-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2014 - 2021 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2008 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2009 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1998 - 1998 Yüksek Ziraat Mühendisi
Tarım Bakanlığı, Yüksek Ziraat Mühendisi
-
Yüksek Lisans
bilgisayar destekli istatistik uygulamalrı
öğretimi geliştirme uygulamaları
Biyoetik eğitimi
Bilimsel araştırma ve yayın etiği
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
-
Lisans
Biyoloji Okuryazarlığı
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
okul deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması
Alan eğitimindearaştrıma projesi
bilimtarihi
biyoetik
biyolojide kavram yanılgıları
embriyoloji laboratuvarı
ÖĞRETİM TEKN. VE MATERYAL GELİŞTİRME
biyolojide özel konular
erğiyimde ölçme ve değerlendirme
-
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Sistematik Derleme İncelemesi
Özer Keskin M. (Danışman)
Z.VAROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öğretmen, öğrenci ve veli gözünden Bilim ve Sanat Merkezleri (BİLSEM)
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimi Tasarlama ve Uygulama Sürecinde Biyoetik Konulara Yer Verme Durumlarının İncelenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Biyoloji ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Yansıtıcı Yazmalarla Belirlenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Ortaokul Öğrencilerinin Güdülenme ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE TOPLUMBİLİMSEL KONULARIN ÖĞRETİMİNDE EĞİTİM ARACI OLARAK GAZETELERİN KULLANIMI
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı biyoloji öğretiminin başarı, tutum ve eleştirel düşünme becerisi üzerine etkisi
Özer Keskin M. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı öğrenme ortamlarında öğrencilerin argüman kalitelerinin ve informal akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen eğitimindeki etkililiği: Meta analiz çalışması
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı biyoetik eğitiminde örnek bir uygulama: Genetiği değiştirilmiş organizma ve genetik tarama testi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Kavramsal değişim metinlerinin etkililiği: Meta analiz çalışması
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Biyolojik bilimlerin neden olduğu değer sorunlarının tartışılması sürecinde kullanılmak üzere bir değer envanterinin geliştirilmesi
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Matematiksel soyutlama ve genelleme süreçlerinde görselleştirme ve rolü
ARGÜN Z. (Eş Danışman), ÖZER KESKİN M. (Eş Danışman)
-
Hücre konusunun öğrenilmesinde öğrenme amaçlı yazma etkinliklerinin kullanımı ve analoji üretme
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
FEN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNDE ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME ATBÖ YAKLAŞIMININ KULLANIMI
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
-
Çoklu zeka kuramına dayalı öğrenme etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi:Hücre bölünmeleri
ÖZER KESKİN M. (Danışman)
N.ŞALAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007