Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2010 - 2017 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
2005 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi
-
1998 - 2001 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
1994 - 1998 Okutman
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Yönetilen Tezler
-
TARİH SERMAYESİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Ata B. (Danışman)
-
TARİH ÖĞRETİMİNDE ETNOGRAFYA MÜZELERİNİN ETKİLİ KULLANIMI: REHBERLİ YA DA REHBERSİZ GEZİLERİN ÖĞRENCİLERİN MÜZE ALGISINA VE BAŞARISINA ETKİSİ
Ata B. (Danışman)
-
T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Kullanılan Görsel Materyallere Felton-Allen ile Nichol Modeline Göre Soru Sormanın Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
ATA B. (Danışman)
-
Ortaöğretim Tarih Ders Kitaplarında Harita-Metin İlişkisi Ve Sınıf İçi Öğretmen Uygulamaları
ATA B. (Danışman)
-
Lise Öğrencilerinin “Tarih Nedir?” Aforizmalarına Katılma Durumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
ATA B. (Danışman)
-
Suudi Arabistan Krallığı ve Türkiye Cumhuriyeti Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Ders Kitapları ve Çalışma Kitaplarının Karşılaştırmalı Analizi
-
Tarih öğretmenlerinin internetteki forum sitelerinden yararlanma tarzlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
-
Ortaokul sosyal bilgiler dersinde mesleklerle ilgili yapılan etkinliklerin öğrencilerin meslek seçimine etkisinin analizi
-
Sosyal bilgiler öğretiminde yararlanılan sınıf içi tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi
-
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının ve öğretim elemanlarının intihal problemine yönelik tutum ve davranışları
-
yaygın tarih eğitimi aracı olarak duvar takvimleri üretim süreci, içerik analizi ve kullanım biçimleri
-
Sosyal bilgiler proje fuarının sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlara etkisi ve sürece yönelik öğrenci, öğretmen ve veli görüşleri
-
Sosyal bilgiler öğretiminde istatistik ve grafik kullanım tekniklerinin öğrencilerin grafik okuma becerisine etkisi
-
MEDYA OKURYAZARLIĞININ SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARIYLA İLİŞKİLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETİMİ
-
TÜRKİYE VE BALKAN SAVAŞLARINA KATILAN BALKAN ÜLKELERİNİN TARİH DERS KİTAPLARINDA BALKAN SAVAŞLARI
-
SOSYAL BİLGİLERDE TARİH DİYAGRAMLARININ KULLANIM TÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
-
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE MEZARLIKLARIN VE ŞEHİTLİKLERİN KULLANILMASI
-
OSMANLI BEYLİĞİ'NİN KURULUŞU KONUSU ÇERÇEVESİNDE; ÖĞRENCİ, TARİH ÖĞRETMENİ VE TARİHÇİLERİN TARİHTE NEDENSELLİK ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ
-
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE AİLELERİN ÇOKLU ZEKÂ KURAMI HAKKINDA BİLGİLENDİRİLME BİÇİMLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİN FARKLI BASKIN ZEKÂ GRUPLARINDA YER ALMALARININ PROJE BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
-
YENİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA GÖRE HAZIRLANAN SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ANLATIM TEKNİKLERİ VE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİLERİ