Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2007 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2012 - 2014 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2023 - Devam Ediyor Sınavlara yönelik soru hazırlama ve denetleme
ÖSYM
-
2020 - Devam Ediyor Bilim Danışma Kurulu
Gazi Üniversitesi Vakfı Özel Okulları
-
2015 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Kara Harp Okulu
-
2020 - 2022 YÖK Tanıma ve Denklik Komisyonu Yabancı Diller Alt Komisyonu (Yabancı Diller Eğitimi Bilimsel Danışma Kurulu)’nda Üye
Yüksek Öğretim Kurumu
Verdiği Dersler
-
Lisans Yİ307A EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ-I
-
Yüksek Lisans 1640810 UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans Yİ201A İNGİLİZ EDEBİYATI-I
-
Doktora 4640131 Yabancı Dil Öğretiminde Edebiyatın Bağlam Oluşturmada Kullanımı
-
Lisans Yİ308A EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ-II
-
Yüksek Lisans 1640235 Yabancı Dil Eğitiminde Çocuk Edebiyatının Kullanımı
-
Lisans Yİ202A İNGİLİZ EDEBİYATI-II
Yönetilen Tezler
-
Investigating the effects of cooperative learning techniques on EFL learners' reading comprehension and autonomy using children's literature
Saraçoğlu S. (Danışman)
S.ISKANDAROVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
A discourse analysis of story-based lessons with young learners in an EFL context from the perspective of classroom interactional competence
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
Teaching reading strategies to secondary school learners: A flipped learning perspective
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
Yabancı Dil Sınav Başarısı ve İngilizce İletişim Kurma İsteklilik Düzeyi arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
Tablet Destekli Eğitim Ortamında Üst bilişsel Strateji Eğitimi Yoluyla Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
How does literature affect tertiary level efl learners' autonomy, language learning attitude and language proficiency?
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
B.KALYONCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
An evaluation of high school English coursebook reading texts and suggesting authentic literary texts with lesson plans
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Edebiyat Üniversite Seviyesindeki Öğrencilerin Özerkliğini, Dil Öğrenme Tutumlarını Ve Dil Yeterliğini Nasıl Etkiler?
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
Lise İngilizce Ders Kitaplarının Okuma Parçalarının Değerlendirilmesi ve Özgün Edebi Metinleri Olan Ders Planlarının Önerilmesi
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
İnternet Destekli Uygulanan Görev Temelli Öğrenim Metodunda Öğrencilerin Öğretmenin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Tutumları
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
Students' attitudes to the roles of teachers in task based learning method through web-assisted practices
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
U.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İngiliz Dili Eğitimi Bağlamında Öğrencilerin Edebiyat Öğrenme Yaklaşımlarına Dair Bir İnceleme
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
An investigation of students' approaches to studying and learning literature in ELT context
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
G.BİLGAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
An experimental study on improving reading comprehension skills of teacher trainees at Gazi̇ University English Language Teaching Department through literature - based critical thinking activities
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
Ü.ŞENOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Gazi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümündeki Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Becerilerinin Edebiyat Temelli Eleştirel Düşünme Etkinlikleri İle Geliştirilmesi Üzerine Deneysel Bir Çalışma
SARAÇOĞLU S. (Danışman)