Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yabancı Dil Eğitiminde Sınıf İçi Etkileşim Türleri

“Tahsilin idare olunmasr va mi.iollim hanrlt|r” m6vzusunda beynelxalq elmi simpoziumu, Baku, Azerbaycan, 6 - 07 Haziran 2024

Dijital Medya Araçlarının Yabancı Dil Öğretiminde Kullanımı: İnşaat Mühendisliği Programı Örneği

4. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 03 Aralık 2023

TELC ve Gazi Üniversitesi TÖMER Tarafından Uygulanan C1 Düzeyi Türkçe Yeterlik Sınavlarının Karşılaştırılması

Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Brussels, Belçika, 26 - 27 Eylül 2023, ss.15-16

“Deutsch Macht Spass” Adlı Ortaöğretim Almanca Ders Kitabının Konuşma Becerisi Açısından İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2023, ss.22-23

Almanca Gazete ve Dergilerde Yer Alan Deyimlerin Almanca Öğrenen Kişilerce Yanlış Anlaşılması

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2023, ss.24-25

Günlük Dilde Kullanılan Dini İfadeler ve Yabancı Dil Eğitimine Yansımaları

IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, ss.93

Kanal İstanbul Projesinin Alman Medyasına Yansımaları Üzerine Eleştirel Bir Söylem Çözümlemesi

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Kasım 2022

Türkiye ve Almanya’da Fahri Doktora Unvanı ile İlgili Usullerin Karşılaştırılması

VIII. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.28

Uzaktan Eğitim Sürecinin Almanca Öğretmen Adaylarının Almanca Konuşma Becerilerine Etkisi

V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.95 Sürdürülebilir Kalkınma

‘‘Schritte International A1.1, A1.2, A2.1 A2.2’’ Adlı Almanca Ders Kitaplarındaki Mizahi Unsurlar

1. Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Sempozyumu (YABDİLSEM), Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2021, sa.5, ss.25 Sürdürülebilir Kalkınma

Yabancı Dil Derslerinde Dinleme Becerisinin Uygulanması

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2020

Türk ve Alman Üniversitelerinin Makine Mühendisliği Bölümleri Müfredatlarının Karşılaştırılması

2. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.320-326

Alman İlköğretim Okulları Biyoloji Derslerinde Okul Dışı Etkinlikler

2. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019

Türk ve Alman Deyimlerinde “Şeytan”

II. Uluslararası Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2019, ss.238-250

Yakın Dönem Türk ve Alman İsimlerinin Seçilmesinde Etkili Olan Unsurlar

II. Uluslararası Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2019, ss.216-224

Türk ve Alman Savunma Sanayinde Kullanılan Yerli Askeri Araçların Adlandırılmasında Esinlenilen Unsurlar

VI. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2019, ss.462-469

Almanya’nın Temel Eğitimdeki Dil Politikaları

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

Erken Yaşta Yabancı Dil Öğrenmenin Önemi Üzerine Bir Değerlendirme

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.447

Alman Gençliğinin Kullandığı İngilizce Kelimelerin Almanca Ders Kitaplarına Yansıması

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.473-486

Almanca Altyazı Çevirisi

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.13-24

Türkiye’de ve Almanya’da Vatandaşlığın Elde Edilmesinde Uygulanan Kriterler

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 22 Kasım - 25 Aralık 2018, ss.455-465

Türkiye ve Almanya’da Sürücü Eğitimi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.466-475

Allegorie im Bilderbuch ”Ente, Tod und Tulpe”

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.442-454

Almanca Altyazı Çevirisi

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018

Türkiye’ye Bir Örnek Teşkil Etmesi Bakımından Alman Meslek Okullarında “İkili MeslekEğitimi”

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, ss.369-375

“Wie Bitte” adlı Almanca Ders Kitabının “Stockholm Kriter Kataloğu” Bağlamında İncelenmesi

II. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.53

Almanya’daki Uygulamaların Işığında Türkiye’deki Yabancılara “İkinci Dil Olarak Türkçe” Öğretimi

Uluslararası Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017, ss.115

Dede Korkut Kitabının Almanca Çevirisinde Yansıma Kelimeler / German Translation of the Onomatopoeia Words in The Book of Dede Korkut

6. International Congress on Current Debates in Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, ss.384

Üniversitelerin Mühendislik Bölümleri İçin Mesleki Almanca Derslerinin Önemi

Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, ss.153

Avrupa’daki Türklerin Dil Becerileri (Almanya Örneği)

Avrasya Zirvesi (Uluslararası Piri Reis Dil, Tarih, Coğrafya Kongresi), Ankara, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2017, ss.109

Göçmenler İçin Entegrasyon Kurslarında Almanya Modeli

KAŞGARLI MAHMUT 1. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017, ss.3

Alman Gençlik Diline İngilizcenin Etkisi

V. Uluslararası Batı Kültürü ve Edebiyatları Araştırmaları Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 4 - 09 Eylül 2017, ss.82-83

Almanya’ya İşçi Göçü Sonrası Kültür Değişmeleri (“Almanya -Willkommen in Deutschland” Adlı Film Örneğinde)

1. Uluslararası Türk Kültür, Sanat, Dil ve Edebiyat Araştırmaları Kongresi, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.19-20

Necmettin Erbakan’ın Vefatının Alman Basınına Yansıması

3. Uluslararası Milliİ Görüş Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Mart 2017, ss.80-83

10. ve 11. Sınıf Meslek Lisesi ile Genel Lise Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Alanlarının Karşılaştırılması

1st Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.501-519

Alman Gazetelerinde ve Almanca Ders Kitaplarında Deyimler

3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.171

Türk ve Alman Toplumlarında Cenaze Törenleri ve Yas

International Congress of Eurasian Social Scienes, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.77

Yabancılar İçin Türkçe Adlı Ders Kitabında Ülke Bilgisi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.2, ss.127-139

Tanışma ve Vedalaşma ile İlgili Türk ve Alman Görgü Kurallarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.104-111

Hallo Kinder An Evaluation of German Coursebook in the Context of Intercultural Approach

International congress on intercultural dialogue and education, Bursa, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2009, ss.72-73

Kitap & Kitap Bölümleri

Kanal İstanbul Projesi'nin Alman Medyasına Yansımaları Üzerine Eleştirel Bir Söylem Çözümlemesi

Yabancı Dil Öğretimine Genel Bir Bakış VII, Hasan Yılmaz,Erdinç Yücel,Mustafa Serkan Öztürk, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.57-83, 2023

Humoristische Elemente in den DaF Lehrwerken "Schritte International A1.1, A1.2, A2.1 und A2.2"

Türkiye'de Yabancı Dil Öğretimi, Gönül Karasu,İnci Aras,Gizem Köşker, Editör, Dorlion Yayınları, Ankara, ss.301-326, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Humoristische Elemente in den DaF Lehrwerken "Schritte International A1.1, A1.2, A2.1 und A2.2"

Türkiye'de Yabancı Dil Öğretimi, Karasu Gönül, Aras İnci, Köşker Gizem, Editör, Dorlion Yayınları, Ankara, ss.301-326, 2022

Eğitimde Fırsat Eşitliği Açısından Düşük Gelirli Ailelere Yönelik Almanya'nın Sosyal Politikaları

Contemporary Educatıonal Researches Education, Tolerance and Peace for Equal Opportunity, Sergii KHOLOD,Nevide AKPINAR DELLAL,Tamara ISHCHENKO, Editör, GlobeEdit, Chisinau, ss.78-85, 2021

Öğrenci Memnuniyeti Açısından Uzaktan Eğitimin Değerlendirilmesi (Kastamonu Üniversitesi Örneği)

Yabancı Dil Öğretimine Genel Bir Bakış IV, Hasan YILMAZ,Erdinç YÜCEL,Mustafa Serkan ÖZTÜRK, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.46-64, 2020

Deyimler Bağlamında Türklerin ve Almanların Renklere Yükledikleri Anlamlar

Göbeklitepe’den Endüstri 4.0’a Dil Edebiyat ve Tarih Çalışmaları, Kadir ADAMAZ Bilal ELBİR, Editör, EKİN Basım Yayın Dağıtım, Ankara, ss.59-84, 2019

Dil-Kültür İlişkisi Bağlamında Yabancı Dil Eğitiminde Kültür Aktarımının Önemi Üzerine Kuramsal Bir Araştırma

Theory and Practice in Education, NEVIDE AKPINAR DELLAL SUSANNE KOCH WITOLD STANKOWSKI, Editör, Lambert Academic Publishing LAP, Düsseldorf, ss.506-517, 2019

Türk Kavramı ve Türk Dünyası Üzerine

Yerelden Globale Stratejik Araştırmalar IV, Ali Rıza Gökbunar, Cuma Ercan, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.206-223, 2018

800. Doğum Yıldönümü Anısına Hacı Bektaş Veli

Gazi Üniversitesi - Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ankara, 2009

Metrikler

Yayın

105

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları