Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2012 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1999 - Devam Ediyor Okutman
Gazi Üniversitesi, Rektörlük, Türk Dili Bölümü
-
2011 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2014 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1999 - Devam Ediyor OKUTMAN
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yönetilen Tezler
-
Almanya’Da Türkçe Öğrenen Türk Çocuklarına Yönelik Hazırlanan Dinleme Becerisi Etkinlik Ve Uygulama Örnekleri
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Almanya'da Türkçe öğrenen Türk çocuklarına yönelik hazırlanan dinleme becerisi etkinlik ve uygulama örnekleri
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
İ.ÇELEBİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Türk Çocuk Edebiyatında Sevim Ak Romanları Ve Toplumsal Cinsiyet Algısı
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Kastamonu’Daki Yabancı Öğrencilerin Türkçeye Yönelik Tutumları
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Okuma, yazma ve konuşmada akıcılık ile okuduğunu anlama ve kelime hazinesi arasındaki ilişki
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Kastamonu'daki yabancı öğrencilerin Türkçeye yönelik tutumları
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
K.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çocuk edebiyatında estetik ölçütlerin belirlenmesi ve bir çocuk edebiyatı kitabının estetik ölçütler açısından değerlendirilmesi
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin kullandıkları dil öğrenme stratejileri ve belirsizlik hoşgörüsü düzeyleri
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Yazma etkinlikleriyle bütünleştirilmiş kelime öğretiminin kelime öğrenme, hatırlama ve farkındalığına etkisi
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Yurt dışında yaşayan Türk çocuklarına çoklu zekâ kuramıyla Türkçe öğretimi hakkında öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
V.YASEMİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yurt Dışında Yaşayan Türk Çocuklarına Çoklu Zekâ Kuramıyla Türkçe Öğretimi Hakkında Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
İki dilli öğrencilerin Türkçe yazılı anlatım becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir araştırma (Şanlıurfa örneği)
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
H.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Yazılı Anlatım Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Araştırma (Şanlıurfa Örneği)
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde duygu durumu bildiren ifadelerin öğrenilme düzeyleri
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Tuva destanlarının tipolojisi
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Tayvan'da yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Tarihsel süreç içerisinde Irak'ta Türkçe eğitimi ve öğretimi: 1918-2014
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Avrupa dilleri öğretimi ortak çerçeve metnine göre yabancılara Türkçe öğretiminde A1-A2-B1-B2 seviyesinde okuma etkinlikleri ve örnekleri
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Kültürlerarası iletişimsel yeterlilik bağlamında yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ders kitaplarının değerlendirilmesi
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)
-
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatımdaki aktif kelime hazinesinin belirlenmesi: Kırşehir/Akçakent örneği
KALENDEROĞLU İ. (Danışman)