Prof. Dr. ŞEBNEM İNĞEÇ


Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fizik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim


Yayınlardaki İsimler: şebnem kandil ingeç

Metrikler

Yayın

109

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

61

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

66

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

239

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

62

Proje

4

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1995 - 2000

1995 - 2000

Doktora

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

1992 - 1994

1992 - 1994

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye

1990 - 1992

1990 - 1992

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2000

2000

Doktora

1-etil-3-metilbenzimidazol-2-tion,1-(2-(6-(4-metoksifenil)-3(2h)-pridazinon-2-İ1)asetil)-4-(3-klorofenil)piperazin ve 1-(2-(6-(4-metoksifenil)-3(2h)- pridazinon-2-İ1)asetil)-4-(2-pridil)piperazin

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1994

1994

Yüksek Lisans

Üriner sistem taşlarının analizi ve 2,2-disiyano-1-feniletilen kristalinin x-ışınları difraksiyon yöntemleri ile incelenmesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi

Araştırma Alanları

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2010 - 2017

2010 - 2017

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2003 - 2010

2003 - 2010

Yrd. Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2002 - 2003

2002 - 2003

Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

1993 - 2002

1993 - 2002

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

1992 - 1993

1992 - 1993

FİZİK ÖĞRETMENİ

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, FİZİK ÖĞRETMENİ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

ELEKTRONİK

SEÇMELİ (BİLİM FELSEFESİ)

TERMODİNAMİK

ELEKTRONİK LABORATUVARI

SEÇMELİ-II (BİLİMİN DOĞASI)

Yönetilen Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

Fizik öğretiminde bilim tarihi: Sarkaç örneği

İnğeç Ş. (Danışman)

S.ATLI(Öğrenci) Creative Commons License

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Fizik Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., TEKFİDAN K.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.326-236, (Özet Bildiri)

2014

2014

2. Fizik Eğitiminde Web-Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi

ERDEMİR M., İNĞEÇ Ş.

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES’14, Afyon, Türkiye, 20 Mayıs 2014, ss.226-232, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Fizik Öğretmen Adaylarının Fizik ve Fizik Tarihine İlişkin Metaforik Algıları

TEKFİDAN K., Şavuk A., İNĞEÇ Ş.

USBİK MART 2021 ÇEVİRMİÇİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 26 - 28 Mart 2021, ss.18, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Fizik Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine İlişkin Metaforik Algıları

İNĞEÇ Ş., Şavuk A., TEKFİDAN K.

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.718-720, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. Türkiye’de 1974-2020 Yılları Arasında Radyasyonla İlgili Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirmesi

Okumuş H. N., İNĞEÇ Ş., Karadağ M.

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.706-708, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. Çevrimiçi Eğitimde Elektronik Laboratuvarına İlişkin Öğrenci Görüşler

İNĞEÇ Ş., Doğan H.

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.715-717, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Öğretmen Adaylarının “Enerji" Kavramına İlişkin Algıları: Metaforik Bir Çalışma

ERDEMİR M., İNĞEÇ Ş.

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.749-751, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. 2013 ve 2018 Fizik Dersi Öğretim Programında Optik Ünitesinde Bilim Tarihinden Yararlanma Durumu

İNĞEÇ Ş., KAPZA M.

USBIK 2020 Online Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Azerbaycan, 24 Haziran 2020, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

9. Fizik Öğretmen Adaylarının Isı, iş, Enerji ve Sıcaklık Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları

İNĞEÇ Ş., Şavuk A.

UBAK 9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.815-833, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

10. Metafor Konusunda Yapılmış Çalışmaların Lisansüstü Tezlere Dayalı Analizi: Yök Veri Tabanları Örneklemi

Şavuk A., İNĞEÇ Ş.

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-Isoeva- 4, Karabük, Türkiye, 24 Aralık 2020, ss.113-114, (Özet Bildiri)

2020

2020

11. Pandemi ve Pandemi Dönemi Fizik Algısı

İNĞEÇ Ş., Ağaç H. C., Çabuk E.

Uluslararası Covid-19 Kongresi: Eğitimde Yeni Normlar, Artvin, Türkiye, 24 Haziran 2020, ss.113-127, (Özet Bildiri)

2020

2020

12. Fizik Öğretmen Adaylarının Isı, iş, Enerji ve Sıcaklık Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları

İNĞEÇ Ş., Şavuk A.

UBAK 9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.28-29, (Özet Bildiri)

2020

2020

13. Pandemi Dönemi Fizik Eğitimi

İNĞEÇ Ş., Çabuk E.

ICOPR 2020 I. Uluslararası Pedagojik Araştırmalar Kongresi, Düzce, Türkiye, 24 Haziran 2020, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

14. The State Of Science History In Optics Unıt In 2013 and 2018 Physıcs Currıculum.

İNĞEÇ Ş., KAPZA M.

USBIK 2020 Online International Socıal Sciences Congress, Azerbaycan, 24 Haziran 2020, ss.33, (Özet Bildiri)

2020

2020

15. How Much And How Physics Curriculums Benefits From History of Science?

İNĞEÇ Ş., Vural H. B.

USBIK 2020 Online International Socıal Sciences Congress, Azerbaycan, 24 - 26 Haziran 2020, ss.32, (Özet Bildiri)

2020

2020

16. 2018 Fizik Dersi Öğretim Programı Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor?

İNĞEÇ Ş., Vural H. B.

2018 Fizik Dersi Öğretim Programı Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor?, Azerbaycan, 24 - 26 Haziran 2020, ss.29-42, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

19. Bir Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olan Bilim Merkezlerinin Veliler Üzerine Etkisi: Astronomi Aile Atölyesi

SOLMAZ M. A., İNĞEÇ Ş.

EJER-2019-Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1287-1289, (Özet Bildiri)

2019

2019

20. Fizik Öğretmen Adaylarının Enerji İle İlgili Metaforik Algıları

Çetinkaya T., İnğeç Ş.

EJER-2019-Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1287-1289, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

21. The Nature Of Science Believıng Of Teachers Who Visit Scientific Centers

İNĞEÇ Ş., SOLMAZ M. A.

ICES UEBK 23019--28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.629-631, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Fizik Öğretiminde Bilim Tarihi: Sarkaç

Özaydın Atlı S., İNĞEÇ Ş.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER 2018), Konya, Türkiye, 22 Ekim 2018, ss.11-12, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. “Fizik Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Yaratıcılıkla Olan İlişkisi”

İNĞEÇ Ş., Şimşek G., Karagöz E., Özaydın Atlı S., TEKFİDAN K.

Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER 2018), Konya, Türkiye, 22 Ekim 2018, ss.14, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Görelilik Kavram Envanteri Türkçe'ye Uyarlama Çalışması

TAŞKIN T., İNĞEÇ Ş.

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİ KULLANAN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

İNĞEÇ Ş., ERDEMİR M.

3. ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Pre-Service Physics Teachers’ Educational Beliefs In Terms Of Different Variables

İNĞEÇ Ş., GÜRÇAY D.

2nd International Symposium on Philosophy, 3 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. The Importance Of History Of Science In Science Education From Pre-Service Physics Teachers Perspective

TEKFİDAN K., İNĞEÇ Ş., ŞEN H.

2nd International Symposium on Philosophy, 03 Mayıs 2017 - 07 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. How Much And How Science Textbooks Benefits From History Of Science?

İNĞEÇ Ş., KAMİLE T., KARAGÖZ E.

2nd International Symposium on Philosophy, 3 - 07 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Effect Of Learning Cycle Model Orıented Learning Enviroments On Remediation Of Students’ Misconceptions Concerning Electrical Circuit

SALAR R., KANLI U., İNĞEÇ Ş.

International Conference On New Trends In Education And Their Implications ICONTE-2011, Antalya, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.214, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. Fizik Ders Kitapları Bilim Tarihine Ne Kadar Ve Nasıl Yer Veriyor

İNĞEÇ Ş., TEKFİDAN K., KESKİN F., KARAGÖZ E.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi bildiri Özetleri, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

TAŞKIN T., İNĞEÇ Ş., ERDEMİR M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının İlkokul Öğrencilerinin Fene Yönelik İlgilerine Etkisi

TEKFİDAN K., İNĞEÇ Ş.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., TEKFİDAN K., KARAGÖZ E., KESKİN F.

1st International Management Research Congress-InMaR Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2016

2016

2016

38. Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasılyararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerinegöre incelenmesi

İNĞEÇ Ş., ERDEMİR M., TEKFİDAN K.

ERPA 2016, International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., TEKFİDAN K.

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

2016

2016

40. Ortaöğretim Öğrencilerinin Özel Görelilik Konusunda Yaptıkları Kavramsal Hataların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma

İNĞEÇ Ş., TAŞKIN T., GÜRSOY S. G.

1st International Management Research Congress-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016

2016

2016

41. Fizik Kimya Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Bilim Tarihi Açısından Analizi

İNĞEÇ Ş., TEKFİDAN K., FATMAGÜL K., KARAGÖZ E.

1st International Management Research Congress-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016

2016

2016

42. Uzunluk Büzülmesi ve Zaman Genişlemesinie ilişkin Kavram Karikatürü Ölçeği Geliştirilmesi

İNĞEÇ Ş., TİNNİ A.

1st International Management Research Congress0-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016

2016

2016

55. Öğretmen Adaylarının İnovasyon Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri

İNĞEÇ Ş., Sinem Gül D.

EJER COGRESS 2015, 08 Haziran 2016 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

56. Fizik Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., Şahingöz M., Ağa S.

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.776-790, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

57. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin E-Öğrenme Araçlarını Kabul Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., Sonduk L.

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.459-475, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

58. Fizik Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., Coşkun T., Karadeniz A. C.

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.441, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

59. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretmenin ve Öğrencinin Rolü Açısından Eğitim Sürecine İlişkin Felsefi Görüşlerinin İncelenmesi

GÖRMEZ S., İNĞEÇ Ş.

ICEMST (International Conference On Education In Mathematics, Science & Technology) 2014, Türkiye, 16 Mayıs 2014, ss.1244, (Özet Bildiri)

2014

2014

60. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., Karadeniz A. C., Ağa S., Coşkun T., Şahingöz M., Sonduk L.

International Conference on Education in Mathematics ICEMST-2014, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1245, (Özet Bildiri)

2014

2014

61. Meslek Lisesi Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesii

İNĞEÇ Ş., Şahingöz M., Ağa S.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ICONTE-2014, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.137, (Özet Bildiri)

2014

2014

62. Kız Teknik ve Meslek Lisesi Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

İNĞEÇ Ş., Ağa S., Şahingöz M.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ICONTE-2014, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.138, (Özet Bildiri)

2011

2011

63. Repertuvar Çizelge Tekniği İle Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrik Devreleriyle İlgili Kavram Yapılarının Tespit Edilmesi

SALAR R., İNĞEÇ Ş.

Internatıonal Conference On New Trends In Educatıon And Their Implications, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.232, (Özet Bildiri)

2010

2010

64. Fizik Öğretmen Adaylarının Özel Görelilikte Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesi

TAŞKIN T., İNĞEÇ Ş.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 Eylül 2010, ss.272, (Özet Bildiri)

2009

2009

65. Description Of Heat And Temperature Of Primary Science Pre-Service Teachers By The Use Of Methodological Triangulation

SAYGI B., YETER AYDENİZ K., İNĞEÇ Ş.

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, 31 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

66. Determination Of Secondary Schools Students’ Level Of Associatıon Of Physics Concepts That They Learned In Physics Courses Wıth Daily Life

İNĞEÇ Ş., BOZKURT D.

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

67. Investigation Of Science-Technology-Society Relations Of Pre-Service Physics Teachers By The Use Of Concept Maps

İşgören B., İNĞEÇ Ş.

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, 31 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

68. Using Concept Maps to Assess Pre-Service PhysHcs Teachers in Impulse-Momentum And Comparing With the Achievement of Tests

YETER AYDENİZ K., SAYGI B., İNĞEÇ Ş.

XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1303-1309, (Özet Bildiri)

2008

2008

69. Description of Heat And Temperature Of Physics Pre-Service Teachers By The Use of Methodological Triangulation

İNĞEÇ Ş., Güzel A., Karakaya U.

XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 - 29 Eylül 2008, ss.1310-1317, (Özet Bildiri)

2008

2008

70. Use of Concept Cartoons As An Assessment Tool

İNĞEÇ Ş., Sever M.

XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 Eylül 2008, ss.876-882, (Özet Bildiri)

2008

2008

71. Fizik Öğretmen Adaylarının Kuvvet Konusundaki Kavramlar Arasında Kurdukları İlişkilerin Kavram Haritası Yöntemiyle Araştırılması

İNĞEÇ Ş., Açar B.

international Conference on Educational Science ICES’08, 23 - 26 Haziran 2008, ss.1038-1042, (Özet Bildiri)

2007

2007

73. Evaluatıng The Concept Maps Of Physics Teacher Candidates In Impulse Momentum And Comparıng The Achievement Of Tests

SAYGI B., YETER AYDENİZ K., İNĞEÇ Ş.

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, Malmö, İsveç, 21 Ağustos 2007, ss.106, (Özet Bildiri)

2006

2006

74. Kavram Karikatürlerinin Kavram Yanılgısı Tespitinde Kullanılması: Düzgün Dairesel Hareket

İNĞEÇ Ş., yıldız i., ÜNLÜ YAVAŞ P.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2002

2002

76. Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması

Taşar M. F., İnğeç Ş., Ünlü Yavaş P.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.197, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2023 - 2023

2023 - 2023

Sürdürülebilir Kalkınma için Fizik Eğitimi IISürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Kızılcık H. Ş., Aygün M.(Yürütücü), Damlı V., Önder Çelikkanlı N., Şahin E., İnğeç Ş., et al.

2022 - 2022

2022 - 2022

Sürdürülebilir Kalkınma için Fizik EğitimiSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Kızılcık H. Ş. (Yürütücü), Ünlü Yavaş P., Şahin E., Aygün M., Önder Çelikkanlı N., Damlı V., et al.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 60

h-indeksi (WOS): 4