Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2008 - 2014 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2003 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1999 - 2003 Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1995 - 1999 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2015 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - 2019 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
-
2008 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi
-
2004 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi
-
1999 - 2003 Dr. Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi
-
1995 - 1999 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi
-
1993 - 1994 İlköğretim Müfettişi
Milli Eğitim Bakanlığı
-
1985 - 1993 Sınıf Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetilen Tezler
-
ÖĞRETMENLERİN ÖZ LİDERLİK ALGISI İLE MOBBİNG YAŞAMA DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin öz yeterlik inançları ile örgütsel muhalefet davranışları arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin yaşadıkları mobbing davranışlarını sosyal ağ analizi tekniği ile saptama ve mobbing sürecini değerlendirme
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
ÖZEL EĞİTİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİM LİDERLİĞİ DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRENEN OKUL ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Eğitim yöneticilerinin profesyonelleşmesi: OECD ülkeleri bağlamında bir karşılaştırma
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Sosyoekonomik açıdan dezavantajlı okullarda başarılı olan okul müdürlerinin kodları: Bir gömülü kuram araştırması
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Eğitim kurumlarında karşılaşılan istenmeyen davranışların incelenmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Mesleki yeterliklere göre eğitim ihtiyacı belirleme (Eğitim yöneticileri üzerine bir model uygulaması)
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Eğitimde veriye dayalı yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin İncelenmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin örgütsel muhalefet, mobbing (yıldırma) yaşama düzeyleri ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretim elemanlarının mükemmeliyetçilik, çatışma, yalnızlık düzeyleri arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin Mobbing Yaşamaları ile Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Sinizm Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişki ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
S.AKKOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmenlerin kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kayseri ili örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
V.KAPLAN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Öğretmenlerin Yildirma Yaşama, Iş Yeri Arkadaşlik Algisi Ile Örgütsel Bağlilik Düzeyleri Arasindaki Ilişki Ve Bazi Değişkenlere Göre Incelenmesi (Bilecik Ili Örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Temel eğitim ve orta eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin mobbing yaşama düzeyleri ile örgütsel sessizlik, örgütsel sinizm ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki ve bunların bazı değişkenlere göre incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin örgütsel muhalefet davranışları ile mobbing yaşamaları arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
Öğretmenlerin yıldırma yaşama, iş yeri arkadaşlık algısı ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi (Bilecik ili örneği)
Cemaloğlu N. (Danışman)
-
İlkokul yöneticilerinin mizah tarzları ile öğretmenlerin stres yaşama düzeyleri arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
Ü.GÜLSÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Eğitim yönetiminin bilimsel sınırları: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir karşılaştırma
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
İlkokul yöneticilerinin mizah tarzları ve öğretmenlerin stres yaşama düzeyleri arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin duygusal zekâ yeterliklerini iş yaşamında kullanma düzeyleri ile duygusal emek ve çatışmayı çözme stratejileri arasındaki ilişki (Bilecik İli örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Beşeri sermaye bileşenlerinden eğitimin ekonomik büyümeye etkisi: Panel VAR analiz
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Beşeri sermaye bileşenlerinden eğitimin ekonomik büyümeye etkisi: Panel VAR analizi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
E.DAŞCI(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Kadın okul yöneticilerinin liderlik stilleri açısından incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
İlkokul yöneticilerinin dönüşümcü ve işlemci liderlik biçimleri ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık ve örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul müdürlerinin destekleyici davranışları ile öğretmen liderliği arasındaki ilişki ve bazı değişkenlere göre incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin siber zorbalık yaşama düzeyleri ile siber zorbalığın öğrenciler üzerindeki etkileri ve öğrencilerin siber zorbalıkla baş etme stratejileri
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Teşkilatında Görev Yapan Milli Eğitim Uzman Yardımcılarının Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında okul yaşamının niteliği
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Meşkilatında görev yapan Milli Eğitim Uzman Yardımcılarının örgütsel bağlılık düzeylerinin incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
R.ÖZBAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlköğretim kurumu yöneticilerin liderlik tarzları ile çatışmayı yönetme stratejileri arasındaki ilişki: Ankara ili örneği
CEMALOĞLU N. (Danışman)
M.ÖNK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
lköğretim Kurumu Yöneticilerin Liderlik Tarzları ile Çatışmayı Yönetme Stratejileri Arasındaki İlişki (Ankara İli Örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul kantinlerinde satılan ürünlere ilişkin öğrenci, öğretmen, yönetici ve veli görüşleri: Trabzon Merkez örneği
CEMALOĞLU N. (Danışman)
A.ÇANAKCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlköğretim kurumu yöneticilerinin liderlik tarzları ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma (mobbing) ve örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Ortaöğretim kurumlarında örgütsel öğrenmeyi destekleyici ve engelleyici faktörler
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin kullandıkları güç türleri ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma, örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm arasındaki ilişki
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları ve yıldırma yaşama düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında görevli öğretmen ve yöneticilere yönelik duygusal yıldırma davranışlarının incelenmesi: Yıldırma davranışlarının meydana gelmesinde etkili olan faktörler
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Türkiye ve Azerbaycan'daki ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma (mobbing) davranışlarının karşılaştırılması
CEMALOĞLU N. (Danışman)
E.MAMMADOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN YÖNETİCİ, ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİLERİN ÇOKLU DEĞİŞKENLERE GÖRE PERFORMANS DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (Ankara İli Keçiören İlçesi Örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilerin çoklu değişkenlere göre performans değerlendirmeye ilişkin görüşleri
CEMALOĞLU N. (Danışman)
A.ÇAVUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARI GÖSTERME DÜZEYLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI ÖRGÜTSEL GÜVEN VE YILDIRMA ARASINDAKİ İLİŞKİ
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları gösterme düzeyleri ile öğretmenlerin yaşadıkları örgütsel güven ve yıldırma arasındaki ilişki
CEMALOĞLU N. (Danışman)
A.ÇAĞATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
TÜRKİYE VE AZERBAYCAN\'DAKİ İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI YILDIRMA (MOBBING) DAVRANIŞLARININ KARŞLAŞTIRILMASI
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin liderlik stilleriyle öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
İ.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK STİLLERİYLE ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
Tıp fakültesinde görev yapan öğretim üyelerinin çatışma çözme becerileri
CEMALOĞLU N. (Danışman)
H.TÜRKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
TIP FAKÜLTESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ÜYELERİNİN ÇATIŞMA ÇÖZME BECERİLERİ
CEMALOĞLU N. (Danışman)
-
İlköğretim 4 ve 5. sınıf öğretmenlerinin matematik dersinin öğretimine yönelik görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
CEMALOĞLU N. (Danışman)
H.SENA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Öğretmenlerin mesleki tükenmişlik düzeyleri
CEMALOĞLU N. (Danışman)
D.ERDEMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim okullarında; yönetici teftişinde kullanılmakta olan yönetici teftiş formuna eklenen ölçütlerin (yeterliklerinin), ilköğretim müfettişleri ve okul yöneticileri tarafından değerlendirilmesi (Ankara ili örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
F.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim okullarında yürütülen okul geliştirme çalışmalarının karşılaştırmalı analizi (Ankara ve Stuttgart şehirleri örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
C.TINKILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Okul yöneticilerinin dönüşümcü liderlik stilleri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
CEMALOĞLU N. (Danışman)
T.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim okulu yöneticilerinin liderlik stilleri ile kullandıkları çatışma çözüm stratejileri arasındaki ilişki
CEMALOĞLU N. (Danışman)
S.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Öğretmen ve okul yöneticilerinin okul ortamında maruz kaldıkları yıldırma eylemleri
CEMALOĞLU N. (Danışman)
A.ERTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005