Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2014 - 2021 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2008 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2013 - Devam Ediyor Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2009 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1998 - 1998 Yüksek Ziraat Mühendisi
Tarım Bakanlığı
Verdiği Dersler
-
Lisans Biyoloji Okuryazarlığı
-
Yüksek Lisans bilgisayar destekli istatistik uygulamalrı
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
-
Lisans okul deneyimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Alan eğitimindearaştrıma projesi
-
Yüksek Lisans öğretimi geliştirme uygulamaları
-
Lisans bilimtarihi
-
Lisans biyoetik
-
Yüksek Lisans Biyoetik eğitimi
-
Yüksek Lisans Bilimsel araştırma ve yayın etiği
-
Lisans biyolojide kavram yanılgıları
-
Lisans embriyoloji laboratuvarı
-
Yüksek Lisans ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
-
Lisans ÖĞRETİM TEKN. VE MATERYAL GELİŞTİRME
-
Lisans biyolojide özel konular
-
Lisans erğiyimde ölçme ve değerlendirme
Yönetilen Tezler
-
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Sistematik Derleme İncelemesi
Özer Keskin M. (Danışman)
Z.VAROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öğretmen, öğrenci ve veli gözünden Bilim ve Sanat Merkezleri (BİLSEM)
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimi Tasarlama ve Uygulama Sürecinde Biyoetik Konulara Yer Verme Durumlarının İncelenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Yansıtıcı Yazmalarla Belirlenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Ortaokul Öğrencilerinin Güdülenme ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE TOPLUMBİLİMSEL KONULARIN ÖĞRETİMİNDE EĞİTİM ARACI OLARAK GAZETELERİN KULLANIMI
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı biyoloji öğretiminin başarı, tutum ve eleştirel düşünme becerisi üzerine etkisi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı öğrenme ortamlarında öğrencilerin argüman kalitelerinin ve informal akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen eğitimindeki etkililiği: Meta analiz çalışması
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı biyoetik eğitiminde örnek bir uygulama: Genetiği değiştirilmiş organizma ve genetik tarama testi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Kavramsal değişim metinlerinin etkililiği: Meta analiz çalışması
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Biyolojik bilimlerin neden olduğu değer sorunlarının tartışılması sürecinde kullanılmak üzere bir değer envanterinin geliştirilmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Matematiksel soyutlama ve genelleme süreçlerinde görselleştirme ve rolü
ARGÜN Z. (Eş Danışman), ÖZER KESKİN M. (Eş Danışman)
-
Hücre konusunun öğrenilmesinde öğrenme amaçlı yazma etkinliklerinin kullanımı ve analoji üretme
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
FEN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME ATBÖ YAKLAŞIMININ KULLANIMI
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Çoklu zeka kuramına dayalı öğrenme etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi:Hücre bölünmeleri
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
N.ŞALAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007