Yayınlar & Eserler

Makaleler 62
Tümü (62)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (34)
Diğer Yayınlar (22)

43. Digital Culture and Education

GEFAD , cilt.37, sa.2, ss.493-522, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

2. Erken çocukluk eğitiminde yeni bir yaklaşım: Anji Play.

7.Uluslararası Bilim, Kültür ve Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Okul Öncesi Dönemde Yapay Zeka Okuryazarlığı Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

VII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Adaptation and Implementation of Artificial Intelligence Literacy Test into Turkish

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

5. Ebeveynlerin Sosyotelist Olma Düzeyleri Ve Çocuklarının Phubbing (Sosyotelizm) Davranışlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

8. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.380-381, (Özet Bildiri)

6. 48-72 Aylık Çocuklar Için Geliştirilen Erken Öğrenme Davranışları Ölçeği’nin Geçerlik Güvenirlik Çalışması

8. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Karaman, Türkiye, 26 Ekim - 28 Aralık 2023, ss.50-51, (Özet Bildiri)

9. Okul Öncesi Çocuklarda Öğrenmeye İlişkin Ebeveyn Görüşlerinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi’ne (GÜGAK-2021), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

10. ERKEN ÇOCUKLUKTA YAPI İNŞA OYUNLARINA İLİŞKİN YURT DIŞINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi’ne (GÜGAK-2021), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

11. Lisansüstü Eğitim Programlarında Sorunlar ve Öneriler

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi (IECEC-UOEK-2021), İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

12. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE SOSYAL YETKİNLİKLE İLGİLİ TÜRKİYE’DE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu (ISSRIS'22), Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)

13. Okul öncesi dönemde görsel algıya ilişkin Türkiye'de yapılan lisansüstü çalışmaların incelenmesi

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu (ISSRIS'22), Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. ERKEN ÇOCUKLUKTA BİLİŞSEL ESNEKLİĞE İLİŞKİN TÜRKİYE’DE YAPILAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ

6th INTERNATIONAL GAP SOCIAL SCIENCES Congres, Şanlıurfa, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, ss.144-155, (Tam Metin Bildiri)

15. Preschool Teachers Opinions Regarding STEAM Approach inEducation

10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (10th ICoSReSSE), 17 - 18 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. DİJİTAL ORTAMDA ÇOCUKLARIN DİNLEDİĞİ MÜZİĞE İLİŞKİN İÇERİK ANALİZİ

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

17. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21.YÜZYIL BECERİLERİNE YÖNELİK FARKINDALIKLARI: BİR NİTEL ANALİZ ÇALIŞMASI

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

18. Beş Soru Boyutunda Okul Öncesi Eğitim Programının Planlanması ve Uygulanması.

Kars Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Seminer, Kars, Türkiye, 10 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Okul Öncesi Çocukların Oynadıkları Dijital Oyunların Eğitimsel Yönden İçerik Analizi

27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. Kişilik Değeri Olarak Öğretmenlik

III. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. EBEVEYNLERİN ÇOCUK HAKLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER YÖNÜNDEN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI ÇOCUK HAKLARI KONGRESİ (CRC), Düzce, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.138-148, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Okul Öncesi Eğitim: Kurumsallaşma, Program ve Öğretmen Yetiştirme Süreci

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.226, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Eğitimde STEM/FeTeMM/STEAM YaklaşımlıUygulamalar

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.466, (Özet Bildiri)

26. Ev Müzikal Ortamı Ölçeği (Home Musıcal Envıronment Scale-Homes) nin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

28. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL ADAPTATION AND SKILLS OF FIVE-SIXYEAR-OLD CHILDREN AND THEIR EARLY ACADEMIC AND LANGUAGE SKILLS

Academic Conference on Engineering, IT and Artificial Intelligence AC-EITAI 2017, prag, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.589-596, (Tam Metin Bildiri)

29. Impact of the Interactive Story Reading Method on Receptive and Expressive Language Vocabulary of Children

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.6, ss.395-406, (Tam Metin Bildiri)

30. Okul Öncesi Eğitimde Dijital Teknolojinin Kullanımıyla İlgili Bilimsel Çalışmaların Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ MATEMATİK ETKİNLİKLERİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Erken Okuryazarlık Becerilerinin Ev Ortamında desteklenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

34. Okul öncesinde ”-Mış gibi oyunlar”: öğretmen davranışlarının incelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. 60 66 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine DuyuTemelli Bilim Eğitimi Programının Etkisi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

39. Kültürel bağlamda çocuk ve oyun

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)

40. Kültür ve Eğitim İlişkisi

11. ULUSAL OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ, Türkiye, 27 Nisan - 29 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)

41. MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI NIN MÜZİKALBECERİLERİN GELİŞİMİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi “Erken Müdahale”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, cilt.1, ss.339-350, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

42. 48 66 Aylık Çocuklar İçin Çevresel Farkındalık Ölçeği nin Geçerlik Güvenirlik Çalışması

Uluslararası 4.Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

43. 60 66 Aylık Çocuklar İçin Temel Bilimsel Süreç Becerilerini Değerlendirme Ölçeği nin Geçerlik Güvenirlik Çalışması

Uluslararası 4.Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

44. Investigation of the environmental attitudes of the early childhood teacher candidates

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4977-4984, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

45. Öğretmenlerin Programlarında Yer Verdikleri Aile Katılım Etkinliklerine İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi.

Uluslararası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, , Trabzon, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.301-309, (Tam Metin Bildiri)

46. Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Çocuk İletişimi.

Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu IV. Özel Tevfik Fikret Okulları, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2007, cilt.1, ss.103-105, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 36

1. A Comparison of Turkish and Greek Parental Mediation Strategies for Digital Games for Children During the COVID-19 Pandemic

STEM, Roboıics, Mobile Apps in Earl1, Childhood and Primary Educaıion, Stamatios Papadakis,Michail Kalogiannakis, Editör, Springer Nature, Zürich, ss.461-494, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. The Study of Validity - Reliability of Scientific Process SkillsAssessment Scale for 48-66-Month-Old Children

Recent Researches in Education, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.313-325, 2018

4. Development of Sensory Awareness and Literacy Skills inEarly Childhood Period

Educational Sciences Research in theGlobalizing World, Irina KOLEVA, Handan Asude BAŞAL, Mümin TUFAN, Emin ATASOY, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.298-305, 2018

5. Attention Development and Learning in the Early Childhood Period

Current Trends in Pre-school Education-2, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Nudzejma Obralıc, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.82-111, 2018

6. Evaluation of Turkish 2013 Pre-school Education Program of the Ministry of National Education in Terms of Science Activities

Current Trends in Pre-school Education-2, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Nudzejma Obralıc, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.60-81, 2018

7. An Overview Of Pre-School Digital Education Portals: The Case Of Turkey

Recent Researches İn Education Cambridge Scholars Publishing, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.292-312, 2018

8. A Review of the Preschool Education Program Implemented by Ministry of Education in Turkey for “36-72” Month Old Children

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe Irina Koleva Emin Atasoy Violeta Kotseva, Editör, . KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.185-193, 2017

9. A Validity and Reliability Study on Attitude Scale for Preschool Teachers Towards Use of Story Books

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Kliment Ohridski, Sofya, ss.663-676, 2017

10. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı

Eğitim Psikolojisi, Prof. Dr. Neriman Aral, Prof. Dr. Tayyip Duman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.405-425, 2017

12. Active learning in Early Childhood

Education At the Beginning of The 21 st Century, Irina Koleva,Recep Efe,Zdravka Blagoeva Kostova,Emin Atasoy, Editör, St.Kliment Ohridski University Press Sofya, Sofya, ss.86-99, 2015

13. The Effect of Environmental Education Program On 48-66 Month Old Childrens Environmental Awareness

Education At The Beginning Of The 21 st Century, Irina Koleva,Recep Efe,Zdravka Blagoeva Kostova,Emin Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press Sofia, Sofya, ss.391-403, 2015

14. Examining Elemantary School Students’ Opinions on Violence

Multidiciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Koryürek, Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.205-214, 2014

16. 5 7 Yaş Çocukları İçin Dil Etkinlikleri

Efil Yayınevi, Erken Çocukluk Eğitimi Dizisi 3, Ankara, Ankara, 2012

28. Gelişimde 3 6 Yaş Çocuğum Büyüyor

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul., 2004

30. Okul Öncesi Eğitim ve Okul Öncesi Eğitim Programı

Okul Öncesi Eğitim ve Okul Öncesi Eğitim Programı Yapa Yayınları, 2003 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

147

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

27

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

65

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

78

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

256

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

39

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları