme özyetkinliğine yönelik ölçek geliştirme ve eğitme öğretme özyetkinliği açısından değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.35-50, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Affective factors that influence chemistry achievement motivation anxiety and the power of these factors to predict Chemitry achievement
Journal Of Turkish Science Education
, vol.4, no.1, pp.10-19, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik Meslek Bilgisi ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Tutum ve Özyeterlik Açısından Değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.36-47, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Klasik Test Teorisine ve O rtu k O zellikler Teorisine Go re Kestirilen Madde ParametrelerininKarsilastirilmasi U zerine Ampirik Bir C alisma
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.2, pp.227-235, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Affective factors that influence chemistry achievement attitude and self efficacy and the power of these factors to predict chemistry achievement I
Journal Of Turkish Science Education
, vol.3, no.1, pp.76-85, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin kişiler arası özyeterlik ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.2, pp.48-61, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Bir Ünite Programının Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Yazılı Yoklamaların Puanlanmasında Puanlama Cetveli ve Yanıt Anahtarı Kullanımının (Aynı) Puanlayıcı Güvenirliğine Etkisi
Eurasian Journal of Educational Research (Eğitim Araştırmaları)
, vol.20, pp.166-177, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Yazılı Yoklamaların Puanlanmasında Puanlama Cetveli ve Yanıt Anahtarı Kullanımının (Farklı) Puanlayıcı Güvenirliğine Etkisi
Eurasian Journal of Educational Research (Eğitim Araştırmaları)
, vol.19, pp.207-219, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Lise öğrencilerinin Kimya dersine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
ÖSS’xxnin Sınıflama Geçerliği Üzerine Bir Çalışma
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Portfolyoları
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
96
Hemşirelik Öğrencileri için Sosyal Medya Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Metodolojik Bir Çalışma
4. Uluslararası 5. Ulusal Halk Sağlığı Hemşireliği Kongresi, Ankara, Turkey, 16 - 18 April 2025, (Summary Text)
HASTALARIN ERKEK HEMŞİRELERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Üsküp, Macedonia, 4 - 07 April 2024, (Summary Text)
Quality Assurance in Higher Education
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 November 2019, (Full Text)
Quality Planning
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 November 2019, (Full Text)
Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular
2ndInternational Congress of Human Studies, 23 - 24 November 2019, (Summary Text)
Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019, (Summary Text)
Developing the Scale of Attitudes of Classroom Teachers Towards Students with Special Learning Difficulties (SLD): Validity and Reliability Study
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, 16 - 20 October 2019
Yerel Halkın Suriyelilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 42. Kolokyumu, 7 - 09 November 2018, (Full Text)
DEĞİŞEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUNLARI
International Symposium on Global Education, 20 - 21 April 2018, (Full Text)
Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
V. International Eurasian Educational Research Congress. Akdeniz Üniversitesi, Antalya, 2 - 05 May 2018
A Study of Developing an Attitude Scale towards Nanotechnology for Pre-service Science Fields Teachers
III. INES International Education and Social Science Congress (ESS – 2018), Alanya, 28 April - 01 May 2018, (Summary Text)
Lise Öğrencilerinde Azim, Mutluluk ve Umutsuzluğun Yaşam Doyumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)
Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Turkey, 23 March 2018, pp.532, (Summary Text)
Öğretmenler İçin İş Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
PISA 2015 Türkiye Değerlendirmesi: Başarısızlık Nedenleri ve Öneriler
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNİ BELİRLEME ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 May 2017, (Full Text)
Öğretmen adaylarının toplumsal cinsiyet rollerini belirleme ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN HİKAYE KİTAPLARININ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
Sanat Eğitimi alan üniversite öğrencilerinin Çağdaş Sanat Dersine yönelik tutum ölçeği
CUMHURİYETİN IŞIĞINDA YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT EĞİTİMİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Ankara, Turkey, 23 - 25 November 2016, (Summary Text)
Kadınların Doğurganlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
1. Uluslararası ve 2. Ulusal Ana çocuk Sağlığı Kongresi, 7 - 08 October 2016
Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
I. ULUSLARARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, İzmir, Turkey, 7 - 08 October 2016, (Summary Text)
Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
I. ULUSLARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, Ankara, Turkey, 7 - 08 October 2016, (Summary Text)
Kadınların Doğurganlığa Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
I. Uluslararası ve 2.Ulusal Kadın Hastalıkları ve Ana Çocuk Sağlığı Kongresi, 7 - 08 October 2016
The Determination of the of the Awareness Levels of Low Vision Students with Reference to Their Visual Skills
ELMIS, 12 - 15 May 2016, (Summary Text)
Beden eğitimi ögretmenler kişilerarası özyeterlik ölçegi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
III. UluslararasıAvrasya Egitim Arastırmaları Kongresi, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 May - 03 June 2016
Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Özyeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)
Ortaokul Öğrencileri için Okul Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)
21 YY Eğitim Yöneticisi Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)
Görme Engelliler Okullarında ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması
ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Turkey, 12 - 15 May 2016, (Summary Text)
The Determination of the Awareness Levels of Low vision Students with Reference to Their Visual Skills
III. ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Turkey, 12 - 15 May 2016, (Summary Text)
Problem Alanlarına göre Öğrencilerin Rehber Öğretmen İletişim ve Kişilik Özellikleri Tercihlerinin İncelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 7 - 09 October 2015, (Summary Text)
Öğrencilerin Özelliklerine göre Rehberlik Servisi Başvuru Durumlarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 16 - 18 April 2015, (Summary Text)
Yabancılar İçin İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik ve Seviye Tespit Sınavı: Bir Uygulama Modeli Olarak TYÖS
International Symposium on Teaching Turkish as a Foreign Language: “Technology-Based Teaching, 22 - 23 December 2014, (Summary Text)
A Statistical Model for Teacher Competency
ECER 2013, 12 - 14 September 2013, (Summary Text)
Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Educational Environments and Placement Processes of Students with Low Vision in TURKEY
8. ICEVI Europan Conferance, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Functional Vision Assessment of Students with Low Vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 June - 05 July 2013, (Summary Text)
Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliabilitiy of Gazi Functional Vision Assesment Tool
8th ICEVI, İstanbul, Turkey, 1 - 03 July 2013, (Summary Text)
The Effect of The Training Program Provided To Professionals for The Use of Gazi Functional Vision Assessment Toll
8. ICEVI Europan Conferance., İstanbul, Turkey, 30 June 2013, (Summary Text)
Behaviors Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Turkey, 30 June 2013, (Summary Text)
Creation of Performance Activities fort he Studies on Validity and Reliablility of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Turkey, 30 June 2013, (Summary Text)
Awareness os Students with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8.ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Turkey, 30 June 2013, (Summary Text)
GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI
3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Turkey, 7 - 09 December 2012, pp.196-205, (Full Text)
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN GÖRME ALANLARINA İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012, pp.79, (Summary Text)
İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN UZAK GÖRME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012, pp.76, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 11 - 12 October 2012, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 11 October - 12 September 2012, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 11 - 12 October 2012, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 11 October 2012, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin Okuma Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarına Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012, pp.77-78, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 11 - 12 October 2012, (Summary Text)
Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma Ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları İle Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 11 - 12 October 2012, (Summary Text)
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE GÖRME BECERİLERİNDEN YAKIN GÖRME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012, pp.74, (Summary Text)
İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Az Gören Öğrencilerin Görme Becerilenden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 11 - 12 October 2012, (Summary Text)
2009-6. Sınıf, 2010-7. Sınıf, 2011-8. Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere göre Madde Yanlılığının İncelenmesi
III. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey, 19 - 21 September 2012, (Summary Text)
Test Eşitleme: Aynı Davranışları Ölçen, Farklı Formlara Sahip Testlerin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
II. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey, 5 - 07 May 2010, (Summary Text)
Test Eşitleme: OKS Testlerinin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Turkey, 1 - 03 October 2009, (Summary Text)
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesinden Mezun Olan Öğretmen Adaylarının KPSS, Ders başarı ve Özyeterlik Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mersin Sempozyumu, Turkey, 19 - 22 November 2008, (Full Text)
Okulöncesi Öğretmenliği Programında Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ICES 2008, 23 - 25 June 2008, (Summary Text)
Özyeterlik İnancını Belirlemek Üzere Kullanılan Ölçek Tiplerinin Psikometrik Özellikler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
I. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey, 14 - 16 May 2008, (Full Text)
Göçmenlere İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirilmesi ve Tutumun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
X. Ulusal Psikoloji Öğrencileri Kongresi, Turkey, 4 - 07 July 2005, (Summary Text)
Books
23
Quality Assurance in Higher Education & PETRA
in: CAPACITY BUILDING AND DEVELOPMENT IN HIGHER EDUCATION, Gábor ERDEI – Gabriella PUSZTAI – Erika JUHÁSZ – Javier Orozco MESSANA, Editor, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (Center for Higher Education Research and Development, Hungary: CHERD-H) Debrecen University Press, pp.5-22, 2021
Halkın Suriyeli Göçmenlere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
in: Şehir ve Güvenlik, Prof. Dr. Orçun İmga, Öğr. Gör. Emir Osmanoğlu, Editor, Polis Akademisi Yayınları, Ankara, pp.229-257, 2020
Kişilik Değerleme
in: Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, Burhan Çapri, Editor, Nobel, Ankara, pp.825-871, 2020
Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular
in: Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Çeçen Salih, Kahya Ömer, Bozgun Şafak, Toptaş Koray, Editor, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, pp.374-386, 2019
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Anı Yayıncılık, Ankara, 2017
Ödev ve Projeler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.233-258, 2017
A Validity and Reliability Study on Attitude Scale for Preschool Teachers Towards Use of Story Books
in: Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editor, St. Kliment Ohridski, Sofya, pp.663-676, 2017
Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan, Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.363-440, 2017
Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.43-102, 2017
ÖLÇME ARAÇLARINDA BULUNMASI İSTENEN NİTELİKLER
in: Eğitimde Ölçme v e Değerlendirme, Satılmış Tekindal, Editor, PegemA, Ankara, pp.41-86, 2017
Ölçmenin Temel Kavramları
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.19-42, 2017
Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.397-456, 2016
Ödev ve Projeler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.269-292, 2016
Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, pp.23-80, 2016
Ölçmenin Temel Kavramları
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.1-22, 2016
Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.397-456, 2015
Ölçme Araçlarında Bulunması gereken Nitelikler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.23-80, 2015
Ölçmenin Temel Kavramları
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.1-22, 2015
Ödev ve Projeler
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.269-292, 2015