Makaleler
106
Tümü (106)
SCI-E, SSCI, AHCI (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (30)
ESCI (9)
Scopus (30)
TRDizin (60)
Diğer Yayınlar (31)
10. Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
BAYTEREK | International Journal of Academic Research,
, cilt.4, sa.2, ss.166-178, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Üstün Yetenekli Çocukların Sosyal Duygusal Gelişimlerine Yönelik Geliştirilen Psiko-Eğitim Programının Etkisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.44, ss.8054-8091, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Attitude Scale Towards for Preparing a Resume: A Study of Validity and Reliability
International Journal of Karamanoglu Mehmetbey Educational Research
, cilt.3, sa.1, ss.17-26, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Nanotechnology Attitude Scale Development Study for Pre-Service Science Fields Teachers
Journal of Science Learning
, cilt.4, sa.2, ss.123-133, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Suriyeli Öğrencilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.193-206, 2021 (Hakemli Dergi)
16. YEREL HALKIN SURİYELİLERE YÖNELİK TUTUMUNU ETKİLEYEN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
SOSYAL POLITIKA ÇALIŞMALARI DERGISI
, sa.50, ss.162-194, 2021 (Hakemli Dergi)
19. ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.1676-1690, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Attitude Scale Towards Vocational Guidance Activities: A Validity and Reliability Study
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education
, cilt.8, sa.1, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
21. EXAMINING THE PEOPLE’S ATTITUDE TOWARDS SYRIANS ACCORDING TO LEVELS OF COMMUNICATION AND RELATIONSHIP
International Journal of Geography and Geography Education
, sa.42, ss.244-262, 2020 (Hakemli Dergi)
22. A Scale Development Study for the Determination of Reading Self Efficacy of Learners of Turkish as a Foreign Language
International Journal of Language Academy
, cilt.8, sa.3, ss.49-62, 2020 (Hakemli Dergi)
23. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okuma Öz Yeterliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.8, sa.3, ss.49-62, 2020 (Hakemli Dergi)
24. TAKLİT ÜRÜNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Uludağ Journal of Economy and Society / B.U.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.1, ss.71-103, 2020 (Hakemli Dergi)
26. A SCALE DEVELOPMENT STUDY FOR DETERMINING TECHNOLOGY ATTITUDES OF THOSE WHO TEACH TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE
International Journal of Language Academy
, cilt.7, sa.4, ss.107-123, 2019 (Hakemli Dergi)
27. SOSYAL DUYGUSAL BECERİ, ARKADAŞLIK NİTELİĞİ VE YALNIZLIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Turkish Studies
, cilt.14, sa.7, ss.3939-3952, 2019 (Hakemli Dergi)
28. ANALYZING THE MOTHERS’ VIEWS ON THE CHARACTERISTICS OF THEIR GIFTED CHILDREN
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.12, sa.66, ss.912-923, 2019 (Hakemli Dergi)
31. Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD)
, cilt.39, sa.1, ss.271-295, 2019 (Hakemli Dergi)
34. ATTITUDE SCALE DEVELOPMENT STUDY FOR SEX INSTRUCTION
The Journal of International Social Research
, cilt.12, sa.68, ss.966-978, 2019 (Hakemli Dergi)
35. Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
azi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.63-88, 2019 (Hakemli Dergi)
39. YEREL HALKIN SURİYELİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
, sa.40, ss.115-140, 2018 (Hakemli Dergi)
42. ENGELLİ BİREYLERDE SPORA KATILIMMOTİVASYONU ÖLÇEĞİ (ESKMÖ): GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
SPORMETRE
, cilt.16, sa.1, ss.95-106, 2018 (Hakemli Dergi)
44. Development and Validation of Videogame Addiction Scale for Children (VASC)
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.15, sa.4, ss.869-882, 2017 (SCI-Expanded)
45. Nükleer santrale yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.33-48, 2017 (Hakemli Dergi)
46. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONUÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages,Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.4, ss.293-312, 2017 (Hakemli Dergi)
47. Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.48-63, 2017 (Hakemli Dergi)
48. MOTIVATION SCALE FOR SPORTS PARTICIPATION OF PEOPLE WITH DISABILITIES (MSSPPD): A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY . SPORMETRE, 16 (1)(95-106 ).
SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.95-106, 2017 (Hakemli Dergi)
49. Okul Reddi Değerlendirme Ölçeği Çocuk Formu nun Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.6, sa.45, ss.91-100, 2016 (Hakemli Dergi)
51. A Study of Reliability and Validity an Attitude Scale towards Simulation based Education
Archives of Nursing Practice and Care
, cilt.2, sa.1, ss.28-31, 2016 (Hakemli Dergi)
52. Kavram haritası yöntemine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.95-110, 2016 (Hakemli Dergi)
53. The Development of an Attitude Scale for Concept Mapping The Study for Validity and Reliability
Journal of Kirsehir Education Faculty
, cilt.17, sa.1, ss.96-111, 2016 (Hakemli Dergi)
54. 36 72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK SALDIRGANLIKYÖNELİM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.1457-1474, 2016 (Hakemli Dergi)
55. 32 72 Aylık Çocuklara Yönelik Saldırganlık Yönelim Ölçeği Geliştirme Çalışması
Turkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.1457-1474, 2016 (Hakemli Dergi)
57. Kavram Haritası Yöntemine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirlmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.95-110, 2016 (Hakemli Dergi)
58. Okul Reddi Değerlendirme Ölçeği Çoçuk Formu nun Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.6, sa.45, ss.91-100, 2016 (Hakemli Dergi)
61. Öğretmen adayları için çevre konularına yönelik tutum ölçeği geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik çalışması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları-Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.4, sa.2, ss.142-152, 2015 (Hakemli Dergi)
62. Examining the Language Factor in Mathematics Assessments
Journal of Education and Human Development
, cilt.4, sa.1, ss.133-146, 2015 (Hakemli Dergi)
63. Identifying the reading speed of low vision student s at elementary level
Identifying the reading speed of low vision student's at elementary level
, cilt.2, sa.10, ss.38-48, 2014 (Hakemli Dergi)
66. Examining the Relationship between Gender DIF and Language Complexity in Mathematics Assessment
International Journal of Testing
, cilt.14, ss.245-264, 2014 (Scopus)
72. Öğretmen adayları için geometrik cisimler konusuna yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.2, ss.356-366, 2013 (Hakemli Dergi)
81. Öğrenci Seçme Sınavlarının Ölçtüğü Beceriler
Türk Yurdu
, 2009 (Hakemli Dergi)
84. Psikolojik değişkenleri ölçmek için kullanılan ölçekleme yaklaşımları üzerine bir karşılaştırma
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.4, sa.1, ss.2-18, 2008 (Hakemli Dergi)
88. Portfolio assessment
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.32, ss.133-144, 2007 (SSCI)
90. Affective factors that influence chemistry achievement motivation anxiety and the power of these factors to predict Chemitry achievement
Journal Of Turkish Science Education
, cilt.4, sa.1, ss.10-19, 2007 (Hakemli Dergi)
93. Öğretmen adaylarının eğitme öğretme özyetkinliğine yönelik ölçek geliştirme ve eğitme öğretme özyetkinliği açısından değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.35-50, 2007 (Hakemli Dergi)
94. Öğretmenlik Meslek Bilgisi ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Tutum ve Özyeterlik Açısından Değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.36-47, 2006 (Hakemli Dergi)
96. Affective factors that influence chemistry achievement attitude and self efficacy and the power of these factors to predict chemistry achievement I
Journal Of Turkish Science Education
, cilt.3, sa.1, ss.76-85, 2006 (Hakemli Dergi)
97. Öğretmenlerin kişiler arası özyeterlik ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.48-61, 2006 (Hakemli Dergi)
99. Bir Ünite Programının Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2005 (Hakemli Dergi)
104. Öğretmen Portfolyoları
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
96
1. Hemşirelik Öğrencileri için Sosyal Medya Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Metodolojik Bir Çalışma
4. Uluslararası 5. Ulusal Halk Sağlığı Hemşireliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
3. HASTALARIN ERKEK HEMŞİRELERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Üsküp, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
9. Quality Assurance in Higher Education
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. Quality Planning
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular
2ndInternational Congress of Human Studies, 23 - 24 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
12. Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
13. Developing the Scale of Attitudes of Classroom Teachers Towards Students with Special Learning Difficulties (SLD): Validity and Reliability Study
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, 16 - 20 Ekim 2019
15. Yerel Halkın Suriyelilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 42. Kolokyumu, 7 - 09 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. DEĞİŞEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUNLARI
International Symposium on Global Education, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
19. Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
V. International Eurasian Educational Research Congress. Akdeniz Üniversitesi, Antalya, 2 - 05 Mayıs 2018
20. A Study of Developing an Attitude Scale towards Nanotechnology for Pre-service Science Fields Teachers
III. INES International Education and Social Science Congress (ESS – 2018), Alanya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
21. Lise Öğrencilerinde Azim, Mutluluk ve Umutsuzluğun Yaşam Doyumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
22. Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.532, (Özet Bildiri)
23. Öğretmenler İçin İş Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
24. PISA 2015 Türkiye Değerlendirmesi: Başarısızlık Nedenleri ve Öneriler
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNİ BELİRLEME ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
26. Öğretmen adaylarının toplumsal cinsiyet rollerini belirleme ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
28. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN HİKAYE KİTAPLARININ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
31. Sanat Eğitimi alan üniversite öğrencilerinin Çağdaş Sanat Dersine yönelik tutum ölçeği
CUMHURİYETİN IŞIĞINDA YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT EĞİTİMİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
32. Kadınların Doğurganlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
1. Uluslararası ve 2. Ulusal Ana çocuk Sağlığı Kongresi, 7 - 08 Ekim 2016
33. Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
I. ULUSLARARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
34. Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
I. ULUSLARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
35. Kadınların Doğurganlığa Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
I. Uluslararası ve 2.Ulusal Kadın Hastalıkları ve Ana Çocuk Sağlığı Kongresi, 7 - 08 Ekim 2016
36. The Determination of the of the Awareness Levels of Low Vision Students with Reference to Their Visual Skills
ELMIS, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
37. Beden eğitimi ögretmenler kişilerarası özyeterlik ölçegi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
III. UluslararasıAvrasya Egitim Arastırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
38. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
39. Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Özyeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
40. Ortaokul Öğrencileri için Okul Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
41. 21 YY Eğitim Yöneticisi Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
42. Görme Engelliler Okullarında ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması
ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
43. The Determination of the Awareness Levels of Low vision Students with Reference to Their Visual Skills
III. ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
46. Problem Alanlarına göre Öğrencilerin Rehber Öğretmen İletişim ve Kişilik Özellikleri Tercihlerinin İncelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
51. Öğrencilerin Özelliklerine göre Rehberlik Servisi Başvuru Durumlarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
52. Yabancılar İçin İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik ve Seviye Tespit Sınavı: Bir Uygulama Modeli Olarak TYÖS
International Symposium on Teaching Turkish as a Foreign Language: “Technology-Based Teaching, 22 - 23 Aralık 2014, (Özet Bildiri)
56. A Statistical Model for Teacher Competency
ECER 2013, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
57. Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
58. Educational Environments and Placement Processes of Students with Low Vision in TURKEY
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
59. Functional Vision Assessment of Students with Low Vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
60. Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
61. Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
62. The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
63. Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
64. Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
65. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
66. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliabilitiy of Gazi Functional Vision Assesment Tool
8th ICEVI, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
68. The Effect of The Training Program Provided To Professionals for The Use of Gazi Functional Vision Assessment Toll
8. ICEVI Europan Conferance., İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
69. Behaviors Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
70. Creation of Performance Activities fort he Studies on Validity and Reliablility of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
71. Awareness os Students with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8.ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
75. GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI
3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205, (Tam Metin Bildiri)
76. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN GÖRME ALANLARINA İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.79, (Özet Bildiri)
77. İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN UZAK GÖRME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.76, (Özet Bildiri)
78. Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
79. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
80. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
81. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
82. Az Gören Öğrencilerin Okuma Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarına Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.77-78, (Özet Bildiri)
83. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
84. Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma Ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları İle Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
85. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE GÖRME BECERİLERİNDEN YAKIN GÖRME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.74, (Özet Bildiri)
86. İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Az Gören Öğrencilerin Görme Becerilenden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
88. 2009-6. Sınıf, 2010-7. Sınıf, 2011-8. Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere göre Madde Yanlılığının İncelenmesi
III. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
89. Test Eşitleme: Aynı Davranışları Ölçen, Farklı Formlara Sahip Testlerin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
II. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
91. Test Eşitleme: OKS Testlerinin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
92. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesinden Mezun Olan Öğretmen Adaylarının KPSS, Ders başarı ve Özyeterlik Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mersin Sempozyumu, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
93. Okulöncesi Öğretmenliği Programında Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ICES 2008, 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
94. Özyeterlik İnancını Belirlemek Üzere Kullanılan Ölçek Tiplerinin Psikometrik Özellikler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
I. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
96. Göçmenlere İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirilmesi ve Tutumun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
X. Ulusal Psikoloji Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
23
2. Quality Assurance in Higher Education & PETRA
CAPACITY BUILDING AND DEVELOPMENT IN HIGHER EDUCATION, Gábor ERDEI – Gabriella PUSZTAI – Erika JUHÁSZ – Javier Orozco MESSANA, Editör, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (Center for Higher Education Research and Development, Hungary: CHERD-H) Debrecen University Press, ss.5-22, 2021
3. Halkın Suriyeli Göçmenlere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Şehir ve Güvenlik, Prof. Dr. Orçun İmga, Öğr. Gör. Emir Osmanoğlu, Editör, Polis Akademisi Yayınları, Ankara, ss.229-257, 2020
4. Kişilik Değerleme
Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, Burhan Çapri, Editör, Nobel, Ankara, ss.825-871, 2020
5. Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular
Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Çeçen Salih, Kahya Ömer, Bozgun Şafak, Toptaş Koray, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.374-386, 2019
6. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Anı Yayıncılık, Ankara, 2017
7. Ödev ve Projeler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.233-258, 2017
9. A Validity and Reliability Study on Attitude Scale for Preschool Teachers Towards Use of Story Books
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski, Sofya, ss.663-676, 2017
10. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan, Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.363-440, 2017
12. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.43-102, 2017
13. ÖLÇME ARAÇLARINDA BULUNMASI İSTENEN NİTELİKLER
Eğitimde Ölçme v e Değerlendirme, Satılmış Tekindal, Editör, PegemA, Ankara, ss.41-86, 2017
14. Ölçmenin Temel Kavramları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.19-42, 2017
15. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.397-456, 2016
16. Ödev ve Projeler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-292, 2016
17. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, ss.23-80, 2016
18. Ölçmenin Temel Kavramları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2016
19. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.397-456, 2015
20. Ölçme Araçlarında Bulunması gereken Nitelikler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.23-80, 2015
21. Ölçmenin Temel Kavramları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2015
22. Ödev ve Projeler
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-292, 2015