SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatandaşlık Tiplerinin Belirlenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.54, sa.2, ss.459-496, 2021 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
Öğrencilerin Tarih Okuryazarlığı Düzeylerini Etkileyen Faktörler Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
Türk Tarih Eğitimcileri Dergisi,
, cilt.3, sa.2, ss.1-23, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Proje Fuarının Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.14, ss.375-410, 2013 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
“UNESCO’nun Tarih Eğitimi Yayınlarına Yönelik Bir Değerlendirme (1947-2009)
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.107-139, 2013 (Hakemli Dergi)
![Creative Commons License](/Content/images/creative-commons/licenses/small/by-nc.png)
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları ve İntihal Önbilgileri İntihalin Yaygınlığı ve Başvurulan Yöntemler
GaziosmanPaşa Bilimsel Araştırma Dergisi
, sa.4, ss.94-107, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler dersinde proje fuarının kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.375-410, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgilerin doğasıyla ilgili görüşleri
Journal of Social Studies Education Research (Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi)
, cilt.3, sa.1, ss.35-64, 2012 (Hakemli Dergi)
Osmanlı İmparatorluğu Döneminde Bir Ders Araç ve Gereçleri Lojistik Merkezi Maarif Kütüphanesi 1872 1895
Tarihin Peşinde: Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-36, 2009 (Hakemli Dergi)
![Creative Commons License](/Content/images/creative-commons/licenses/small/by.png)
İlköğretim 3 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde Proje Çalışmaları İle İlgili Öğrenci Görüşleri
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.165, 2007 (Hakemli Dergi)
Kıdemli ve Aday Tarih Öğretmenlerinin Tarih Dersini Sevmeyen Lise Öğrencisine Yönelik Yaklaşımları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.2, ss.29-42, 2007 (Hakemli Dergi)
Rousseau, Emile ve Tarih Öğretimi
MILLI EGITIM
, sa.159, ss.239-244, 2003 (Hakemli Dergi)
Atatürk Tarih Öğretimi ve Müzeler
Türk Yurdu
, cilt.20, sa.160, ss.85-90, 2000 (Hakemli Dergi)
Okul Dışı Tarih Öğretimi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.87-94, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“Haşim Nahit Erbil’in Modern Tekniği Üretecek Eğitim Üzerine Görüşleri: “Çividen Uçak Motoruna Kadar Her Şeyi Kendimiz Yapmak İstiyoruz!”,
Eğitim Düşünürleri Sempozyumu, , Ankara, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, ss.1-2
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programında Klasikler ve Önemi”
. Uluslar arası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 13 Ekim 2018
Tarih Öğretmenliği Lisans Taslak Programı Geliştirilme Sürecini Değerlendirme (2017 yılı)”
TTK Uluslararası Tarih Müfredatı Çalıştayı, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2017
Müzelerin Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 2 - 07 Ekim 2017
Sınıfta bir sosyal bilimci “gibi” seyahatnameleri okumak: “Aleksander von Humboldt mu yoksa Carl Friedrich Gauss mu çok uzaklara gitti?”
TÜBA, Bilim Eğitim Çalıştayı, Türkiye, 11 - 15 Eylül 2017
Eğitim Fakültelerinde Türk Eğitim Tarihi Dersinin Öğretim Durumu İle ilgili Bazı Tespitler
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Tarihi Canlı Tutmak: Müzelerde Uygulanan Birinci ve Üçüncü Kişi Anlatım Türleri İle Birinci ve Üçüncü Kişi Anlatım Türlerinin Birlikte Kullanıldığı Uygulamalar
Ulusal Müzecilik Sempozyumu Türkiye’xxde Müzecilik Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.259-266
Yeni Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının İlköğretim 2005 Sosyal Bilgiler Dersi 6 7 Sınıflar Öğretim Programı Açısından Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Bilim Çalıştayı (Prof. Dr. Suzan ERBAŞ Anısına), Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mart 2007
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yansıtıcı Soruşturma Geleneği ve Oluşturmacılık Yaklaşımı
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III: "Yapılandırmacılık ve Eğitimde Yansımaları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2006, ss.259-262
İlköğretim 8 Sınıf T C İnkılâp Tarihi Program Geliştirme Çalışmalarında Karşılaşılan Sorunlar
Türk Eğitim Sisteminde Atatürkçülük ve Türkiye Cumhuriyeti Tarihi Öğretimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2005, ss.121-129
Kitap & Kitap Bölümleri
Tarih Öğretiminin Tarihi (1869-1922)
Türkiye’de Tarih Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı Demircioğlu, Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2017
Seyahatnameler-Gezi Yazıları ile Sosyal Bilgilerin Öğretimi
Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Halil Tokcan , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-308, 2016
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müzeler
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şimşek Ahmet ve Selahattin Kaymakçı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-187, 2015
John Dewey'nin Türkiye'de Nasıl Karşılandğına Dair İzlenimlerin Amerikan Belgelerine Yansıması
Berna Türkdoğan Uysal Armağan kitabı, Şenol Kantarcı-Fatma Şimşek , Editör, Sonçağ Yayıncılık, Ankara, ss.75-85, 2015
Sosyal Bilgiler Ünitesi Kavramı Üzerine Bazı Düşünceler.
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-1, Refik Turan, Hakan Akdağ, Ali Murat Sümbül, Editör, Pegem, Ankara, ss.25-42, 2009
Tarih Derslerinde Yerel Tarih, Müze ve Ören Yerlerinin Kullanımı
Tarih Öğretim Yöntemleri, Muammer Demirel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, ss.114-129, 2009
Sosyal Bilgilerde Atatürkçülük Konularının Eğitimi ve Öğretmenin Rolü
Özel öğretim yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi, Bayram Tay ve Adem Öcal , Editör, Pegem, Ankara, ss.291-307, 2008
Sosyal bilgiler öğretim programı.
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi Yapılandırmacı bir yaklaşım, Cemil Öztürk , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.71-83, 2006
Müze Eğitimi ve Kültürel Kimlik
Ankara Üniversitesi, 1999