Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2001 - 2006
2001 - 2006Doktora
Iowa State University of Science and Technology, Faculty of Education, Curriculum And Instructional Technology, Amerika Birleşik Devletleri
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Syracuse University, Faculty of Education, Instructional Design Development and Evaluation, Amerika Birleşik Devletleri
1989 - 1994
1989 - 1994Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
The relationship between learner characteristics and the perception of distance learning with web based courses
Iowa State University of Science and Technology, Curriculum And Instructional Technology
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
1998
1998Yabancı Dil Eğitim (İngilizce)
Yabancı Dil
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2012 - 2019
2012 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2008 - 2012
2008 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2006 - 2008
2006 - 2008Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2015 - 2016
2015 - 2016Enstitü Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
1996 - 1998
1996 - 1998Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Yönetilen Tezler
2019
2019Doktora
Liselerde sosyal ağ olgusunun incelenmesi: Malatya örneği
ŞAHİN S. (Danışman)
U.ÖZHAN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Artırılmış gerçekliğin eğitimde etkisinin incelenmesi: Meta-analiz ve sistematik kaynak taraması araştırması
ŞAHİN S. (Danışman)
G.AKÇAYIR(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının eğitimde Web 2.0 kullanımını etkileyen etmenlerin teknoloji kabul ve kullanımı birleştirilmiş modeli çerçevesinde incelenmesi
ŞAHİN S. (Danışman)
B.YERMEYDAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Bilgisayar donanım öğretimi için artırılmış gerçeklik materyalinin geliştirilmesi ve etkililiğinin incelenmesi
ŞAHİN S. (Danışman)
K.GÜL(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Yükseköğretimde her yerde öğrenmenin uygulanması: İnsan bilgisayar etkileşimi dersi örneği
ŞAHİN S. (Danışman)
F.ERDOĞDU(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Sosyal ağlarda elektronik öğrenci ürün dosyası kullanımının incelenmesi: Yükseköğretimde bir durum çalışması
ŞAHİN S. (Danışman)
M.QASIM(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Sosyal Ağlarda Elektronik Öğrenci Ürün Dosyası Kullanımının İncelenmesi: Yükseköğretimde Bir Durum Çalışması Doktora Tezi
ŞAHİN S. (Danışman)
M.Q.(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Öğretmenlerin bilişim teknolojilerini kullanmaya yönelik davranışlarının modellenmesi
ŞAHİN S. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Geometri dersi için artırılmış gerçeklik materyallerinin geliştirilmesi, uygulanması ve etkisinin değerlendirilmesi
ŞAHİN S. (Danışman)
E.İBİLİ(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Sanal dünya ve web temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin akademik başarıları, motivasyonları ve sosyal bulunuşlukları açısından karşılaştırılması
ŞAHİN S. (Danışman)
S.YILDIRIM(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Öğretim elemanların öğretim amaçlı internet kullanımları ve görüşleri
ŞAHİN S. (Danışman)
M.Q.(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
BOLU GAZİPAŞA İLKÖĞRETİM OKULU 5. SINIF BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNDE AĞ GÜNLÜĞÜ ORTAMINDA YAYINCILIĞA BAŞLIYORUM ÜNİTESİNİN İŞLENMESİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE, KALICILIĞA VE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
ŞAHİN S. (Danışman)
A.BABUR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim 5.sınıf bilişim teknolojileri dersinin öğretiminde drama yönteminin öğrenci başarısına etkisi
ŞAHİN S. (Danışman)
O.ATALAY(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim 1-8 seçmeli bilişim teknolojileri dersi çalışma kitapları yardımcı etkinlikler cd'sinin değerlendirilmesi
ŞAHİN S. (Danışman)
N.GÜNEŞ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Bolu Gazipaşa İlköğretim Okulu 5. sınıf bilişim teknolojileri dersinde ağ günlüğü ortamında ?Yayıncılığa Başlıyorum? ünitesinin işlenmesinin eleştirel düşünmeye, kalıcılığa ve akademik başarıya etkisi
ŞAHİN S. (Danışman)
A.BABUR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (14)
2023
20231. Interaction in Distance Education: Meta-Synthesis of Qualitative Studies
SU TONGA E., ŞAHİN S.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.52-75, 2023 (TRDizin)
2022
20222. Covid-19 Sürecinde Yükseköğretimde Çevrimiçi Uzaktan Eğitim Öğrenci Deneyimlerinin İncelenmesi
Tekedere H., Şahin S., Göker H.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.123-166, 2022 (TRDizin)
2020
20203. An assessment of geometry teaching supported with augmented reality teaching materials to enhance students' 3D geometry thinking skills
Ibili E., Cat M., Resnyansky D., ŞAHİN S., Billinghurst M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.51, sa.2, ss.224-246, 2020 (ESCI, Scopus)
2019
20194. Öğretmen Adayı Bilgi ve İletişim Teknolojisi Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Gökçearslan Ş., Karademir Coşkun T., Şahin S.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.4, ss.1435-1444, 2019 (TRDizin)
2018
20185. Investigation Of Pedagogical Formation Students’ Teaching Identity And Professional Loss Conditions
Uluyol Ç., Şahin S.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.22, sa.4, ss.1051-1072, 2018 (TRDizin)
2018
20186. Smartphone addiction, cyberloafing, stress and social support among university students: A path analysis
Gökçearslan Ş., Uluyol Ç., Şahin S.
CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW
, cilt.91, ss.47-54, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20187. Her Yerde Öğrenme Sisteminin Kullanılabilirliğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
ERDOĞDU F., ŞAHİN S.
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.15-26, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20188. Comparing the Effectiveness of a Microprocessor Training System and a Simulator to Teach Computer Architecture
TOPALOĞLU N., ŞAHİN S., ULUYOL Ç.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION
, cilt.34, sa.3, ss.1138-1144, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
2018
20189. Sosyal Ağlarda Elektronik Öğrenci Ürün Dosyası Kullanımının İncelenmesi: Yükseköğretimde Bir Durum Çalışması
RAMAZANOĞLU M., ŞAHİN S.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.0, sa.1, ss.31-58, 2018 (TRDizin)
2017
201710. Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve İnternet Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
Şahin S., İbili E., Uluyol Ç.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (TRDizin)
2017
201711. Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve Internet Bağımlılığı Ilişkisinin Incelenmesi
ŞAHİN S., İBİLİ E., ULUYOL Ç.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (TRDizin)
2017
201712. Bilgisayar Donanım Öğretimi için Artırılmış Gerçeklik Materyalinin Geliştirilmesi ve Etkililiğinin İncelenmesi
GÜL K., ŞAHİN S.
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.353-362, 2017 (TRDizin)
2017
201713. Mobil Günlüklerin (Moblog) Öğretmen Eğitiminde Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Karataş S., Üstündağ M. T., Çakır H., Şahin S.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.13-33, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. The Effect of Ubiquitous Learning on AcademicAchievement and Motivation in Higher Education TheCase of Human Computer Interaction Course
ERDOĞDU F., ŞAHİN S.
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.285-290, 2016 (TRDizin)
2016
201615. The use of cartoons in elementary classrooms An analysis of teachers behavioral intention in terms of gender
İBİLİ E., ŞAHİN S.
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.8, ss.508-516, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Preservice Teachers' Perception and Use of Personal Learning Environments (PLEs)
ŞAHİN S., ULUYOL Ç.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.17, sa.2, ss.141-161, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201617. Elementary school teachers' ICT use in the classroom and their motivators for using ICT
Uluyol Ç., Şahin S.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.47, sa.1, ss.65-75, 2016 (SSCI, Scopus)
2015
201518. Avrupa Ülkelerindeki Uzaktan Eğitim Programları Uzerine Bir Inceleme
Leyla G., Meltem G., Peker Ş., ULUYOL Ç., ŞAHİN S.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.19, sa.3, ss.11-32, 2015 (TRDizin)
2015
201519. Geometri Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Kullanımın Öğrencilerin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına ve Bilgisayar Öz-Yeterlilik Algılarına Etkisinin İncelenmesi
İBİLİ E., ŞAHİN S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.1, 2015 (TRDizin)
2015
201520. The effect of augmented reality assisted geometry instruction on students achievement and attitudes
İBİLİ E., ŞAHİN S.
Teaching Mathematics and Computer Science , cilt.13, sa.2, ss.177-193, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. Avrupa Ülkelerindeki Uzaktan Eğitim Programları Üzerine Bir İnceleme
Gökmen L., Gülnar M., Peker Ş., ULUYOL Ç., ŞAHİN S.
Türkiye Sosyal araştırmalar Dergisi , cilt.19, sa.3, ss.11-32, 2015 (TRDizin)
2015
201522. Sanal Dünya ve Web Temelli Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Motivasyonları Açısından Karşılaştırılması
YILDIRIM S., ŞAHİN S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.371-402, 2015 (TRDizin)
2014
201423. The Role of Discipline in Determining Turkish Pre-Service Teachers' Behavioral Intentions to Use ICT
URSAVAŞ Ö. F., ŞAHİN S., McIlroy D.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.175, ss.136-153, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201424. Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
Uluyol Ç., Demiralay Yiğit R., Şahin S., Eryılmaz S.
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , cilt.3, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201425. Yüksek lisans öğrencilerinin okuma alışkanlıklarına bilgisayar ve internet teknolojilerinin etkileri
ATEŞ V., ŞAHİN S.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201426. Öğretmenler için teknoloji kabul ölçeği Ö TKÖ
URSAVAŞ Ö. F., ŞAHİN S., Mcİlroy D.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.10, sa.4, ss.885-917, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Who should study instructional technology? Vocational personality approach
PERKMEN S., ŞAHİN S.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.44, sa.1, ss.54-65, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201328. Artırılmış Gerçeklik ile İnteraktif 3D Geometri Kitabı Yazılımın Tasarımı ve Geliştirilmesi ARGE3D
İBİLİ E., ŞAHİN S.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-8, 2013 (TRDizin)
2013
201329. Öğretim elemanların öğretim amaçlı internet kullanımları
MOHAMMED QASIM MUSTAFA A., ŞAHİN S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.3, sa.2, ss.42-52, 2013 (TRDizin)
2013
201330. Öğretim elemanlarının öğretim amaçlı internet kullanımına dair görüşleri
MOHAMMED QASIM MUSTAFA A., ŞAHİN S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.3, sa.1, ss.1-22, 2013 (TRDizin)
2012
201231. Pre-service teachers' perspectives of the diffusion of information and communications technologies (ICTs) and the effect of case-based discussions (CBDs)
Sahin S.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.59, sa.4, ss.1089-1098, 2012 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2012
201232. İlköğretim 5 sınıf bilişim teknolojileri dersinin öğretiminde drama öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisi
MOHAMMED QASIM MUSTAFA A., ŞAHİN S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.2, sa.2, ss.1-9, 2012 (TRDizin)
2011
201133. Pre-Service teachers’ epistemological bepeliefs and conceptions of teaching
YILMAZ H., ŞAHİN S.
Australian Journal of Teacher Education , cilt.1, sa.36, ss.71-82, 2011 (Scopus)
2011
201134. Students views about computer use interviews with 8th graders
ŞAHİN S., ULUYOL Ç., OCAK M. A.
International Journal of Human Sciences , cilt.8, sa.1, ss.1413-1427, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201135. A Confirmatory Factor Analysis of the Teaching and Learning Conceptions Questionnaire (TLCQ)
ŞAHİN S., YILMAZ H.
Journal of Instructional Psychology , cilt.38, sa.3, ss.194-200, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201136. Computer Phobia in Higher Education A Comparative Analysis of United Kingdom and Turkish University Students
URSAVAŞ Ö. F., McIlroy D., ŞAHİN S.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.4, ss.1271-1290, 2011 (TRDizin)
2010
201037. Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
Şahin S., Atasoy B., Somyürek S.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.253-277, 2010 (TRDizin)
2010
201038. Öğrenme tercihleri ve ders algısı
YILDIRIM S., ŞAHİN S.
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.153-168, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200939. A systematic evaluation of preservice teachers opinions on learning objects
ŞAHİN S., OCAK M. A., ULUYOL Ç.
International Journal of Human Sciences , cilt.6, sa.2, ss.723-736, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200840. The relationship between student characteristics including learning styles and their perceptions and satisfaction in web based courses in higher education
ŞAHİN S.
The Turkish Online Journal of Distance Education , cilt.9, sa.1, ss.123-138, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200741. Barriers to ICT integration into elementary schools in Turkey
YALIN H. İ., KARADENİZ ORAN Ş., ŞAHİN S.
Journal of Applied Sciences , cilt.7, sa.24, ss.4036-4039, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200642. Computer simulations in science education imppcations for distance education
ŞAHİN S.
The Turkish Online Journal of Distance Education , cilt.7, sa.4, ss.132-146, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Bilgi İletişim Teknolojilerinin Duygusal İlişkiler üzerine Etkisi
ERYILMAZ S., ŞAHİN S., göksu h.
Uluslararası Geleceğin Eğitimine Bakış Konferansı, UGEBAK 2019, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2018
20182. Öğretmenlerin Gözünden FATİH Projesi SWOT Analizi
TEKEDERE H., ŞAHİN S.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2018), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
20173. Çevrimiçi Anlık Değerlendirme Sistemi Kahoot!’a İlişkin Öğrenci Görüşleri
KOCADAĞ ÜNVER T., ŞAHİN S.
International Educational Technology Symposium, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.170-171, (Özet Bildiri)
2017
20174. Zihinsel Engelli Öğrencilerin Eğitimi İçin Geliştirilen Hareket Tabanlı Eğitsel Oyunların Doğal Kullanıcı Arayüz Tasarım İlkelerine Göre İncelenmesi
ÖZKAYA M., ŞAHİN S.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Hareket Tabanlı Eğitsel Oyunların Zihinsel Engellilerin Dikkat ve Meditasyon Değerlerine EtkisininBeyin Dalgaları Üzerinden İncelenmesi
ÖZKAYA M., ŞAHİN S.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 Ekim 2017 - 13 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2017
20176. Topluma Hizmet Uygulamaları: BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarından Uygulama Önerileri
KOCADAĞ ÜNVER T., ŞAHİN S.
11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1069-1071, (Özet Bildiri)
2017
20177. Çevrimiçi Öğretmenlere Web 2.0 Araç Önerileri
KOCADAĞ ÜNVER T., ŞAHİN S.
11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1067-1068, (Özet Bildiri)
2017
20178. Üniversite Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığı, Siberaylaklık, Stres ve Sosyal Desteğe Yönelik Bir Yol Analizi
GÖKÇEARSLAN Ş., ULUYOL Ç., ŞAHİN S.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Incelenmesi
ULUYOL Ç., ŞAHİN S.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Nesnelerin Interneti ve Eğitime Yansımaları
ULUYOL Ç., ŞAHİN S., GÖKÇEARSLAN Ş.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Bilgisayarca Düşünme: Nedir? Ne Değildir?
ULUYOL Ç., ŞAHİN S., GÖKÇEARSLAN Ş.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları ile Öğretmenliğe Yönelik Tutum ve Algılarının Incelenmesi
ULUYOL Ç., ŞAHİN S., İBİLİ E.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Ortaöğretim Öğrencilerin Sosyal Ağlara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZHAN U., ŞAHİN S.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları ile Öğretmenliğe Yönelik Tutum ve Algılarının İncelenmesi
ULUYOL Ç., ŞAHİN S., İBİLİ E.
11. IUluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.505, (Özet Bildiri)
2016
201615. The Effect of Mobile Blogs MOBLOG in Teacher Education on Prospective Teachers Attitudes Towards Teaching Profession
KARATAŞ S., ÜSTÜNDAĞ M. T., ÇAKIR H., ŞAHİN S.
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.244, (Özet Bildiri)
2015
201516. THE EFFECT OF MOBILE BLOGS (MOBLOG) IN MOBILE BLOGS ON PROSPECTIVE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION
KARATAŞ S., ÜSTÜNDAĞ M. T., ÇAKIR H., ŞAHİN S.
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), 13 - 15 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
2017
201717. Hareket Algılama Teknolojisinin Zihinsel Engeli ve Bedensel Gelişim Yetersizliği Bulunan Öğrencilerin Eğitiminde Kullanımında Öğrenme Başarısı Değişkenlerinin Belirlenmesi
ÖZKAYA M., ŞAHİN S.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.268, (Özet Bildiri)
2016
201618. Bireylerin Problem Çözme Becerileri ile İnternet Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İBİLİ E., ŞAHİN S.
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.270, (Özet Bildiri)
2015
201519. İnternet kullanım durumlarının temel bilgisayar dersine yönelik akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
İBİLİ E., ŞAHİN S., ÖNAL N.
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.214, (Özet Bildiri)
2015
201520. Öğretmen adaylarının bilgisayar dersi akademik başarıları ile özdüzenleyici öğrenme becerileri bilgisayar kullanımına yönelik tutumları ve bilgisayar öz yeterlilik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İBİLİ E., ÖNAL N., ŞAHİN S., KIŞOĞLU M.
3rd ınternational Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201521. Öğretmen Adaylarının Kişisel Öğrenme Ortamlarına Dair Algı Tutum ve Kullanma Durumlarının Incelenmesi
ŞAHİN S., ULUYOL Ç.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.20-21, (Özet Bildiri)
2014
201422. Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
ULUYOL Ç., DEMİRALAY YİĞİT R., ŞAHİN S., ERYILMAZ S.
II. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 Haziran - 22 Mayıs 2014, ss.107, (Özet Bildiri)
2011
201123. Sharing teacher experiences of teaching with technology in the classroom: analysis, design and development process of a web-based case library
GÜYER T., ŞAHİN S.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3932-3940, (Tam Metin Bildiri)
2010
201024. Using Real Life Cases to Integrate Communication and Information Technologies in Teacher Education
ÇAKIR H., ŞAHİN S.
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201025. İlköğretim Okullarında Kullanılan Bilişim Materyallerinin İncelenmesi
SOMYÜREK S., ATASOY B., ŞAHİN S.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.2, ss.765-768, (Tam Metin Bildiri)
2009
200926. Preservice teachers opinions on learning objects
ŞAHİN S., OCAK M. A., ULUYOL Ç.
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200927. Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
ŞAHİN S., ATASOY B., SOMYÜREK S.
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. Kişisel Öğrenme Ortamları
ŞAHİN S., ÖZHAN U.
Eğitimde Bilişim Teknolojileri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.539-566, 2017
2016
20162. Augmented Reality: A New Direction in Education
ULUYOL Ç., ŞAHİN S.
Emerging Tools and Applications of Virtual Reality in Education, Dong Hwa Choi, Amber Dailey-Hebert and Judi Simmons Estes, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.239-257, 2016
2011
20113. Teknolojide fırsat eşitliği ve telif hakları
OCAK M. A., ŞAHİN S.
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu, Serkan Perkmen, Erdoğan Tezci, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.81-94, 2011
2010
20104. Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mesleki Gelişim
ŞAHİN S.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.364-389, 2010
2010
20105. Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mevzuatı
ŞAHİN S.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.25-44, 2010
2010
20106. Özel Öğretim Yöntemleri Dersleri Amaç ve Kapsam
ŞAHİN S.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, Sami Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.3-23, 2010
2008
20087. Değerlendirme
ŞAHİN S.
İnternet temelli eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.165-194, 2008