Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Zorbalık İndeksi (Bully Index) Ölçeğinin Üniversite Öğrencilerine Yönelik Türkçe’ye Uyarlanması

5. uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.666-670

Üniversite Öğrencilerinin Zorbalık Davranış Düzeylerinin İncelenmesi

5. ULUSLARARASISOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.303

Bir Devlet Üniversitesinde, Farklı Demoğrafik Değişkenler Açısından Yönetici Güven Düzeyinin İncelenmesi

3. uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Buhara, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.102-111

Yazılı Medyadaki (Gazete) Eğitim Haberlerinin Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1166-1167

Öğretmen Adaylarının İstenmeyen Öğretmen Davranışları ve Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1176-1177

Öğretmen adaylarının istenmeyen öğretmen davranışları ve sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

İstenmeyen öğretmen davranışları ölçeğinin geliştirilmesi.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

İlkokul 3. ve 4. Sınıfa Devam EdenÖğrencilerin Bazı Demoğrafik Değişkenler Açısından Akran Zorbalığının İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.336-337

İlkokullarda Verilen Destek Oda Eğitiminin Etkililiğinin İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.362-363

Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Toplumsal Değer Algılarının Karşılaştırılması

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.20

Examining school variables that effect on PISA 2012 math achievement in Turkey and Shanghai China

4. Chprus İnternational Conference on Educational Research Girne American Universıty, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Mart 2015

The Analysıs of Teacher Leadershıp Styles Accordıng to Teachers Perceptıons ın Prımary Schools

ERPA 2014 International Congresses on Education İstanbul Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.34

The analysis of teacher leadership styles according to teachers' perceptions in primary schools

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.227-232 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Okuldaki Suç Olgusunun Kırık Camlar Teorisi Işığında Değerlendirilmesi

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.340-341 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrencilerin Matematik Dersine ve matematik Öğretmenlerine Yönelik Algılarının metaforlar Yardımıyla Belirlenmesi

12. Matematik Sempozyumu, Hacettepe Üniversitesi ve Matematikçiler Derneği, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.192-195

Beş Yıllık Kalkınma Planları ve Hükümet Programlarında İlköğretim Politikaları

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.328-329

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi (Selçuk Üniversitesi Örneği)

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.582-587

İlköğretim bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.177

Öğrenmeyi Güçlendirmek İçin Okullar Hangi Boyutlarda Güçlendirilebilir

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.47-48

Eğitim Fakültelerinin Ve Bağlı Oldukları Üiversitelerin Karşılaştırılması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL CULTURE AND THE LEVEL OF TRUST IN PRINCIPALS IN TERMS OF SOME DEMOGRAPHIC VARIABLES

Theory and Research in Educational Sciences, PEKDAĞ, Bülent; AKGÜL, Mehmet Şaban, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.1-16, 2022

Eğitimin Temel kavramları

Eğiitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2019

Eğitimin Temel Kavramları

Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.1-20, 2017

Eğitimin Temel kavramları

Eğitime Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2010

Eğitimin Temel kavramları

Eğitim Bilimine Giriş, Karip, Emin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-19, 2007

Eğitimin Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Emin Karip, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-19, 2007

Metrikler

Yayın

69

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

178

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

49

H-İndeks (TrDizin)

4

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları