Yayınlar & Eserler

Makaleler 83
Tümü (83)
SCI-E, SSCI, AHCI (63)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (68)
ESCI (5)
Scopus (66)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. Türkiye’de Yapılan STEAM Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz incelemesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Fizik Eğitiminde 1980-2012 Yıları Arasında Metaforları Araştıran Bazı Uluslararası Çalışmaların Meta Analizi

II. INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM, Samsun /Türkiye., Samsun, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)

3. Milikan Deneyinde Kullanılan ‘’Parlayan Yıldızlar’’ Metaforu ve Bu Metafor Hakkında Öğretmen adaylarının Algıları Samsun /Türkiye.

II. INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUMSamsun /Türkiye.II. INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SYMPOSIUM, Samsun /Türkiye., 20 - 22 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

4. Synthesis, Characterization of Novel Zn(II) Complex with Imidazole Derivative

International Conference on Biological and Chemical Sciences(EurasianBioChem 2018), Ankara, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. SYNTHESIS, CHARACTERIZATION, INVESTIGATION OFBIOLOGICAL ACTIVITY OF Cu(II) COMPLEX WITH 4-(IMIDAZOL-1-YL)PHENOL

INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLICATION INCEHMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING (ICACCHE), Sarayeva, 11 Kasım - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK, FİZİK DERSİ VE FİZİK EĞİTİMİ KAVRAMINA İLİŞKİN İLERİSÜRDÜKLERİ METAFORLAR

EYFOR 8 (Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Hydrotermal Synthesis of copper(I) complex of 2-benzoylimidazole

International Conference on Application in Chemistry and Chemical Engineering- (ICACCHE), Sarajevo, Bosna-Hersek, 11 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. HYDROTHERMAL SYNTHESIS OF COPPER (I) COMPLEX OF 2-BENZOYLIMIDAZOLE

INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLICATION INCEHMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING (ICACCHE), 11 - 15 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Modern Fizikte Kullanılan Bazı Metaforik Kavramların Öğretmen Adaylarının Fizik Algısı Üzerine Etkisi

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

13. Fizik Ders Kitaplarında Kullanılan Bazı Metaforik Kavramların Analizi

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

14. FİZİK EĞİTİMİNDE METAFOR VE ANOLOJİ ARASINDAKİ FARKLAR ÜZERİNE BİR META ANALİZ ARAŞTIRMASI

EJONS INTERNATIONAL CONGRESS ON MATHEMATIC-ENGINEERING AND NATURAL SCIENCES-I, 17 - 21 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

15. Öğrencilerin Fizik Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

EJONS INTERNATIONAL CONGRESS ON MATHEMATIC-ENGINEERING AND NATURAL SCIENCES-I, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

17. Characterization of an Environment-friendly Chemical,

ECOLOGY 2017 INTERNATIONAL SYMPOSIUM, Kayseri, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

22. Fizik Öğretmenlerinin Öğrencilerin öğrenme Stillerine Uygun Öğretim Yapması Üzerine Bir Çalışma

I. Ulusa Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Kavram Kartları ile Öğrencilerin Kavramlar Arasındaki İlişkilerinin Belirlenmesi

(UEK) Uygulamalı Eğitim Kongresi- Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

27. The Importance of Chi’s Ontology Tree and Conteptual Metaphors in Physics Education

(WCPE2012) The world Conference on Physics Education, İstanbul, Türkiye, 1 - 06 Temmuz 2012, ss.1-2, (Özet Bildiri)

28. The Heuristic Algorithms Based on Metaphors in Physics Education

(WCPE2012), The world Conference on Physics Education, İstanbul, Türkiye, 1 - 06 Temmuz 2012, ss.1-2, (Özet Bildiri)

29. Elektrik Alan Konusu ile ilgili Farklı Soru Sunum Biçimlerinin Öğrencilerin Fizik Başarılarını Ölçmede Oluşturduğu Farklılıklar

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

30. Farklı Soru Sunum Biçimlerinin Öğrencilerin Fizik Başarılarını Ölçmede Oluşturduğu Farklılıklar

(ICES’11), 3. Uluslar arası Eğitim Bilimleri Kongresi,, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

32. Lise Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin ve Fiziğe Karşı Tutumlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

33. Fizikte Düşünce Deneylerinin Yorumlamacı Paradigma Çerçevesinde İncelenmesi: 10.Sınıf Modern Fizik Ünitesi Örneği

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Kuantum Fiziğinde Kullanılan Meteforların Öğrencilerin Fizik Algısı Üzerine Etkisi

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

36. Enerji Konusunda Alternatif Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi

Turkish Physical Society 27th International Physics Congress, İstanbul, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)

38. ''A Study to Determine High School Students’ Learning Styles

(I.E.T.C. 2008), 8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

39. Pedagojik-Analojik Modellerin İş-Güç-Enerji Konusu ile İlgili Kavramları Anlamaya Etkisi

(I.E.C.S.2008), International Conference on Educational Sciences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 11 Temmuz 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)

45. X-Işınları Krınım ile Ni(C25H20N2O2) Kristalinin Yapı Analizi

Yoğun Madde Fiziği Seminerleri VI , Ankara, Türkiye, 28 - 29 Kasım 1997, ss.1, (Özet Bildiri)

46. X-Işınları Krınım ile Ni(C14H11O2N) (C5H11N) Kristalinin Yapı Analizi

16. Fizik Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ağustos 1996, ss.1, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

129

Yayın (WoS)

68

Yayın (Scopus)

66

Atıf (WoS)

686

H-İndeks (WoS)

14

Atıf (Scopus)

687

H-İndeks (Scopus)

15

Atıf (Scholar)

1871

H-İndeks (Scholar)

26

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

2

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları