Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sanal Müze ve Artırılmış Gerçeklik Müze Uygulamalarının Öğrenme Başarısı Üzerindeki Etkisi: Meta-Sentez Çalışması

Xth International Eurasian Educational Research Congress. TED Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1739

Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Sistematik Derleme İncelemesi

Xth International Eurasian Educational Research Congress., Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1736

Öğretmen Yansıtıcı Düşünme Anketinin Türkçe Uyarlama Çalışması.

IV. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.17 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim Programlarında Etik Eğitimi.

1. Uluslararası Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.32

Eğitiminde Toplumbilimsel Konuların Öğretiminde Eğitim Aracı Olarak Gazetelerin Kullanımı.

1. Uluslararası Etik Kongresi, 2-3 Mayıs, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.30-31

Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

4.Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2020, ss.68-69

Ben bir BİLSEM öğrencisiyim.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ejer Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Tıp Fakültesi öğrencilerinin etik kavramına ilişkin metaforik algıları

3. Uluslararası Avrasya multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019

Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretim Program Kazanımlarına Uygun Biyoetik Eğitimi Etkinliklerinin Geliştirilmesi

Avrasya Zirvesi I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018

Biyoetik Eğitiminde Gazeteler: Örnek Bir uygulama

II. Uluslararası IKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.4

Sosyobilimsel konuların öğretilmesinde bir eğitim materyali olarak gazeteler

I.Uluslararası IKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018

Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Eğitimindeki Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması

. 1. Uluslararası Kaşgarlı Mahmut Eğitim Bilimleri Kongresi-Mahmud Kashgarı 1st International Congress on Pedagogical Sciences, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017

Where are we standing on bioethics education?

Where are we standing on bioethics education?, 26 - 28 Temmuz 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Questioning in Argumentation-Based Inquiry (ABI)

More Voices from theClassroomInternational Teachers’ Experience with Argument-Based Inquiry, Brian Hand, Lori Norton-Meier, Jeong-yoon Jang, Editör, Sense Publishers, Boston, ss.45-60, 2017

A Paradigm Shift for Teachers' Professional Development Structure in Turkey: Moving from Instruction to Learning

Innovative Professional Development Methods and Strategies for STEM Education, Dikilitaş, K., Editör, IGI-Global, Hershey, ss.52-72, 2016

Bioethics Education

How Do Children Learn Best, In Şahhüseyinoğlu,D. & Ilisko,D., Editör, Children’s Research Center Turkey Publications., Ankara, ss.86-97, 2010

Metrikler

Yayın

58

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

8

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları