-
Oyun Temelli Öğrenmenin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları, Fene Karşı Tutumları ve Bilgi Kalıcılığı Üzerine Etkisinin Araştırılması
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Risk Algı Puanları ile Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Bilim Tarihi Temelli Laboratuvar Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Beceri ve Duyuş Öğrenme Alanlarına Etkisi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Akademik Başarıları ile Diğer Dersler Akademik Başarıları Arasındaki ilişkinin Araştırılması
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre risk algılarının belirlenmesi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalıkları ile mantıksal düşünme becerileri ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin araştırılması
SARIKAYA M. (Danışman)
-
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin çevreye karşı tutumlarının değerlendirilmesi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Webquest destekli işbirlikli öğrenme yaklaşımının öğrenme ürünlerine etkisi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin nitel ve nicel analizi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
5E modeli ile desteklenen bağlam temelli yaklaşımın yedinci sınıf öğrencilerinin ışık ünitesindeki başarılarına, bilgilerinin kalıcılığına ve fen dersine karşı olan tutumlarına etkisi
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Atom ve molekül konusunda kavram yanılgıları ve bunları iyileştirmek için örnek etkinlikler
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Asitler ve bazlar konusunun öğretiminde kullanılan probleme dayalı öğrenme yönteminin farklı değişkenler üzerine etkisi ve yönteme ilişkin öğrenci görüşleri
SARIKAYA M. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENCİ KAZANIMLARI VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
SARIKAYA M. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MADDENİN HALLERİ VE ISI ÜNİTESİNDEKİ BAŞARI DÜZEYLERİ VE FENE KARŞI TUTUMLARININ ARAŞTIRILMASI
SARIKAYA M. (Danışman)
-
PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA, BİLGİLERİN KALICILIĞINA VE FENE KARŞI TUTUMLARINA ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
SARIKAYA M. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji konularını öğrenme, bilgi kalıcılığı ve tutumda kavram haritası tekniği ve cinsiyet etkilerinin araştırılması
SARIKAYA M. (Danışman)
-
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE KAVRAM HARİTASI KULLANMANIN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
SARIKAYA M. (Danışman)
-
FEN VE TEKOLOJİ DERSİNDE PERİYODİK ÇİZELGENİN ÖĞRETİMİNDE 5E MODELİNİN ÖĞRENCİ TUTUM VE BAŞARISINA ETKİSİ
SARIKAYA M. (Danışman)
-
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE KAVRAM HARİTASI KULLANIMININ ÖĞRENCİ TUTUMU, BAŞARISI VE BİLGİ KALICILIĞINA ETKİSİ
SARIKAYA M. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM FEN BİLGİSİ DERSİ MADDENİN İÇ YAPISINA YOLCULUK ÜNİTESİNDE, İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA, BİLGİLERİN KALICILIĞINA VE DERSE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİ
SARIKAYA M. (Danışman)