Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN DENEYİMLERİ
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, no.26, pp.7-32, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Problems Posed by Preservice Primary Teachers Based on the Four Operations with Fractions and Their Skill of Modelling These Problems
Pakistan Journal of Life and Social Sciences (PJLSS)
, vol.22, no.2, pp.22226-22252, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
EXAMINING NUMBER SENSE SKILLS OF KINDERGARTEN CHILDREN
International Online Journal of Primary Education
, vol.13, no.3, pp.185-199, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Four Operation Problem Solving Skills of Primary School Fourth-Grade Students According to Unknown Situation1
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.19, no.3, pp.7-28, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE MATEMATİKTE BAŞARILI AKRANLARININ SAYI DUYUSUNA YÖNELİK SORULARI YANITLARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER1
Eurasian Journal of Social and Economic Research (EJSER)
, vol.10, no.3, pp.247-270, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Problem-Solving Teaching with Verbal Problems Associated with Children's Books on Mathematics Lesson Attitude
Eğitimde Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.3, pp.246-260, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
A Study on the Proofs Used by Primary Education Teacher Candidates in Circumference Problem Solutions and Instructional Explanations
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.9, pp.1027-1046, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Zekâlılar Eğitimi Dergilerinde Yayınlanan Matematik Eğitimi Çalışmalarına Yönelik Bir Tematik Derleme Çalışması (A Thematic Compilation Study on Mathematics Education Studies Published in Gifted Education Journals)
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.19, pp.381-310, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

The Effects of Integrated Mathematics and Life Studies Teaching on 3rd Grade Students' Attitude Levels
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, vol.5, no.2, pp.158-180, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ MATEMATİK VE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNİN İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DERSLERDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.4, pp.1311-1327, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

The Effects of Integrated Mathematics and Life Sciences Teaching on Primary School Students' Value Acquisition
International Journal of Modern Education Studies
, vol.5, no.2, pp.468-496, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
ANA SINIFI VE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK SAYI HİSSİ TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.10, no.20, pp.27-57, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers
Turkish Studies-Educational Sciences
, vol.16, no.1, pp.270-276, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
A Study on 5th Grade Students’ Achievement Levels and Misconceptions in the Concept of Angle
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.1, pp.338-346, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye ve Singapur İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, vol.11, no.3, pp.1089-1107, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bartın UniversityJournal of EducationalResearch
, vol.3, no.2, pp.12-23, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Are Primary School 2nd Grade Students Ready for Division?
International Journal of Scientific and Technological Research
, vol.6, no.6, pp.42-57, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Views of Primary School Teachers and Students about The Interactive Whiteboard
Procedia Social and Behavioral Sciences
, vol.186, pp.1289-1297, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Invastigatıon In Several Variables The Spatial Skills OfTeacher Candidates
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)
, vol.12, no.1, pp.45-62, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
PISA Sonuçlarının (2003-2015) Eğitim Sistemi ve Ekonomik Göstergeler Kapsamında İncelenmesi: Türkiye ve Güney Kore Örneği
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.1, pp.103-128, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KESRİN ANLAMLARINA YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.68, pp.580-597, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
4. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Başarılı Akranlarının Problem Çözme Stratejilerinin Karşılaştırılması A Comparative Study on Problem Solving Strategies of Gifted 4th Grade Students and Their HighAchieving Counterparts
Uluslarararsı Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, vol.7, no.13, pp.161-188, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğrencilerinin Dört İşlem Becerisine Dayalı Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.15, no.1, pp.1-25, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Çokkültürlü Eğitime Dayalı Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılık Düzeylerine Etkisi
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.5, no.9, pp.7-22, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Görsel kültürün gücü temalı proje çalışmasına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.14, no.1, pp.41-68, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Yaptıkları Hata Türlerinin Belirlenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, vol.9, no.4, pp.571-605, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.2, pp.310-340, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İLKOKUL 1 4 MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALANDÖRT İŞLEM BECERİSİNE DAYALI PROBLEM YAPILARININİNCELENMESİ
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, vol.3, no.5, pp.119-137, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul (1-4) Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Dört İşlem Becerisine Dayalı Problem Yapılarının İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.5, pp.119-137, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Beliefs, Attitudes and Classroom Management: A Study on Prospective Teachers
Social and Behavioral Sciences
, vol.186, pp.155-160, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İliskin Sınıf Öğretmeni Görüslerinin Bazı Değiskenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi.
, vol.3, no.5, pp.69-86, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
İlköğretim Online
, vol.12, no.3, pp.713-729, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM (2–5. SINIFLAR) MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI ÇARPMA ALT ÖĞRENME ALANININ DEĞERLENDİRİLMESİ
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, vol.10, no.1, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

Uygulamayı Etkileyen Faktörler Açısından İlköğretim I. Kademe Öğretim Programları Uygulamalarının Değerlendirilmesi: Sınıf Öğretmeni Görüşleri [Evaluation of the Primary School First Level Curriculum Implementation in terms of the factors affecting implementation: Classroom Teachers’s views]
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.14, no.2, pp.155-181, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Proje Ve Etkinlik Destekli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarına Etkisi
Bolu İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, vol.10, no.1, pp.86-98, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,
, vol.1, no.1, pp.149-169, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 2.Sınıf Sınıf Matematik Dersi Sayılar Ünitesinin Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.3, pp.25-45, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretimde Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.2, no.4, pp.479-492, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Birinci, İkinci ve Üçüncü Sınıf Matematik Programı Üzerine Bir Değerlendirme” [Evaluation of the First,, Second and Third Grade Mathematics Curriculum].
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, vol.29, no.131, pp.40-49, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Bütünleştirilmiş Program modelleri ve İlköğretim Matematik Dersi
Milli Eğitim
, vol.152, pp.34-41, 2001 (Scopus)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Fourth-Grade Students’xx Situation of Analyzing Their Peers ProblemSolving Examples
18.Uluslarararsı Sınıf Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019
The Success levels of students ın reading and writing time and the determination of the types of errors. 18.Uluslarararsı Sınıf Eğitimi Sempozyumu
18.Uluslararası Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019
4. sınıf öğrencilerinin saat okuma-yazmada başarı düzeyleri ve yapılan hata türlerinin belirlenmesi / The Success levels of students ın reading and writing time and the determination of the types of errors.
18.Uluslarararsı Sınıf Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Basamak Kavramında Yaptıkları Hataların İncelenmesi
17.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., 11 - 14 April 2018
Matematiksel Problem Kurma Çalışmalarında Görsel Sanat Eserlerinden Yararlanma ve Öğrencilerin Kurdukları Problemlerin İncelenmesi.
Uluslararası Bılımsel Araştırmalar Kongresı (International Scientific Researches Congress)., 9 - 13 May 2018
Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Görsel Materyaller Olarak Sanat Eserlerinin Kullanımı.
Uluslararası Bılımsel Araştırmalar Kongresı (International Scientific Researches Congress)., 9 - 13 May 2018
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemi Gerektiren Esnek Problem Çözümlerinin İncelenmesi
17.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemi Gerektiren Esnek Problem Çözümlerinin İncelenmesi. Sözlü Bildiri. 17.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu.
17.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., 11 - 14 April 2018
İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Basamak Kavramında Yaptıkları Hataların İncelenmesi. Sözlü Bildiri
17.Uluslarararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
Stem eğitiminin ilkokul 4. Sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerisine etkisi.
2nd Internatıonal Congress Of Eurasıan Socıal Scıences. 4-7, 4 - 07 April 2018
Öğretmen adaylarının kesirlerde bölme işlemine yönelik performansları/ Performances of Teacher Candidates on Division in Fractions.
5th International Curriculum and Instruction Congress), 26 - 28 October 2017
PISA sonuçlarının Ekonomik Göstergeler (2003-2015) Kapsamında İncelenmesi [ A comparasion of the PISA results based on economic indicators (2003-2015): Case of Turkey and South Korea.
5th International Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 October 2017
Analysis Of Pisa 2015 Results With Respect To Economic Indicators Of Participant Countries.
. 2nd International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences. Barcelona., Barselona, Spain, 27 - 30 April 2017
Invastigation In Some Variables The Spatial Skills Of Teacher Candidates
2nd International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences., 27 - 30 April 2017
Investigation of the problems encountered by classroom teachers in different problem posing situations
4th International Conference on Curriculum and Instruction., Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016
An interdisciplinary Project study of intercultural communication
Art & Design Education in Times of Change. (22-24 September,)InSEA Regional Conference. Vienna., 22 - 24 September 2016
2005 İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı ile 2015 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., 11 - 14 May 2016

İlkokul 4 sınıf Matematik Programında Yer Alan Geometri ve Ölçme Öğrenme Alanlarının Kazanım Örüntüleri Açısından Değerlendirilmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., 11 - 14 May 2016
Dienes İlkelerine Göre Hazırlanan Geometri Etkinliklerinin Öğrencilerin Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., 11 - 14 May 2016
Dördüncü Sınıfa Devam Eden Üstün Yetenekli Öğrenciler İle Başarılı Öğrencilerin Rutin Olmayan Problem Çözümlerinin İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., 11 - 14 May 2016
The Effect Interdisciplinary Project Study on the Intercultural Sensitivity Levels of Preservice Primary Teachers
Pedagog,cal Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches – PAEDEIA, International in-service Programme, 21 - 23 October 2015
Vıews Of Research Assıstants About The Qualıtıes Of Competent Academıc Staff
2.nd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 8 - 12 June 2015
STEM Education Science Technology Engineering Mathematics in K 8
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology. ICEMST2015, April 23-26. Antalya, 23 - 26 April 2015
Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Turkey, 1 - 03 May 2009
Books & Book Chapters
UNDERSTANDING MATHEMATICS AND PROCESS SKILLS IN PRIMARY SCHOOL
in: Contemporary Educational Tendencies in the 2nd Century of the Republic of Türkiye: Research and Practices
, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.437-485, 2024
INVESTIGATION OF HOW PRIMARY SCHOOL STUDENTS REFLECT CORE VALUES IN THEIR DRAWINGS1
in: CONTEMPORARY EDUCATIONAL TENDENCIES IN THE 2nd CENTURY OF THE REPUBLIC OF TÜRKİYE: RESEARCH AND PRACTICES
, İNEL YUSUF, KILCAN BAHADIR, ÇETİN TURHAN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.377-398, 2024
İlkokulda Matematik Öğrenimi (Türkiye ve Singapur Örneği)
Kutlu Yayınevi, İstanbul, 2023
Tam Öğrenme Modeli ya da Okulda Öğrenme Kuramı
in: ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLASIMLARI
, Doç. Dr. Sevil Büyükalan Filiz, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.81-123, 2023
Elementary Mathematical Writting: Types and Evaluation
in: Research on Elementary Education in the 100 th Anniversary of the Republic of Türkiye, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Assoc. Prof.Dr. Pınar Bulut Assoc. Prof.Dr. Şükran Calp Asst.Prof.Tuğba Kılcan, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.1-23, 2023
Mathematics and Proof: The Development of Proof and Proof Schemes in Children
in: Research on Elementary Education in the 100 th Anniversary of Republic of Türkiye, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Assoc. Prof.Dr. Pınar Bulut Assoc. Prof.Dr. Şükran Calp Asst.Prof.Tuğba Kılcan, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.111-134, 2023
Thematic Learning in Interdisciplinary Approach
in: New Horizons in Educational Science -1, Turhan Çetin vd., Editor, LAD LAMBERT Academic Publishing, pp.206-227, 2018
Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modelleri
in: Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.119-145, 2017
Tam öğrenme modeli ya da okulda öğrenme kuramı
in: Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Sevil Büyükalan Filiz, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.117-140, 2011
Ders Kitabı ve Eğitimdeki Önemi
in: Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, Leyla Küçükahmet, Editor, Nobel, Ankara, pp.1, 2001