Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (4)
Scopus (15)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Öğrenme ve Öğretme Uluslararası Anketi (TALIS) 2018’e Göre Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

İzmir Demokrasi Üniversitesi 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2. A Nationwide Cognitively Diagnostic Assessment Application in Fractions

EJER Congress 2018, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1507-1508, (Özet Bildiri)

3. Görme Engelli (Hiç Görmeyen) Öğrenciler ve Diğer Öğrencilerin Matematik Puanlarının Tucker Doğrusal Eşitleme Yöntemi ile Eşitlenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (27th International Conference on Educational Sciences)ICES/UEBK, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

4. Testteki Maddelerin Farklı Sıralanmalarının Madde Güçlük İndeksleri Açısından İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (27th International Conference on Educational Sciences)ICES/UEBK, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

6. Are Different Raters Type Rating The Same Constructs In Problem Solvıng SkıllsAssessment?

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

7. CART CHAID ve Lojistik Regresyon Analizi Yöntemlerinin Sınıflandırma Performanslarının Kar ıla tırılması

V. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

8. Eğitim Araıtırmalarında Güç Analizi Ve Bir Uygulama

5. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

9. Investigation Of Effect Research Based Instruction Practices In Measurement And Evaluation Course

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, 12 Mayıs 2106 - 16 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

11. Relationship between Implicit Theory of Intelligence and Learning Approaches

EDULEARN13, Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.2727-2736, (Tam Metin Bildiri)

12. THE RELATIONSHIP BETWEEN IMPLICIT THEORY OF INTELLIGENCE AND LEARNING APPROACHES

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.2717-2726, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. Özel Okulların Fatih Projesine Hazırlıklarına İlişkin Yönetici Görüşleri Gaziantep Örneği

6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

17. The validity and reliability study of Turkish version of the Academic Expectations Stress Inventory

30th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR), Budapest, Macaristan, 16 - 18 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

18. Öz duyarlık ile tükenmişlik Yapısal eşitlik modeliyle bir inceleme

15. Ulusal Psikoloji Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Test Geliştirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Bayram Çetin, Editör, Anı yayıncılık, ss.105-127, 2019

2. Sözlü Sınavlar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, BAYRAM ÇETİN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.152-162, 2019

3. Yazılı Yoklamalar ve Açık Uçlu Maddeler

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, BAYRAM ÇETİN, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.128-151, 2019
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

22

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

262

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

144

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

10

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları