Yayınlar & Eserler

Makaleler 90
Tümü (90)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (6)
Scopus (7)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (54)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 85

1. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Yaşam Deneyimleri

ERPA International Congresses on Education 2025, Mersin, Türkiye, 23 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2. EXAMINATION OF THE 2024 TÜRKİYE CENTURY EDUCATION MODEL SECONDARY SCHOOL SOCIAL STUDIES COURSE CURRICULUM IN TERMS OF DATA LITERACY

8. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 13 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)

3. Neokonservatizm ve Neoliberalizmin Sosyal Bilgiler Eğitimine Yansımaları

13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 15 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

4. YAPAY ZEKÂ İLE KARAR VERME SÜRECİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

7th INTERNATIONAL RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

5. Vatandaşlık Kavramına İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2024, Balıkesir, Türkiye, 13 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

6. MİLLİ DEĞERLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMASININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

IV. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 19 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

7. C3 ÇERÇEVESİNE DAYALI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ: UYGULAMA ÖRNEKLERİ

IV. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

8. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TRANSHÜMANİZM KAVRAMINA YÖNELİK KARAR VERME STİLLERİNİN İNCELENMESİ

IV. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinde Yer Alan Anahtar Yetkinlikler Kapsamında Değerlendirilmesi

6th International Research Congress on Social Sciences (USOBAK), Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

10. Okul yöneticilerinin sahip olması gereken özelliklere ilişkin öğretmen görüşleri

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

11. Üniversite öğrencilerinin 21. yüzyıl becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

12. Okul yöneticilerinin sahip olması gereken özelliklere ilişkin öğretmen görüşleri

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

13. Üniversite öğrencilerinin 21. yüzyıl becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

15. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

V. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

16. Sağlık Konuları Bağlamında Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının (2005-2018) Karşılaştırılması

V. International Congress of Social Sciences Research, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

17. Sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan farklılıklara saygı konusuna ilişkin etkinlik önerisi

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES - 4, Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algısı: Bir metafor analizi

4. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi ISPEC, 12 - 14 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

19. Forrest Carter’in “Küçük Ağaç’ın Eğitimi” adlı eserinin kök değerler açısından incelenmesi

4. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi ISPEC, 12 - 14 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

20. Forrest Carter’in “Küçük Ağaç’ın Eğitimi” adlı eserinin kök değerler açısından incelenmesi

4. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi ISPEC, Ankara, Türkiye, 12 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

21. Teacher candidates’ self-efficay of designing computer technology supported material

5 th International Conference on Multidisciplinary Sciences (İCOMUS), 28 - 30 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

22. Attitudes of university students about human geography course

5 th International Conference on Multidisciplinary Sciences (İCOMUS), 28 - 30 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul Öğrencilerinin Vatan Kavramına İlişkin Algılarının İncelenmesi: Metaforik Bir Çalışma

IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

24. Ortaokul Öğrencilerinin Aile Kavramına İlişkin Algılarının İncelenmesi: Metaforik Bir Çalışma

IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 11 - 13 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi İlkelerine Uyma Düzeylerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

Sixth International Mediterranean Social SciencesCongress), 3 - 05 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

26. Lisansüstü Eğitimi Alan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İdeal Öğretmen Algısı

3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA, 10 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

27. Ortaokul Öğrencilerinin Finansal Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA, 10 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

28. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bir Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Medyayı Kullanmalarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

V Human and Civilization Congress From Past to Future, Antalya, Türkiye, 17 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

29. Ortaokul Öğrencilerinin Lise Kavramına İlişkin Algılarınınİncelenmesi: Metaforik Bir Çalışma

V Human and Civilization Congress From Past to Future, 17 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

31. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl BecerileriYeterlik Algılarının İncelenmesi

V Human and Civilization Congress From Past to Future, 17 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

32. Ortaokul düzeyindeki öğrencilerin kültür kavramına ilişkin algılarının incelenmesi

International Symposium on Social Studies Education VII, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.244-255, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

33. Öğretmen adaylarının ders planına yönelik algıları

International Symposium on Social Studies Education VII, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.443-455, (Tam Metin Bildiri)

34. Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler öğretim programında yer alan “vatanseverlik” değerine yönelik algılarının nitel açıdan incelenmesi

International Symposium on Social Studies Education VII, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.339-353, (Tam Metin Bildiri)

35. Ortaokul öğrencilerinin UNESCO’xxya ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi

2. Uluslararası Türk Dünyası EğitimBilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.241-254, (Tam Metin Bildiri)

37. Öğretmenlerin nitelikli bir okul müdüründen beklentileri: Nitel bir araştırma

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.128-139, (Tam Metin Bildiri)

38. Yeni doçentlik yönetmeliğine ilişkin öğretim üyelerinin görüşleri: Nitel bir araştırma

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.422-431, (Tam Metin Bildiri)

39. Ortaokul öğrencilerinin UNESCO’ya ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 07 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

40. E-Okuryazarlığa yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

I.Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

41. Beşeri Coğrafya Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

III. International Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

42. Ortaokul öğrencilerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının belirlenmesi

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.272, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bireysel barışa yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlerce incelenmesi

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.271, (Özet Bildiri)

44. Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bireysel barışa yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlerce incelenmesi

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

45. Ortaokul öğrencilerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının belirlenmesi

III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Cumhuriyetten günümüze okullaşma durumu: Etimesgut ilçesi örneği

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mart 2018, (Özet Bildiri)

47. Zorunlu göçe maruz kalan öğrencilerin okullaşma durumu: Etimesgut ilçesi örneği.

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mart 2018, cilt.2, (Özet Bildiri)

50. Bireysel barışa yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

51. Sözlü ve yazılı kültür aktarımında sosyal bilgiler dersinin rolüne ilişkin öğretmen görüşleri

I. International World of Turks Symposium of Social Sciences, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

52. Veliler açısından sosyal bilgiler dersi ne ifade ediyor?

I. International World of Turks Symposium of Social Sciences, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

53. Sosyal bilgiler taslak programının (2017) akademisyen görüşlerine göre değerlendirilmesi.

International Symposium on Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

54. Sosyal bilgiler dersi zümre toplantılarına ilişkin öğretmen görüşleri.

International Symposium on Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

55. Değerler eğitimi açısından eğitim bilişim ağı (EBA) e-dergilerinin incelenmesi.

International Symposium on Social Studies Education VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

56. Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

International Turkic World Education Sciences and Social Sciences Congress, held in memory of Hodja Ahmet Yesevi year 2016, 1 - 04 Aralık 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

57. Altıncı ve yedinci sınıf öğrencilerinin Hoca Ahmed Yesevi algıları

International Turkic World Education Sciences and Social Sciences Congress, held in memory of Hodja Ahmet Yesevi year 2016, 1 - 04 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

58. Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.596-603, (Tam Metin Bildiri)

59. Öğretmen adaylarının araştırmaya yönelik direnç davranışlarının belirlenmesi

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.278-284, (Tam Metin Bildiri)

60. Sosyal bilgiler öğretmenlerinin okul dışı çevrelere eğitim amaçlı gezi düzenleyebilme öz yeterlik inançları

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.140-147, (Tam Metin Bildiri)

61. Ortaokul öğrencilerinin medya kavramına ilişkin algılarının metaforlar yoluyla belirlenmesi

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.388-397, (Tam Metin Bildiri)

62. Sekizinci sınıf öğrencilerinin milli kültür kavramına yönelik algıları

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.330-339, (Tam Metin Bildiri)

63. Öğretim üyelerinin görüşlerine göre Türkiye’de Yeni Kurulan Üniversitelerin Sorunları: Nitel Bir Araştırma

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

64. Öğretim üyelerinin görüşlerine göre Türkiye’de Yeni Kurulan Üniversitelerin Sorunları: Nitel Bir Araştırma

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 Temmuz - 15 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

65. Öğretmen adaylarının akademik başarılarını etkileyen faktörlerin incelenmesi

International Congresses on Education, Bosna-Hersek, 2 - 05 Haziran 2016, ss.102-107, (Tam Metin Bildiri)

67. Coğrafya dersinde coğrafi bilgi sistemleri kullanımına yönelik öğretmen görüşleri

International Congresses on Education, Bosna-Hersek, 2 - 05 Haziran 2016, ss.1009-1016, (Tam Metin Bildiri)

69. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sivil toplum kuruluşu kavramına yönelik algıları

International Symposium on Social Studies Education V, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

70. Sosyal bilgiler öğretmenlerinin okul dışı çevrelere eğitim amaçlı gezi düzenleyebilme öz yeterlik inançları

International Symposium on Social Studies Education V, Denizli, Türkiye, 28 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

71. Değer öğretiminde tarihi bir olayın kullanılmasına yönelik örnek bir uygulama: Bosnalı Salih Kadiç’xxin yaşadıkları

International Research Congress on Social Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 06 Mayıs 2015, ss.577-588, (Tam Metin Bildiri)

72. Göçün yaşandığı yerleşim yerlerinde bulunan öğrencilerin göç kavramına yönelik algıları

nternational Symposium on Social Studies Education IV, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

73. Öğrencilerce Küsmek barışmak ve barış eğitimi

International Symposium on Social Studies Education IV, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

74. Tarih öğretmeni adaylarının Atatürk ilkeleri ve inkılâp tarihi öğretimine yönelik görüşleri

3 nd International Symposium on History Education, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

75. Sosyal bilgiler dersinde verilen performans görevlerinin muhatapları tarafından değerlendirilmesi

International Symposium on Social Studies Education III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

76. Sosyal bilgiler öğretim programında yer alan yardımseverlik değerine ilişkin öğrenci algılarının incelenmesi

Uluslararası Gençlik ve Değerler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

77. Sosyal bilgiler öğretmeni adaylarının Atatürk ilkeleri ve inkılâp tarihi öğretimine yönelik görüşleri

International Symposium on Social Studies Education III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

78. Sosyal bilgiler dersinde verilen performans görevlerinin muhatapları tarafından değerlendirilmesi

3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.159-160, (Özet Bildiri)

80. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Değer Sıralamalarında Van da Yaşanan Depremin Etkisi

International Symposium on Social Studies Education II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

81. İnternet kullanımının iyi bir vatandaş yetiştirmedeki rolü

International Symposium on Social Studies Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

82. Öğretmen adaylarının sözlü tarih çalışmalarına yönelik tutumları

2nd International Symposium on History Education, Trabzon, Türkiye, 14 Haziran - 16 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

84. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih nedenleri: Gazi Üniversitesi Örneği

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 39

1. The Adventure Of Water Literacy: Scientific Mapping Analysis

Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem., Ankara, ss.41-60, 2024

2. MİLLİ DEĞERLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMASININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR II, AKDAĞ HAKAN, ÖZTÜRK İSMAİL YAVUZ, SAY FUAT SERKAN, Editör, Kitap Dünyası, İstanbul, ss.95-104, 2024

3. Teachers’ Experiences Regarding The Career Steps Exam

Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem., Ankara, ss.61-77, 2024

4. Eğitim bilimlerinde metaforların veri toplama aracı olarak kullanılması, örnek bir uygulama.

Metafor ve Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi, KILCAN BAHADIR, Editör, pegem, Ankara, ss.89-108, 2024

5. Sosyal Bilgiler Dersinde Seçimler ve Oy Verme Eğitimi

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-V, AKDAĞ HAKAN, Editör, pegem, Ankara, ss.69-81, 2024

6. Doğa Eğitimi

21. Yüzyılda Alternatif Eğitim Türleri, KOÇOĞLU, E., DEMİR, F. B., ULUKAYA ÖTELEŞ, Ü., Editör, Pegem, Ankara, ss.161-179, 2023

7. Doğa Eğitimi

21. Yüzyılda Alternatif Eğitim Türleri, KOÇOĞLU, E., DEMİR, F. B., ULUKAYA ÖTELEŞ,Ü., Editör, Pegem, Ankara, ss.161-179, 2023

8. Tsunami

Afetler ve Afet Yönetimi, Tokcan Halil, Topkaya Yavuz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.111-130, 2022

9. Eğitim ve Değer

Değer Çalışmaları II, Gökalp Nurten, Günör Recep Batu, Editör, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi TODAİE Yayınevi, Ankara, ss.35-59, 2022

11. SAĞLIK OKURYAZARLIĞI VE SOSYAL BİLGİLER

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR - IV, Turan, R. ve Akdağ, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-225, 2020

12. Forrest Carter’in “Küçük Ağaç’ın Eğitimi” adlı eserinin kök değerler açısından incelenmesi

Yenilikçi öğrenme ve öğretim uygulamaları, Kırkıç, K. A., Editör, İksad publishing house, ss.281-308, 2020

13. Forrest Carter’in “Küçük Ağaç’ın Eğitimi” adlı eserinin kök değerler açısından incelenmesi

Yenilikçi öğrenme ve öğretim uygulamaları, K. A. Kırkıç, Editör, İksad publishing house, Ankara, ss.281-308, 2020

14. Beşerî coğrafya dersine ilişkin üniversite öğrencilerinin tutumları

Eğitim ve İş Dünyası Metaforları Akademiden Değerlendirmeler, Tüfekçi, N., Editör, SRA Academic Publishing, ss.75-94, 2020

15. Ortaokul öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algısı: Bir metafor analizi

Yenilikçi öğrenme ve öğretim uygulamaları, Kırkıç, K. A., Editör, İksad publishing house, ss.331-355, 2020

16. Türkiye’xxde Karakter ve Değerler Eğitimi Uygulama ve Araştırmaları

Karakter ve Değerler Eğitimi, Ekşi Halil ve Katılmış Ahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.309-350, 2020

17. Öğretmen adaylarının bilişim teknolojisi destekli materyal tasarlama ve kullanmaya yönelik öz yeterlikleri

Eğitim ve İş Dünyası Metaforları Akademiden Değerlendirmeler, Tüfekçi, N., Editör, SRA Academic Publishing, ss.1-26, 2020

22. Karar verme

Sosyal bilgilerde beceri eğitimi, Aksoy Bülent,Akbaba Bülent,Kılcan bahadır, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.353-354, 2019

23. Kunıyoshi Obara

Dünya eğitimine yön verenler II., Safran M., Editör, MEB, Ankara, ss.635-651, 2019

24. Bilmeceler ile sosyal bilgiler öğretimi

Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Halil Tokcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-432, 2019

25. Literacy in social studies education

New Horizons in Eduational Sciences, Çetin, Turhan, Hamzaoğlu, Ergin, Dikmenli, Yurdal ve Kılcan, Bahadır, Editör, SRA Academic Publishing, ss.267-278, 2019

26. ISMA'Il AL-QABBANI

Dünya Eğitimine Yön Verenler II, Safran, Mustafa, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.665-684, 2019

27. Sosyal Bilgiler ve Tarih

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, Demircioğlu, İsmail Hakkı, Kaymakcı, Selahattin, Demircioğlu, Ebru, Editör, Pegem Akademi, ss.747-772, 2019

28. Bilmeceler ile Sosyal Bilgiler Öğretimi

Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Tokcan Halil., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-432, 2019

31. Eğitim bilimlerinde metaforların veri toplama aracı olarak kullanılması, örnek bir uygulama.

Metafor Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi, Bahadır KILCAN, Editör, Pegem A, Ankara, ss.93-112, 2017

32. E-okuryazarlık ve sosyal bilgiler

Sosyal bilgiler öğretiminde yeni yaklaşımlar III, Refik Turan, Hakan Akdağ, Editör, Pegem A, Ankara, ss.337-353, 2017

33. Faculty Member Problem Development Plans: A Document Analysis Study

Recent Researches in Interdisciplinary Sciences, R. Efe, İ. Cürebal, G. Nyussupova and E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski Universitey Press, Sofija, ss.681-704, 2016

34. İnsan Hakları Sorunu

Günümüz Dünya Sorunları, Fatih Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.447-468, 2016

35. Karikatüre Dayalı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Ekici Gülay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-169, 2015

36. Karikatüre dayalı öğrenme-öğretme yaklaşımı

Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme öğretme yaklaşımları II, GÜLAY EKİCİ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.127-169, 2015

37. The urbanization perceptions of the eight grade students

Urban and Urbanization, Efe Recep, Onay, Turgut Tüzün, Sharuho Igor, and Atasoy Emin, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.325-342, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

38. Sosyal bilgiler ders kitaplarında değer eğitimi

Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu sosyal bilgiler, Akbaba, Bülent, Editör, Pegem A, Ankara, ss.311-325, 2013

39. Sosyal bilgiler ders kitaplarında bilimsel içerik

Konu alanı ders kitabı inceleme kılavuzu sosyal bilgiler, Akbaba, Bülent, Editör, Pegem A, Ankara, ss.79-104, 2013
Metrikler

Yayın

215

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1300

H-İndeks (Scholar)

23

Atıf (TrDizin)

164

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

418

Toplam Atıf Sayısı

598

Proje

2

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları