Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2012 - 2019 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2000 - 2009 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2024 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Gazi Üniversitesi Vakfı Özel Okulları Bilim Danışma Kurulu Üyeliği
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi
-
2022 - 2024 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - 2024 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2021 - 2024 Etik Kurul Üyesi
Gazi Üniversitesi
-
2019 - 2023 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2009 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
-
2010 - 2010 Visiting Scholar
Georgia State University
-
2006 - 2009 Araştırma Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
-
2000 - 2006 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
-
1999 - 2000 Sınıf Öğretmeni
Gazi Üniversitesi Vakfı Özel İlköğretim Okulu
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Eğitim diplomasisi ve yükseköğretim politikası bağlamında yumuşak güç unsuru olarak uluslararası öğrenciler
Sezgin F. (Danışman)
K.ARSLAN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
İlkokul öğretmenlerinin örgütsel bağlılıkları ile mesleki statü algıları arasındaki ilişki
Sezgin F. (Danışman)
C.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
COVID-19 pandemisi sürecinde öğretmenlerin uzaktan eğitime ve uzaktan öğretmen olmaya yönelik metaforik algıları
Sezgin F. (Danışman)
T.SÜVARİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile programı okuryazarlığı arasındaki ilişki
Sezgin F. (Danışman)
C.KALKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ortaokul öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının incelenmesi
Sezgin F. (Danışman)
Ü.GÜLSÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Hizmet öncesi öğretmen eğitiminin mezun istihdam edilebilirlik göstergeleri ve yeterlikler açısından değerlendirilmesi
Sezgin F. (Danışman)
Ç.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Üniversitelerde görev yapan idari personelin örgütsel kimlik ve özyeterlik algıları arasındaki ilişki
Sezgin F. (Danışman)
Ş.ÖZTÜRK(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Etkili okullarda öğrenme kültürü: Bir durum çalışması
Sezgin F. (Danışman)
E.SÖNMEZ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Ortaokullarda öğretim zamanının etkililiğinin yönetici ve öğretmen görüşlerine değerlendirilmesi
SEZGİN F. (Danışman)
M.ENTERİEVA(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Türkiye'de geçici koruma kapsamındaki Suriyeli öğrencilerin okullarda sosyalleşme sürecindeki uyum problemleri ve çözüm önerileri
SEZGİN F. (Danışman)
M.UYDURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ortaokul Öğretmenlerin Eylem Kimlikleme Düzeylerinin Belirlenmesi
SEZGİN F. (Danışman)
-
Türkiye'de öğretmen yetiştirme sisteminin geleceğine yönelik eğitim yönetimi akademisyenlerinin görüşleri
Sezgin F. (Danışman)
-
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN EYLEM KİMLİKLEME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
SEZGİN F. (Eş Danışman), GÜLCAN M. G. (Eş Danışman)
E.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Eğitim Yönetiminde Kuram, Araştırma ve Uygulama Bütünlüğünün İncelenmesi
Sezgin F. (Danışman)
-
Anadolu lisesi öğretmenlerinin entelektüel sermaye algısı ve akademik iyimserliği ile okulun akademik başarısı arasındaki ilişki
Sezgin F. (Danışman)
-
Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Yaşadıkları Etik İkilemler: Nedenler ve Baş Etme Stratejileri
Sezgin F. (Danışman)
-
Balkan ülkelerinden Türkiye'ye yükseköğrenim amacıyla gelen öğrencilerin akademik ve sosyal beklentileri
Sezgin F. (Danışman)
-
Anadolu lisesi öğretmenlerinin denetim odağı, özgüven ve algılanan örgütsel destek ile örgütsel sessizlik algıları arasındaki ilişki
Sezgin F. (Danışman)
-
İlkokul öğretmenlerinde öz yeterliğin yordayıcıları olarak psikolojik dayanıklılık ve proaktif kişilik özellikleri
SEZGİN F. (Danışman)
-
Aday öğretmenlerin yetişme sürecinin değerlendirilmesi ve mentorluk önerilerinin uygulanmasına ilişkin görüşler
SEZGİN F. (Danışman)
-
Öğretmenlerin okul iklimi algılarının çeşitli demografik değişkenlere göre incelenmesi: Bir meta analiz çalışması
SEZGİN F. (Danışman)
-
Anadolu liselerinde akademik başarının artırılmasına yönelik yönetici ve öğretmen görüşleri
SEZGİN F. (Danışman)
-
Türk Cumhuriyetlerinden Türkiye'ye yükseköğrenim amacıyla gelen öğrencilerin akademik ve sosyal beklentilerinin karşılanma düzeyi
SEZGİN F. (Danışman)
-
Liselerde serbest kıyafet uygulamasına ilişkin öğrenci, öğretmen, veli ve okul yöneticilerinin görüşleri
SEZGİN F. (Danışman)
-
Aile ve okul özelliklerinin pısa okuma becerileri, matematik ve fen okuryazarlığını yordama gücünün yıllara göre incelenmesi
SEZGİN F. (Danışman)
-
İlköğretim okulu öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile stres, psikolojik dayanıklılık ve akademik iyimserlik arasındaki ilişki
SEZGİN F. (Danışman)
-
İlköğretim öğretmenlerinin öz yeterlik ve başarı algılarında yordayıcı olarak akademik iyimserlik, umut ve mesleki haz
SEZGİN F. (Danışman)
-
Örgütsel adalet ile iş doyumu arasındaki ilişki: Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü örneği
SEZGİN F. (Danışman)