Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Zorbalık İndeksi (Bully Index) Ölçeğinin Üniversite Öğrencilerine Yönelik Türkçe’ye Uyarlanması

5. uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.666-670, (Tam Metin Bildiri)

2. Üniversite Öğrencilerinin Zorbalık Davranış Düzeylerinin İncelenmesi

5. ULUSLARARASISOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.303, (Özet Bildiri)

3. Bir Devlet Üniversitesinde, Farklı Demoğrafik Değişkenler Açısından Yönetici Güven Düzeyinin İncelenmesi

3. uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.102-111, (Tam Metin Bildiri)

4. Yükseköğretim Kurumlarında Öğrencilerin Örgütsel Bağlılıklarının Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Sosyal bilimler Kongresi, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.181-188, (Tam Metin Bildiri)

5. Yazılı Medyadaki (Gazete) Eğitim Haberlerinin Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1166-1167, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının İstenmeyen Öğretmen Davranışları ve Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1176-1177, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen adaylarının istenmeyen öğretmen davranışları ve sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. İstenmeyen öğretmen davranışları ölçeğinin geliştirilmesi.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. İlkokul 3. ve 4. Sınıfa Devam EdenÖğrencilerin Bazı Demoğrafik Değişkenler Açısından Akran Zorbalığının İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.336-337, (Özet Bildiri)

10. İlkokullarda Verilen Destek Oda Eğitiminin Etkililiğinin İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.362-363, (Özet Bildiri)

11. Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Toplumsal Değer Algılarının Karşılaştırılması

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.20, (Özet Bildiri)

12. Examining school variables that effect on PISA 2012 math achievement in Turkey and Shanghai China

4. Chprus İnternational Conference on Educational Research Girne American Universıty, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)

13. The Analysıs of Teacher Leadershıp Styles Accordıng to Teachers Perceptıons ın Prımary Schools

ERPA 2014 International Congresses on Education İstanbul Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.34, (Özet Bildiri)

14. The analysis of teacher leadership styles according to teachers' perceptions in primary schools

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.227-232, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

15. 4 4 4 Eğitim Reformu İle İlgili Yaşanan Sorunlara İlişkin İlköğretimdeki Öğretmen ve Yöneticilerin Görüşleri

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.6-7, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Okuldaki Suç Olgusunun Kırık Camlar Teorisi Işığında Değerlendirilmesi

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.340-341, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Öğrencilerin Matematik Dersine ve matematik Öğretmenlerine Yönelik Algılarının metaforlar Yardımıyla Belirlenmesi

12. Matematik Sempozyumu, Hacettepe Üniversitesi ve Matematikçiler Derneği, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.192-195, (Özet Bildiri)

19. Beş Yıllık Kalkınma Planları ve Hükümet Programlarında İlköğretim Politikaları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.328-329, (Özet Bildiri)

20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi (Selçuk Üniversitesi Örneği)

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.582-587, (Tam Metin Bildiri)

21. İlköğretim bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.177, (Özet Bildiri)

22. Öğrenmeyi Güçlendirmek İçin Okullar Hangi Boyutlarda Güçlendirilebilir

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.47-48, (Özet Bildiri)

23. İlköğretim Bölümü Öğretim Elemenlerının Öğretim Teknoloji Materyallerini Kullanma Becerilerinin, Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.351-366, (Tam Metin Bildiri)

24. Eğitim Fakültelerinin Ve Bağlı Oldukları Üiversitelerin Karşılaştırılması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL CULTURE AND THE LEVEL OF TRUST IN PRINCIPALS IN TERMS OF SOME DEMOGRAPHIC VARIABLES

Theory and Research in Educational Sciences, PEKDAĞ, Bülent; AKGÜL, Mehmet Şaban, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.1-16, 2022

2. Eğitimin Temel kavramları

Eğiitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2019

3. Eğitimin Temel Kavramları

Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.1-20, 2017

4. Eğitimin Temel kavramları

Eğitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2010

5. Eğitimin Temel kavramları

Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-19, 2007

6. Eğitimin Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Emin Karip, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-19, 2007
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

600

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

59

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

111

H-İndeks (Sobiad)

6

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları