-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2004 - 2014 Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1998 - 2004 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1991 - 1998 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2024 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
THE EFFECTIVE MODEL OF ELICITING ACTIVITIES ENRICHED WITH SREATIVE DRAMA ON SECONDARY SCHOOL STUDENTS' MATHEMATICAL MODELING COMPETENCY LEVELS, SELF-EFFICACY AND ACHIEVEMENTS
Yetim S. (Danışman)
E.YILDIZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
6. SINIFLARDA PARALELKENARDA ALAN VE ÜÇGENDE ALAN KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yetim S. (Danışman)
S.GÜNDÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlkokul 2. sınıf matematik dersinde çoklu temsillerle öğretimin akademik başarıya etkisi
Yetim S. (Danışman)
İ.BOZ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının ortaokul matematik dersi öğretim programı cebir öğrenme alanındaki kavramlara yönelik tanımları
Yetim S. (Danışman)
-
Ortaokul matematik dersi öğretim programının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri açısından öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
Yetim S. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenlerinin 5. ve 6. sınıf matematik ders kitaplarına ilişkin görüşleri
YETİM S. (Danışman)
F.SENA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
5. sınıf matematik dersinde gerçekçi matematik eğitimi destekli öğretimin öğrenci başarısına, tutumuna ve matematik öz bildirimine etkisi
YETİM S. (Danışman)
-
Ankara ili Yenimahalle ilçesi ilköğretim 8.sınıf öğrencilerinin matematik öğreniminde bazı matematik konularında sıfır ile ilgili hata ve kavram yanılgıları
YETİM S. (Danışman)
-
Genel yaratıcılık, matematiksel yaratıcılık ve akademik başarı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
YETİM S. (Danışman)
-
Öğrencilerin matematik dersine ve matematik öğretmenine yönelik algılarının metaforlar yardımıyla belirlenmesi
-
OKUL ÖNCESİ ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLAR ÖĞRETİLEN GEOMETRİ KAVRAMLARINI NASIL ALGILARLAR?
YETİM S. (Danışman)
-
İlköğretim 6. sınıf prizmalar ve ölçme ünitesinin aktif öğrenme yaklaşımına uygun olarak öğretiminin öğrenci başarısına ve tutumuna etkisi
YETİM S. (Danışman)
P.AKDAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Okul öncesi çağındaki çocuklar öğretilen geometri kavramlarını nasıl algılarlar?
YETİM S. (Danışman)
Y.TURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf matematik dersinde olasılık konusunun oyuna dayalı öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
YETİM S. (Danışman)
B.ERKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin matematik dersi rasyonel sayılar konusu ile ilgili hata ve kavram yanılgılarının analizi
YETİM S. (Danışman)
-
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin günlük hayat problemlerini çözme envanteri puanları ile matematik problemlerini çözme başarıları arasındaki ilişki
IŞIK TERTEMİZ N. (Eş Danışman), YETİM S. (Eş Danışman)
F.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008