Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Kültürel Farklılıklar ve Eğitim

Türk Yurdu , cilt.105, sa.350, ss.10-13, 2016 (Hakemli Dergi)

Özel Dersaneler Kapatılırken

Türk Yurdu , cilt.33, sa.306, ss.28-29, 2013 (Hakemli Dergi)

Yeni Yükseköğretim Yasası

Türk Yurdu , cilt.32, sa.304, ss.43-44, 2012 (Hakemli Dergi)

Eğitim Sistemimiz Dört Dörtlük mü

Türk Yurdu , cilt.32, sa.302, ss.23-24, 2012 (Hakemli Dergi)

Yeni Eğitim Öğretim Dönemine Başlarken

Türk Yurdu , cilt.32, sa.301, ss.28-29, 2012 (Hakemli Dergi)

Mesleki ve Bilimsel Etik

Türk Yurdu , cilt.286, sa.31, ss.60-64, 2011 (Hakemli Dergi)

The inevitable end of the organizations: Mobbing

Bilig , cilt.3, sa.4, ss.111-126, 2007 (Hakemli Dergi)

Eğitimde Performans Değerlendirme

Milli Eğitim Bakanlığı, , cilt.153154, sa.15, ss.140-144, 2003 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Başarılı Okul Müdürlerinin Karar Alma Süreçleri: Bir Literatür İncelemesi

IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS (ERTE), Uşak, Türkiye, 21 Aralık 2023

Örgütsel öğrenme mekanizmaları ölçeği’nin Türkçe’ye adaptasyonu ve doğrulanması

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.18-20

8. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ

8. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 23 Kasım 2022, cilt.1, ss.220-221

Bazı Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Politikalarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.127-133

Mu ltecilerin Eğ itime Katılımı: Tu rkiye, Almanya, İ nğiltere KarşılaştırmalıAnalizi

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.5-16

Okul Yöneticilerinin İstenmeyen Yönetsel Davranışları Ve Sonuçları

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.10-12

Öğretmenlerin Okul İçinde Uyguladıkları Politik Taktikler Nelerdir?

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.40-42

Öz-Saygı İle Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki

VI Th International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019

Sosyal Zeka İle Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişki

VITh International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019

Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Eylem Kimlikleme Düzeyleri Arasındaki İlişkiler

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri ve Sosyal Medya Kullanım Amaçları Arasındaki İlişki

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.43-44

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.240-241

MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİNE İLİŞKİN İHTİYAÇ ANALİZİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.48-49

Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.210-211

Kadın Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ve Kişilik Özelliklerinin Analizi

13’üncü Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.338-342

MEDEA SENDROMU VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ İŞ YERLERİNDEKİ İNTİKAMCI DAVRANIŞLARI

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.126-127

Entrepreneurial Trends of the Faculty of Education Students

4th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.332-341 identifier

Gazi Üniversitesindeki Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.294-296

Eğitim Örgütlerinde Kurumsal Yıldırma ve Sendikalar Üzerine Bir Çalışma

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.390-391

Okul Yöneticilerinin Farklılıkları Yönetme Becerileri ile Yıldırma Arasındaki İlişki

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.118-122

Türkiye’de eğitim yönetimi alanında yapılmış doktora tezlerinin incelenmesi: Bir içerik analizi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.309-310 Sürdürülebilir Kalkınma

Perception Of Psychological Safety In Educational Institutions

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.505-508

CONFLICT MANAGEMENT STRATEGIES OF ATTENDINGS IN MEDICINE

46th Critical Care Congress of the Society-of-Critical-Care-Medicine, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Ocak 2017, cilt.44 identifier

Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.402-403

Öğretmenlerin benimsedikleri eğitim felsefeleri ile okul iklimine ilişkin algıları arasında bir karşılaştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congres EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.45-46

Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri İle Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.501-503

Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi

Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.610-611

The development of the organizational silence scale Validity reliability study

1st International Lifelong Learning and Leadership conference- ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.107

Relationship between Stigma Levels of Teachers and Teacher s Organizational Justice Perceptions

ISER 2015 World Conference on Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2015, ss.410

In-school variables supporting and inhibiting organizational learning in secondary education institutions

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2912-2919 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Causes of Mobbing Behavior

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3669-3678 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.680

The Multi Functional Structure of Organizational Identification of Teachers and its anaylsis according to some variables

7th International Academic Conference, International Institute of Social and Economic Sciences, 1 - 04 Eylül 2013

Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study

7th International Academic Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013

Türkiyenin Mobbing Haritası

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Sustainable Development for Educational and Its Refraction in Turkey

International Symposium on Science Center and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012, ss.13 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Eylem Kimliklemeleri

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011

Okul Müdürlerinin Maruz kaldığı Yıldırma Davranışları

IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009

Profesyonel Futbolcuların Kulüp Sağlığına İlişkin Algıları

1.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

K-12 Düzeyinde Lider Yetiştirme Süreçleri

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.469-480, 2024

Siyasal Sistemler ve Liderlik

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.407-413, 2024

Liderliğin Tanımı ve Doğası

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.3-48, 2024

Liderlik Kuramları

Yönetim Bilimi, Cemaloğlu, Necati; Sönmez, Elif Daşcı, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.161-186, 2023

Örgütsel Davranış

Yönetim Bilimi, Cemaloğlu, Necati; Sönmez, Elif Daşcı, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.421-460, 2023

Sınıf Yönetimi İlkeleri

Palme Yayın Dağıtım, Ankara, 2022

Eğitimde Değişim Yönetimi

Toplumsal Değişim, Sağlam,Serdar; Yüksel,Galip; Kara,mehmet; Bingöl,A. S., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.262-287, 2022

21. yüzyıl Becerileri ve Okul Yönetimi

21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem, Ankara, ss.177-192, 2022

Temeller

Sınıf Yönetimi İlkeleri, Cemaloğlu,Necati; İhtiyaroğlu,Neslin, Editör, Palme, Ankara, ss.4-24, 2022

Dönüşümcü ve İşlemci Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.65-87, 2022

Bilimsel Araştırmanın Genel Özellikleri ve Temel Yaklaşımlar

Müzik Araştırmalarında Bilimsel Yöntem ve Yaklaşımlar, Ülkü Sevim ŞEN,Yavuz ŞEN ve Şevki Özer AKÇAY, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-22, 2022

Liderlik Kuramları

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.21-64, 2022

Eğitim Hukuku, Hukuk ve Yönetim Hukukunun Temel Kavramları, Merkezi - Yerinden Yönetim

Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.61-79, 2021

Örgütsel ve Eleştirel Teori

Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih; Yenel,Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-44, 2021

Kamu Yönetimi ve Özellikleri

Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.83-97, 2021

Lider Öğretmen

Sınıf Yönetimi, Cemaloğlu,Necati; Yenel,Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-51, 2021

Sosyal Adalet Liderliği

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Pegem, Ankara, ss.509-580, 2021

Kaynak Bağımlılığı Kuramı

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Pegem, Ankara, ss.683-720, 2021

Eğitimle İlgili Temel Kavramlar

Eğitime Giriş, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2021

Bayram Otel Sendromu

Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.375-377, 2020

Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar

Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020

Bayram Otel Sendromu

Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.375-377, 2020

Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar

Sendromların eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-16, 2020

Veriye Dayalı Yönetim

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019

Yönetimin PIN Kodu

Pegem Akademi, Ankara, 2019

Farklılıkların Yönetimi

Eğitim Yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.513-527, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetimi Politikaları

Eğitim Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.55-70, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal, Kültürel Ahlaki Bir Sistem ve Topluluk Olarak Okul

Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.248-275, 2019

Eğitimin PIN Kodu

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018

Okulda Davranış Yönetimi

Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-129, 2018

Birey, örgüt ve yönetim

Örgütsel davranış ve yönetimi , Servet Özdemir,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-31, 2017

Örgütsel Çatışma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017

Örgütsel Sessizlik

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Necati CEMALOĞLU,Servet ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-330, 2017

Mobbing

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet,Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.279-304, 2017

Birey, Örgüt ve Yönetim

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir - Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-32, 2017

Bir Bilim Olarak Eğitimin Toplumsal Temelleri (4.bölüm)

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. M. Çağatay Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.79-97, 2017

Örgütsel Çatışma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017

Çıkarımsal istatistik

Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Ahmet Aypay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.473-520, 2015

Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Önemi

Eğitim Bilimine Giriş, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.233-255, 2014

Toplumsal Bir sistem Olarak Okul

Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.106-137, 2014

Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Prof. dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.233-255, 2014

Okulun Psikolojik Yönü

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.197-225, 2013

Liderlik

Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.131-177, 2013

Veri Toplama Teknikleri: Nicel-Nitel

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Abdurrahman Tanrıöğen, Editör, Anı, Ankara, ss.133-157, 2012

Sınıf Ortamında Eğitim Teknolojisinin Fonksiyonel Kullanımı

Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. Leyla Küçükahmet, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.244-256, 2009

Sınıf ortamında Eğitim Teknolojilerinin Fonksiyonel Kullanımı

Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. leyla Küçükahmet, Editör, Pegem, Ankara, ss.244-256, 2009

İlkokuma Yazma Öğretimi

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2000

Metrikler

Yayın

281

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

145

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

7

Tez Danışmanlığı

56

Açık Erişim

38
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları