Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının incelenmesi

12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 19 Mart 2022

Araştırma Okuryazarlığı Ölçeği’nin psikometrik özellikleri.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Online, 10 - 13 Eylül 2020

Culture of learning in a high-performance secondary school in Turkey: A case study

European Conference on Educational Research (ECER), Almanya, 3 - 06 Eylül 2019

Okullarda Yaşanan Etik İkilemler: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019, ss.225-226

Okullarda yaşanan etik ikilemler: Bir ölçek geliştirme çalışması

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Ortaokul öğretmenlerinin eylem kimlikleme düzeylerinin belirlenmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.580-588

Okullarda kolektif sorumluluğun anlam ve doğasına ilişkin bir araştırma

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.589-604

Balkan ülkelerinden Türkiye’ye yükseköğrenim amacıyla gelen öğrencilerin akademik ve sosyal beklentileri

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018, ss.349-359

Türkiye’de öğretmen yetiştirme sisteminin geleceğine yönelik ontolojik ve epistemolojik bir analiz

EYFOR 9: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (Eğitimden Kareler Uluslararası Bölümlü Kitap), 1 - 04 Kasım 2018, ss.159-174

Türkiye’de öğretmen yetiştirme sisteminin geleceğine yönelik eğitim yönetimi akademisyenlerinin görüşleri

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.36-50 Sürdürülebilir Kalkınma

The causes and results of tardy teachers’ lateness to the classroom: A qualitative analysis

The 13th International Congress on Educational Administration, 10 - 12 Mayıs 2018

Performans değerlendirme süreci ile ilgili okul müdürü ve öğretmen görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.42-44

Anadolu liselerinde akademik başarının artırılmasına yönelik yönetici ve öğretmen görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.44

Okul müdürlerinin problem algılama ve çözme süreçlerinde değerlerin etkisi

VIII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Ekim 2016, ss.12-13

Okullarda problem çözmede kanıta dayalı yaklaşım

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.103-106

Okul iklimine ilişkin bir meta analiz çalışması: Öğretmenlerin cinsiyet ve branş değişkenlerinin etkisi

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.582-583

Okullarda problem çözmede kanıta dayalı yaklaşım

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Öğretmenlerin Örgütsel İntikam Alma Davranışlarının İncelenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul Kültür Üniversitesi, Antalya, 21-24 Nisan 2016., Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.305-306

Üniversitelerin kurumsal kimlik unsurlarının web sitelerine yansımaları: Bir içerik analizi

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC), İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015

Okul Müdürlerinin Öğretmen Liderliğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

X. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, 07-09 Mayıs 2015., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.298-300

Liselerde Seçmeli Derslerin İçerik ve Etkililiğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Niğde Üniversitesi, Niğde, 16-19 Nisan 2015., Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.144-145

Öğretmenlerin Öz Yeterlik Algılarında Yordayıcı Olarak Alçakgönüllülük ve Affedicilik

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 Nisan 2015, ss.145-146

Kitap & Kitap Bölümleri

Özdüzenleme (Self-Regulation)

Eğitimin özü: Eğitim liderliği ve okul gelişimi süreçlerinde öz ve kendilik, Bolat Özgür, Özdemir Servet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-194, 2022

Türk eğitim sisteminde millîleşme sorunu

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.612-622, 2022

Öğretmen yetiştirme ve istihdamı sorunu

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.124-167, 2022

Uzmanlığı görünür kılmak: Öğretmenlerin mesleki gelişim ağlarını güçlendirmede teknolojinin rolü

Sosyal Ağ Teorisi ve Eğitimde Değişim, Prof. Dr. Temel ÇALIK, Dr. Öğr. Üyesi Emre ER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.123-133, 2019

Eğitim bilimlerinde yöntem

Eğitime giriş, Çalık Temel, Arslan Mehmet Metin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-320, 2019

Eğitim bilimlerinde yöntem

Eğitime Giriş, Temel ÇALIK ve Mehmet Metin ARSLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-320, 2019

Okul geliştirme sürecinin yönetimi

Kuramdan uygulamaya okul yönetimi, N. Cemaloğlu ve M. G. Gülcan, Editör, Pegem, Ankara, ss.219-266, 2018

Örgüt kültürü ve iklimi

Örgütsel davranış ve yönetimi, Özdemir Servet, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.179-247, 2017

Eğitim yönetiminde etik, değerler ve liderlik

Eğitim Yönetiminde Liderlik: Teori, Araştırma ve Uygulama, Prof. Dr. Nezahat GÜÇLÜ ve Doç. Dr. Serkan KOŞAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.323-350, 2017

Bakanlık merkez örgütü: Uzmanlar, daire başkanları ve üst düzey yöneticiler

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği Seçme Atama ve Yetiştirme, Prof. Dr. Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-346, 2016

Bakanlık Merkez Örgütü: Uzmanlar, Daire Başkanlıkları ve Üst Düzey Yöneticiler

Türkiye de Eğitim Yöneticileri ve Maarif Müfettişleri Seçme Atama ve Yetiştirme, AYPAY AHMET, Editör, Ankara: Pegem Akademi., Ankara, ss.329-346, 2016

Örgütsel yapı

Eğitim Yönetimi: Teori, Araştırma ve Uygulama, Prof. Dr. Selahattin TURAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-96, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

134

Atıf (WoS)

194

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

157

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

5

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları