Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2002 - 2004
2002 - 2004Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Dr), Türkiye
1994 - 2001
1994 - 2001Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Farklı yetenek ve örneklem gruplarından kestirilen madde parametrelerinin karşılaştırılması
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Dr)
2001
2001Yüksek Lisans
Yazılı yoklamaların puanlanmasında puanlama cetveli ve yanıt anahtarı kullanımının puanlamaya ve puanlayıcı güvenirliğine etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2009 - 2014
2009 - 2014Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2007 - 2008
2007 - 2008Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2017 - 2020
2017 - 2020Bilirkişi/Danışman
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2016 - 2018
2016 - 2018Etik Kurul Üyesi
Gazi Üniversitesi
2015 - 2016
2015 - 2016Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi
2015 - 2016
2015 - 2016Dekan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
2014 - 2016
2014 - 2016Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Gazi Üniversitesi
2010 - 2013
2010 - 2013Ölçme Değerlendirme Kurulu Başkanı
Gazi Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAkademik Danışman
Ölçme ve Değerlendirme Genel Müdürlüğü, Akademik Danışman
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorAkademik Danışman
Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi ÖSYM, Akademik Danışman
2011 - 2015
2011 - 2015Akademik Danışmanlık
Yunus Emre Enstitüsü, Akademik Danışmanlık
2010 - 2014
2010 - 2014Akademik Danışman
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Akademik Danışman
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2020
2020Doktora
Üstün yetenekli çocukların sosyal duygusal gelişimlerine yönelik geliştirilen psiko-eğitim programının etkisi
KAN A. (Danışman)
S.SEVGİLİ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Kariyer karar verme güçlüklerinin kariyer engelleri, kariyer karar verme öz yetkinliği ve karar durumu ile ilişkisi
KAN A. (Danışman)
N.SALMAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinde azim, mutluluk ve umutsuzluğun yaşam doyumları ve akademik başarılarına etkisi
KAN A. (Danışman)
O.YONCALIK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinde Saldırganlık İle İlgili Risk Faktörleri
KAN A. (Danışman)
S.Kaynak(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Öğrencilerin bazı özelliklerine ve problem alanlarına göre rehber öğretmen tercihlerinin incelenmesi
KAN A. (Danışman)
S.SEVGİLİ(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Bilişsel tanı modellerinde parametre kestirimini ve sınıflama tutarlılığını etkileyen faktörlerin incelenmesi
KAN A. (Danışman)
S.ÖMÜR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Farklı coğrafi bölgelerde yaşayan bireylerin evlilik çatışmalarının çeşitli demografik özelliklere göre karşılaştırılması
KAN A. (Danışman)
H.OVALI(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
SAYISAL VE SÖZEL İFADE KÖKLÜ MATEMATİK MADDELERİNİN MADDE VE TEST İSTATİSTİKLERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
KAN A. (Danışman)
M.KUR(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Mevsimlik Tarım İşçilerinin İşveren Toprak Sahiplerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
ORHAN B., KAN A.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.29, sa.3, ss.1079-1101, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Development of the scale of pediatric nurses' attitudes towards advocacy roles: A validity and reliability study
Eren Fidanci B., Cil M., KAN A., Yildiz D.
Journal of Pediatric Nursing
, cilt.84, ss.412-418, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2025
20253. Development of the Nurses’ Attitudes Toward Incarcerated Patients Scale: A Psychometric Study
Dağci-Günal B., AYAZ ALKAYA S., KÖSE KABAKCIOĞLU N., KAN A.
International Nursing Review
, cilt.72, sa.3, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2025
20254. Nurses' attitudes towards telehealth: The development and validation of the nurses' attitudes towards the use of telehealth scale
YILMAZ S., Hepokur Yıldırım Ş. N., KİTİŞ Y., KAN A.
Journal of Clinical Nursing
, cilt.34, sa.6, ss.2138-2148, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2025
20255. Mevsimlik Tarım İşçilerinin İşveren Toprak Sahiplerine Yönelik Tutumunun Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
ORHAN B., KAN A.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.20, sa.1, ss.623-657, 2025 (TRDizin)
2025
20256. Mevsimlik Tarım İşçilerinin İşveren Toprak Sahiplerine Yönelik Tutumunun Dil ve Sosyal Sorunlar Açısından İncelenmesi
ORHAN B., KAN A.
Coğrafi Bilimler Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.446-482, 2025 (TRDizin)
2024
20247. School adjustment scale for high school students: Development and initial validation
Kaynak S., KAN A.
Psychology in the Schools
, cilt.61, sa.11, ss.4063-4079, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20248. Attitudes towards vaccinationamong parents of children aged 0–5 years: A scaledevelopment study.
Doğan E., Genç F. Z., Kaya E., Bilgili N., Kitiş Y., Kan A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF NURSING PRACTICE
, cilt.1, sa.2, ss.1-4, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2023
20239. Development of an Attitude Scale for the use of Curent Events in Social Studies
Tabaru Örnek G., Sönmez Gümüşhan Y., Kan A.
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION , cilt.11, sa.1, ss.167-179, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Health care Professionals’ Attitudes Toward Patients with Chronic Pain: Scale Development Study
Sucu Çakmak N. C., ÇALIŞKAN N., KAN A.
Pain Management Nursing
, cilt.24, sa.2, ss.188-195, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
202111. Üstün Yetenekli Çocukların Sosyal Duygusal Gelişimlerine Yönelik Geliştirilen Psiko-Eğitim Programının Etkisi
Kan A.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.18, sa.44, ss.8054-8091, 2021 (TRDizin)
2021
202112. Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kan A.
BAYTEREK | International Journal of Academic Research, , cilt.4, sa.2, ss.166-178, 2021 (TRDizin)
2021
202113. Attitude Scale Towards for Preparing a Resume: A Study of Validity and Reliability
Kan A.
International Journal of Karamanoglu Mehmetbey Educational Research , cilt.3, sa.1, ss.17-26, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Nanotechnology Attitude Scale Development Study for Pre-Service Science Fields Teachers
Kan A., Şenel Zor T.
Journal of Science Learning , cilt.4, sa.2, ss.123-133, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Suriyeli Öğrencilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Aslan S., Kan A.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.193-206, 2021 (TRDizin)
2021
202116. Predicting career decision-making difficulties: The role of barriers, self-efficacy, and decision status Kariyer Karar Verme Güçlüklerinin Yordanması: Engeller, Öz-Yetkinlik ve Karar Durumunun Rolü
Salman N., KAN A.
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
, cilt.11, sa.60, ss.49-66, 2021 (Scopus, TRDizin)
2021
202117. YEREL HALKIN SURİYELİLERE YÖNELİK TUTUMUNU ETKİLEYEN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
Kan A., Yiğit Özüdoğru H.
SOSYAL POLITIKA ÇALIŞMALARI DERGISI , sa.50, ss.162-194, 2021 (TRDizin)
2021
202118. Developing an attitude scale for turkish sign language (TSL-AS)
Bilgiç H. C., Aslan C., Kılıç M., Kan A.
Participatory Educational Research
, cilt.8, sa.1, ss.200-218, 2021 (Scopus)
2021
202119. Nanotechnology Attitude Scale Development Study for Pre-Service Science Fields Teachers
Şenel Zor T., Kan A.
JOURNAL OF SCIENCE LEARNING , cilt.4, sa.2, ss.123-133, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202020. ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
KILIÇ Ç., KAN A.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.4, ss.1676-1690, 2020 (TRDizin)
2020
202021. Attitude Scale Towards Vocational Guidance Activities: A Validity and Reliability Study
MERCAN O., KAN A.
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education , cilt.8, sa.1, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. EXAMINING THE PEOPLE’S ATTITUDE TOWARDS SYRIANS ACCORDING TO LEVELS OF COMMUNICATION AND RELATIONSHIP
Özüdoğru H., KAN A.
International Journal of Geography and Geography Education
, sa.42, ss.244-262, 2020 (TRDizin)
2020
202023. TAKLİT ÜRÜNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
KÜNYE N., KAN A.
Uludağ Journal of Economy and Society / B.U.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.39, sa.1, ss.71-103, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202024. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okuma Öz Yeterliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Güngör H., Kan A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.8, sa.3, ss.49-62, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202025. A Scale Development Study for the Determination of Reading Self Efficacy of Learners of Turkish as a Foreign Language
GÜNGÖR H., KAN A.
International Journal of Language Academy , cilt.8, sa.3, ss.49-62, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201926. SOSYAL DUYGUSAL BECERİ, ARKADAŞLIK NİTELİĞİ VE YALNIZLIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Sevgili Koçak S., KAN A.
Turkish Studies , cilt.14, sa.7, ss.3939-3952, 2019 (TRDizin)
2019
201927. A SCALE DEVELOPMENT STUDY FOR DETERMINING TECHNOLOGY ATTITUDES OF THOSE WHO TEACH TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE
İpek S., KAN A.
International Journal of Language Academy , cilt.7, sa.4, ss.107-123, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201928. Teachers’ Job Motivation Resource: Scale Development Study
Yavuz Tabak B., Sönmez E., Yenel K., Kan A.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.9, sa.3, ss.408-433, 2019 (TRDizin)
2019
201929. ANALYZING THE MOTHERS’ VIEWS ON THE CHARACTERISTICS OF THEIR GIFTED CHILDREN
Sevgili Koçak S., KAN A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.66, ss.912-923, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201930. Eğitim Yöneticisi 21. yy. Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇOBAN Ö., BOZKURT S., KAN A.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.1059-1071, 2019 (TRDizin)
2019
201931. Attitude Scale Towards Coding for Secondary School Students: A Validity and Reliability Study
AKKUŞ İ., ÖZHAN U., KAN A.
Elementary Education Online
, cilt.18, sa.2, ss.837-851, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201932. Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Aslan C., Doğuş M., Okyar S., Kan A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD) , cilt.39, sa.1, ss.271-295, 2019 (TRDizin)
2019
201933. ATTITUDE SCALE DEVELOPMENT STUDY FOR SEX INSTRUCTION
Türkoğlu Mutlu Z., Sümer Tosun E., KAN A.
The Journal of International Social Research , cilt.12, sa.68, ss.966-978, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201934. EĞİTSEL OYUNA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ALTUNER ÇOBAN G. Ş., BOZKURT E., KAN A.
Turkish Studies-Educational Sciences , cilt.14, sa.3, ss.287-302, 2019 (TRDizin)
2019
201935. Development of an attitude scale towards story writing for third-fourth-grade primary school students
KAYA B., KAN A.
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.8, sa.1, ss.1-15, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
201936. Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
ESENTÜRK O. K., YILMAZ A., İLHAN E. L., KAN A.
azi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , cilt.24, sa.2, ss.63-88, 2019 (TRDizin)
2019
201937. The Impact of Item Stem Format on the Dimensional Structure of Mathematics Assessments
KAN A., Bulut O., Cormier D. C.
EDUCATIONAL ASSESSMENT
, cilt.24, sa.1, ss.13-32, 2019 (ESCI, Scopus)
2018
201838. Psikolojik Danışma Yardımı Vermeye Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
ASLAN A. M., İNCEMAN KARA F., KAYIR M., KAN A.
Journal of Turkish Studies , cilt.13, ss.107-122, 2018 (TRDizin)
2018
201839. Development of attitude scale for international sport organizations
AKTAŞ İ., KAN A.
International Journal of Human Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.1817-1827, 2018 (TRDizin)
2018
201840. YEREL HALKIN SURİYELİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
özüdoğru h., KAN A., USLU L., YAMAN E.
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi , sa.40, ss.115-140, 2018 (TRDizin)
2018
201841. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ANTRENÖRLÜK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
TURĞUT A., SURAL V., KAN A.
SPORMETRE , 2018 (TRDizin)
2018
201842. ENGELLİ BİREYLERDE SPORA KATILIM MOTİVASYONÖLÇEĞİ (ESKMÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİKÇALIŞMASI
Tekkurşun Demir G., İlhan E. L., Esentürk O. K., Kan A.
SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.16, sa.1, ss.95-106, 2018 (TRDizin)
2018
201843. A Study of Scale Development on The Attitude of Landowners towards Seasonal Agricultural Workers
ORHAN B., KAN A.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.37, ss.94-102, 2018 (ESCI, TRDizin)
2018
201844. ENGELLİ BİREYLERDE SPORA KATILIMMOTİVASYONU ÖLÇEĞİ (ESKMÖ): GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
TEKKURŞUN DEMİR G., İLHAN E. L., ESENTÜRK O. K., KAN A.
SPORMETRE , cilt.16, sa.1, ss.95-106, 2018 (TRDizin)
2017
201745. Development and Validation of Videogame Addiction Scale for Children (VASC)
Yilmaz E., Griffiths M. D., KAN A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.15, sa.4, ss.869-882, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2017
201746. Nükleer santrale yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÜNER S., KAN A., AKKUŞ H.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.33-48, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201747. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONUÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
KAYNAK S., ÖZHAN M. B., KAN A.
TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages,Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.12, sa.4, ss.293-312, 2017 (TRDizin)
2017
201748. Yardımcı Teknolojilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Aslan C., Kan A.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.48-63, 2017 (TRDizin)
2017
201749. MOTIVATION SCALE FOR SPORTS PARTICIPATION OF PEOPLE WITH DISABILITIES (MSSPPD): A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY . SPORMETRE, 16 (1)(95-106 ).
TEKKURŞUN DEMİR G., İLHAN E. L., ESENTÜRK O. K., KAN A.
SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.95-106, 2017 (TRDizin)
2016
201650. Okul Reddi Değerlendirme Ölçeği Çocuk Formu nun Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAYACI Ü., KAYNAK S., KAN A.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , cilt.6, sa.45, ss.91-100, 2016 (TRDizin)
2016
201651. Factors Affecting the Item Parameter Estimation and Classification Accuracy of the Cognitive Diagnostic Models
SÜNBÜL S. Ö., KAN A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.4, ss.778-795, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2016
201652. A Study of Reliability and Validity an Attitude Scale towards Simulation based Education
PINAR G., ACAR G. B., KAN A.
Archives of Nursing Practice and Care , cilt.2, sa.1, ss.28-31, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201653. Kavram haritası yöntemine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
TURAN OLUK N., KAN A., EKMEKCİ G.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.95-110, 2016 (TRDizin)
2016
201654. The Development of an Attitude Scale for Concept Mapping The Study for Validity and Reliability
TURAN OLUK N., KAN A., EKMEKCİ G.
Journal of Kirsehir Education Faculty , cilt.17, sa.1, ss.96-111, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201655. 36 72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK SALDIRGANLIKYÖNELİM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
KAYNAK K. B., KAN A., KURTULMUŞ Z.
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.11, sa.3, ss.1457-1474, 2016 (TRDizin)
2016
201656. 32 72 Aylık Çocuklara Yönelik Saldırganlık Yönelim Ölçeği Geliştirme Çalışması
KAYNAK K. B., KAN A., KURTULMUŞ Z.
Turkish Studies , cilt.11, sa.3, ss.1457-1474, 2016 (TRDizin)
2016
201657. 36 72 Aylık Çocuklara Yönelik Saldırganlık Yönelim Ölçeği Geliştirme Çalışması
KAYNAK K. B., KAN A., KURTULMUŞ Z.
Turkish Studies , 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201658. Kavram Haritası Yöntemine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirlmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
TORUN OLUK N., KAN A., EKMEKÇİ F. G.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.95-110, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201659. Okul Reddi Değerlendirme Ölçeği Çoçuk Formu nun Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAYNAK Ü., KAYNAK S., KAN A.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , cilt.6, sa.45, ss.91-100, 2016 (TRDizin)
2015
201560. The Implementation of Student-Centred Instructional Strategies in Schools in North Cyprus
Aliusta G. O., Ozer B., KAN A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.181, ss.77-91, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
201561. Multimodal Literacy Scale: A Study of Validity and Reliability
BULUT B., Ulu H., KAN A.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.61, ss.45-60, 2015 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2015
201562. Öğretmen adayları için çevre konularına yönelik tutum ölçeği geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik çalışması
SARAÇ E., KAN A.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları-Journal of Research in Education and Teaching , cilt.4, sa.2, ss.142-152, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201563. Examining the Language Factor in Mathematics Assessments
KAN A.
Journal of Education and Human Development , cilt.4, sa.1, ss.133-146, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201464. Identifying the reading speed of low vision student s at elementary level
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
Identifying the reading speed of low vision student's at elementary level , cilt.2, sa.10, ss.38-48, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201465. Identfying the Reading Speed of Low vision Student’xxs at Elementary Level
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
International Journal in IT and Engineering , 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201466. Crossed random effect modelling: Examining the effect of teacher experience and rubric use in performance assessments.
KAN A., BULUT O.
Eurasian Journal of Educational Research , 2014 (Scopus, TRDizin)
2014
201467. Examining the Relationship between Gender DIF and Language Complexity in Mathematics Assessment
KAN A.
International Journal of Testing , cilt.14, ss.245-264, 2014 (Scopus)
2014
201468. Examining the Relationship Between Gender DIF and Language Complexity in Mathematics Assessments
KAN A., Bulut O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TESTING
, cilt.14, sa.3, ss.245-264, 2014 (ESCI, Scopus)
2014
201469. Crossed Random-Effect Modeling: Examining the Effects of Teacher Experience and Rubric Use in Performance Assessments
KAN A., Bulut O.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.57, ss.1-27, 2014 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2014
201470. Developing a "Social Presence Scale" for E-learning Environments
Kılıç Çakmak E., Cebi A., Kan A.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.2, ss.764-768, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201471. An Investigation of KPSS 2013 Results in Terms of Candidate Teachers' Fields
Safran M., Kan A., Üstündağ M. T., Birbudak T. S., Yildirim O.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.171, ss.13-25, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201372. Developing Attitude Scale Towards Sport History Lesson
YILMAZ A., NAMLI S., KAN A.
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal , 2013 (TRDizin)
2013
201373. Öğretmen adayları için geometrik cisimler konusuna yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
GÜREFE N., KAN A.
İlköğretim Online , cilt.12, sa.2, ss.356-366, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201374. The study of validity and reliability of the attitude scale on the subject of geometric objects for the prospective teachers Öǧretmen adayları için geometrik cisimler konusuna yönelik tutum ölçeǧi geliştirme geçerlik ve güvenirlik çalışması
Gürefe N., KAN A.
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.2, ss.356-366, 2013 (Scopus, TRDizin)
2012
201275. Application of Computerized Adaptive Testing to Entrance Examination for Graduate Studies in Turkey
Bulut O., KAN A.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.49, ss.61-80, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201176. Test Equating: Checking Statistical Equivalance of OKS Test Edition
Kan A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.160, ss.38-51, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2010
201077. Development of an instrument to measure professional attitudes in nursing students in Turkey
Hisar F., Karadag A., KAN A.
NURSE EDUCATION TODAY
, cilt.30, sa.8, ss.726-730, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2010
201078. Test Eşitleme: Aynı Davranışları Ölçen, Farklı Madde Formlarına Sahip Testlerin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
KAN A.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD , 2010 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2010
201079. Test Synchronization: Testing the Statistical Equations of Tests with Different Forms of Forms that Measure the Same Behaviors
KAN A.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.1, sa.1, ss.16-21, 2010 (ESCI)
2010
201080. THE IMPACT OF CHANCE SUCCESS ON TEST EQUATING
Bozdag S., KAN A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.39, ss.91-108, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200981. Effect of Scale Response Format on Psychometric Properties in Teaching Self-Efficacy
Kan A.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.34, ss.215-228, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2008
200884. Üniversite Öğrencilerinin Bağımlılık Yapıcı Maddelere Yönelik Bilgilerinin İncelenmesi
TANSEL B., ÜLTANIR E., KAN A.
Polis Dergisi , 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200885. Psikolojik değişkenleri ölçmek için kullanılan ölçekleme yaklaşımları üzerine bir karşılaştırma
KAN A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.4, sa.1, ss.2-18, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200886. A COMPARISION OF SCALING METHODS BASED ON JUDGE DECISIONS:AN EMPIRICAL STUDY
Kan A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.186-194, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200787. Effects of using a scoring guide on essay scores: Generalizability theory
KAN A.
PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS
, cilt.105, sa.3, ss.891-905, 2007 (SSCI, Scopus)
2007
200788. Test fairness: DIF analysis accros gender and department of HU Foreign Language proficiency examination
KAN A.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.29, ss.45-58, 2007 (SSCI, TRDizin)
2007
200789. Portfolio assessment
Kan A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.32, ss.133-144, 2007 (SSCI, TRDizin)
2007
200790. An alternative method in the new educational program from the point of performance-based assessment: Rubric scoring scales
Kan A.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.7, sa.1, ss.129-152, 2007 (SSCI, TRDizin)
2007
200791. Affective factors that influence chemistry achievement motivation anxiety and the power of these factors to predict Chemitry achievement
AKBAŞ A., KAN A.
Journal Of Turkish Science Education , cilt.4, sa.1, ss.10-19, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200792. An Investigation on Attitudes of the Students of Mersin University Towards Individuals Using Addictive Substances
TANSEL B., ÜLTANIR E., KAN A.
Scientific Bulletin Education Sciences Series , 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200793. Öğretmenlerin Kişilerarası Öz-yeterlik İnançlarının Hizmet Süresi, Okul Türü, Öğretim Kademesi ve Unvan Değişkenleri Açısından İncelenmesi
KAN A., ÇAPRİ B.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2007 (TRDizin)
2007
200794. Öğretmen adaylarının eğitme öğretme özyetkinliğine yönelik ölçek geliştirme ve eğitme öğretme özyetkinliği açısından değerlendirilmesi
KAN A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.35-50, 2007 (TRDizin)
2006
200695. Öğretmenlik Meslek Bilgisi ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Tutum ve Özyeterlik Açısından Değerlendirilmesi
ÇAKIR Ö., KAN A., SÜNBÜL Ö.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.36-47, 2006 (TRDizin)
2006
200696. Klasik Test Teorisine ve O rtu k O zellikler Teorisine Go re Kestirilen Madde ParametrelerininKarsilastirilmasi U zerine Ampirik Bir C alisma
KAN A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.2, ss.227-235, 2006 (TRDizin)
2006
200697. Affective factors that influence chemistry achievement attitude and self efficacy and the power of these factors to predict chemistry achievement I
KAN A., AKBAŞ A.
Journal Of Turkish Science Education , cilt.3, sa.1, ss.76-85, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200698. Öğretmenlerin kişiler arası özyeterlik ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÇAPRİ B., KAN A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.48-61, 2006 (TRDizin)
2006
200699. A Comparison of the Items and Specifications of Two English Tests in Multiple Choice and Short Answer Format Measuring the Same Behavior in Foreign Language Teaching
KAN A., KAYAPINAR U.
Egitim Ve Bilim-Education And Science , 2006 (TRDizin)
2005
2005100. Bir Ünite Programının Değerlendirilmesi
KAN A.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2005 (TRDizin)
2005
2005101. Yazılı Yoklamaların Puanlanmasında Puanlama Cetveli ve Yanıt Anahtarı Kullanımının (Aynı) Puanlayıcı Güvenirliğine Etkisi
KAN A.
Eurasian Journal of Educational Research (Eğitim Araştırmaları) , cilt.20, ss.166-177, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005102. Yazılı Yoklamaların Puanlanmasında Puanlama Cetveli ve Yanıt Anahtarı Kullanımının (Farklı) Puanlayıcı Güvenirliğine Etkisi
KAN A.
Eurasian Journal of Educational Research (Eğitim Araştırmaları) , cilt.19, ss.207-219, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005103. Lise öğrencilerinin Kimya dersine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
KAN A., AKBAŞ A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2005 (TRDizin)
2004
2004104. ÖSS’xxnin Sınıflama Geçerliği Üzerine Bir Çalışma
KAN A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2004 (TRDizin)
2004
2004105. Öğretmen Portfolyoları
KAN A.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2004 (TRDizin)
2003
2003106. Eğitim ve Öğretimin Yapılandırılması Üzerine Bir Yazı
KAN A.
İLETİ , 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Hemşirelik Öğrencileri için Sosyal Medya Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Metodolojik Bir Çalışma
KÖSE KABAKCIOĞLU N., AYAZ ALKAYA S., DAĞCI GÜNAL B., KAN A.
4. Uluslararası 5. Ulusal Halk Sağlığı Hemşireliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. HEMŞİRELERİN TELE-SAĞLIK KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ VE PSİKOMETRİK DOĞRULANMASI
YILMAZ S., HEPOKUR YILDIRIM Ş. N., KİTİŞ Y., KAN A.
BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Üsküp, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. HASTALARIN ERKEK HEMŞİRELERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
HEPOKUR YILDIRIM Ş. N., YILMAZ S., KİTİŞ Y., KAN A.
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Üsküp, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
2020
20204. SAĞLIK ÇALIŞANLARININ KRONİK AĞRILI HASTALARINA YÖNELİK TUTUMU: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
SUCU ÇAKMAK N. C., ÇALIŞKAN N., KAN A.
4. ULUSLARARASI HEMŞİRELİK VE İNOVASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2020, ss.278, (Özet Bildiri)
2020
20205. 0-5 Yaş çocuğu olan ebeveynlerin aşıya yönelik tutumu: ölçek geliştirme çalışması
DOĞAN E., YAŞAR F., KAYA E., KAN A., BİLGİLİ N., KİTİŞ Y.
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2020
20206. 4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi
DOĞAN E., GENÇ F. Z., BİLGİLİ N., KİTİŞ Y., KAN A.
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
BÜYÜKSEVİNDİK B., SALMAN N., KAN A.
II.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.300-313, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. Klinik Öğrenme Ortamlarına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
GÜLER DEMİR S., BULUT H., MEŞE S., ATAY DOYĞACI A. G., TUNÇ H., KARA SÖYLEMEZ G., et al.
6. Uluslararası, 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, 19 - 21 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
20199. Quality Assurance in Higher Education
KAN A.
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Quality Planning
KAN A.
INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE INNOVATIVE DEVELOPMENT PERSPECTIVES OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING, 28 - 29 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular
GÜLBETEKİN M., KAN A., KARABAĞ S.
2ndInternational Congress of Human Studies, 23 - 24 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi
TABARU ÖRNEK G., SÖNMEZ Y., KAN A.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201913. Developing the Scale of Attitudes of Classroom Teachers Towards Students with Special Learning Difficulties (SLD): Validity and Reliability Study
YAŞAR SAĞLIK Z., ÖZBEY Ö. F., KAN A.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, 16 - 20 Ekim 2019
2018
201814. Psikolojik Danışma Yardımı Vermeye Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
ASLAN A. M., İNCEMAN KARA F., KAYIR M., KAN A.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.747-748, (Özet Bildiri)
2018
201815. Yerel Halkın Suriyelilere Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
ÖZÜDOĞRU H., KAN A.
8 Kasım Dünya Şehircilik Günü 42. Kolokyumu, 7 - 09 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Karar Verme Güçlüklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
SALMAN N., KAN A.
III. INES International Educational and Social Science Congress 2018, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Lise Öğrencilerinin antrönörlük mesleğine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
KAN A., TURĞUT A., SURAL V.
ISPES CONGRESS, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. DEĞİŞEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUNLARI
KAN A.
International Symposium on Global Education, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. Bilim ve Sanat Merkezlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
YALÇIN G., ŞENER AKIN U., KAN A.
V. International Eurasian Educational Research Congress. Akdeniz Üniversitesi, Antalya, 2 - 05 Mayıs 2018
2018
201820. A Study of Developing an Attitude Scale towards Nanotechnology for Pre-service Science Fields Teachers
ŞENEL ZOR T., KAN A.
III. INES International Education and Social Science Congress (ESS – 2018), Alanya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Lise Öğrencilerinde Azim, Mutluluk ve Umutsuzluğun Yaşam Doyumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
YONCALIK O., KAN A.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201822. Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Demirtaş Ş., Kan A., Aslan C., Barutçu G., Şahin C., Şentürk I., et al.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.532, (Özet Bildiri)
2017
201723. Öğretmenler İçin İş Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması
YAVUZ TABAK B., SÖNMEZ E., YENEL K., KAN A.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. PISA 2015 Türkiye Değerlendirmesi: Başarısızlık Nedenleri ve Öneriler
KAN A.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNİ BELİRLEME ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
DENİZ Ü., KESİCİOĞLU O. S., KAN A.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201726. Öğretmen adaylarının toplumsal cinsiyet rollerini belirleme ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
DENİZ Ü., KESİCİOĞLU O. S., KAN A.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Yardımcı teknolojilere yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
Aslan C., Kan A.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.734, (Özet Bildiri)
2017
201728. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN HİKAYE KİTAPLARININ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
GÖZÜM A. İ. C., TÜRKOĞLU D., KANDIR A., KAN A.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. ilkokul üçüncü ve dördüncü sınıf öğrencileri için hikâye yazmaya yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
KAYA B., KAN A.
USOS 2017, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Öğrencileri İçin HikâyeYazmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik veGüvenirlik Çalışması
KAYA B., KAN A.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201631. Sanat Eğitimi alan üniversite öğrencilerinin Çağdaş Sanat Dersine yönelik tutum ölçeği
TEKİN KARAGÖZ C., KÜPELİ A. E., KAN A.
CUMHURİYETİN IŞIĞINDA YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT EĞİTİMİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201632. Kadınların Doğurganlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
ARSLAN GÜRCÜOĞLU E., UZUN AKSOY M., PELİT AKSU S., KAN A.
1. Uluslararası ve 2. Ulusal Ana çocuk Sağlığı Kongresi, 7 - 08 Ekim 2016
2016
201633. Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
ARSLAN GÜRCÜOĞLU E., UZUN AKSOY M., PELİT AKSU S., KAN A.
I. ULUSLARARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. Kadınların Doğurganlığına Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
UZUN AKSOY M., PELİT AKSU S., ARSLAN GÜRCÜOĞLU E., KAN A.
I. ULUSLARASI KADIN HASTALIKLARI VE ANA ÇOCUK SAĞLIĞI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. Kadınların Doğurganlığa Yönelik Tutum Ölçeği Doğrulayıcı Faktör Analizi Çalışması
UZUN AKSOY M., PELİT AKSU S., ARSLAN GÜRCÜOĞLU E., KAN A.
I. Uluslararası ve 2.Ulusal Kadın Hastalıkları ve Ana Çocuk Sağlığı Kongresi, 7 - 08 Ekim 2016
2016
201636. The Determination of the of the Awareness Levels of Low Vision Students with Reference to Their Visual Skills
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
ELMIS, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Beden eğitimi ögretmenler kişilerarası özyeterlik ölçegi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ESENTÜRK O. K., YILMAZ A., İLHAN E. L., KAN A.
III. UluslararasıAvrasya Egitim Arastırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201638. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUL MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
KAYNAK S., ÖZHAN M. B., KAN A.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
201639. Beden Eğitimi Öğretmeni Kişilerarası Özyeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ESENTÜRK O. K., YILMAZ A., İLHAN E. L., KAN A.
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201640. Ortaokul Öğrencileri için Okul Motivasyonu Ölçeği Geliştirme Çalışması
KAYNAK S., ÖZHAN M. B., KAN A.
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201641. 21 YY Eğitim Yöneticisi Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BOZKURT S., ÇOBAN Ö., KAN A.
III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201642. Görme Engelliler Okullarında ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201643. The Determination of the Awareness Levels of Low vision Students with Reference to Their Visual Skills
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
III. ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201644. Ortaokula Devam Eden Öğrencilerin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Tutumlarını Değerlendirmek İçin Tutum Ölçeği Geliştirme
METİN H., BOYRAZ G., KAN A.
VI. ULUSLARARASI CANİK SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201645. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinde Saldırganlık İle İlgili Risk Faktörleri
KAYNAK S., KAN A.
VI. ULUSLARARASI CANİK SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201546. Problem Alanlarına göre Öğrencilerin Rehber Öğretmen İletişim ve Kişilik Özellikleri Tercihlerinin İncelenmesi
Sevgili Koçak S., KAN A.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201547. Yabancı Dil olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Becerisi Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
KAN A., GÜNGÖR H.
UTEOK (Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201548. Yabancı Dil olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Kaygı Ölçeğinin Geliştirilmesi
GÜNGÖR H., KAN A.
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201549. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Yazma Becerisi Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Güngör H., Kan A.
8. International Congress on Education and Training of Turkish, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201550. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilere Yönelik Okuma Becerisi Öz yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Kan A., Güngör H.
8. International Congress on Education and Training of Turkish, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201551. Öğrencilerin Özelliklerine göre Rehberlik Servisi Başvuru Durumlarının İncelenmesi
Sevgili Koçak S., KAN A.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201452. Yabancılar İçin İnternet Tabanlı Türkçe Yeterlik ve Seviye Tespit Sınavı: Bir Uygulama Modeli Olarak TYÖS
YAMAN Ş., KAN A., KAYAPINAR U., TOPUZ A. C.
International Symposium on Teaching Turkish as a Foreign Language: “Technology-Based Teaching, 22 - 23 Aralık 2014, (Özet Bildiri)
2014
201453. Psychological Terms And Demographic Variables Are Associated With Aggression Studies Conducted In Turkey
KAYNAK S., KAN A.
International Conference on New Horizons in Education, 26 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
201454. Çok Katmanlı Okuryazarlık Ölçeği:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BULUT B., ULU H., KAN A.
I st EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201355. Developing Attitude Scale towards Sport History Lesson
YILMAZ A., NAMLI S., KAN A.
2 nd International Conference on Science, Culture and Sport Conference on Folk Dances, 30 Ekim - 01 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
2013
201356. A Statistical Model for Teacher Competency
ÇINKIR Ş., KAN A., CEMALOĞLU N., ERYILMAZ A., OLGUN D.
ECER 2013, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201357. Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201358. Educational Environments and Placement Processes of Students with Low Vision in TURKEY
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201359. Functional Vision Assessment of Students with Low Vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool
ŞAFAK P., KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., KAN A.
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201360. Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)
ŞAFAK P., KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201361. Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201362. The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201363. Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., ŞAFAK P., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201364. Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., ŞAFAK P., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201365. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., ŞAFAK P., KAN A.
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201366. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliabilitiy of Gazi Functional Vision Assesment Tool
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., ŞAFAK P., KAN A.
8th ICEVI, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201367. Awarennes of Students with Low Vısıon on Their Present Level of Vısual Acuıtıes
ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., ŞAFAK P., KAN A.
8th ICEVI, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.40
2013
201368. The Effect of The Training Program Provided To Professionals for The Use of Gazi Functional Vision Assessment Toll
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
8. ICEVI Europan Conferance., İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201369. Behaviors Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., KAN A.
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201370. Creation of Performance Activities fort he Studies on Validity and Reliablility of Gazi Functional Vision Assessment Tool
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., ŞAFAK P., KAN A.
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201371. Awareness os Students with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., ŞAFAK P., KAN A.
8.ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201372. Examining the Language Factor in Mathematics Tests Using Explanatory Item Response Modeling
KAN A., BULUT O.
AERA (American Educational Research Association), 27 Nisan - 01 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201373. Examining the Relationship between Gender DIF and Language Complexity in Mathematics Assessments
KAN A., BULUT O.
NCME (National Council on Measurement in Education), 27 - 30 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201374. Assessing the Impact of Item Type on Dimentional Structure of Mathematics Assessments
KAN A., BULUT O.
NCME (National Council on Measurement in Education), 28 - 30 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201275. GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205, (Tam Metin Bildiri)
2012
201276. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN GÖRME ALANLARINA İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.79, (Özet Bildiri)
2012
201277. İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN UZAK GÖRME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.76, (Özet Bildiri)
2012
201278. Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
KARAKOÇ T., ÇAKMAK S., KAN A.
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201279. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., KAN A.
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201280. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201281. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., KAN A.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201282. Az Gören Öğrencilerin Okuma Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarına Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.77-78, (Özet Bildiri)
2012
201283. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., KAN A.
22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201284. Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma Ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları İle Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201285. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE GÖRME BECERİLERİNDEN YAKIN GÖRME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KARAKOÇ T., KAN A.
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.74, (Özet Bildiri)
2012
201286. İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Az Gören Öğrencilerin Görme Becerilenden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
KARAKOÇ T., ŞAFAK P., ÇAKMAK S., KAN A.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2012
201287. Madde Tipi ile Cinsiyete Dayalı DMF arasındaki İlişkinin Açımlayıcı Madde-Tepki Modeli (EIRM) İle Değerlendirilmesi
KAN A., BULUT O.
III. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201288. 2009-6. Sınıf, 2010-7. Sınıf, 2011-8. Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere göre Madde Yanlılığının İncelenmesi
KAN A., SÜNBÜL Ö., ÖMÜR SÜNBÜL S.
III. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2010
201089. Test Eşitleme: Aynı Davranışları Ölçen, Farklı Formlara Sahip Testlerin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
KAN A.
II. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201090. A study on the emotional indicators in 5-6 year-old girls' and boys' human figure drawings
DAĞLIOĞLU H. E., DENİZ Ü., KAN A.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1503-1510, (Tam Metin Bildiri)
2009
200991. Test Eşitleme: OKS Testlerinin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
KAN A.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2008
200892. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesinden Mezun Olan Öğretmen Adaylarının KPSS, Ders başarı ve Özyeterlik Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KAN A.
Mersin Sempozyumu, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200893. Okulöncesi Öğretmenliği Programında Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
DENİZ Ü., ERDOĞAN S., KAN A.
ICES 2008, 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
2008
200894. Özyeterlik İnancını Belirlemek Üzere Kullanılan Ölçek Tiplerinin Psikometrik Özellikler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
KAN A.
I. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2006
200695. Kimya Öğretiminde Başarıyı Etkileyen Bazı Değişkenlerin Başarıya Etkisinin İncelenmesi
KAN A., AKBAŞ A.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
2005
200596. Göçmenlere İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirilmesi ve Tutumun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
USLUOĞLU F., KAN A.
X. Ulusal Psikoloji Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Öğretmen Adayları için Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BOZKURT POLAT E., ALTUNER ÇOBAN G. Ş., KAN A.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Akgün Abuzer; Gülmez Güngörmez, Hatice, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.129-151, 2021
2021
20212. Quality Assurance in Higher Education & PETRA
KAN A.
CAPACITY BUILDING AND DEVELOPMENT IN HIGHER EDUCATION, Gábor ERDEI – Gabriella PUSZTAI – Erika JUHÁSZ – Javier Orozco MESSANA, Editör, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (Center for Higher Education Research and Development, Hungary: CHERD-H) Debrecen University Press, ss.5-22, 2021
2020
20203. Halkın Suriyeli Göçmenlere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Özüdoğru H., KAN A.
Şehir ve Güvenlik, Prof. Dr. Orçun İmga, Öğr. Gör. Emir Osmanoğlu, Editör, Polis Akademisi Yayınları, Ankara, ss.229-257, 2020
2020
20204. Kişilik Değerleme
KAN A.
Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, Burhan Çapri, Editör, Nobel, Ankara, ss.825-871, 2020
2019
20195. Coğrafya Eğitiminde Açık Uçlu Sorular
GÜLBETEKİN M., KAN A., KARABAĞ S.
Current Debates on Social Sciences Human Studies 3, Çeçen Salih, Kahya Ömer, Bozgun Şafak, Toptaş Koray, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.374-386, 2019
2017
20176. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Atılgan H., Kan A., Aydın B.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2017
2017
20177. Ödev ve Projeler
Kan A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.233-258, 2017
2017
20178. Performansa Dayalı Ölçme
ALICI D., BİLİCAN DEMİR S., ÇAKAN M., GÜLER N., KAN A., KARACA E., et al.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Tekindal Satılmış, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-166, 2017
2017
20179. A Validity and Reliability Study on Attitude Scale for Preschool Teachers Towards Use of Story Books
GÖZÜM A. İ. C., TÜRKOĞLU D., KANDIR A., KAN A.
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski, Sofya, ss.663-676, 2017
2017
201710. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan, Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.363-440, 2017
2017
201711. Ölçme Sonuçları Üzerinde Yapılabilecek İstatistiksel İşlemler
ALICI D., ÇAKAN M., GÜLER N., KARACA E., ÖZBEK Ö. Y., YAŞAR M., et al.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Satılmış Tekindal, Editör, PegemA, Ankara, ss.164-207, 2017
2017
201712. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
Kan A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.43-102, 2017
2017
201713. ÖLÇME ARAÇLARINDA BULUNMASI İSTENEN NİTELİKLER
ÖZBEK Ö. Y., ÇAKAN M., ALICI D., YAŞAR M., BİLİCAN DEMİR S., KARACA E., et al.
Eğitimde Ölçme v e Değerlendirme, Satılmış Tekindal, Editör, PegemA, Ankara, ss.41-86, 2017
2017
201714. Ölçmenin Temel Kavramları
Kan A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan,Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.19-42, 2017
2016
201615. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.397-456, 2016
2016
201616. Ödev ve Projeler
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-292, 2016
2016
201617. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Nitelikler
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, ss.23-80, 2016
2016
201618. Ölçmenin Temel Kavramları
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Atılgan Hakan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2016
2015
201519. Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
Kan A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.397-456, 2015
2015
201520. Ölçme Araçlarında Bulunması gereken Nitelikler
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.23-80, 2015
2015
201521. Ölçmenin Temel Kavramları
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2015
2015
201522. Ödev ve Projeler
KAN A.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Hakan Atılgan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-292, 2015
2013
201323. Öğretmenlik alan bilgissi okul öncesi öğretmenliği
ARAL N., DENİZ Ü., KAN A.
Nobel, 2013
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2019
Mayıs 2019EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018JOURNAL OF EDUCATIONAL MEASUREMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2018
Şubat 2018International Review of Education
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018Eurasian journal of educational research
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2016
Mayıs 2016Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2015
Mayıs 2015BILIG
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2013
Mayıs 2013EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2013
Nisan 2013Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2013
Ocak 2013Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2012
Mayıs 2012APPLIED MEASUREMENT IN EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2012
Nisan 2012G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2011
Mart 2011Gazi Üniversitesi Türk Eğitim ve Bilim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2011
Mart 2011Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2010
Haziran 2010BRITISH JOURNAL OF GUIDANCE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2010
Haziran 2010HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2010
Mayıs 2010Türk Fen Eğitimi Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Şubat 2022
Şubat 2022TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2022
Şubat 2022TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2022
Şubat 2022TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2022
Şubat 2022TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Haziran 2021
Haziran 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2021
Mart 2021TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Mart 2021
Mart 2021TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TÜBİTAK, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 287
h-indeksi (WOS): 10
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2022
Mayıs 2022