Yayınlar & Eserler

Makaleler 106
Tümü (106)
SCI-E, SSCI, AHCI (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (30)
ESCI (9)
Scopus (30)
TRDizin (60)
Diğer Yayınlar (31)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 96

1. Hemşirelik Öğrencileri için Sosyal Medya Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Metodolojik Bir Çalışma

4. Uluslararası 5. Ulusal Halk Sağlığı Hemşireliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

4. SAĞLIK ÇALIŞANLARININ KRONİK AĞRILI HASTALARINA YÖNELİK TUTUMU: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

4. ULUSLARARASI HEMŞİRELİK VE İNOVASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2020, ss.278, (Özet Bildiri)

5. 0-5 Yaş çocuğu olan ebeveynlerin aşıya yönelik tutumu: ölçek geliştirme çalışması

4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. 4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi

4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

7. Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

II.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.300-313, (Tam Metin Bildiri)

9. Quality Assurance in Higher Education

INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Quality Planning

INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular

2ndInternational Congress of Human Studies, 23 - 24 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

12. Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

14. Psikolojik Danışma Yardımı Vermeye Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi

20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.747-748, (Özet Bildiri)

15. Yerel Halkın Suriyelilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 42. Kolokyumu, 7 - 09 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Karar Verme Güçlüklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

III. INES International Educational and Social Science Congress 2018, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. DEĞİŞEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUNLARI

International Symposium on Global Education, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

V. International Eurasian Educational Research Congress. Akdeniz Üniversitesi, Antalya, 2 - 05 Mayıs 2018

20. A Study of Developing an Attitude Scale towards Nanotechnology for Pre-service Science Fields Teachers

III. INES International Education and Social Science Congress (ESS – 2018), Alanya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. Lise Öğrencilerinde Azim, Mutluluk ve Umutsuzluğun Yaşam Doyumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.532, (Özet Bildiri)

24. PISA 2015 Türkiye Değerlendirmesi: Başarısızlık Nedenleri ve Öneriler

IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen adaylarının toplumsal cinsiyet rollerini belirleme ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Yardımcı teknolojilere yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.734, (Özet Bildiri)

31. Sanat Eğitimi alan üniversite öğrencilerinin Çağdaş Sanat Dersine yönelik tutum ölçeği

CUMHURİYETİN IŞIĞINDA YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT EĞİTİMİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

33. Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi

I. ULUSLARARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

34. Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması

I. ULUSLARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

37. Beden eğitimi ögretmenler kişilerarası özyeterlik ölçegi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

III. UluslararasıAvrasya Egitim Arastırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

38. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

39. Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Özyeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

40. Ortaokul Öğrencileri için Okul Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması

III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

41. 21 YY Eğitim Yöneticisi Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

43. The Determination of the Awareness Levels of Low vision Students with Reference to Their Visual Skills

III. ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

45. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinde Saldırganlık İle İlgili Risk Faktörleri

VI. ULUSLARARASI CANİK SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

47. Yabancı Dil olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Becerisi Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

UTEOK (Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

48. Yabancı Dil olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Kaygı Ölçeğinin Geliştirilmesi

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

49. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Yazma Becerisi Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

8. International Congress on Education and Training of Turkish, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

50. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Becerisi Öz yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

8. International Congress on Education and Training of Turkish, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

51. Öğrencilerin Özelliklerine göre Rehberlik Servisi Başvuru Durumlarının İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

52. Yabancılar İçin İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik ve Seviye Tespit Sınavı: Bir Uygulama Modeli Olarak TYÖS

International Symposium on Teaching Turkish as a Foreign Language: “Technology-Based Teaching, 22 - 23 Aralık 2014, (Özet Bildiri)

53. Psychological Terms And Demographic Variables Are Associated With Aggression Studies Conducted In Turkey

International Conference on New Horizons in Education, 26 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

54. Çok Katmanlı Okuryazarlık Ölçeği:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

I st EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

55. Developing Attitude Scale towards Sport History Lesson

2 nd International Conference on Science, Culture and Sport Conference on Folk Dances, 30 Ekim - 01 Aralık 2013, (Özet Bildiri)

57. Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

60. Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

61. Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

62. The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

63. Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

64. Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

65. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

69. Behaviors Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading

8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

71. Awareness os Students with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities

8.ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

72. Examining the Language Factor in Mathematics Tests Using Explanatory Item Response Modeling

AERA (American Educational Research Association), 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

73. Examining the Relationship between Gender DIF and Language Complexity in Mathematics Assessments

NCME (National Council on Measurement in Education), 27 - 30 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

74. Assessing the Impact of Item Type on Dimentional Structure of Mathematics Assessments

NCME (National Council on Measurement in Education), 28 - 30 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

75. GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI

3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205, (Tam Metin Bildiri)

87. Madde Tipi ile Cinsiyete Dayalı DMF arasındaki İlişkinin Açımlayıcı Madde-Tepki Modeli (EIRM) İle Değerlendirilmesi

III. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

89. Test Eşitleme: Aynı Davranışları Ölçen, Farklı Formlara Sahip Testlerin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması

II. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

90. A study on the emotional indicators in 5-6 year-old girls' and boys' human figure drawings

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1503-1510, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

91. Test Eşitleme: OKS Testlerinin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

94. Özyeterlik İnancını Belirlemek Üzere Kullanılan Ölçek Tiplerinin Psikometrik Özellikler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

I. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

95. Kimya Öğretiminde Başarıyı Etkileyen Bazı Değişkenlerin Başarıya Etkisinin İncelenmesi

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 23

1. Öğretmen Adayları için Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Akgün Abuzer; Gülmez Güngörmez, Hatice, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.129-151, 2021

2. Quality Assurance in Higher Education & PETRA

CAPACITY BUILDING AND DEVELOPMENT IN HIGHER EDUCATION, Gábor ERDEI – Gabriella PUSZTAI – Erika JUHÁSZ – Javier Orozco MESSANA, Editör, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (Center for Higher Education Research and Development, Hungary: CHERD-H) Debrecen University Press, ss.5-22, 2021

3. Halkın Suriyeli Göçmenlere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Şehir ve Güvenlik, Prof. Dr. Orçun İmga, Öğr. Gör. Emir Osmanoğlu, Editör, Polis Akademisi Yayınları, Ankara, ss.229-257, 2020

4. Kişilik Değerleme

Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, Burhan Çapri, Editör, Nobel, Ankara, ss.825-871, 2020

5. Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular

Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Çeçen Salih, Kahya Ömer, Bozgun Şafak, Toptaş Koray, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.374-386, 2019

7. Ödev ve Projeler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.233-258, 2017

8. Performansa Dayalı Ölçme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Tekindal Satılmış, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-166, 2017

9. A Validity and Reliability Study on Attitude Scale for Preschool Teachers Towards Use of Story Books

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski, Sofya, ss.663-676, 2017

10. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan, Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.363-440, 2017

11. Ölçme Sonuçları Üzerinde Yapılabilecek İstatistiksel İşlemler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Satılmış Tekindal, Editör, PegemA, Ankara, ss.164-207, 2017

12. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.43-102, 2017

13. ÖLÇME ARAÇLARINDA BULUNMASI İSTENEN NİTELİKLER

Eğitimde Ölçme v e Değerlendirme, Satılmış Tekindal, Editör, PegemA, Ankara, ss.41-86, 2017

14. Ölçmenin Temel Kavramları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.19-42, 2017

15. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.397-456, 2016

16. Ödev ve Projeler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-292, 2016

17. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, ss.23-80, 2016

18. Ölçmenin Temel Kavramları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2016

19. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.397-456, 2015

20. Ölçme Araçlarında Bulunması gereken Nitelikler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.23-80, 2015

21. Ölçmenin Temel Kavramları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2015

22. Ödev ve Projeler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-292, 2015
Metrikler

Yayın

235

Yayın (WoS)

31

Yayın (Scopus)

31

Atıf (Sobiad)

1142

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

703

Proje

8

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları