Prof. Dr. HASAN ÇAKIR


Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Metrikler

Yayın

175

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

223

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

283

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

2412

H-İndeks (Scholar)

26

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

60

Proje

13

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2001 - 2006

2001 - 2006

Doktora

Indiana University, School of Education, Instructional Systems Technology, Amerika Birleşik Devletleri

2000 - 2001

2000 - 2001

Yüksek Lisans

Indiana University Bloomington, School of Education, Instructional Systems Technology, Amerika Birleşik Devletleri

1994 - 1998

1994 - 1998

Lisans

Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik Ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Effects of teacher characteristics and practices on student achievement in high-schools with standards-based curriculum

Indiana University, Eğitim

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2014 - 2020

2014 - 2020

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2009 - 2014

2009 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2007 - 2009

2007 - 2009

Araştırma Görevlisi Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2006 - 2007

2006 - 2007

Uzman

Indiana University Bloomington, School Of Business, Management Information Sciences

Yönetimsel Görevler

2012 - 2014

2012 - 2014

Bölüm Başkan Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2019 - 2020

2019 - 2020

Ziyaretçi Araştırmacı

University of Illinois, Urbana-Champaign, Ziyaretçi Araştırmacı

2006 - 2007

2006 - 2007

Araştırma Analizcisi

Indiana University - Bloomington, Araştırma Analizcisi

1998 - 1999

1998 - 1999

Elektronik teknik öğretmeni

MEB Bursa Hürriyet Endüstri Meslek ve Teknik Lisesi, Elektronik teknik öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

EĞİTİM ORTAMLARI VE PROGRAM DEĞERLENDİRME

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ

Veri Yapıları ve Algoritma Tasarımı

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ÖĞRETİM MATERYALLERİ TASARIM VE DEĞERLENDİRMESİ

İnsan Bilgisayar Etkileşimi

YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMLARI: KURAM, TASARIM VE DEĞERLENDİRME

Lisans

Lisans

BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM

Proje Yönetimi I

PROJE GELİSTİRME VE YONETİMİ I

PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ II

BİLGİSAYAR DONANIMI

Elektonik Devreler

Öğretmenlik Uygulaması

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (68)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (9)
Scopus (16)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (24)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Effect of web 2.0 technologies on academic performance: A meta-analysis study.

ERGÜL SÖNMEZ E., ÇAKIR H.

ICONSES 2020, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

2. Comparison of collaborative an individual learning in online learning

ÖZAYDIN ÖZKARA B., ÇAKIR H.

the International Educational Technology Conference, 2 - 04 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. Development of Customizable Exergames and Web Supported User Tracking Software

Pamukçu B. S., ÇAKIR H.

The AECT 2019 Conference, 21 - 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. Effects of Design-Based Learning Environments on Learning Outcomes

Özaydın Aydoğdu Y., ÇAKIR H.

The AECT 2019 Conference, 21 - 25 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Innovative Educational Technology for Special Education and Usability Issues.

Çağıltay K., Çiçek F., Karasu N., Çakır H., Kaplan G.

Design, User Experience, and Usability, Ankara, Türkiye, 22 - 27 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

8. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik uğraşıları ile başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi.

ÜNAL E., ÇAKIR H.

1.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER, 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Acemi Kullanıcılara Yönelik Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Geliştirilmesi ve Sistemin Bileşenleri

ÇAKIR H., AYDOĞDU Ş.

5th. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Lessons Learned: Comparison of Three Cases of Design Based Learning Activities

ÇAKIR H., HAVA K., SARITEPECİ M., ÖZÜDOĞRU G.

In EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology, 21 - 23 Temmuz 2017, ss.496-500, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

14. A Review of the Studies Using Digital Storytelling in In-Service and Pre-Service Teacher Training

ÖZÜDOĞRU G., ÇAKIR H.

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology, Washinton, DC, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

15. A systematic review of literature on students as educational computer game designers

HAVA K., ÇAKIR H.

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology, Washington, Kiribati, 20 - 23 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

16. Opinions of Early Childhood Experts About Design and Utilization of Interactive E-Books

DEMİREL UZUN F., ÇAKIR H.

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology, Washington, Kiribati, 20 - 23 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

17. Examining Perceived Satisfaction Related to the Digital Storytelling Process

SARITEPECİ M., ÇAKIR H.

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology, Washington, Kiribati, 20 - 23 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

22. The Effect of Mobile Blogs MOBLOG in Teacher Education on Prospective Teachers Attitudes Towards Teaching Profession

KARATAŞ S., ÜSTÜNDAĞ M. T., ÇAKIR H., ŞAHİN S.

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.244, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Designing A Constructivist Learning Environment and Supporting With Web 2 0 Technologies At Community College

ÜNAL E., ÇAKIR H.

E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Washington, Kiribati, 13 - 16 Kasım 2016, cilt.2016, ss.502-507, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

24. THE EFFECT OF MOBILE BLOGS (MOBLOG) IN MOBILE BLOGS ON PROSPECTIVE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION

KARATAŞ S., ÜSTÜNDAĞ M. T., ÇAKIR H., ŞAHİN S.

INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), 13 - 15 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

25. Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin mesleki tutumlarının incelenmesi

ÜNAL E., ÇAKIR H.

ISVET2016, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, ss.294-297, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

26. İşbirliğine dayalı problem çözme yönteminin meslek yüksekokulu öğrenme ortamlarında kullanılması

ÜNAL E., ÇAKIR H.

ISVET2016, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, ss.289-293, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

27. Yazma Eğitiminde Web 2 0 Araçlarının Kullanımı ve Eğitsel Çıktılara Etkisi

ERGÜL SÖNMEZ E., ÇAKIR H.

International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. Problem Temelli Öğrenme Ortamları İçin Etkinlik Deposu Geliştirilmesi

ÇAKIR H., KAPANOĞLU G., ÜNAL M.

International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.441-448, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

29. Akademisyenlerin mesleki gelişimlerine yönelik hazırlanan mesleki gelişim süreç önerisi

DEMİREL UZUN F., ÇAKIR H.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

30. Meslek yüksekokulu bilgisayar teknolojileri bölümü öğrencilerinin mesleki bilgi ve kariyer yeterlilikleri ihtiyaç analizi

BAŞTEMUR KAYA C., ÇAKIR H.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.257-266, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

31. Ortaokul öğrencilerinin teknoloji kullanım yeterlik düzeyleri ve bilişim teknolojilerine yönelik motivasyonlarının incelenmesi

GÜLEN Ş. B., ÇAKIR H.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.305-314, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

32. Integrating Digital Game Design Activities in Science Education

HAVA K., GÜYER T., ÇAKIR H., Kıdıman E.

The AECT International Convention, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. Use of Technology in Teaching Daily Living Skills to Individuals with Intellectual Disabilities

Çağıltay K., Karasu N., Demirkaya M., Çakır H., Kaplan Akıllı G., İslim Ö. F., et al.

The AECT International Convention, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

35. İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi

ÜNAL E., ÇAKIR H.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

36. Öğretmen adaylarının mobil teknolojileri eğitsel amaçlı kullanım istatistikleri

SU TONGA E., ÇAKIR H.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

37. Proposing a Framework for Evaluating Distance Education Programs

BERİKAN B., ÇAKIR H.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

39. Dijital Hikaye Anlatımı Eğitsel Çıktılara Etkisi ve Araştırma Fırsatları

BOZKURT Ö. F., GÜLEN Ş. B., BERİKAN B., HAVA K., ÇAKIR H.

. 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

40. Akademisyenlerin mesleki gelişimlerine yönelik olarak hazırlanan teknoloji destekli mesleki gelişim süreç önerisi

DEMİREL UZUN F., ÇAKIR H.

9th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

41. INSTRUCTIONAL SYSTEMS DEVELOPMENT (ISD): IMPROVING APPLICABLE ISD MODEL FOR THE PURPOSE OF INSTRUCTIONAL DESIGN FOR TECHNOLOGY ENHANCED LEARNING ENVIRONMENT IN PRESCHOOL EDUCATION

BERİKAN PEKER B., Cetin E., ÇAKIR H.

2nd International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS), İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2015, ss.1160-1171, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

42. Evaluation of Parent Education Programs with Logic Model

ERGÜL SÖNMEZ E., ÇAKIR H.

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

43. Özel Eğitim için Yenilikçi Eğitim Teknolojileri

Çağıltay K., Çiçek F., Karasu N., Çakır H., Kaplan G.

Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

44. Yetişkin eğitimi programlarının değerlendirilmesinde kirkpatrick modelinin kullanılması,

DEMİREL UZUN F., ÇAKIR H.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

45. Innovative Educational Technology for Special Education and Usability Issues

ÇAĞILTAY K., Cicek F., KARASU N., ÇAKIR H., KAPLAN G.

3rd International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU), Heraklion, Yunanistan, 22 - 27 Haziran 2014, cilt.8519, ss.155-163, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2013

2013

46. Impact of dynamic web technologies established by the use of collaborative concept map program on motivation and attitude

KORUCU A. T., ÇAKIR H.

Internatıonal Symposium on Changes and New Trends In Education Symposium, 22 - 24 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

47. Öğretmen adaylarının eğitimde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı konusunda öz yeterlik düzeylerinin ve motivasyon düzeylerinin incelenmesi

ÖZÜDOĞRU G., ÇAKIR H.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

48. Revision of technology integration course for pre service teachers

ÇAKIR H., KOZAK ÇAKIR M. A.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

49. Özel Eğitim Için Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Uzman Görüşleri

İslim Ö. F., Çiçek F., Uğur Erdoğmuş F., Çağıltay K., Kaplan G., Çakır H., et al.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

50. Üç boyutlu çevrimiçi sanal öğrenme ortamlarında işbirliğine dayalı öğrenme ortamının geliştirilmesi Opensim örneği

Pamukçu B. S., ÇAKIR H.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

51. Matematik öğretmen adaylarının cabri geometer s sketch pad ve geogebra kullanımı ile ilgili görüşleri

Uluçay İ. S., ÇAKIR H.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

52. Özel Eğitim İçin Yenilikçi Eğitim Teknolojileri: Uzman Görüşleri

ÇİÇEK F., İSLİM Ö. F., ÇAĞILTAY K., KAPLAN G., ÇAKIR H., KARASU N.

1st Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES, 26 - 29 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

53. Difficulties in Use of Assistive Technologies in Special Education in Turkey

Karasu N., Gülcan E., Çağıltay K., Kaplan G., Çakır H.

The 5th International Congress of Education Research, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

54. Use of student response systems in higher education a review of literature

ÇAKIR H., KOZAK ÇAKIR M. A.

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

56. Online kavram haritası programlarının bazı kriterlere göre incelenmesi ve karşılaştırılması

KORUCU A. T., ÇAKIR H.

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

57. Eğitim fakültesi akademisyenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgilerine yönelik öz güvenlerinin incelenmesi

ÖNAL N., ÇAKIR H.

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

58. Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli

Demirel Uzun F., Uzun C., Çakır H., Çağıltay K., Karasu N., Kaplan G.

7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Erzurum, Türkiye, 06 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

59. Özel Eğitim İçin Materyal Geliştirme ve Fatih Projesi

Kaplan G., Çakır H., Çağıltay K., Karasu N.

Akademik Bilişim Konferansları, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

60. Özel eğitim için materyal geliştirme ve FATİH projesi

KAPLAN G., ÇAĞILTAY K., ÇAKIR H., KARASU N.

Akademik Bilişim Konferansları (AB’xx13), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

61. Öğretmen adaylarının eğitiminde blog ve wiki kullanımı Literatür taraması

BOZKURT Ş. B., ÇAKIR H.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

62. İlköğretim I kademe matematik dersine yönelik geliştirilen bilgisayar destekli öğretim materyalinin kullanılabilirliği

Pamukçu B. S., Uçar A., Eşel L., ÇAKIR H.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

63. Quest for a model to evaluate social impact of technological innovations

KOZAK ÇAKIR M. A., ÇAKIR H.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

64. Yardımlaşmalı öğrenme ortamlarının eğitsel çıktılara etkisinin incelenmesi

KORUCU A. T., ÇAKIR H.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

65. Matematik öğretim ortamı olarak interaktif oyunlar

Uluçay İ. S., ÇAKIR H.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

66. Fen eğitiminde problem temelli öğrenme etkinliklerinin öğretim teknolojileriyle desteklenebilirliği

ÖZÜDOĞRU G., ÇAKIR H.

Uygulamalı Eğitim Bilimleri Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

67. Senaryolarla probleme dayalı matematik öğretimi

Uluçay İ. S., ÇAKIR H.

Uygulamalı Eğitim Bilimleri Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

68. Üç boyutlu sanal öğrenme ortamları ile ilgili alanyazın taraması

Pamukçu B. S., ÇAKIR H.

Uygulamalı Eğitim Bilimleri Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

69. Developing an online repository to use teaching and learning with technology case studies in teacher education

ÇAKIR H.

AECT 2010 Conference, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

70. The Impact of different guiding methods on pre service teachers in case based instructional environment

ULUYOL Ç., ÇAKIR H.

AECT 2010 Conference, Anaheim, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

71. Using Real Life Cases to Integrate Communication and Information Technologies in Teacher Education

ÇAKIR H., ŞAHİN S.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

72. Engaging Students with Free Collaboration Technologies in Higher Education

ÇAKIR H., KARATAŞ S., ÜSTÜNDAĞ M. T.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

73. The impact of icebreakers on participation in synchronous sessions of online learning classes

KARATAŞ S., ÇAKIR H.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

76. A comparison of student engagement between a blended learning and a traditional learning course in higher education

ÇAKIR H., KARADENİZ ORAN Ş., ULUYOL Ç., DELİALİOĞLU Ö.

10th International Educational Technology Conference (IETC2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.9-11, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

77. Student engagement experiences in a problem based course with blended learning environment

ÇAKIR H., KARADENİZ ORAN Ş., ULUYOL Ç.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Vancouver, Kanada, 26 - 28 Ekim 2009, cilt.2009, ss.2415-2419, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

78. Factors Affecting Student Engagement in a Blended Learning Environment

ÇAKIR H., DELİALİOĞLU Ö.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2009, Vancouver, Kanada, 19 - 21 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

79. Student Perceptions on Project Based Learning and Group Working in Multimedia Courseware Development Course

DELİALİOĞLU Ö., ÇAKIR H., ERSOY H.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2009, Vancouver, Kanada, 19 - 21 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

80. Can blended learning close the student achievement gap between regions the CCNA case

ÇAKIR H., DELİALİOĞLU Ö., Dennis A., Duffy T.

E-Learn 2008, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

81. Effects of Teacher Characteristics and Practices on Student Achievement in Secondary Schools With A Standards Based Curriculum

ÇAKIR H., Bichelmeyer B., Bunnage J., Dennis A., Duffy T.

the American Educational Research Association (AERA) 2007, Chicago, IL, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

82. A Study on Transcript Analysis of Online Discussion Analysis Frameworks Empirical Researches and Methodological Critiques

Kou X., ÇAKIR H.

the American Educational Research Association (AERA) 2007, Chicago, IL, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2007

2007

83. Success in the CCNA Program Impact of a Standards Based Curriculum on Growth Employment and Education

Duffy T., Dennis A., ÖNCÜ S., ÇAKIR H., Bichelmeyer B.

the American Educational Research Association (AERA) 2007, Chicago, IL, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 04 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2006

2006

84. Comparison of Students Success in an International Technology Certificate Program for Different Regions of the World Does Internet Change the World

DELİALİOĞLU Ö., ÖNCÜ S., ÇAKIR H., Korkmaz A.

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2006, Dallas, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

85. Is student engagement important to student success Lessons from the Cisco Networking Academy

Korkmaz A., Duffy T., Dennis A., ÇAKIR H., Bunnage J., Bichelmeyer B.

American Educational Research Association (AERA) 2006, San-Francisco, Kostarika, 24 - 26 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

2006

2006

86. Student achievement in a blended learning environment Lessons from the Cisco Networking Academy

Bichelmeyer B., Dennis A., ÇAKIR H., Duffy T., Korkmaz A., Bunnage J.

American Educational Research Association (AERA) 2006, San-Francisco, Kostarika, 24 - 26 Nisan 2006, (Özet Bildiri)

2006

2006

87. Student achievement in the Cisco Networking Academy Performance in the CCNA1 Course

Dennis A., ÇAKIR H., Korkmaz A., Duffy T., Bichelmeyer B., Bunnage J.

the Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS), Honolulu, HI, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Ocak 2006, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

88. A new perspective for effective evaluation of human performance technology interventions

ÇAKIR H.

the Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2005, Orlando, FL, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Ekim 2005, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

89. Effects of cultural differences on e mail communication in multicultural environments

ÇAKIR H., Bichelmeyer B., ÇAĞILTAY K.

the Third International Conference on Cultural Attitudes towards Technology and Communication (CATAC’xx02), Montreal, Kanada, 18 - 20 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

90. A design model for internet based electronic performance support systems

TÜZÜN H., ÇAKIR H.

the Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2002, Dallas, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

91. An internet based electronic performance support system for systemic change in K 12 settings

ÇAKIR H., TÜZÜN H., Reigeluth C.

the Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2002, Dallas, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

92. Instructional methods in online high school courses

Keller J., ÇAKIR H.

the 18th Distance Teaching and Learning, Madison, WI, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Haziran 2002, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Use of Collaborative Technologies in Engineering Education

ÇAKIR H., ÜNAL E.

Engineering Education Trends in the Digital Era, Serdar Asan Şeyda, Işıklı Erkan, Editör, IGI Global, PA, ss.125-149, 2020

2020

2020

2. Factors That Enable or Hinder the Implementation of Game Development Activity in Learning Environments

HAVA K., GÜYER T., ÇAKIR H.

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education, Z. Zheng, Robert, Editör, IGI Global,, ss.267-288, 2020

2020

2020

3. Factors That Enable or Hinder the Implementation of Game Development Activity in Learning Environments

HAVA K., GÜYER T., ÇAKIR H.

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education, Robert Z. Zheng, Editör, IGI Global, ss.267-288, 2020

2019

2019

4. Use of Dynamic Web Technologies in Collaborative Problem-Solving Method at Community Colleges

ÜNAL E., ÇAKIR H.

Student-Centered Virtual Learning Environments in Higher Education, Marius Boboc Selma Koc, Editör, IGI Global, ss.185-209, 2019

2019

2019

5. The Effect of Digital Storytelling Activities Used in a Social Studies Course on Student Engagement and Motivation

SARITEPECİ M., ÇAKIR H.

Educational Technology and the New World of Persistent LearningPublisher: IGI Global, Bailey, Liston W., Editör, IGI Global, ss.24-55, 2019

2017

2017

6. Sosyal Medya Araçları

Çakır H.

Çoklu Ortam Uygulamaları, Bilal Usanmaz, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.240-266, 2017

2017

2017

7. Etkili Bir Kelime İşlemci Kullanmak 2

Çakır H.

Ofis Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.96-120, 2017

2017

2017

8. Etkili Bir Kelime İşlemci Kullanmak 1

Çakır H.

Ofis Uygulamaları, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.245-271, 2017

2013

2013

9. Designing Effective Instruction Etkili Öğretim Tasarımı

Çakır H.

Designing Effective Instruction Etkili Öğretim Tasarımı, İlhan Varank,Hasan Çakır,Tufan Adıgüzel,Semiral Öncü, Editör, Uğur Yayınları, İstanbul, ss.1-435, 2013

2013

2013

10. İnsan performans teknolojilerinin temelleri

Çakır H.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-98, 2013

2008

2008

11. Öğretim stratejileri

Çakır H., Uluyol Ç., Karadeniz Oran Ş.

Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.65-105, 2008

2008

2008

12. Tasarım ilkeleri

KARADENİZ ORAN Ş., ÇAKIR H., ULUYOL Ç.

Internet Temelli Eğitim, Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.107-163, 2008

2005

2005

14. The Cisco Networking Academy: A model for the study of student success in a blended learning environment.

Dennis A., Bichelmeyer B., Henry D., Çakır H.

Handbook of Blended Learning Environments Global Perspectives Local Designs, Curtis J. Bonk,Charles M. Graham, Editör, Pfeiffer, New Jersey, ss.120-130, 2005

Desteklenen Projeler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Cultivating Creativity to Integrate Computation and Science Problem Solving in Informal Learning

Diğer Uluslararası Fon Programları

ÇAKIR H.

2018 - 2020

2018 - 2020

YÖK Program Ve Kontenjan Yönetim Sistemi YÖK PKYS

TÜBİTAK Projesi , 1007 - Kamu Kurumları Araştırma ve Geliştirme Projelerini D.P.

(Proje Özeti)
Çakır H., Arıcı K.(Yürütücü)

2016 - 2017

2016 - 2017

Özel Eğitimde Çalışan Öğretmenler ve Diğer Uzmanlar için Öğrenme Yönetim Sistemi Geliştirilmesi

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

ÇAKIR H. (Yürütücü)

2012 - 2014

2012 - 2014

Meslek ve Teknik Liselerde Cisco Eğitim Merkezlerinin Etki Değerlendirmesi

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

ÇAKIR H.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 222

h-indeksi (WOS): 6