Yayınlar & Eserler

Makaleler 119
Tümü (119)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (89)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 50

3. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Psikolojik Dayanıklılığa Yönelik Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması.

USVES 5. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mart 2022, ss.87-101, (Tam Metin Bildiri)

4. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Kaygıyı Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi.

USVES 5. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu ., Ankara, Türkiye, 12 Mart 2022, ss.169-192, (Tam Metin Bildiri)

5. Okul Öncesı̇ Dönem Çocuklarının 21. Yüzyıl Becerı̇lerı̇nı̇n İncelenmesı̇.

13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri – (UBAK), Ankara, Türkiye, 11 Mart 2022, ss.49-59, (Tam Metin Bildiri)

6. Okul Öncesi Dönem Çocukların Öz Düzenleme Becerileri ile Akademik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi/ Education Research and Teacher Education Congress. (ERTE), Uşak, Türkiye, 03 Aralık 2021, ss.497-502, (Tam Metin Bildiri)

7. Examınatıon Of Peer Bullyıng Behavıors Of Preschool Chıldren Accordıng To Some Famılıal Characterıstıcs..

2nd Internatıonal Multı-Dıscıplınary Chıldren's Studıes Congress, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.284-294, (Tam Metin Bildiri)

8. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Erken Akademik Becerilerinin Ev Ortamına İlişkin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.

III.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi/ Education Research and Teacher Education Congress. (ERTE), Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.375-391, (Tam Metin Bildiri)

9. Babaların Çocuk Yetiştirme Tutumları İle Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi ( UBAK), Ankara, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2021, ss.177-186, (Tam Metin Bildiri)

10. Okul öncesi öğretmenlerin psikolojik sağlamlık düzeylerinin aile özellikleri açısından incelenmesi.

Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi: Dijitalleşen Dünyada Eğitim ve İnsan, İstanbul, Türkiye, 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

11. Taştan, S., Gültekin Akduman, G. (2020). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Örgütsel Sinizme Yönelik Algılarının İncelenmesi. 6-8 Mart 2020, Ankara.

Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi., Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mart 2020, ss.907-916, (Tam Metin Bildiri)

12. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mobbing Ve Örgütsel Sinizme Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 6-8 Mart 2020, Ankara.

Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi., Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mart 2020, ss.917-925, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen adaylarının töre cinayetlerine yönelik tutumlarının incelenmesi.

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo-Hukuki Perspektifte Kadının Yeri., Samsun, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Töre cinayetlerine bakış

Uluslararası Kadın Kongresi: Sosyo-Hukuki Perspektifte Kadının Yeri., 5 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Okul Öncesi Dönem Çocuklarin Akran Zorbaliğina Maruz Kalma Durumlari İle Duygularini Yönetme Becerileri Arasindaki İlişkinin İncelenmesi. Samsun.30 kasım-2aralık 2018

2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies. 2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu., Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. . Ailelerin Mahremiyet Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.

2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies 2. Uluslararası Bilimsel Çalışmalarda Yenilikçi Yaklaşımlar Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Okul Öncesi Çocuklar ve Akran Zorbalığı. 9-11 Kasım 2018, Ankara.

Al-Farabı 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi., 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Siber Güvenlik: Sosyal Paylaşım Sitelerinde Aile Mahremiyetine İlişkin Bir İnceleme.

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi: 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan Yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Ailelerin, Sosyal Medyada Çocuğun Haklarına ve Mahremiyetine İlişkin Görüşleri

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.195-201, (Tam Metin Bildiri)

22. Türkiye, Çin ve Rusya’da Erken Çocukluk Eğitim Sistemi

6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, cilt.1, ss.326-346, (Tam Metin Bildiri)

23. Türkiye, Çin ve Rusya’da Erken Çocukluk Eğitim sistemi, 326-346. ISBN

6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.326-346, (Tam Metin Bildiri)

24. Dünyada ve Türkiye’de Erken Çocukluk Eğitimi: 54 Ülkenin Analizi

6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.347-360, (Tam Metin Bildiri)

25. Çocuk Oyun Parklarının TSE Güvenlik Kriterlerine Göre Güvenli Olup Olmadığının İncelenmesi.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2017, ss.372-373, (Özet Bildiri)

27. 6 Yaş Grubu Çocukların Duygusal Zeka Düzeyleri İle Annelerinin Umutsuzluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.872-883, (Özet Bildiri)

28. 6 Yaş Grubu Çocukların Empati Becerileri İle Annelerinin Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.860-871, (Özet Bildiri)

29. 3-36 Aylık Okul Öncesi Dönem Çocukların Uyku Alışkanlıklarının İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.611, (Özet Bildiri)

30. Üniversite Öğrencilerinin Uyku Alışkanlıkları ve Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.610, (Özet Bildiri)

31. Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminde Öğretmen Yetiştirme. 4-6 Mayıs 2017, Gazi Üniversitesi, Ankara.Sf. 19.

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uyarlamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.19, (Özet Bildiri)

32. Üstün Yetenekli Çocukların Aileleri ve Kardeş İlişkileri

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uyarlamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.92, (Özet Bildiri)

33. İki Kere Özel Gereksinimli Çocuklar.

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uyarlamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.95, (Özet Bildiri)

34. Geçmişten Günümüze Üstün Yetenekli Çocukların Hakları.

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uyarlamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.40, (Özet Bildiri)

35. Üstün Yetenekli Çocukların Tanılanması.

Uluslararası Üstün Yetenekliler/Zekalılar Konferansı: Yeni Yaklaşımlar ve Eğitimsel Uyarlamalar, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

38. Çocuk İhmali ve İstismarında Adli Diş Hekimliğinin Önemi

13. Uluslararası Dişhekimliği Kongresi., Samsun, Türkiye, 19 - 24 Haziran 2006, ss.124-126, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. EXAMİNİNG THE RELATİONSHİP BETWEEN SPOUSE SUPPORT LEVEL PERCEİVED BY FATHERS WİTH CHİLDREN IN PRESCHOOL PERİOD AND SOCİAL SKİLLS OF THEİR CHİLDREN

IInd International Eurasian Educational Research Congress2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

40. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Spora İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi, Ohrid, Makedonya, 22 - 26 Mayıs 2015, ss.129-130, (Özet Bildiri)

45. Okul Öncesi Çocuklar İçin Sosyal Beceri Temelli Eğitim Programını Geliştirme Süreci

I. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)

46. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi Early Childhood Social Skills Developmen Project

III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

47. Okullarda Akran İstismarı ve Öğretmenin Rolü

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu., Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.812-816, (Tam Metin Bildiri)

48. İlköğretim Öğrencilerinin Benlik İmajları İle Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

V. Anadolu Adli Bilimler Kongresi., Samsun, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2006, ss.48, (Özet Bildiri)

49. Çocuk ve Ergenlerde İntihar

V. Anadolu Adli Bilimler Kongresi., Samsun, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2006, ss.49, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. Okullarda Şiddet ve Akran İstismarı 8 10 Eylül 2006 Samsun 47

V. Anadolu Adli Bilimler Kongresi., Türkiye, 8 - 10 Eylül 2006, ss.47, (Özet Bildiri)
Kitaplar 80

1. 0-18 Yaş Çocuklarda Ekran Maruziyeti Alanında Yazılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, BALCI MURAT, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.31-47, 2024

2. Investıgatıon of the Effect of a Self-Regulation Training Programme on Preschool Children’s Interactive Peer Play

Çocuk Sağlığı Çalışmaları, HAYLI ÇİĞDEM MÜGE, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.86-116, 2024

3. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ AKRAN İLİŞKİLERİ İLE EBEVEYNLERİNİN DUYGUSAL İSTİSMAR POTANSİYELLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2024, GÜRBÜZ FATİH, BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.275-294, 2024

4. Çocuk Hakları Eğitimine Yönelik Etkinlik Örnekleri

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Uzun Elif Mercan, Özaslan Hatice, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.244-271, 2023

5. The Role of Teachers in Peer Bullying

Handbook of Research on Bullying in Media and Beyond , Sarı Gulsah, Editör, IGI Global., Hershey PA,, ss.378-394, 2023

6. Peer Bullying

Handbook of Research on Bullying in Media and Beyond, Sarı Gülşah, Editör, IGI Global., Hershey PA,, ss.356-377, 2023

7. Erken çocukluk eğitim ortamında şiddet.

Erken Çocukuk Döneminde Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi. , H.Uysal Bayrak, K.Karataş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık,, Ankara, ss.659-688, 2023

8. What Is Cyberbullying?.

Handbook of Research on Bullying in Media and Beyond, Sarı Gülşah, Editör, IGI Global, Hershey PA,, ss.473-485, 2023

9. Çocuk Hakları Bağlamında Dijital Oyunlar ve Sosyal Medya

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Uzun Elif Mercan, Özaslan Hatice, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.174-202, 2023

10. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Zorbalığın Önlenmesi.

Küçük Çocuklarda Saldırganlık ve Zorbalık , Hülya Gülay Ogelman, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.265-292, 2022

11. Çocuklarda Cinsel Gelişim ve Eğitim,

Sosyal ve Duygusal Gelişim, H.G.Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.319-348, 2021

12. Sosyal ve Duygusal Gelişimde Mizaç ve Kişilik,

Sosyal ve Duygusal Gelişim, H.G.Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.71-97, 2021

13. Etkili İletişimci Öğretmen

Yeni Nesil Öğretmen, H.G. Ogelman, S.Saraç, D.A. Toklu (ed.),, Editör, Vizetek Yayıncılık,, Ankara, ss.53-84, 2021

14. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında İç Mekân Özellikleri

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, H.G.Ogelman (ed.), Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.233-258, 2021

15. Kuramsal Bakış açısıyla Ahlak Gelişimi

Sosyal ve Duygusal Gelişim, H.G.Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.349-386, 2021

16. Demokratik Öğretmen

Yeni Nesil Öğretmen, H.G. Ogelman, S.Saraç, D.A. Toklu (ed.),, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.383-406, 2021

17. Çocuk Hakları ve Eğitimi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, H.G.Ogelman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.439-499, 2021

18. Sosyal Duygusal Gelişimle İlgili Temel Kavramlar

Sosyal ve Duygusal Gelişim, H.G.Ogelman (ed.), Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-23, 2021

19. Erken Çocukluk Eğitiminin Tanımı, Amaçları, Yararları

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, H.G.Ogelman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-36, 2021

20. Güneydoğu Asya Kültürel Alanı

Farklı Kültürlerde Aile ve Çocuk, A. Özyürek ve A. Çetin (ed.),, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.205-229, 2021

21. Okul Öncesi Dönemde Aile

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, H.G.Ogelman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.381-396, 2021

22. Çocuk Hakları Açısından Dezavantajlı Çocukların Değerlendirilmesi.

Dezavantajlı Çocuklar., H.G. Ogelman (ed.), Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.583-600, 2020

23. Çocuk Edebiyatı Ürünlerinde Çevre Eğitimi

Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi, H.G. Ogelman (ed.), Editör, Eğiten Kitap,, Ankara, ss.455-470, 2020

24. Risk Altındaki Çocuklar İçin Yeni Bütüncül Hizmet Modelleri.

Dezavantajlı Çocuklar., H.G. Ogelman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.563-582, 2020

25. ÖZ DÜZENLEME VE OKULA UYUM

YAŞAMIN İLK YILLARINDA OKULA UYUM, HÜLYA GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.269-306, 2020

26. Süreğen Hastalığı olan Çocuklar.

Dezavantajlı Çocuklar, H.G. Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.405-454, 2020

27. OKULA UYUM KAVRAMI

YAŞAMIN İLK YILLARINDA OKULA UYUM, HÜLYA GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.138, 2020

28. Çocuk Hakları Bağlamında Çevre Eğitimi

Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi., H.G. Ogelman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.413-454, 2020

29. Dezavantajlı Ortamlarda Büyüyen Çocuklar

Dezavantajlı Çocuklar, H.G. Ogelman (ed.), Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.475-494, 2020

30. Risk Altındaki Çocukların Korunması ve Rehabilitasyonu.

Dezavantajlı Çocuklar., H.G. Ogelman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.549-562, 2020

31. Analysis of School Orientation Skills of Children Aged 5-6

Theory and Practice in Social Sciences, V. Krystev, R. Efe, E. Atasoy (ed.)., Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, Sofija, ss.31-43, 2019

32. Eğitim Kurumlarında Psikolojik Güvenlik,

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Sağlık ve Güvenlik, A. Özyürek (ed.), Editör, Antalya: Çukurova Nobel Tıp., ss.131-146, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

33. Erken müdahalede izleme ve değerlendirme

Çocukluk Döneminde Erken Müdahale., A. Özyürek, E. Sezgin (ed.),, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık., Ankara, ss.195-216, 2019

34. An Analysis of Self-Regulation Skills of 48 Months an Over Children in Terms of Various Variabilities

Educational Sciences Research in the Globalizing World., I. Koleva, H.A. Başal, M.Tufan, R. Efe, E. Atasoy (ed.)., Editör, St. Kliment Ohridski University Press,, Sofija, ss.366-373, 2018

35. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Cinsiyet Rollerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

İnsan Hak İhlalleri ve Sosyal Travmalar, Adem Solak, Fatime Güneş, Editör, HEGEM, Ankara, ss.26-50, 2018

37. The Analysis of the Influence of Mother Attachment Styles of Children.

Recent Researches in Education., in: R. Efe, I. Koleva, E. Atasoy (ed.)., Editör, UK : Cambridge Scholars Publishing,, Cambridge, ss.555-568, 2018

38. Üniversitedeki Kız Öğrencilerin Korku Düzeylerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği

Suç Mağdurları ve Sosyal Travmalar, Adem SOLAK, Ömer BİLEN Mehmet Şamil GÜNEŞ, Mehmet GÜR, Editör, HEGEM, Ankara, ss.342-359, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

39. Investigating the Relationship between the Teacher-Child Relationship and Academic Self-Esteem as well as Social Adaptation to School of 48-60 Months Preschool Children

Educational Sciences Research in the Globalizing World., I. Koleva, H.A. Başal, M.Tufan, R. Efe, E. Atasoy (ed.)., Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.93-105, 2018

40. Examination on the Degree of Organizational Socialization of Preschool Teachers

Educational Sciences Research in the Globalizing World., I. Koleva, H.A. Başal, M.Tufan, R. Efe, E. Atasoy (ed.)., Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.443-451, 2018

45. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Cinsiyet Rollerine İlişkin Algılarının İncelenmesi,

İnsan Hak İhlalleri ve Sosyal Travmalar, Adem Solak.Akaemik edt: Ftime Güneş, Editör, Hegem Yayınları, Ankara, ss.21-41, 2018

46. . Death Concept and Death Education in Preschool Period.

Recent Researches in Education., in: R. Efe, I. Koleva, E. Atasoy (ed.)., Editör, UK: Cambridge Scholars Publishing, 569-582., Cambridge, ss.569-582, 2018

48. Mobbing in Educational Institutions

Educational Reseach and Practice., I. Koleva, G. Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.487-493, 2017

49. The Analysis of The Influence of Emphatic Skills of Children on Their Level of Emotional and Social Skills.

Current Trends in Educational Sciences, R. Efe, I. Koleva, E. Atasoy, V. Kotseva (ed.), Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.195-206, 2017

50. Rusya

Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi, Yasemin Aydoğan, Editör, Nobel, Ankara, ss.225-234, 2017

51. Peer Relationships in Preschool Period.

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I Jażdżewska, H Yaldır (ed.), Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.408-414, 2016

52. Davraniş Yönetimi İle İlgili Kavramlar Ve Çocuklarda Davraniş Problemlerini Etkileyen Faktörler

Çocuklarda Davranış Yönetimi, Arzu Özyürek (ed.), Editör, Vize Yayıncılık., Ankara, ss.2-20, 2016

53. Peer-Bullying During the Pre-School Period

Current Advances in Education, E. Atasoy, R. Efe, I Jażdżewska, H Yaldır (ed.), Editör, : St. Kliment Ohridski University Press,, Sofija, ss.420-427, 2016

54. Emotional Intelligence in Children

Current Advances in Education, : E. Atasoy, R. Efe, I Jażdżewska, H Yaldır (ed.),, Editör, St. Kliment Ohridski University Press,, Sofija, ss.347-354, 2016

56. Erken Çocukluk Döneminde Savunma Mekanizmaları

Çocuk Ruh Sağlığı, Doç. Dr. Yasemin Aydoğan, Doç Dr. Gülümser Gültekin Akduman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.191-206, 2015

57. Kişilik Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Y.Aydoğan A. Özyürek G.G.Akduman, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.169-184, 2015

58. Çocukları Tanıma ve Değerlendirme

Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin Aydoğan, Gülümser Gültekin Akduman, Editör, Eğiten Kitap, ss.43-71, 2015

59. Sosyal Gelişim

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Y. Aydoğan A.Özyürek, G.G. Akduman, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.189-200, 2015

60. Aile İçindeki Özel Durumlar ve Çocuk

Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin Aydoğan, Gülümser Gültekin Akduman, Editör, Eğiten Kitap, ss.103-130, 2015

61. Erken Çocukluk Döneminde Savunma Mekanizmaları,

Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin Aydoğan, Gülümser Gültekin Akduman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.191-206, 2015

62. Çocukları Tanıma ve Değerlendirme

Çocuk Ruh Sağlığı, Aydoğan, Y., Gültekin Akduman, G., Editör, Eğiten Kitap, ss.43-70, 2015

63. Recognition and Evaluation of Preschool Children

Education in the 21st Century Theory and Practice, I. Koleva, R. Efe, E. Atasoy, Z. Kostova(ed.),, Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, Sofija, ss.272-277, 2015

64. Okul Öncesi Eğitim ve Çocuk Hakları

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Doç. Dr. Gülden Uyanık Balat, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.235-251, 2015

65. Duygusal Gelişim

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Y. Aydoğan A. Özyürek G.G.Akduman, Editör, Vize, Ankara, ss.206-221, 2015

66. Okul Öncesi Eğitim ve Çocuk Hakları

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gülden Uyanık Balat (ed.), Editör, Nobel Akademik Yayıncılık,, Ankara, ss.235-252, 2015

67. Aile İçindeki Özel Durumlar ve Çocuk

Çocuk Ruh Sağlığı, Yasemin Aydoğan, Gülümser Gültekin Akduman (ed.),, Editör, Eğiten Kitap,, Ankara, ss.103-130, 2015

75. Çocukluk Döneminde Ruhsal Sorunlar

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Ruh Sağlığı içinde, Abide Güngör Aytar (ed.),, Editör, Hedef CS Basın Yayın,, ss.124-159, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

76. Çocuklarda Görülen Uyum ve Davranış Sorunları

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Ruh Sağlığı, Abide Güngör Aytar (ed.),, Editör, Hedef CS Basın Yayın, ss.88-123, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

77. Social Skills in Preschool Period,

Preschool Education in Turkey and in the World A Theorical and Empirical Perspective, in: H. A. Başal, E. Ömeroğlu, Zdravka Kostova (ed.),, Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press,, ss.10-14, 2014

78. Okul Öncesi Eğitimin Tanımı ve Önemi,

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Gülden Uyanık Balat (ed.), Editör, Pegem Akademi,, ss.2-15, 2013

80. Çocuk Suçluluğu, Akran İstismarı ve Kendilik Algısı İlişkisi.

Kanunla İhtilaf Halindeki Çocuklar Sorunların Çözümünde Çok Disiplinli İşbirliği ve İyi Uygulama Örnekleri, Şener Uludağ, Cemil Doğutaş, Osman Dolu, Hasan Büker (Ed.), Editör, TBMM Basımevi,, ss.49-76, 2009 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

249

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

24

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

293

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

79

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

429

Toplam Atıf Sayısı

532

Proje

3

Tez Danışmanlığı

33

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları