Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Öğretmenlerin Biyoetik Eğitimi Uygulamalarının SWOT Analizi İle İncelenmesi

5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (V. UBEK 2025) , Balıkesir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.39, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. EXAMINATION OF TEACHERS’ BIOETHICS EDUCATION PRACTICES WITH SWOT ANALYSIS

5th INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.471, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. UNETHICAL SITUATIONS COME ACROSS GRADUATE STUDENTS IN THE PROCESS OF THEIR UNIVERSITY EDUCATION

IV. Internatıonal Ethıcs Congress, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2023, ss.45-52, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Sistematik Derleme İncelemesi

Xth International Eurasian Educational Research Congress., Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1736, (Özet Bildiri)

5. Sanal Müze ve Artırılmış Gerçeklik Müze Uygulamalarının Öğrenme Başarısı Üzerindeki Etkisi: Meta-Sentez Çalışması

Xth International Eurasian Educational Research Congress. TED Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1739, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Yansıtıcı Düşünme Anketinin Türkçe Uyarlama Çalışması.

IV. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.17, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Eğitiminde Toplumbilimsel Konuların Öğretiminde Eğitim Aracı Olarak Gazetelerin Kullanımı.

1. Uluslararası Etik Kongresi, 2-3 Mayıs, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.30-31, (Özet Bildiri)

14. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Etik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

1. Uluslararası Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.33, (Özet Bildiri)

15. Öğretim Programlarında Etik Eğitimi.

1. Uluslararası Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2020, ss.32, (Özet Bildiri)

16. Ortaöğretim Öğrencilerinin genetiği Değiştirilmiş organizmalarla ilgili Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.

4.Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2020, ss.70-71, (Özet Bildiri)

17. Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

4.Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2020, ss.68-69, (Özet Bildiri)

18. İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı Düzeylerinin ve Çevre Kirliliği İmajlarının İncelenmesi

4.Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Ben bir BİLSEM öğrencisiyim.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ejer Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

21. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 9. Sınıf Derslerinde Kullanımı: Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri

Avrasya 3. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

22. Tıp Fakültesi öğrencilerinin etik kavramına ilişkin metaforik algıları

3. Uluslararası Avrasya multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

23. Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretim Program Kazanımlarına Uygun Biyoetik Eğitimi Etkinliklerinin Geliştirilmesi

Avrasya Zirvesi I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

24. Biyoetik Eğitiminde Gazeteler: Örnek Bir uygulama

II. Uluslararası IKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.4, (Özet Bildiri)

25. Sosyobilimsel konuların öğretilmesinde bir eğitim materyali olarak gazeteler

I.Uluslararası IKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri)

26. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Eğitimindeki Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması

. 1. Uluslararası Kaşgarlı Mahmut Eğitim Bilimleri Kongresi-Mahmud Kashgarı 1st International Congress on Pedagogical Sciences, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

29. Where are we standing on bioethics education?

Where are we standing on bioethics education?, 26 - 28 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

1. Biyoloji ve Fen Bilimleri öğretmenlerinin öğretimi tasarlama ve uygulama sürecinde biyoetik konularına yer verme durumlarının incelenmesi

Türkiyede Biyoloji Eğitimi sorunlar, çözüm önerileri ve iyi örnekler, semra mirici, Editör, ekonomik işbirliği teşkilatı eğitim enstitüsü yayınları, Ankara, ss.109-142, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Questioning in Argumentation-Based Inquiry (ABI)

More Voices from theClassroomInternational Teachers’ Experience with Argument-Based Inquiry, Brian Hand, Lori Norton-Meier, Jeong-yoon Jang, Editör, Sense Publishers, Boston, ss.45-60, 2017

5. A Paradigm Shift for Teachers' Professional Development Structure in Turkey: Moving from Instruction to Learning

Innovative Professional Development Methods and Strategies for STEM Education, Dikilitaş, K., Editör, IGI-Global, Hershey, ss.52-72, 2016

6. Bioethics Education

How Do Children Learn Best, In Şahhüseyinoğlu,D. & Ilisko,D., Editör, Children’s Research Center Turkey Publications., Ankara, ss.86-97, 2010
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

8

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları