Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1998 - 2003
1998 - 2003Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
Anadolu öğretmen lisesi ve düz (genel) lise çıkışlı eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
1997
1997Yüksek Lisans
Ankara ili merkez ilçelerindeki halk eğitim merkezlerinde görevli eğitici personelin (öğretmenlerin) yetişkin eğitimcisi olarak eğitim ihtiyaçlarının saptanması
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2015 - 2020
2015 - 2020Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2013 - 2015
2013 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2008 - 2013
2008 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2002 - 2008
2002 - 2008Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
1994 - 2002
1994 - 2002Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2022 - 2025
2022 - 2025Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2025
2020 - 2025Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2022
2020 - 2022Enstitü Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2022
2017 - 2022Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019 - 2021
2019 - 2021Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2016 - 2019
2016 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2013 - 2016
2013 - 2016Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
1993 - 1994
1993 - 1994SINIF ÖĞRETMENİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, SINIF ÖĞRETMENİ
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Farklı değişkenler bağlamında öğretmenlerin değer öğretimine ilişkin öz yeterlik inançlarının incelenmesi İstanbul ili Anadolu Yakası örneği
ÇETİN Ş. (Danışman)
O.TUNÇ(Öğrenci)
2020
2020Doktora
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN ETİK KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
ÇETİN Ş. (Danışman)
E.BAYSAN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Öğretmenlerin beceri öğretimi yeterlik algıları ile ölçme ve değerlendirme yeterlik algıları arasındaki ilişki
Çetin Ş. (Danışman)
S.ÇELİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Küçük Hezarfen çizgi filminde yer alan millî kültür, millî değer, millî kimlik unsurlarının incelenmesi
Çetin Ş. (Danışman)
M.ÜZER(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
1985’Ten Günümüze Lise Felsefe Ders Kitaplarında Özgürlük Kavramı
Çetin Ş. (Danışman)
Ö.KIZILTAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
1985'ten günümüze lise felsefe ders kitaplarında özgürlük kavramı
ÇETİN Ş. (Danışman)
Ö.KIZILTAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Bilgisayar destekli proje tabanlı öğretim yaklaşımına göre hazırlanmış bir dersin öğrencilerin ders başarılarına ve tutumlarına etkisinin belirlenmesi ve öğrenci görüşlerine yansıması: Matematik dersi örneği
ÇETİN Ş. (Danışman)
A.NUR(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Analoji tekniğinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisinin incelenmesi ve bu sürece ilişkin öğrenci görüşlerinin belirlenmesi: 5.sınıf matematik dersi örneği
ÇETİN Ş. (Danışman)
F.ZEYNEP(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Bilgisayar destekli programlı öğretim yaklaşımına göre hazırlanmış öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinin öğrencilerin akademik başarısına etkisi ve öğrenci görüşleri
ÇETİN Ş. (Danışman)
M.ERCAN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmenliği programında öğrenim gören öğrencilerin matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik inançları ve tutumlarının incelenmesi
ÇETİN Ş. (Danışman)
C.GÖLOĞLU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim 1. kademede görev yapan sınıf öğretmenlerinin kılavuz kitabı kullanmaya ilişkin tutumları (Kırıkkale il örneği)
ÇETİN Ş. (Danışman)
F.TORAMAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (48)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (32)
2024
20241. Scale Development Study on the Perception of Responsibility for Providing Professional Value for Prospective Teachers
ŞİRİN R., ÇETİN Ş.
The Universal Academic Research Journal , cilt.6, sa.2, ss.118-127, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Investigation of Graduate and Doctoral Students' Attitudes towards Postgraduate Education According to Various Variables
Çetin Ş., Taşkın Gökçe T. G., Tam H. B. Y., Eke K.
International Journal of Educational Research Review , cilt.9, sa.1, ss.1-11, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Lisansüstü Eğitim Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çetin Ş., Eke K., Yılmaz Tam H. B., Taşkın Gökçe T. G., Görkaş Kayabaşı B.
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, cilt.5, sa.1, ss.295-306, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. A Scale Development Study to Determine Primary School Teachers' Tendencies to Direct Students to Critical Thinking
NAS M., ÇETİN Ş.
International Journal of Educational Research Review , cilt.7, ss.473-485, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Professional Value-Oriented Life Tendency Scale Teacher Form Validity and Reliability Study
İNCİ Ş., ÇETİN Ş.
International Journal of Educational Research Review , cilt.7, sa.4, ss.292-306, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Investigation of values teaching responsibility perceptions of prospective teachers
ÇETİN F., ÇETİN Ş., BİNGÖL A. S.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.13, sa.3, ss.2497-2512, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Investigation of values teaching responsibility perceptions of prospective teachers
Çetin F., Çetin Ş., Bingöl A. S.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.13, sa.3, ss.2497-2512, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Determining the Training Needs of Teachers in Ethical Use of Information Technologies
BAYSAN E., ÇETİN Ş.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.476-497, 2021 (TRDizin)
2021
20219. Adapting of the Attitude Scale Towards Teaching Profession to Kazakh Language
Meirkulova A., Erdamar G., Çetin Ş.
BULLETIN of L.N. Gumilyov Eurasian National University. Pedagogy. Psychology. Sociology Series , cilt.135, sa.2, ss.256-263, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Öğretmenlerin Beceri Öğretimi Yeterlik Algısını Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ÇELİK S., ÇETİN Ş.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.41-66, 2020 (TRDizin)
2020
202011. Developing a “values teaching responsibility perception scale” for prospective teachers
ÇETİN F., BİNGÖL A. S., ÇETİN Ş.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.12, sa.2, ss.457-473, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. A Validity and Reliability Study of the Scale for Attitude Towards Classroom as a Learning Environment
ÇETİN F., DEMİRKAN Ö., ÇETİN Ş.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.15, sa.3, ss.233-248, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language.
ÇETİN F., BİNGÖL A. S., ÇETİN Ş., BUDAK Y.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (TRDizin)
2019
201914. Eğitimde Bilişim Teknolojilerinin EtikKullanımı Ölçeğinin GeliştirilmesiÇalışması
BAYSAN E., ÇETİN Ş.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.394-417, 2019 (TRDizin)
2019
201915. Investigation of the Attitudes of High SchoolStudents Towards Acquisition of Values
ÇETİN Ş., ÇETİN F., BİNGÖL ARSLANGİLAY A. S.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.4, sa.7, ss.158-171, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. Validity and reliability study of the attitude scale towards second foreign language learning
Çetin Ş., Budak Y., Çetin F., Bingöl Arslangilay A. S.
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES
, cilt.15, sa.3, ss.972-988, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201917. Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği (ÖYTÖ) Geliştirme Çalışması
Çetin Ş., Çetin F.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.147-157, 2019 (TRDizin)
2019
201918. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİMİ PLANLAMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Çetin Ş., Çetin F.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.158-174, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Öğretimi Planlamaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN Ş.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , cilt.54, sa.1, ss.164-177, 2019 (TRDizin)
2018
201820. An Exploration of Student Misconceptions in Electrical and Electronics Engineering Department
KARAARSLAN A., ÇETİN Ş.
INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND VOCATIONAL JOURNAL , cilt.2, sa.2, ss.12-19, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201821. ‘’Küçük Hezarfen’’ Çizgi Filminde Yer Alan Millî Kültür Unsurlarının İncelenmesi
ÇETİN Ş., ÜZER M.
İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.7, sa.3, ss.2050-2079, 2018 (TRDizin)
2017
201722. The Attitude Determination Scale for Value Acquisition: AValidity and Reliability Study
ÇETİN Ş.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.12, ss.15-21, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201723. The Management Skills of Exam Process for UndergraduateStudents
ÇETİN F., ÇETİN Ş.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.12, ss.9-14, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201724. Lifelong Learning Tendencies of Prospective Teachers
Çetin Ş., Çetin F.
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE , cilt.8, sa.12, ss.1-8, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
201525. MİLLİ DEĞERLERİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ MDÖTÖ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ÇETİN Ş.
Turkish Studies , cilt.10, sa.11, ss.447-460, 2015 (TRDizin)
2014
201426. Goal orientation diverse talents and ways of learnin of the universty students
KISAÇ İ., ÇETİN Ş., ÇETİN F., GELİŞLİ Y.
İnternational Journal of Academic Research Part B , cilt.6, sa.2, ss.35-39, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Konusundaki Öz Yeterlik İnançlarını Belirleme Ölçeği Syöiö Geliştirme Çalışması
ÇETİN Ş.
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.8, sa.12, ss.299-310, 2013 (TRDizin)
2013
201328. Öğretmen Adaylarının Milli Değerlerin Öğretimine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇETİN Ş.
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.8, sa.8, ss.1733-1743, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201329. The effect of micro teaching applications that are used in teaching practice course on classroom management self efficacy convictions of students
ÇETİN Ş.
International Journal of Academic Research Part B , cilt.5, sa.4, ss.375-379, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201330. İşitme Engellilere Yönelik Dinamik Web Sayfasının Geliştirilmesi
Çakır H., Çetin Ş., Baş A.
Bilişim Teknolojileri Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.1-9, 2013 (TRDizin)
2013
201331. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kamu Personeli Seçme Sınavına Kpss Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
ÇETİN Ş.
Milli Eğitim Dergisi , sa.197, ss.158-168, 2013 (Scopus, TRDizin)
2012
201232. Gazi Üniversitesi’nin uzaktan eğitim potansiyeli
Süer İ., Kaya Z., Bülbül H. İ., Şıngır H., Çetin Ş., Koç Z.
Turkish Online Journal Of Educational Technology , cilt.4, sa.1, ss.107-113, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201233. MATEMATİK ÖĞRETİMİ TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
GÖLOĞLU DEMİR C., ÇETİN Ş.
Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.29, ss.59-65, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201034. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bedensel Engelli Akranları İle Birlikte Eğitim Almalarına İlişkin Görüşleri
SEÇER Z., SARI H., ÇETİN Ş.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİYEL SANATLAR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.26, ss.12-24, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201035. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CENNET G., ÇETİN Ş.
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.1, ss.164-175, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201036. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutumları Konya İli Örneği
SEÇER Z., ÇELİKÖZ N., SARI H., ÇETİN Ş., BÜYÜKTAŞKAPU S.
AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.29, ss.393-406, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200937. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÇETİN Ş.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİYEL SANATLAR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.25, ss.1-7, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200838. Çocuk Yuvası ve Ailesiyle Yaşayan Çocukların Ahlaki ve Sosyal Kural Anlayışlarının Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi
ÇELİKÖZ N., SEÇER Z., ÇETİN Ş., ŞEN H. Ş.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİYEL SANATLAR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.23, ss.1-13, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200739. Üniversite Öğrencilerinin Kopya Çekme Davranışlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Çetin Ş.
MILLI EGITIM , sa.175, ss.129-142, 2007 (Scopus, TRDizin)
2007
200740. Sınıf Yönetimi Dersinde Uygulanan Örnekolaya Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Ve Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
ÇETİN Ş.
MESLEKİ EĞİTİM DERGİSİ , cilt.9, sa.18, ss.123-132, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200641. Öğretmenlik Mesleği Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN Ş.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİYEL SANATLAR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.18, ss.28-37, 2006 (Hakemli Dergi)
2004
200442. Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğretmenlerin Sınıfta Disiplin Sağlama Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
DUMAN T., GELİŞLİ Y., ÇETİN Ş.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.281-292, 2004 (TRDizin)
2004
200443. Değişen Değerler ve Eğitim
ÇETİN Ş.
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , sa.161, ss.5-16, 2004 (Scopus, TRDizin)
2002
200244. Mesleki ve Teknik Eğitimin Finansmanı Fransa Finlandiya Danimarka ve Türkiye Örneği
ÇETİN Ş.
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , ss.32-46, 2002 (Scopus, TRDizin)
2001
200145. Mesleki ve Teknik Eğitimde Mesleki Yeterliğin Ölçülmesi ve Mesleki Belgelendirme Türkiye ve Avrupa Örneği
ÇETİN Ş.
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , sa.152, ss.62-72, 2001 (Hakemli Dergi)
2000
200046. Görev Analizleri Üzerine Yapılan Bir İnceleme
ÇETİN Ş.
MESLEKİ EĞİTİM DERGİSİ , sa.4, ss.81-93, 2000 (Hakemli Dergi)
2000
200047. İdeal Öğretmen Üzerine Bir Araştırma
ÇETİN Ş.
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , sa.149, ss.19-21, 2000 (Hakemli Dergi)
1999
199948. Halk Eğitim Merkezlerinde Görevli Öğretmenlerin Birer Yetişkin Eğitimcisi Olarak Eğitim İhtiyaçları
ÇETİN Ş.
MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , sa.142, ss.74-77, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. MANZUM METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE SÜREÇ TASARIMI VE MATERYAL KULLANIMI
AYDEMİR Y., ÇETİN Ş.
Bilge Tonyukuk Anısına III. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUM BİLDİRİLERİ, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.725-740, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. BİLİMİN MASUMİYETİ ÜZERİNE BİR TARTIŞMA
EMİNSOY B., ÇETİN Ş.
ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE DAVRANIŞLARIÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇETİN Ş., ÇETİN F.
INTERNATIONAL TARAS SHE VCOCNHGREENSSK OON SOCIAL SCIENCESII. INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.373-381, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. 1980 sonrası Dönemden Günümüze Lise Felsefe Ders Kitaplarında Özgürlük Kavramı
KIZILTAN Ö., ÇETİN Ş.
Al Farabi 3th International Social Science Congress, 9 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Pedagojik Formasyon Eğitimi Programının Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarına Etkisi
ÇETİN Ş., ÇETİN F.
6.ULUSLARARASI ÇİN’xxDEN ADRİYATİK’xxE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.318, (Özet Bildiri)
2018
20186. Öğretmen Adaylarının “Milli Değer” Kavramına Yönelik Geliştirmiş Oldukları Metaforik İmgelerin Analizi
ÇETİN F., ÇETİN Ş.
6.ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.328, (Özet Bildiri)
2017
20177. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
ÇETİN Ş.
Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Neglected Dimension Teaching Profession”Affective Preparedness”
ÇETİN Ş.
1.Uluslararası Kaşgarlı Mahmut Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Ekim 2017, ss.1-26, (Özet Bildiri)
2016
20169. Türkçe Öğretmen Adaylarının Değer Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ÇETİN Ş.
15.ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.71, (Özet Bildiri)
2009
200910. Mesleki ve teknik eğitim fakültelerinin kapatılması ve mesleki eğitime öğretmen yetiştirme sorunu
GELİŞLİ Y., DUMAN T., ÇETİN Ş.
18.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2008
200811. The Views of BELTEK Participants on Their BELTEK Courses
ŞEN H. Ş., ÇETİN Ş., ÇETİN F.
Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.149-158, (Tam Metin Bildiri)
2008
200812. Student Faculty Contact And Cooperatıon Among Unıversıty Students
ÇETİN Ş.
Further Education ın The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, cilt.1, ss.345-351, (Tam Metin Bildiri)
2006
200613. Lise Öğrencilerinin İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına Yönelik Duygusal ve Davranışsal Tepki Eğilimlerinin Belirlenmesi
DUMAN T., GELİŞLİ Y., ÇETİN Ş.
15. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.293-294, (Özet Bildiri)
2005
200514. Öğretme-öğrenme sistem tasarımı ve yönetiminde okul yöneticilerinin liderlik özellikleri
ERİŞEN Y., ÇELİKÖZ N., ÇETİN Ş., ÇETİN F.
V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.698-705, (Tam Metin Bildiri)
2005
200515. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete ve İnternette Öğrenmeye Yönelik Tutumları
ÇETİN Ş., ÇETİN F., ERİŞEN Y., ÇELİKÖZ N.
V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.261-267, (Tam Metin Bildiri)
1996
199616. Yaygın Eğitim Kurslarının Organizasyonu ve Örnek Bir Model
GELİŞLİ Y., ERKEN V., ÇETİN Ş., Ayrıç H., Deniz A.
Türkiye’de El Sanatları Geleneği ve Çağdaş Sanatlar İçindeki Yeri Sempozyumu Bildirileri, Ankara, Türkiye, 18 Ekim 1996, ss.241-244, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN’a Armağan
Çetin Ş., Çetin F., Bingöl A. S.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
2018
20182. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNDE DEĞERLER
ÇETİN Ş.
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün,Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün,Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-186, 2018
2016
20163. Eğitim Mekanlarının Tasarımında Ergonomi
ÇETİN Ş., ÇETİN F.
Sınıf Yönetimi, Zeki Kaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.43-85, 2016
2014
20144. Sosyal ve Ekonomik Destek Hizmetlerinin Değerlendirilmesi Projesi Araştırma Sonuç Raporu
TAŞPINAR M., KARATAŞ K., GELİŞLİ Y., IŞIK Ş., TEZEL ŞAHİN F., ÇETİN Ş., et al.
Özel Ofset, Ankara, 2014
2011
20115. Probleme Dayalı Öğrenme
Çetin Ş.
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.234-247, 2011