Makaleler
89
Tümü (89)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (6)
Scopus (31)
TRDizin (48)
Diğer Yayınlar (26)
11. Kaynak bağımlılığı kuramı çerçevesinde özel okulların yönetsel süreçlerinin incelenmesi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.215-244, 2024 (Hakemli Dergi)
13. Karşılıklı Bağımlılık İlişkisi Algı Ölçeği’nin (KBİAÖ) geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yönetim ve Çalışma (Online)
, cilt.8, sa.2, ss.267-286, 2024 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul ve lise öğrencilerinin okul aidiyeti duygusu üzerine fenomenolojik bir çalışma
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1860-1877, 2024 (Hakemli Dergi)
19. Sessiz istifa: Lise öğretmenlerinin görüşlerine dayalı nitel bir araştırma
TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-108, 2024 (Hakemli Dergi)
20. Dünyada ve Türkiye’de yapılan öğretimsel liderlik çalışmalarının bibliyometrik analizi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
, cilt.13, sa.37, ss.97-116, 2024 (Hakemli Dergi)
31. Hizmet öncesi öğretmen eğitimi için mezun istihdam edilebilirlik göstergeleri: Eğitim yönetimi akademisyenlerinin bakış açısı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.776-815, 2021 (Hakemli Dergi)
35. Okullarda kolektif sorumluluğun anlam ve doğası: Öğretmen ve okul yöneticisi görüşleri
Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.313-327, 2020 (Hakemli Dergi)
37. Aday ve danışman öğretmenler için mentorluk rolleri ölçeklerinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.349-375, 2020 (Hakemli Dergi)
39. Öğretim Zamanı Tuzakları Ölçeği (ÖZTÖ) ve Öğretim Zamanının Etkililiği Ölçeğinin (ÖZEÖ) geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.95-110, 2020 (Hakemli Dergi)
45. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
MILLI EGITIM
, cilt.46, sa.216, ss.79-101, 2017 (Scopus)
46. ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ ÖZ YETERLİKLERİ: ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE YÖNELİK BÜTÜNCÜL BİR ANALİZ
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.1, ss.180-199, 2017 (Hakemli Dergi)
48. A Qualitative Research on Determining Teachers' Metaphors about Students
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.3, ss.600-611, 2017 (ESCI)
51. Okulun sosyal sorumluluk rolü hakkında okul müdürü, sınıf ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.77-92, 2017 (Hakemli Dergi)
52. Öğretmenlerin teknoloji öz yeterlikleri: Öğretmen ve öğrenci görüşlerine yönelik bütüncül bir analiz
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.1, ss.180-199, 2017 (Hakemli Dergi)
53. Okullarda problem çözmede kanıta dayalı yaklaşım
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.427-455, 2017 (Hakemli Dergi)
60. Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede mentörlük sürecinin incelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1337-1356, 2014 (Hakemli Dergi)
61. Teacher absenteeism in Turkish primary schools: A qualitative perspective from school principals
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.3, ss.612-625, 2014 (Hakemli Dergi)
66. A longitudinal study of perceptions of self-concept and professional self-concept in Turkish nursing students
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.1355-1365, 2013 (Hakemli Dergi)
68. İlköğretim okulu öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.103-127, 2012 (Hakemli Dergi)
69. Öğretim elemanı yetiştirme sürecinde mentörlük uygulaması
Akademik Bakış
, 2012 (Hakemsiz Dergi)
71. İlköğretim okulu öğretmenlerinin psikolojik dayanıklılık düzeylerinin incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.489-502, 2012 (Hakemli Dergi)
72. İlköğretim okulu öğrencilerinin yönetici ve öğretmen desteği, algılanan şiddet ve okul memnuniyetine ilişkin görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.181-199, 2011 (Hakemli Dergi)
73. Türkiye de eğitim yönetimi ve denetimi lisansüstü öğrencilerinin öz değerlendirmeleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi [Journal of Higher Education and Science]
, cilt.1, sa.3, ss.161-169, 2011 (Hakemli Dergi)
74. Kamu Personeli Seçme Sınavı'nın (KPSS) öğretmen adaylarının akademik ve sosyal yaşantılarına yansımaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi [Turkish Journal of Social Research]
, cilt.15, sa.3, ss.9-22, 2011 (Hakemli Dergi)
75. İlköğretim okulu öğretmenlerinin stresle başa çıkma tarzları ile kullandıkları mizah tarzları arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.3, ss.405-428, 2011 (Hakemli Dergi)
76. Aday sınıf öğretmenlerinin uyum ve sosyalleşme sürecinin incelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.31, ss.465-478, 2011 (Hakemli Dergi)
77. İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgüt iklimine ilişkin algılarının incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.743-757, 2011 (Hakemli Dergi)
78. Öğretmen adaylarının bireysel ve örgütsel değerler ile öğrencilerde görmek istedikleri değerlere ilişkin önem sırası algıları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-21, 2011 (Hakemli Dergi)
81. İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarına yönelik önleme ve müdahale yöntemleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.147-168, 2010 (Hakemli Dergi)
82. İlköğretim okulu müdürlerinin güç stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.273-296, 2010 (Hakemli Dergi)
85. Üniversite öğrencilerinin başarılarını etkileyen zihinsel olmayan faktörler: Gazi Üniversitesi örneği
Milli Eğitim
, cilt.37, sa.179, ss.66-81, 2008 (Scopus)
86. Üniversite Ögrencilerinin Basarılarını Etkileyen ZihinselOlmayan Faktörler Gazi Üniversitesi Örnegi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.179, sa.179, ss.66-81, 2008 (Hakemli Dergi)
87. Çağdaş okul yöneticisinin özellikleri
Eğitim Dizgesi
, 2008 (Hakemsiz Dergi)
88. Küreselleşme, bilgi toplumu ve eğitim
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.55-66, 2005 (Hakemli Dergi)
89. Örgütsel vatandaşlık davranışları: Kavramsal bir çözümleme ve okul açısından bazı çıkarımlar
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.317-339, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
57
1. Eğitim ve Öğretim Alanında Dönüşümcü Liderlik Üzerine Yazılan Lisansüstü Tezlerin Betimsel İçerik Analizi
5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Kasım - 24 Aralık 2024, cilt.1, ss.166-167, (Özet Bildiri)
3. Uluslararası Öğrenci Hareketliliğine Yönelik Kavramsal Bir Çözümleme
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2024, ss.441-442, (Özet Bildiri)
9. Araştırma Okuryazarlığı Ölçeği’nin psikometrik özellikleri.
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
10. Eğitim yönetiminde kuram, araştırma ve uygulama bütünlüğünün incelenmesi
EYFOR X: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
14. Ortaöğretim öğrencilerinin yaz tatili öğrenme kayıpları: Aile eğitim düzeyine ilişkin bir analiz
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
15. Okullarda yaşanan etik ikilemler: Bir ölçek geliştirme çalışması
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
17. Türkiye’de geçici koruma kapsamındaki Suriyeli öğrencilerin okullarda sosyalleşme sürecindeki uyum problemleri ve çözüm önerileri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.561-567, (Tam Metin Bildiri)
19. Okullarda kolektif sorumluluğun anlam ve doğasına ilişkin bir araştırma
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.589-604, (Tam Metin Bildiri)
24. Aday ve danışman öğretmen mentorluk rolleri ölçeklerinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
EYFOR 9: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
25. Anadolu lisesi öğretmenlerinin denetim odağı, özgüven ve algılanan örgütsel destek ile örgütsel sessizlik algıları arasındaki ilişki
EYFOR 9: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
28. Eğitim yönetiminde kuramsal ve araştırma temelli bilgi (KATB) kullanımı ile KATB kullanımını etkileyen faktörlere yönelik ölçek geliştirme çalışmaları
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
30. Değerler eğitiminde bütüncül yaklaşım: Bir eylem araştırması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
31. Okul öncesi eğitimde anlamlı aile katılımına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
EYFOR 8: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
36. Eğitim liderliği mesleki standartları bağlamında okul müdürlerinin öz değerlendirmeleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
37. Okul yöneticilerinin yaşadıkları etik ikilemler: Nedenler ve baş etme stratejileri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
38. Okul müdürlerinin akademik ve bürokratik konularda öğretmenlere yönelik kullandıkları etkileme taktikleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
40. Okul müdürlerinin problem algılama ve çözme süreçlerinde değerlerin etkisi
VIII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Ekim 2016, ss.12-13, (Özet Bildiri)
42. Performans değerlendirme süreci ile ilgili okul müdürü ve öğretmen görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.42-44, (Özet Bildiri)
45. Okullarda problem çözmede kanıta dayalı yaklaşım
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
50. Türk Cumhuriyetlerinden Türkiye ye yükseköğrenim amacıyla gelen öğrencilerin akademik ve sosyal beklentilerinin karşılanma düzeyi
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC), 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
51. Okul Müdürlerinin Öğretmen Liderliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 07-09 Mayıs 2015., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.298-300, (Özet Bildiri)
52. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.580, (Özet Bildiri)
53. Liselerde Seçmeli Derslerin İçerik ve Etkililiğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Niğde Üniversitesi, Niğde, 16-19 Nisan 2015., Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.144-145, (Özet Bildiri)
Kitaplar
22
1. Yönetim ve Kültür Yazıları
Pegem Akademi, Ankara, 2025
8. Eğitime Giriş
Pegem Akademi, Ankara, 2021
10. Eğitim bilimlerinde yöntem
Eğitime Giriş, Temel ÇALIK ve Mehmet Metin ARSLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-320, 2019
11. Uzmanlığı görünür kılmak: Öğretmenlerin mesleki gelişim ağlarını güçlendirmede teknolojinin rolü
Sosyal Ağ Teorisi ve Eğitimde Değişim, Prof. Dr. Temel ÇALIK, Dr. Öğr. Üyesi Emre ER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.123-133, 2019
12. Okul geliştirme sürecinin yönetimi
Kuramdan uygulamaya okul yönetimi, N. Cemaloğlu ve M. G. Gülcan, Editör, Pegem, Ankara, ss.219-266, 2018
15. Bakanlık merkez örgütü: Uzmanlar, daire başkanları ve üst düzey yöneticiler
Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Prof. Dr. Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-346, 2016
16. Örgüt kültüründe değerler ve değerlere dayalı okul yönetimi
Okul Kültürü, Prof. Dr. NEZAHAT GÜÇLÜ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-152, 2014
17. Örgütsel yapı
Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Prof. Dr. Selahattin TURAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-96, 2014
18. Sosyal bir sistem olarak okul
Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, SERVET ÖZDEMİR,FERUDUN SEZGİN,SERKAN KOŞAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-104, 2013
19. Öğretmen liderlerin yetiştirilmesi
Uyuyan devi uyandırmak: Öğretmen liderler yetiştirmek , SERVET ÖZDEMİR, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.43-63, 2013
20. Bir öğrenme lideri olarak okul yöneticisi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, SERVET ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.118-153, 2012
21. Ölçme ve değerlendirmede temel istatistiksel işlemler
Ölçme ve Değerlendirme, EMİN KARİP, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-88, 2007
Metrikler
Yayın (WoS)
26
Yayın (Scopus)
31
Atıf (WoS)
278
H-İndeks (WoS)
7
Atıf (Scopus)
235
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
1642
H-İndeks (Scholar)
18
Atıf (TrDizin)
115
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
77
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
315
Proje
5
Tez Danışmanlığı
38