-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2007 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2012 - 2014 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Sınavlara yönelik soru hazırlama ve denetleme
ÖSYM, Sınavlara yönelik soru hazırlama ve denetleme
-
2020 - Devam Ediyor Bilim Danışma Kurulu
Gazi Üniversitesi Vakfı Özel Okulları, Bilim Danışma Kurulu
-
2015 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Kara Harp Okulu, Öğretim Üyesi
-
2020 - 2022 YÖK Tanıma ve Denklik Komisyonu Yabancı Diller Alt Komisyonu (Yabancı Diller Eğitimi Bilimsel Danışma Kurulu)’nda Üye
Yüksek Öğretim Kurumu, YÖK Tanıma ve Denklik Komisyonu Yabancı Diller Alt Komisyonu (Yabancı Diller Eğitimi Bilimsel Danışma Kurulu)’nda Üye
-
Doktora
4640131 Yabancı Dil Öğretiminde Edebiyatın Bağlam Oluşturmada Kullanımı
-
Yüksek Lisans
1640810 UZMANLIK ALAN DERSİ
1640235 Yabancı Dil Eğitiminde Çocuk Edebiyatının Kullanımı
-
Lisans
Yİ307A EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ-I
Yİ201A İNGİLİZ EDEBİYATI-I
Yİ308A EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ-II
Yİ202A İNGİLİZ EDEBİYATI-II
-
Investigating the effects of cooperative learning techniques on EFL learners' reading comprehension and autonomy using children's literature
Saraçoğlu S. (Danışman)
S.ISKANDAROVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
A discourse analysis of story-based lessons with young learners in an EFL context from the perspective of classroom interactional competence
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
Teaching reading strategies to secondary school learners: A flipped learning perspective
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
Yabancı Dil Sınav Başarısı ve İngilizce İletişim Kurma İsteklilik Düzeyi arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
Tablet Destekli Eğitim Ortamında Üst bilişsel Strateji Eğitimi Yoluyla Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi
Saraçoğlu S. (Danışman)
-
How does literature affect tertiary level efl learners' autonomy, language learning attitude and language proficiency?
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
B.KALYONCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
An evaluation of high school English coursebook reading texts and suggesting authentic literary texts with lesson plans
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Edebiyat Üniversite Seviyesindeki Öğrencilerin Özerkliğini, Dil Öğrenme Tutumlarını Ve Dil Yeterliğini Nasıl Etkiler?
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
Lise İngilizce Ders Kitaplarının Okuma Parçalarının Değerlendirilmesi ve Özgün Edebi Metinleri Olan Ders Planlarının Önerilmesi
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
İnternet Destekli Uygulanan Görev Temelli Öğrenim Metodunda Öğrencilerin Öğretmenin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Tutumları
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
Students' attitudes to the roles of teachers in task based learning method through web-assisted practices
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
U.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İngiliz Dili Eğitimi Bağlamında Öğrencilerin Edebiyat Öğrenme Yaklaşımlarına Dair Bir İnceleme
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
-
An investigation of students' approaches to studying and learning literature in ELT context
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
G.BİLGAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
An experimental study on improving reading comprehension skills of teacher trainees at Gazi̇ University English Language Teaching Department through literature - based critical thinking activities
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
Ü.ŞENOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Gazi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümündeki Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Becerilerinin Edebiyat Temelli Eleştirel Düşünme Etkinlikleri İle Geliştirilmesi Üzerine Deneysel Bir Çalışma
SARAÇOĞLU S. (Danışman)
