SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre-service teachers' attitudes towards some environmental problems
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.97-104, 2012 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An investigation of environmental literacy levels and environmental pollution images of 7th year pup.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET
, sa.4, ss.1343-1368, 2020 (Hakemli Dergi)
Metaphoric Perceptions of Medical School Students about Ethical Concept
Ihlara Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.2, ss.300-313, 2019 (Hakemli Dergi)
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ETİK KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.300-313, 2019 (Hakemli Dergi)
The effectiveness of Project-Based Learning on science education: A meta-analysis search
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.849-865, 2018 (Hakemli Dergi)
Effectiveness of conceptual change texts: A meta analysis.
European Journal of Scıence And Mathematics Education
, cilt.5, sa.4, ss.343-354, 2017 (Scopus)
Öz Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Turkish Journal of Education
, cilt.3, sa.1, ss.24-33, 2014 (ESCI)
Çevre Eğitimi Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.393-410, 2013 (Hakemli Dergi)
What is the role of vizualisation in generalisation processes The case ofpre service secondary mathematics teachers
Humanity and Social Sciences Journal,
, cilt.4, sa.2, ss.130-137, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tıp Fakültesi öğrencilerinin etik kavramına ilişkin metaforik algıları
3. Uluslararası Avrasya multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019
Sosyobilimsel konuların öğretilmesinde bir eğitim materyali olarak gazeteler
I.Uluslararası IKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018
Argumentation Based Bioethics Education: Sample Implementation on Genetically Modified Organisms (GMOs) and Genetic Screening Tests
12th Asian Bioethics Conference, Taipei, Taiwan, 14 Haziran 2011
The reliability and validity study of the Turkish version of attitudes towards some environmental problems questionnaire.
12th Annual International Conference on Education, 24 - 27 Mayıs 2010
Where are we standing on bioethics education?
Where are we standing on bioethics education?, 26 - 28 Temmuz 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
IV. Internatıonal Ethıcs Congress, Proceedıngs Book
IKSAD Yayınevi, Ankara, 2023
III. Internatıonal Ethıcs Congress, Proceedıngs Book,
IKSAD Yayınevi, Ankara, 2021
Questioning in Argumentation-Based Inquiry (ABI)
More Voices from theClassroomInternational Teachers’ Experience with Argument-Based Inquiry, Brian Hand, Lori Norton-Meier, Jeong-yoon Jang, Editör, Sense Publishers, Boston, ss.45-60, 2017
A Paradigm Shift for Teachers' Professional Development Structure in Turkey: Moving from Instruction to Learning
Innovative Professional Development Methods and Strategies for STEM Education, Dikilitaş, K., Editör, IGI-Global, Hershey, ss.52-72, 2016
Bioethics Education
How Do Children Learn Best, In Şahhüseyinoğlu,D. & Ilisko,D., Editör, Children’s Research Center Turkey Publications., Ankara, ss.86-97, 2010
İlköğretim Fen ve Teknoloji 6 Öğretmen Kılavuz Kitabı,
Doku Yayınları, Ankara, 2006
İlköğretim Fen ve Teknoloji 6 Ders Kitabı,
Doku Yayınları, Ankara, 2006
İlköğretim Fen ve Teknoloji 6 Öğrenci Çalışma Kitabı
Doku Yayınları, Ankara, 2006
İlköğretim Fen ve Teknoloji 4 Öğretmen Kılavuz Kitabı
Doku Yayınları, Ankara, 2006
İlköğretim Fen ve Teknoloji 4 Ders Kitabı
Doku Yayınları, Ankara, 2006
İlköğretim Fen ve Teknoloji 4 Öğrenci Çalışma Kitabı
Doku Yayınları, Ankara, 2006
İlköğretim Fen ve Teknoloji 5 Öğretmen Kılavuz Kitab
Doku Yayınları, Ankara, 2005
İlköğretim Fen ve Teknoloji 5 Öğrenci Çalışma Kitabı
Doku Yayınları, Ankara, 2005
İlköğretim Fen ve Teknoloji 5 Ders Kitabı,
Doku Yayınları, Ankara, 2005