Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Lise Öğrencilerinin Öğretim Sürecinde Kahoot Kullanımına İlişkin Görüşleri

6th International Conference on Curriculum and Insruction , Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.493-496, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.815-817, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Kahoot ve Socrative Uygulamalarının Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre İncelenmesi

6th International Conference on Curriculum and Insruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.565-568, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Programa Yönelik Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. Mikro-Öğretim Uygulamalarının Eleştiri Boyutunda İngilizce Öğretmen Adaylarının Görüşleri

5th International Conference On Curriculum And Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.163-164, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen Algıları

5th International Conference on Curriculum and Insruction , Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Kız Teknik Yüksek Öğretmen Okulundaki Öğretmenlik Uygulamalarından Çıkarılabilecek Dersler

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.475-477, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe İlişkin Mesleki Yeterlik İnançları

Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

9. Mesleki Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.121-122, (Özet Bildiri)

10. Mesleki ve Teknik Eğitim Fakültelerinde Kullanılan Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

11. Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri

Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Sınıfın Fiziksel Düzeni ve Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Metin Özkan, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.163-196, 2024 Creative Commons License

2. Etkili Okulda Öğrenme-Öğretme Öğrenmede Başarı

Öğretim İlke ve Yötemleri, Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.369-402, 2021 Creative Commons License

4. Vocational Preferences Of Teacher Candidates Who Got Training For Pedagogical Formation Certificate

Recent Researches in Education, Recep Efe,Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambride Scholars Publishing, Cambridge, ss.484-497, 2018 Creative Commons License

5. Kız Teknik Yüksek Öğretmen Okulu Eğitim Programları

Cumhuriyet Dönemi Mesleki ve Teknik Eğitimde İz Bırakan Öğretmen Okulları, Doğan Hıfzı, Editör, Eğitim Araştırmaları Derneği, Ankara, ss.10-198, 2018 Creative Commons License

6. Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.213-243, 2014 Creative Commons License

7. Eğitim ve Eğitim Ortamı, Fiziki Ortam, Araç Gereç Ortam

Bir Eğitim Ortamı Olarak Okul (Yapı, İşleyiş ve İlişkileri), Ülker Kayhan, Editör, Damga Matbaa, Ankara, ss.12-37, 2008 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

39

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

57

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

128

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları