SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A New Concept Proposal in History Education: History Capital
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS)
, cilt.-8, sa.1, ss.99-144, 2024 (Hakemli Dergi)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatandaşlık Tiplerinin Belirlenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.54, sa.2, ss.459-496, 2021 (Hakemli Dergi)

Öğrencilerin Tarih Okuryazarlığı Düzeylerini Etkileyen Faktörler Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
Türk Tarih Eğitimcileri Dergisi,
, cilt.3, sa.2, ss.1-23, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Proje Fuarının Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.14, ss.375-410, 2013 (Hakemli Dergi)

“UNESCO’nun Tarih Eğitimi Yayınlarına Yönelik Bir Değerlendirme (1947-2009)
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.107-139, 2013 (Hakemli Dergi)

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgilerin doğasıyla ilgili görüşleri
Journal of Social Studies Education Research (Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi)
, cilt.3, sa.1, ss.35-64, 2012 (Hakemli Dergi)

Osmanlı İmparatorluğu Döneminde Bir Ders Araç ve Gereçleri Lojistik Merkezi Maarif Kütüphanesi 1872 1895
Tarihin Peşinde: Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-36, 2009 (Hakemli Dergi)

İlköğretim 3 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Proje Çalışmaları İle İlgili Öğrenci Görüşleri
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.165, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programında Klasikler ve Önemi”
. Uluslar arası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 13 Ekim 2018
Tarih Öğretmenliği Lisans Taslak Programı Geliştirilme Sürecini Değerlendirme (2017 yılı)”
TTK Uluslararası Tarih Müfredatı Çalıştayı, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2017
Müzelerin Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 2 - 07 Ekim 2017
Sınıfta bir sosyal bilimci “gibi” seyahatnameleri okumak: “Aleksander von Humboldt mu yoksa Carl Friedrich Gauss mu çok uzaklara gitti?”
TÜBA, Bilim Eğitim Çalıştayı, Türkiye, 11 - 15 Eylül 2017
Eğitim Fakültelerinde Türk Eğitim Tarihi Dersinin Öğretim Durumu İle ilgili Bazı Tespitler
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Tarihi Canlı Tutmak: Müzelerde Uygulanan Birinci ve Üçüncü Kişi Anlatım Türleri İle Birinci ve Üçüncü Kişi Anlatım Türlerinin Birlikte Kullanıldığı Uygulamalar
Ulusal Müzecilik Sempozyumu Türkiye’xxde Müzecilik Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.259-266
Yeni Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının İlköğretim 2005 Sosyal Bilgiler Dersi 6 7 Sınıflar Öğretim Programı Açısından Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Bilim Çalıştayı (Prof. Dr. Suzan ERBAŞ Anısına), Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mart 2007
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yansıtıcı Soruşturma Geleneği ve Oluşturmacılık Yaklaşımı
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III: "Yapılandırmacılık ve Eğitimde Yansımaları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2006, ss.259-262
Kitaplar
Yurtdışında Tarih Eğitimi
İber Akademi Yayınları, İstanbul, 2023
Müze Eğitimi ve Kültürel Kimlik
Ankara Üniversitesi, 1999
Diğer Yayınlar