Yayınlar & Eserler

Makaleler 75
Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (26)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (3)
Scopus (28)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (22)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

2. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Sürdürülebilir Çevre Tutum Ölçeği Geliştirilmesi

Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2022, ss.10-18, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Ortaokul çevre motivasyon ölçeğinin geliştirilmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.924-925, (Özet Bildiri)

5. Ortaokul 5. sınıf ’İnsan ve Çevre’ ünitesine yönelik çevre başarı testi geliştirilmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.922-923, (Özet Bildiri)

7. Online Stem Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresİ, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bir Araştırma Tasarlayabilme Durumları ve Görüşlerinin Belirlenmesi

ERPA , International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. 7E Öğrenme Modeli Merkezli STEM Etkinliğine Dayalı Öğretim Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. STEM Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri

International Conference on STEM and Educational Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının PISA’ ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), 9 - 11 Nisan 2018, ss.78, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAK TARAMA TERCİHLERİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 Eylül - 16 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

19. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

26. Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates

ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)

27. Işık Kirliliğine Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıları

ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

28. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

29. Teacher Candidates Views On Sustainable Development

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

33. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

34. Scale Development Study for Alternative Assessment Techniques

V. World Conference on Educational Sciences (WCES), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

38. In vivo Genotoxicity Assessment of Esbiothrin in Fish (Cyprinus carpio L., 1758) Using the Micronucleus Test and Comet Assay

9th International Meeting of the International-Society-for-the-Study-of-Xenobiotics(ISSX), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2010, cilt.42, ss.126-127, (Özet Bildiri) identifier

42. Travma İyileşme Modeli: Sinir Rejenerasyonu

VIII. Ulusal Sinir Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2008
Kitaplar 14

1. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA HEDEFLERİ IŞIĞINDA YAŞAM BOYU ÖĞRENME VE STEM EĞİTİMİ

SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE STEM EĞİTİMİ, Çevik Uğur,Şahin Erhan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.167-204, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. 21st Century Skills Training with Innovative Approaches

Yenilikçi Yaklaşımlarla 21. Yüzyıl Becerileri Eğitimi, Dr. Mehmet Şentürk,Prof. Dr. Ufuk Şimşek,Doç. Dr. Yavuz Topkaya, Editör, Vizetek, Ankara, ss.21-33, 2022

4. İnsan ve Makine Etkileşimi: Artırılmış Gerçeklik ve UygulamaÖrnekleri

KURAMDAN UYGULAMAYA STEM EĞİTİMİ, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-441, 2017

5. STEM Öğretme-Öğrenme Modelleri: 5E Öğrenme Modeli, ProjeTabanlı Öğrenme ve STEM SOS Modeli

Kuramdan Uygulamaya STEMAE Eğitimi, salih çepni, Editör, Pegem Yayıncılık, ss.203-238, 2017
Bilirkişi Raporları 1

1. Bilirkişi raporu

9. İdare mahkemesi, ss.5, Ankara, 2020
Metrikler

Yayın

141

Yayın (WoS)

31

Yayın (Scopus)

29

Atıf (WoS)

585

H-İndeks (WoS)

13

Atıf (Scopus)

696

H-İndeks (Scopus)

14

Atıf (Scholar)

2235

H-İndeks (Scholar)

24

Atıf (TrDizin)

119

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

179

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

185

Toplam Atıf Sayısı

1068

Proje

29

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

33

Açık Erişim

44
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları