Prof. Dr. YASİN ÜNSAL


Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fizik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Fen Bilimleri Eğitimi, Fizik Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

E-posta: yunsal@gazi.edu.tr
Diğer E-posta: yunsal@gmail.com
İş Telefonu: +90 312 202 1612
Web: https://avesis.gazi.edu.tr/yunsal
Ofis: Merkez Yerleşke, Hersek Binası, Kat: 2, Nu.: 207-B
Posta Adresi: Gazi Eğitim Fakültesi, MAFBE Bölümü, Fizik Eğitimi Anabilim Dalı Merkez Yerleşke, Hersek Binası, Kat: 2, Nu.: 207-B, 06500, Yenimahalle/Ankara-TÜRKİYE

Metrikler

Yayın

90

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1102

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

130

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

238

Proje

8

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Prof. Dr. Yasin ÜNSAL, 1975 yılında Mersin’e bağlı Gülnar İlçesi’nde doğdu. İlk ve orta öğrenimini Gülnar’da, lise öğrenimini Mersin’de tamamladı. Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Fizik Eğitimi Bölümü’nde lisans öğrenimini tamamlayarak, 1996 yılı bahar döneminde lisans diplomasını aldı. Aynı yıl, Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fizik Eğitimi Anabilim Dalı’nda Yüksek Lisans Programını kazandı ve eş zamanlı olarak Millî Eğitim Bakanlığı bünyesinde Hatay İli Hassa İlçesi Koruhöyük Köyü’ne Sınıf Öğretmeni olarak atandı. Sonraki iki yıl Ankara İli Keçiören İlçesi Mehmet Örücü İlköğretim Okulu’nda olmak üzere, Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı devlet okullarında üç yıl öğretmenlik yaptıktan sonra, 1 Eylül 1999 tarihinden itibaren Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Fizik Eğitimi Anabilim Dalı’nda Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başladı. Nükleer Enerji konulu Yüksek Lisansını 2000 yılında, Fizik Eğitiminde Problem Çözme konulu doktora çalışmasını ise 2006 yılında tamamladı. Aynı birimde Öğretim Görevlisi Dr. pozisyonunda yedi yıl çalıştıktan sonra "Fizik Eğitimi" alanında 2012 yılında Doçent; 2018 yılında ise Profesör unvanını aldı. 

Gazi Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcılığı, çeşitli kurul ve komisyon Üyelikleri gibi idari görevlerde bulunmuş ve halen aynı birimde öğretim üyesi görevini ifâ eden araştırmacının; Fen ve Fizik Eğitimi konulu çeşitli akademik dergilerde yayımlanmış çok sayıda makalesi, yurt içi ve yurt dışı bilimsel kongre ve sempozyumlarda sunulmuş bildiri sunumları, Fen Eğitimi ile ilgili akademik kitaplarda Editörlük ve bölüm yazarlıkları; Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan Fen Bilimleri ders kitaplarında Editörlük ve ders kitabı yazarlıkları bulunmaktadır.

Prof. Dr. Yasin ÜNSAL; "insanlığa faydalı, mesleğinin gerektirdiği sosyal sorumluluk sahibi, etik ve ahlâki değerlere riayet eden, dürüst ve ilkeli bir insan olmak..." şiarı başta olmak üzere, "Hayat Boyu Öğrenme anlayışı", "Oldum dediğim gün, öldüm dediğim andır..." ve "İçi doldukça eğilen başak...." felsefelerini düstur edinen bir anlayışa sahiptir.

Prof. Dr. Yasin ÜNSAL'ın Vizyonu;

"Sürekli İyileştirme" anlayışıyla gelişen, "Alan Bilgisi" ve "Alan Eğitimi" donanımına sahip olmak ve bu birikimi lisans/lisansüstü öğrencilere model olacak bir öğretmenlik anlayışıyla aktarmak, ayrıca fizik eğitiminin;
*Problem Çözme Merkezli Fizik Öğretimi,
*Fizik/Fen Eğitim Programlarının Geliştirilmesi,
*Fizik/Fen Ders Kitaplarının Tasarımı ve Yazımı / Hazırlanmış Ders Kitaplarının İncelenmesi ve Değerlendirilmesi,
*Diğer Fizik/Fen Eğitim-Öğretim Materyallerinin (e-içerik, üç boyutlu nesne vs.) Tasarımı ve Geliştirilmesi
katmanlarında topluma faydalı, nitelikli ürünlere dönüştürerek Türk Eğitim camiamıza ve alan yazına katkı sağlamaktır. Nükleer Enerji ve Nükleer Reaktör Sistemleri, Yüksek Lisans tez çalışmasıyla başlayan özel ilgi alanıdır. 

Eğitim Bilgileri

2019 - 2023

2019 - 2023

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü (Aöf), Türkiye

2000 - 2006

2000 - 2006

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Fizik eğitiminde bir öğretim tekniği olarak işbirliğine dayalı öğrenme takımlarıyla sürdürülen problem çözme seansları

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Dr)

2000

2000

Yüksek Lisans

Türkiye’xxnin nükleer enerjiye geçiş sürecinde bilimsel ve popüler yaklaşımlarla nükleer atıklar ve Akkuyu projesine yönelik değerlendirmeler

Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli)

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2022

2022

TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Çalıştay / Uygulama Eğitimi

Kalite Yönetimi

Türk Standardları Enstitüsü

2022

2022

TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi

Kalite Yönetimi

Türk Standardları Enstitüsü

2021

2021

TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyon Eğitimi

Kalite Yönetimi

Türk Standardları Enstitüsü

2021

2021

TS EN ISO 9001: 2015 Risk Tabanlı Proses Yönetimi Eğitimi

Kalite Yönetimi

Türk Standardları Enstitüsü

2021

2021

TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

Kalite Yönetimi

Türk Standardları Enstitüsü

2021

2021

Temel İlk Yardım Eğitimi

Sağlık ve Tıp

Gazi Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Fen Bilimleri Eğitimi

Fizik Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2012 - 2018

2012 - 2018

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2006 - 2012

2006 - 2012

Öğretim Görevlisi Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

1999 - 2006

1999 - 2006

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2023 - 2024

2023 - 2024

Toplumsal Katkı Komisyonu Üst Kurul Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2023 - 2024

2023 - 2024

Toplumsal Katkı Komisyonu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2021 - 2024

2021 - 2024

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2020 - 2024

2020 - 2024

Dekan Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi

2020 - 2024

2020 - 2024

Birim Kalite Komisyonu Başkanı

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2016 - 2017

2016 - 2017

Enstitü Müdür Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2016 - 2017

2016 - 2017

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Akademi Dışı Deneyim

2014 - 2015

2014 - 2015

Başuzman Araştırmacı

TÜBİTAK, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK), Eğitim Teknolojileri, Başuzman Araştırmacı

1996 - 1999

1996 - 1999

Öğretmen

Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, MEB, Öğretmen

1996 - 1999

1996 - 1999

SINIF ÖĞRETMENİ

MEB, SINIF ÖĞRETMENİ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

FİZİK EĞİTİMİNDE AKADEMİK YAZIM VE YAYIMLAMA METODOLOJİSİ

Lisans

Lisans

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

OPTİK

OPTİK LABORATUVARI

FİZİKTE SOSYOBİLİMSEL KONULAR

BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ

PROBLEM ÇÖZME MERKEZLİ FİZİK EĞİTİMİ

SEÇMELİ-II (FİZİK DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ)

TEMEL FİZİK LABORATUVARI-II

TEMEL FİZİK (ELEKTRİK)

TEMEL FİZİK LABORATUVARI-I

TEMEL FİZİK (MEKANİK)

Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri

UNESCO Türkiye Milli Komisyonu 28. Dönem Genel Kurul Üyeliği

Kurumsal Temsil, UNESCO Türkiye Milli Komisyonu, Türkiye, Ankara, 2022 - 2022

Makaleler

Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (17)

2011

2011

23. Letters

Fricker H., Atkin J., Thomas G., ÜNSAL Y.

Physics Education , cilt.46, sa.5, ss.628-629, 2011 (AHCI, Scopus) identifier identifier

2010

2010

29. Problem Çözmedeki Anlam Karmaşası

Ünsal Y.

Eğitişim , sa.28, 2010 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Fizik Öğretmenlerinin Derslerinde Akran Öğretimi Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Sayın G., Ünsal Y.

5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.465-476, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Atom Kavramına Yönelik Zihinsel Modellerinin İncelenmesi

Sarıdaş N., Ünsal Y.

5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.477-486, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

3. Fizik Öğretmenlerinin İş Doyumu ve Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Bakımından İncelenmesi

Kanbur O., Ünsal Y.

ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2020, ss.550-556, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. 2017 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı İle 2013 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Fizik Konuları Bakımından Karşılaştırılması

AKSOY H., ÜNSAL Y.

X. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi-Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FTMM) Eğitiminde Mükemmellik Arayışı), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Türkiye’de Düzenlenen 2013, 2015 ve 2017 Fizik Eğitimi Kongrelerinin İçerik Analizi

Kızılcık H. Ş., Ünsal Y., Yarımkaya D.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

6. Akran Öğretimi Tekniğinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumlari Üzerindeki Etkisi

Yarımkaya D., Ünsal Y., Töman U.

III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.26, (Özet Bildiri)

2015

2015

7. Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri

KÜÇÜKAY S., ÜNSAL Y.

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. 2005 Yılı Fen ve Teknoloji ve 2013 Yılı Fen Bilimleri Eğitim Programlarının Fen Okuryazarlık Boyutları Açısından Karşılaştırmalı Analizi

Ünsal Y.

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.476-486, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

9. 2013 Fizik Öğretim Programının Kazanımlar Bakımından Kanada ve Singapur Fizik Öğretim Programlarıyla Karşılaştırılması

Türk O., Karadağ M., Ünsal Y.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

10. Proje Rehber Öğretmenlerinin Bilimsel Proje Hazırlama Sürecinde Karşılaştıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ünsal Y.

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

12. SWOT Analysis of Turkish 4th to 8th Grade Science and Technology Course Curriculum

Balım A. G., Erdoğan M., Kaya O. N., Tüysüz C., Ünsal Y.

2nd World Conference on New Trends in Science Education-Science Education in The Face of Social Change, Krakow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

2011

2011

13. An Example of Informal Education: Physics on Motion Picture Screen

Damlı V., Kızılcık H. Ş., Ünsal Y.

III. International Congress of Educational Research / Life-Long Learning and Informal Education , Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.269-282, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

14. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi

Ünsal Y.

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.817-822, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2011

2011

15. İnformal Eğitime Bir Örnek Beyaz Perdedeki Fizik

Damlı V., Kızılcık H. Ş., Ünsal Y.

The 3rd International Congress Of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

16. Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarının Bilimsel Model ve Modellemeler Bakımından Analizi: Türkiye’de Okutulan Fizik Ders Kitapları Örneği

Ünsal Y., Ergin İ., Kızılcık H. Ş.

The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, sa.356, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

17. Rutin Problemlerle Yapılan Ölçme-Değerlendirme Etkinliklerinde Çözümün Değerlendirilmesinde Analitik Derecelendirme Ölçeklerinin Kullanımına Bir Örnek: Fizik Eğitiminde Problem Çözme Uygulamaları

Ünsal Y., Moğol S.

1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (EPOD), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.573-581, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

18. Türkiye’nin Nükleer Enerjiye Geçiş Sürecinde Akkuyu Tercihinin Değerlendirilmesi ve Projede Gelinen Son Nokta

Ünsal Y., Moğol S.

Mersin Sempozyumu , Mersin, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, cilt.1, ss.244-260, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

19. Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarının Bilimsel Model ve Modellemeler Bakımından Analizi Türkiye de Okutulan Fizik Ders Kitapları Örneği

ÜNSAL Y., İSMET E., KIZILCIK H. Ş.

The 1st International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

20. Fizik Öğretmeni Adaylarının Bazı Eş Anlamlı Fizik Kavramlarını Algılama Düzeyleri ve Kullanım Tercihleri Bir Durum Çalışması

Kızılcık H. Ş., Ünsal Y.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2006

2006

21. Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?

Ünsal Y., Moğol S.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.852-855, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

22. Yükseköğretim Birinci Sınıfta Öğrenim Gören Öğrencilerin Mezun Oldukları Genel Lise ve Dengi Okul Türlerinin Sahip Oldukları Fizik Kavram Bilgilerine Etkisi

Ünsal Y., Moğol S.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.879-883, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

23. Fizik Eğitimi Problem Çözme Uygulamalarında Kullanılması Önerilen Zengin İçerikli Problemler

Ünsal Y., Moğol S.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.874-878, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

24. Fizik Öğretiminde Problem Çözme Yöntemi Hakkında Öğrenci Değerlendirmeleri

Moğol S., Ünsal Y.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.2075-2087, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Fizik Eğitiminde Problem Çözme

Ünsal Y., Moğol S.

İKSAD Yayınları, Ankara, 2020

2019

2019

2. Fizik Eğitiminde Akran Öğretimi

YARIMKAYA D., ÜNSAL Y.

İKSAD Yayınları, Ankara, 2019

2019

2019

3. Geometrik Optik

SEVEN S., UYSAL İ., ÜNSAL Y., KAYA ŞENGÖREN S., AYVACI H. Ş., EKE C., et al.

Fizik 3, Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.105-148, 2019

2019

2019

4. Geometrik Optik Problem Çözümleri

Seven S., Uysal İ., Ünsal Y., Kaya Şengören S., Ayvacı H. Ş., Eke C., et al.

Fizik 3 Problem Çözümleri, Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-46, 2019

2014

2014

8. Optik Aletler

Şebnem K. İ., Küçüközer H., Tatar A., Özsevgeç T., Ünlü Yavaş P., Ünsal Y., et al.

Genel Fizik III, Yasin ÜNSAL,Şebnem Kandil İNGEÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-29, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

12. Doğru Akım Devreleri

Ayvacı H. Ş., Değirmenci S., Ersanlı C. C., Gümüş S., Kabadayı Ö., Kandil İngeç Ş., et al.

Genel Fizik II- Klasik Elektrik ve Manyetizma Teorisine Giriş, Mehmet Fatih TAŞAR,Metin ORBAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.150-182, 2009

2008

2008

13. Anadolu Öğretmen Liseleri Çıkışlı Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültelerindeki Akademik Performansları: Fizik Öğretmenliği Lisans Örneği

Ünsal Y.

Öğretmen Okullarının 160. Yılı Özel Eseri, Nuri CANTÜRK,İ.Halil ALTUNOK ve Diğerleri, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü / Seviye Yayıncılık), İstanbul, ss.100-103, 2008

2005

2005

15. Deneysel Aktiviteler

Güneş B., Özdemir İ., Temiz B. K., Gülçiçek Ç., Kanlı U., Ünsal Y., et al.

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Fizik, Rahmi YAĞBASAN, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-30, 2005

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Editör

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bilim Kurulu Üyeliği

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi

Editör

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Türkiye Eğitim Dergisi

Bilim Kurulu Üyeliği

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bilim Kurulu Üyeliği

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bilim Kurulu Üyeliği

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Bilim Kurulu Üyeliği



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 16

h-indeksi (WOS): 2