Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Öğretmenlerin Mobbing Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Çalışması
Uluslararası Eğitimde Nitel Araştırmalarda Mükemmellik Arayışı Dergisi
, vol.3, no.1, pp.32-43, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Teachers’ Mobbing Experiences, Organizational Silence, and Organizational Cynicism
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.10, no.4, pp.860-874, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Impact of Organizational Power Distance on Organizational Socialization: The Mediating Role of Ethical Leadership
Social Scientific Centered Issues
, vol.5, no.2, pp.130-149, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Development of Teacher Support Scale for Secondary School Students (TSSSSS): A Validity and Reliability Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.10, no.2, pp.293-311, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
ÖRGÜTSEL TÜKENMİŞLİĞİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE GENEL BİR BAKIŞ
Kapadokya Eğitim Dergisi
, vol.4, no.1, pp.49-59, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
A Scale Development Study: The Evaluative Scale of Data‐Based Management in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.2, pp.186-203, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları İle Saygınlıklarını Yitirme KaygılarıArasındaki İlişki
Interntional Social Sciences Studies Journal
, vol.8, no.103, pp.3535-3548, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’nin Öğretmen Profilinin OECD Ülkeleri İle Karşılaştırmalı Olarakİncelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.20, no.3, pp.15-40, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Katz Kuramına göre Okul Yöneticisi Yeterlik Envanteri(KOYYE) Kapsam Geçerliği ve Güvenirlik Çalışması
Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.154-168, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Mesleki Öğrenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.9, no.1, pp.35-54, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.1, pp.21-37, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
THE EVALUATION OF THE DATA-DRIVEN MANAGEMENT APPLICATIONS AT SCHOOL
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, vol.12, no.2, pp.691-707, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda Öğretmenlerin Mobbing Yaşamalarına İlişkin Yapılan Çalışmalarınİncelenmesi: Sistematik Bir Derleme
Alanyazın Eğitim Bilimleri Eleştirel İnceleme Dergisi
, vol.3, no.1, pp.137-150, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Yönetimi Alanındaki Bilgi Üretiminden Uygulayıcıların Yararlanma Durumlarına İlişkin Bir Değerlendirme
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.1, pp.954-991, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Okullaşma Sürecinde Uzaktan Evde Eğitime Geçiş
İnsan ve İnsan
, vol.8, no.27, pp.63-82, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMENLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖRGÜTSELBAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Journal of Research in Education and Society
, vol.7, no.2, pp.376-396, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A historical-biogragraphical analysis of a successful educaitonal leader: İsmail Hakkı Tonguç
History Studies
, vol.12, no.4, pp.1703-1731, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Perceived and Preferred Culture Types at Schools
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, vol.6, no.1, pp.43-54, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokullarda Çatışma Nedenleri ve Çözümüne İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
INES JOURNAL
, vol.22, no.7, pp.60-84, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin örgütsel ikiyüzlülük algıları ve bazıdeğişkenlere göre incelenmesi
Turkish Studies - Educational Sciences
, vol.15, no.6, pp.4329-4341, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Ağlarda Öğretmen-Öğrenci Etkileşimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.1, pp.143-166, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Perceived and Preferred Culture Types at School
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, vol.6, no.1, pp.43-54, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Başarılı Okul Müdürü Kimliği Üzerine Fenomenolojik Bir Analiz: Alandan Sesler
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.12-29, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Politik Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
International Journal of Management and Administration
, vol.4, no.8, pp.382-397, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Örgütü Yöneticilerinin Yönetişime İlişkin Algıları
Kastamonu Eğitim Dergiisi
, vol.28, no.4, pp.1620-1628, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. yy. Becerileri Özyeterlik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.2, pp.845-874, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri Özyeterlik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.2, pp.845-874, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Relationship Between Teachers’ Workplace Friendship Perceptions and Conflict Management Styles
International Education Studies
, vol.12, no.9, pp.42-53, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki
Milli Eğitim Dergisi
, vol.48, no.221, pp.73-90, 2019 (Scopus)
İlköğretim kurumu yöneticilerinin liderlik tarzları ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma (mobbing) ve örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.26, no.6, pp.1951-1960, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Eğiticilerin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Bilecik İli Örneği
Turkish Studies
, vol.13, no.11, pp.399-420, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Beşeri sermayeye yapılan harcamaların ekonomik büyümeye etkisi: Panel VAR analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.18, no.2, pp.1-16, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Relationship between Supportive Behaviors of School Principals and Teacher Leadership
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.10, no.1, pp.244-258, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
MILLI EGITIM
, vol.46, no.216, pp.79-101, 2017 (Scopus)
Kadın Okul Yöneticilerinin Liderlik Davranışları Hakkındaki Görüşleri.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.1, no.16, pp.104-121, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ile Öğretmen Liderliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.12, pp.41-53, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütlerde whistleblowing (bilgi uçurma)
Turkish Journal of Educational Studies
, vol.4, no.3, pp.123-142, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Kültürel Farklılıklar ve Eğitim
Türk Yurdu
, vol.105, no.350, pp.10-13, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The development of organizational slience scale Validity reliability study
International Journal of Human Sciences
, vol.13, no.1, pp.32-45, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Relationship between stigma levels of teachers and teacher s organizational justice perceptions
International Journal of Human Sciences
, vol.13, no.1, pp.1574-1588, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim kurumu yöneticilerinin liderlik tarzları ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma mobbing arasındaki ilişki
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.19, pp.129-166, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
In school Variables Supporting and Inhibiting Organizational Learning in Secondary Education Institutions
Procedia – Social and Behavior Sciences
, vol.174, pp.2912-2919, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Mobbing Bir Cinnet Hali mi
Safety & Health
, 2015 (Non Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL AĞLARDA ÖĞRETMEN - ÖĞRENCİ ARKADAŞLIĞINA YÖNELİK ÖĞRENCİ ALGILARI
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Relation between Humor Acts of School Principals and Teacher s Exposure Level to Mobbing and Organizational Cyncism Based on The Perceptions Of Teachers
International Teaching and Education
, vol.2, no.1, pp.2-17, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining relationships between school administrators humor behaviors and teachers mobbing experiences according to teacher perceptions
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.6, no.3, pp.570-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining Relationship Between School Administrators Humor Behaviors and Teachers Mobbing Experiences According to Teacher Perceptions
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.6, no.3, pp.570-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Relation between Humor Acts of School Principals and Teachers’ Exposure Level to Mobbing and Organizational Cynicism Based on the Perceptions of Teachers
International Journal of Teaching and Education
, vol.2, no.1, pp.2-17, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, vol.13, no.2, pp.493-514, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study
ASOS Journal (The Journal of Academic Social Science)
, no.1, pp.112-124, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Kurumları Standartlar
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.2, pp.291-312, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Multiple Structures of Teachers Organization Identities and Their Analysis Terms of Some Variables
International Journal of Teaching and Education
, vol.1, no.1, pp.63-83, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Multiple Structures of Teachers Organization Identities and Their Analysis in terms of Some Variables
International Journalof Teaching and Education
, vol.1, no.1, pp.63-83, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Özel Dersaneler Kapatılırken
Türk Yurdu
, vol.33, no.306, pp.28-29, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Eğitim Öğretim Dönemine Başlarken
Türk Yurdu
, vol.32, no.301, pp.28-29, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim okulu yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin yıldırma mobbing yaşama düzeyleri arasındaki ilişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.3, pp.214-219, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the relationships between school principals' transformational and transactional leadership styles and teachers' organizational commitment
TOJNED: The Online Journal of New Horizons in Education
, vol.2, no.2, pp.53-64, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationships Between School Principals leadership Styles and Teacher s Organizational Trust Level
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education
, vol.12, no.23, pp.132-156, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Sistemimiz Dört Dörtlük mü
Türk Yurdu
, vol.32, no.302, pp.23-24, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okul müdürlerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.23, pp.132-156, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Yükseköğretim Yasası
Türk Yurdu
, vol.32, no.304, pp.43-44, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
MİZAH DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.4, pp.694-716, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
PISA Sonuçları ve MEB Müfredatı
Türk Yurdu
, no.31, pp.2-4, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Primary principals leadership styles school organizational health and workplace bullying
Journal of Educational Administration
, vol.49, no.5, pp.495-512, 2011 (Scopus)
Mesleki ve Bilimsel Etik
Türk Yurdu
, vol.286, no.31, pp.60-64, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Relationship Between Organizational Learning and Workplace Bullying in Learning Organizations
Educational Research Quarterly
, vol.33, no.3, pp.3-38, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
The relation between time management skills and academic achievement of potential teachers
EDUCATIONAL RESEARCH QUARTERLY
, vol.33, no.4, pp.3-23, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Performans Yönetimi Kurumsal Performans Yönetimi Komisyonu II Dönem Raporu
MEB Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü
, 2009 (Non Peer-Reviewed Journal)
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE YAŞANAN YILDIRMA VE ÖRGÜTSEL MALİYETİ
TÜRK YURDU
, vol.98, no.260, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Uygulamalarına Farklı Bir Yaklaşım
Türk Yurdu
, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ile Sınıf Yönetiminde KullandıklarıDisiplin Modelleri Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, pp.123-155, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen ve okul müdürlerinin maruz kaldıkları yıldırmanın yönü
Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.46, pp.67-86, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
The feature of Mobbing experienced by teachers and school principles
Bilig, Turkish World Social Sciences Magazine
, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
A study of the teacher’xxs burnout level according to various variables
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
A study on acts mobbing suffered by teachers in terms of their gender
Journal of Turkish Educational Sciences
, vol.5, no.2, pp.345-362, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütlerin Kaçınılmaz Sorunu: Yıldırma
Bilig
, no.42, pp.111-126, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERİNİN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stillerinin Örgüt Sağlığı Üzerindeki Etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.11, no.2, pp.165-194, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin mesleki tükenmislik düzeylerinin farklı değskenler açısından incelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.465-484, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Disiplin ile ilgili kavramlar ilkeler ve uygulamalar
Milli Eğitim Dergisi
, vol.175, pp.8-24, 2007 (Non Peer-Reviewed Journal)
The effect of school administrators leadership styles on organizational health
Turkish Journal of Social Research
, vol.11, no.2, pp.166-184, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
The inevitable end of the organizations: Mobbing
Bilig
, vol.3, no.4, pp.111-126, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
öğretmenlerin tükenmislik düzeyi ile sınıf yonetiminde kullandlkları disiplin modelleri arasındaki iliski
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, no.2, pp.123-155, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları disiplin modellerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.2, pp.149-170, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship Between Organizational Health and Bullying that Teachers Experience in Primary Schools in Turkey
Educational Research Quarterly
, vol.31, no.2, pp.3-29, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütlerin kaçınılmaz sorunu yıldırma
Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.42, pp.111-126, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖGRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜT SAĞLIGINA İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEGİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.1, pp.63-72, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
ANAL YSIS OF THE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL HEALTH IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES*
Hacettepe Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, vol.30, no.1, pp.63-72, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Okul Yöneticisi Yetiştirme ve İstihdamı Varolan Durum Gelecekteki Olası Gelişmeler ve Sorunlar
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.2, pp.249-274, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Osmanlı Devleti nde Yapılan Tanzimat Reformlarının Eğitim Sistemine Etkileri Uygulamaları ve Sonuçları 1839 1876
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.14, pp.153-164, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Gazi Üniversitesi Öğretim Elemanları Profili
G.Ü İletişim Fakültesi Yayınevi
, 2003 (Non Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Performans Değerlendirme
Milli Eğitim Bakanlığı,
, vol.153154, no.15, pp.140-144, 2003 (Non Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Örgütsel Yenileşme ve Öğretmenlerin Güdülenmesi
Aktif Eğitim
, vol.1, no.2, pp.50-65, 2002 (Non Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen performansının artırılmasında okul yöneticisinin rolü
Milli Eğitim Dergisi
, vol.15, no.2, pp.153-154, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Kolaylaştırılmış Okuma Yazma Eğitimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
MEb Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
, 2002 (Non Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde örgütsel yenileşme ve karara katılma
Milli Eğitim Dergisi
, no.146, pp.54-63, 2000 (Non Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Değişimi Uygulama Modelleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.5, no.17, pp.91-103, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Kalitenin Tanımlanması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, vol.4, no.14, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Başarılı Okul Müdürlerinin Karar Alma Süreçleri: Bir Literatür İncelemesi
IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS (ERTE), Uşak, Turkey, 21 December 2023
Türkiye'de Okul Liderliğinde Kültürel Değerlerin Etkisi: Bir Sistematik İnceleme Araştırması
EDUCONGRESS, Antalya, Turkey, 17 November 2022
Öğretimsel Liderlik Davranışları Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Doğrulanması: Türkiye Örneği Uygulaması
9th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Turkey, 22 - 25 June 2022
ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKALIĞI “EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETİ VERENLER İÇİN MESLEKİ ETİK İLKELERİ” NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
XIII: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İzmir, Turkey, 11 May 2022
Öğretmenlerin Yıldırma yaşama Düzeylerinin Mesleki Tükenmişlik Üzerindeki Etkisi: İş Doyumunun Aracı Rolü
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 05 November 2021
Yükseköğretim Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitelerin İnsan Sermayesi Bakımından İncelenmesi
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, ONLINE, Turkey, 17 November 2020
Okul Yöneticilerinin Öğretim Liderliği Davranışlarının Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Yaşanan Sorunları Çözme Sürecinde Değerlendirilmesi
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, ONLINE, Turkey, 17 November 2020
Mu ltecilerin Eğ itime Katılımı: Tu rkiye, Almanya, İ nğiltere KarşılaştırmalıAnalizi
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2019, pp.5-16
Bazı Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Politikalarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Turkey, 7 - 09 November 2019, pp.127-133
Okul Yöneticilerinin İstenmeyen Yönetsel Davranışları Ve Sonuçları
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Turkey, 30 November - 01 December 2019, pp.10-12
Öğretmenlerin Okul İçinde Uyguladıkları Politik Taktikler Nelerdir?
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Turkey, 30 November - 01 December 2019, pp.40-42
Öz-Saygı İle Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki
VI Th International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 June 2019
Sosyal Zeka İle Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişki
VITh International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 June 2019
Okul Yöneticilerinin Politik Beceri Düzeylerinin Bazı DeğişkenlereGöre İncelenmesi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 May 2019
Bürokratik örgüt yapısı ile öğretmenlerin sosyal ağ eğilimleri ve mesleki öğrenme topluluğu arasındaki ilişki
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2019
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Eylem Kimlikleme Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019
Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri ve Sosyal Medya Kullanım Amaçları Arasındaki İlişki
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.43-44
Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.210-211
MEDEA SENDROMU VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ İŞ YERLERİNDEKİ İNTİKAMCI DAVRANIŞLARI
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.126-127
The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 10 - 12 May 2018
Profile Research on Teachers And Principals Working at Bilecik Provincial National Education (Bilecik İli Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen ve Yönetici Profili Araştırması)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.310-311
İşle Bütünleşme: Kavramsal Bir Çözümleme ve Eğitim Örgütleri Açısından İşle Bütünleşmenin Önemi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.321-322
Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.380-384
Türkiye’de Geçmişten Günümüze Özel Okullar ve Politikaları Üzerine Bir Araştırma
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 May 2017
Ortaokul Yöneticilerinin Çatışmayı Yönetme Stratejileri ile Öğretmenlerin Mobbing Yaşama DüzeyleriArasındaki İlişki
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.218-219
Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Psikolojik İyi Olma Durumları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.411-412
Eğitim yönetiminde bilgiyi haklılandırma problemi: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir değerlendirme
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017
Eğitim Örgütlerinde Kurumsal Yıldırma ve Sendikalar Üzerine Bir Çalışma
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.390-391
Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticileri Tarafından Sergilenen Kayırmacılık Davranışları ve Baş EtmeStratejileri
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.306-307
Okul Yöneticilerinin Farklılıkları Yönetme Becerileri ile Yıldırma Arasındaki İlişki
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.118-122
Relationship Between Supportive Behaviours Of School Principals and Teacher Leadershipand Examining According To Some Variables
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.158-159
Türkiye’de eğitim yönetimi alanında yapılmış doktora tezlerinin incelenmesi: Bir içerik analizi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., Ankara, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.309-310
Perception Of Psychological Safety In Educational Institutions
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.505-508
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.402-403
Öğretmenlerin benimsedikleri eğitim felsefeleri ile okul iklimine ilişkin algıları arasında bir karşılaştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congres EJER, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.45-46
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri İle Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.501-503
Örgüt Kültürü ile Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişki
25.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016
Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi
Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Cyprus (Kktc), 5 - 07 November 2015, pp.610-611
Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015, pp.580
Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013, pp.680
A Statistical Model for Teacher Competency
ECER 2013, 12 - 14 September 2013
Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study
7th International Academic Conference, Praha, Czech Republic, 1 - 04 September 2013
Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Turkey, 3 - 05 October 2013, pp.57
Türkiyenin Mobbing Haritası
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 12 - 14 September 2012
Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davaranışları ile Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, pp.701
Sustainable Development for Educational and Its Refraction in Turkey
International Symposium on Science Center and Sustainable Development, İstanbul, Turkey, 11 - 13 June 2012, pp.13
İlköğretim Okulu Yöneticilerin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Yıldırma Mobbing yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişki
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012
Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012
Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.170
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Eylem Kimliklemeleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 16 - 17 April 2011
Öğretmenlerin örgütsel bağlılık yıldırma ve öz yeterlik algıları ile iş doyumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 03 May 2010, pp.126
Okul Müdürlerinin Maruz kaldığı Yıldırma Davranışları
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 14 - 15 May 2009
Profesyonel Futbolcuların Kulüp Sağlığına İlişkin Algıları
1.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Çanakkale, Turkey, 1 - 03 May 2009
Books & Book Chapters
K-12 Düzeyinde Lider Yetiştirme Süreçleri
in: Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editor, Pegem, Ankara, pp.469-480, 2024
Siyasal Sistemler ve Liderlik
in: Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editor, Pegem, Ankara, pp.407-413, 2024
Liderliğin Tanımı ve Doğası
in: Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editor, Pegem, Ankara, pp.3-48, 2024
Eğitimde Değişim Yönetimi
in: Toplumsal Değişim, Sağlam,Serdar; Yüksel,Galip; Kara,mehmet; Bingöl,A. S., Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.262-287, 2022
21. yüzyıl Becerileri ve Okul Yönetimi
in: 21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil Büyükalan Filiz, Editor, Pegem, Ankara, pp.177-192, 2022
Temeller
in: Sınıf Yönetimi İlkeleri, Cemaloğlu,Necati; İhtiyaroğlu,Neslin, Editor, Palme, Ankara, pp.4-24, 2022
Eğitim Hukuku
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
Eğitim Hukuku, Hukuk ve Yönetim Hukukunun Temel Kavramları, Merkezi - Yerinden Yönetim
in: Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editor, Pegem, Ankara, pp.61-79, 2021
Örgütsel ve Eleştirel Teori
in: Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih; Yenel,Kübra, Editor, Pegem, Ankara, pp.1-44, 2021
Kamu Yönetimi ve Özellikleri
in: Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editor, Pegem, Ankara, pp.83-97, 2021
Lider Öğretmen
in: Sınıf Yönetimi, Cemaloğlu,Necati; Yenel,Kübra, Editor, Pegem, Ankara, pp.1-51, 2021
Sosyal Adalet Liderliği
in: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editor, Pegem, Ankara, pp.509-580, 2021
Kaynak Bağımlılığı Kuramı
in: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editor, Pegem, Ankara, pp.683-720, 2021
Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
in: Eğitime Giriş, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.1-16, 2021
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
Sosyal Bilimlerde Veri Madenciliği
Pegem, Ankara, 2020
Yol Ayrımındaki Gençlik
Pegem, Ankara, 2020
Fark Yaratan Başarılı Okul Müdürleri
Pegem, Ankara, 2020
Bayram Otel Sendromu
in: Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.375-377, 2020
Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar
in: Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.1-16, 2020
Bayram Otel Sendromu
in: Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.375-377, 2020
Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar
in: Sendromların eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.1-16, 2020
Veriye Dayalı Yönetim
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
Eğitimde Politika Analizi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
Yönetimin PIN Kodu
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Eğitim Yönetimi
Pegem, Ankara, 2019
Farklılıkların Yönetimi
in: Eğitim Yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.513-527, 2019
Eğitim Yönetimi Politikaları
in: Eğitim Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Özdemir, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.55-70, 2019
Sosyal, Kültürel Ahlaki Bir Sistem ve Topluluk Olarak Okul
in: Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editor, Pegem, Ankara, pp.248-275, 2019
Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
Eğitimin PIN Kodu
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
Okulda Davranış Yönetimi
in: Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Gürkan Gülcan, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.85-129, 2018
Örgütsel Davranış ve Yönetimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017
ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
PEGEM, Ankara, 2017
Örgütsel Çatışma
in: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.391-420, 2017
Örgütsel Sessizlik
in: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Necati CEMALOĞLU,Servet ÖZDEMİR, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.305-330, 2017
Mobbing
in: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet,Cemaloğlu Necati, Editor, Pegem, Ankara, pp.279-304, 2017
Birey, Örgüt ve Yönetim
in: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir - Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editor, Pegem, Ankara, pp.1-32, 2017
Bir Bilim Olarak Eğitimin Toplumsal Temelleri (4.bölüm)
in: Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. M. Çağatay Özdemir, Editor, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, pp.79-97, 2017
Örgütsel Çatışma
in: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.391-420, 2017
Çıkarımsal istatistik
in: Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Ahmet Aypay, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.473-520, 2015
Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Önemi
in: Eğitim Bilimine Giriş, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.233-255, 2014
Toplumsal Bir sistem Olarak Okul
in: Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.106-137, 2014
Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Özellikleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, Prof. dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editor, Pegem, Ankara, pp.233-255, 2014
Okulun Psikolojik Yönü
in: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editor, Pegem, Ankara, pp.197-225, 2013
Liderlik
in: Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.131-177, 2013
Veri Toplama Teknikleri: Nicel-Nitel
in: Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Abdurrahman Tanrıöğen, Editor, Anı, Ankara, pp.133-157, 2012
Sınıf Ortamında Eğitim Teknolojisinin Fonksiyonel Kullanımı
in: Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. Leyla Küçükahmet, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.244-256, 2009
Sınıf ortamında Eğitim Teknolojilerinin Fonksiyonel Kullanımı
in: Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. leyla Küçükahmet, Editor, Pegem, Ankara, pp.244-256, 2009
İlkokuma ve yazma öğretimi
Nobel, Ankara, 2008
Türkiye’de Öğretim Elemanları
Gazi Üniversitesi yayını, Ankara, 2006
Gazi Üniversitesi Öğretim Elemanları Profili
Gazi Üniversitesi Yayınları, Ankara, 2003
İlkokuma Yazma Öğretimi
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2000