Yayınlar & Eserler

Makaleler 62
Tümü (62)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dörtgenlerde Çevre Öğretimi Konusundaki Bilgilerinin İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.256-257, (Özet Bildiri)

3. Gelişme Odaklı Zihin Yapısı ile Desteklenmiş Problem Kurma Öğretiminin Öğrencilerin Problem Kurma Becerilerine Etkisi

INTERNATIONAL CONGRESS OF INTEGRATED SOCIAL RESEARCH AND INTERDISCIPLINARY STUDIES, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. İlkokul Öğrencilerinin Kök Değerleri Resimlerine Ve Resimlerini İfade Biçimlerine Yansıtma Durumları

ISRIS 2024 International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

5. İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ

11.ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ 19-20 MAYIS 2024, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

6. “A Review of Problems in the Mathematics Textbooks in Türkiye and Singapore”

ISRIS 2024 International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)

7. “The Impact of Problem Posing Instruction Supported by Growth Mindset on Students' Problem Posing Skills”

ISRIS 2024 International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

8. “Reflection of Root Values in The Drawings of Primary School Students”

ISRIS 2024 International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

9. INVESTIGATION OF PROBLEM POSING ACTIVITIES IN PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS

11th INTERNATIONAL MAY 19 INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

10. Matematiksel Yazma Becerisini Şekillendiren Sınıf İçi Etmenler

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

11. EXAMINING PROBLEM SOLVING SKILLS OF 4TH GRADE STUDENTS REGARDING THEIR UNKNOWN SITUATION AND PROBLEM SOLVING STEPS

EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 Mayıs 2023, ss.113-114, (Özet Bildiri)

12. STRATEGIES THAT SPECIAL TALENT STUDENTS A ND THEIR SUCCESSFUL PEER USE IN ANSWERING QUESTIONS ABOUT NUMBER SENSE

EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES, Lausanne, İsviçre, 20 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Dört İşleme Dayalı Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

14. ÇOCUK KITAPLARIYLA İLIŞKILENDIRILMIŞ SÖZEL PROBLEMLERLE YAPILAN PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETIMININ MATEMATIK DERSI TUTUMUNA ETKISI

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

15. ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK PROBLEMLERİ ÇÖZME SÜRECİNDE YAPTIKLARI HATALAR

19.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Urfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

16. Sınıf öğretmeni adaylarının aritmetik işlemlerle ilgili hata türlerine yönelik matematiksel bilgilerinin ve öğretimsel açıklamalarının analizi.

Uluslararası sosyal bilimler ve eğitim bilimleri sempozyumu. Uluslararası Balkan Üniversitesi, Balkan Ülkeleri, Türkiye, 10 Nisan 2021, cilt.3, ss.1440-1465, (Tam Metin Bildiri)

17. “Kültürel Çeşitlilik ve Görsel Sanatlar Eğitimi”

4. ULUSLARARASI SANAT VE TASARIM EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

20. PROOF SCHEME CHARTS AND INSTRUCTIONALEXPLANATIONS USED BY PROSPECTIVE CLASSTEACHERS FOR CIRCUMFERENCE CALCULATIONS

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V, Baku, Azerbaycan, 16 - 19 Aralık 2019, ss.74, (Özet Bildiri)

21. The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V, Baku, Azerbaycan, 16 - 19 Aralık 2019, ss.75, (Özet Bildiri)

22. Fourth-Grade Students’xx Situation of Analyzing Their Peers ProblemSolving Examples

18.Uluslarararsı Sınıf Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

25. İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Basamak Kavramında Yaptıkları Hataların İncelenmesi

17.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

26. Matematiksel Problem Kurma Çalışmalarında Görsel Sanat Eserlerinden Yararlanma ve Öğrencilerin Kurdukları Problemlerin İncelenmesi.

Uluslararası Bılımsel Araştırmalar Kongresı (International Scientific Researches Congress)., 9 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

27. Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Görsel Materyaller Olarak Sanat Eserlerinin Kullanımı.

Uluslararası Bılımsel Araştırmalar Kongresı (International Scientific Researches Congress)., 9 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

32. Stem eğitiminin ilkokul 4. Sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerisine etkisi.

2nd Internatıonal Congress Of Eurasıan Socıal Scıences. 4-7, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

35. Analysis Of Pisa 2015 Results With Respect To Economic Indicators Of Participant Countries.

. 2nd International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences. Barcelona., Barselona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

36. Invastigation In Some Variables The Spatial Skills Of Teacher Candidates

2nd International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences., 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

37. Investigation of the problems encountered by classroom teachers in different problem posing situations

4th International Conference on Curriculum and Instruction., Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

38. An interdisciplinary Project study of intercultural communication

Art & Design Education in Times of Change. (22-24 September,)InSEA Regional Conference. Vienna., 22 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

41. Dienes İlkelerine Göre Hazırlanan Geometri Etkinliklerinin Öğrencilerin Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

43. 4 Sınıf öğrencilerinin gerçek hayat durumlarına yönelik ortaya koydukları problemlerin incelenmesi

2. Cyprus International Congress of Education Research, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

44. The Effect Interdisciplinary Project Study on the Intercultural Sensitivity Levels of Preservice Primary Teachers

Pedagog,cal Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches – PAEDEIA, International in-service Programme, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

45. Vıews Of Research Assıstants About The Qualıtıes Of Competent Academıc Staff

2.nd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 8 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

46. Beliefs of Research Assistants about the Qualities of Competent Academic Staff

EJER (2nd International Eurasian EducationalResearch Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.603-605, (Özet Bildiri)

47. İlkokul 1 4 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Doğal Sayılarla Dört İşlem Becerisine DayalıProblem Ya pılarının İncelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

48. STEM Education Science Technology Engineering Mathematics in K 8

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. ICEMST2015, April 23-26. Antalya, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

49. Views of Primary School Teachers and Students about The Interactive Whiteboard

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.1289-1297, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

50. Beliefs, Attitudes and Classroom Management: A Study on Prospective Teachers

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.155-160, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

51. Intercultural skills in the newly developed elementary and the revised secondary French Curricula in relation to Common European Framework of Reference for Languages

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.1414-1417, (Tam Metin Bildiri) identifier

52. Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

53. İlköğretim Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramının Kullanılması

Matematik 2000 Etkinlikleri. Semor, Türkiye, 7 - 11 Haziran 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. UNDERSTANDING MATHEMATICS AND PROCESS SKILLS IN PRIMARY SCHOOL

Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices , İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.437-485, 2024

2. INVESTIGATION OF HOW PRIMARY SCHOOL STUDENTS REFLECT CORE VALUES IN THEIR DRAWINGS1

CONTEMPORARY EDUCATIONAL TENDENCIES IN THE 2nd CENTURY OF THE REPUBLIC OF TÜRKİYE: RESEARCH AND PRACTICES , İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.377-398, 2024

4. Tam Öğrenme Modeli ya da Okulda Öğrenme Kuramı

ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLASIMLARI , Doç. Dr. Sevil Büyükalan Filiz, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.81-123, 2023

5. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİNDE SEVGİ KAVRAMINI TEMSİL BİÇİMLERİ: HATAY/REYHANLI ÖRNEĞİ

Türkiye Cumhuriyetinin Yılında Eğitim Araştırmaları , Editörler: Doç. Dr. Esra BENLİ ÖZDEMİR Doç. Dr. Nurcan UZEL Prof. Dr. Turhan ÇETİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.225-248, 2023

6. Elementary Mathematical Writting: Types and Evaluation

Research on Elementary Education in the 100 th Anniversary of the Republic of Türkiye, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Assoc. Prof.Dr. Pınar Bulut Assoc. Prof.Dr. Şükran Calp Asst.Prof.Tuğba Kılcan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-23, 2023

7. Mathematics and Proof: The Development of Proof and Proof Schemes in Children

Research on Elementary Education in the 100 th Anniversary of Republic of Türkiye, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Assoc. Prof.Dr. Pınar Bulut Assoc. Prof.Dr. Şükran Calp Asst.Prof.Tuğba Kılcan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.111-134, 2023

8. VATANDAŞLIK VE TÜRK VATANDAŞLIK HUKUKU

EĞİTİMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR -I, Prof. Dr. Turhan ÇETİN, Doç. Dr. Gökçe KILIÇOĞLU, Doç. Dr. Erol SÖZEN, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.188-203, 2022

9. İLKOKUL ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA SAYI KAVRAMININ GELİŞİMİ VE SAYI HİSSİ

EĞİTİMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR -I EĞİTİMDE, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Doç. Dr. Gökçe KILIÇOĞLU Doç. Dr. Erol SÖZEN, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.50-71, 2022

10. SINIF ÖĞRETMENLERININ BASAMAK DEĞERINE YÖNELIK IÇERIK BILGISININ INCELENMESI

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar II , Cilt 2, DoçDr.Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, ss.227-247, 2020

11. Thematic Learning in Interdisciplinary Approach

New Horizons in Educational Science -1, Turhan Çetin vd., Editör, LAD LAMBERT Academic Publishing, ss.206-227, 2018

12. Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modelleri

Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.119-145, 2017

13. Reflection of European Commission CEF Criteria on French Language Curricula in Primary and Second ary Education inTurkey"

Multicultural Language Education From Research into Practice, Azamat Akbarov, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.213-222, 2014

14. Study on the Classroom Management Beliefs of Foreign Language Preservive Teachers

Multicultural Language Education From Research into Practice, Azamat Akbarov, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.235-251, 2014

15. Tam öğrenme modeli ya da okulda öğrenme kuramı

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.117-140, 2011

16. Ders Kitabı ve Eğitimdeki Önemi

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.1, 2001
Metrikler

Yayın

140

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

102

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

90

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

262

Proje

1

Tez Danışmanlığı

30

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları