SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatandaşlık Tiplerinin Belirlenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.54, sa.2, ss.459-496, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Tarih Okuryazarlığı Düzeylerini Etkileyen Faktörler Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
Türk Tarih Eğitimcileri Dergisi,
, cilt.3, sa.2, ss.1-23, 2014 (Hakemli Dergi)
“UNESCO’nun Tarih Eğitimi Yayınlarına Yönelik Bir Değerlendirme (1947-2009)
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.107-139, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları ve İntihal Önbilgileri İntihalin Yaygınlığı ve Başvurulan Yöntemler
GaziosmanPaşa Bilimsel Araştırma Dergisi
, sa.4, ss.94-107, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgilerin doğasıyla ilgili görüşleri
Journal of Social Studies Education Research (Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi)
, cilt.3, sa.1, ss.35-64, 2012 (Hakemli Dergi)
Osmanlı İmparatorluğu Döneminde Bir Ders Araç ve Gereçleri Lojistik Merkezi Maarif Kütüphanesi 1872 1895
Tarihin Peşinde: Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-36, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 3 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Proje Çalışmaları İle İlgili Öğrenci Görüşleri
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.165, 2007 (Hakemli Dergi)
Rousseau, Emile ve Tarih Öğretimi
MILLI EGITIM
, sa.159, ss.239-244, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programında Klasikler ve Önemi”
. Uluslar arası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 13 Ekim 2018
Tarih Öğretmenliği Lisans Taslak Programı Geliştirilme Sürecini Değerlendirme (2017 yılı)”
TTK Uluslararası Tarih Müfredatı Çalıştayı, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2017
Müzelerin Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 2 - 07 Ekim 2017
Sınıfta bir sosyal bilimci “gibi” seyahatnameleri okumak: “Aleksander von Humboldt mu yoksa Carl Friedrich Gauss mu çok uzaklara gitti?”
TÜBA, Bilim Eğitim Çalıştayı, Türkiye, 11 - 15 Eylül 2017
Eğitim Fakültelerinde Türk Eğitim Tarihi Dersinin Öğretim Durumu İle ilgili Bazı Tespitler
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Tarihi Canlı Tutmak: Müzelerde Uygulanan Birinci ve Üçüncü Kişi Anlatım Türleri İle Birinci ve Üçüncü Kişi Anlatım Türlerinin Birlikte Kullanıldığı Uygulamalar
Ulusal Müzecilik Sempozyumu Türkiye’xxde Müzecilik Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.259-266
Yeni Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının İlköğretim 2005 Sosyal Bilgiler Dersi 6 7 Sınıflar Öğretim Programı Açısından Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Bilim Çalıştayı (Prof. Dr. Suzan ERBAŞ Anısına), Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mart 2007
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yansıtıcı Soruşturma Geleneği ve Oluşturmacılık Yaklaşımı
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III: "Yapılandırmacılık ve Eğitimde Yansımaları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2006, ss.259-262
İlköğretim 8 Sınıf T C İnkılâp Tarihi Program Geliştirme Çalışmalarında Karşılaşılan Sorunlar
Türk Eğitim Sisteminde Atatürkçülük ve Türkiye Cumhuriyeti Tarihi Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2005, ss.121-129
Kitap & Kitap Bölümleri
Yurtdışında Tarih Eğitimi
İber Akademi Yayınları, İstanbul, 2023
Seyahatnameler-Gezi Yazıları ile Sosyal Bilgilerin Öğretimi
Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Halil Tokcan , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-308, 2016
Müze Eğitimi ve Kültürel Kimlik
Ankara Üniversitesi, 1999