-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2018 - 2021 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2007 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2002 - 2007 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
1991 - 2002 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2021 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2018 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2016 - 2020 Engelsiz Birimi Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2016 - 2018 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2009 - 2010 Teacher asistant
Perkins School for The Blind
-
Lisans EĞİTSEL-DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME
-
Lisans BİRDEN FAZLA YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARIN EĞİTSEL DEĞERLENDİRMESİ VE ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
-
Doktora ÇOK ÖZÜRLÜ ÇOCUKLAR İÇİN ÖĞRETİMİN DESENLENMESİ
-
Lisans ÇOK ÖZÜRLÜ ÇOCUKLAR İÇİN ÖĞRETİMİN DESENLENMESİ
-
Lisans BRAİLLE YAZI, FEN VE MATEMATİK SEMBOLLERİNİN ÖĞRETİMİ
-
Lisans GÖRME VE EK ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ÖĞRENİM DESENLENMESİ
-
Lisans OKUL DENEYİMİ VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
-
Ağır Ve Çoklu Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlere Uygulanan Video Teknolojisi İle Seçim Fırsatı Sunma Öğretmen Eğitim Programının Etkililiği
ŞAFAK P. (Danışman)
-
AĞIR VE ÇOKLU YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLEŞİM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Görme yetersizliğinden etkilenmiş öğrencilerle çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçları ile ilişkisinin incelenmesi
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Çoklu Yetersizlikten Etkilenmiş Görmeyen Çocukların Annelerinin Aile Yaşam Kalitesi Ve Yaşama Yönelik Algılarının İncelenmesi
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Çoklu yetersizlikten etkilenmiş göremeyen çocukların annelerinin aile yaşam kalitesi ve yaşama yönelik algılarının incelenmesi
ŞAFAK P. (Danışman)
H.EKİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Çoklu yetersizliği olan az gören çocuklara doğrudan öğretimle sunulan şematik düzenleyicinin bir fen konusunun öğretiminde etkisi
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Görme yetersizliği olan öğrencilerin benlik saygısı düzeyleri ve sosyal becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması
ŞAFAK P. (Danışman)
M.YAVUZ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Ev İçi Becerilerin Öğretiminde Videoyla Model Olma ile Videoyla İpucu Yöntemlerinin Etkililiğinin ve Verimliliklerinin Karşılaştırılması
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Çoklu yetersizlikten etkilenmiş görmeyen çocukların kullandıkları jestler ile yetişkinlerin çocuklarla etkileşim davranışlarının incelenmesi
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Kaynaştırma eğitimi alan görme yetersizliği olan ve gören öğrencilerin akran ilişkilerinin incelenmesi
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Görme engelli çocuklarda öykü anlama becerilerini kazanmada doğrudan öğretim yöntemiyle sunulan hikâye haritasının etkililiği
ŞAFAK P. (Danışman)
-
Ağır ve çoklu yetersizliği olan bireylerin tercihlerinin değerlendirilmesi ve seçim yapma becerisinin öğretimi
ŞAFAK P. (Danışman)