Makaleler
146
Tümü (146)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (3)
Scopus (22)
TRDizin (60)
Diğer Yayınlar (73)
1. Öğretmenlerin Güdülenmesini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.-25, sa.4, ss.2506-2530, 2025 (TRDizin)
5. Examining Educational Administrators' Responses to Whistleblowing Cases in Schools in Türkiye
TECHNIUM SOCIAL SCIENCES JOURNAL (TSSJ)
, cilt.74, ss.35-53, 2025 (Hakemli Dergi)
7. The Relationship Between School Administrators' Social Justice Leadership Behaviors and Teachers' Levels of Organizational Happiness
TECHNIUM SOCIAL SCIENCES JOURNAL (TSSJ)
, cilt.68, sa.1, ss.428-437, 2025 (Hakemli Dergi)
9. The Relationship Between Teachers' Self-Efficacy Perceptions and Self-Esteem Levels
TECHNIUM SOCIAL SCIENCES JOURNAL (TSSJ)
, cilt.68, sa.1, ss.192-210, 2025 (Hakemli Dergi)
10. Güçlendirici Liderlik ve Öğretmen Mesleki Öğrenmesi Arasındaki İlişkide Öğretmen Failliğinin Aracılık Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.54-76, 2025 (Hakemli Dergi)
14. Öğretmenlerin Mobbing Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Çalışması
Uluslararası Eğitimde Nitel Araştırmalarda Mükemmellik Arayışı Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.32-43, 2024 (Hakemli Dergi)
20. Farklı Eğitim Kademelerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Liderliği Algıları Üzerine Nitel Bir Çalışma
Uluslararası Eğitimde Nitel Araştırmalarda Mükemmellik Arayışı Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.71-84, 2024 (Hakemli Dergi)
21. The Relationship between Teachers’ Mobbing Experiences, Organizational Silence, and Organizational Cynicism
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.4, ss.860-874, 2023 (Hakemli Dergi)
22. The Impact of Organizational Power Distance on Organizational Socialization: The Mediating Role of Ethical Leadership
Social Scientific Centered Issues
, cilt.5, sa.2, ss.130-149, 2023 (Hakemli Dergi)
25. Development of Teacher Support Scale for Secondary School Students (TSSSSS): A Validity and Reliability Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.2, ss.293-311, 2023 (Hakemli Dergi)
29. ÖRGÜTSEL TÜKENMİŞLİĞİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE GENEL BİR BAKIŞ
Kapadokya Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.49-59, 2023 (Hakemli Dergi)
30. A Scale Development Study: The Evaluative Scale of Data‐Based Management in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.186-203, 2022 (Hakemli Dergi)
33. Katz Kuramına göre Okul Yöneticisi Yeterlik Envanteri(KOYYE) Kapsam Geçerliği ve Güvenirlik Çalışması
Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.154-168, 2022 (Hakemli Dergi)
34. Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Veren ÖğretmenlerinOkul Yöneticileri ile İlişkilerinden Kaynaklı Motivasyon Düzeyleri
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.21-37, 2022 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmen Mesleki Öğrenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.35-54, 2022 (Hakemli Dergi)
36. THE EVALUATION OF THE DATA-DRIVEN MANAGEMENT APPLICATIONS AT SCHOOL
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.691-707, 2022 (Hakemli Dergi)
37. Okullarda Öğretmenlerin Mobbing Yaşamalarına İlişkin Yapılan Çalışmalarınİncelenmesi: Sistematik Bir Derleme
Alanyazın Eğitim Bilimleri Eleştirel İnceleme Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.137-150, 2022 (Hakemli Dergi)
39. Eğitim Yönetimi Alanındaki Bilgi Üretiminden Uygulayıcıların Yararlanma Durumlarına İlişkin Bir Değerlendirme
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.954-991, 2022 (Hakemli Dergi)
43. Okullaşma Sürecinde Uzaktan Evde Eğitime Geçiş
İnsan ve İnsan
, cilt.8, sa.27, ss.63-82, 2021 (Hakemli Dergi)
45. ÖĞRETMENLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖRGÜTSELBAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Journal of Research in Education and Society
, cilt.7, sa.2, ss.376-396, 2020 (Hakemli Dergi)
46. A historical-biogragraphical analysis of a successful educaitonal leader: İsmail Hakkı Tonguç
History Studies
, cilt.12, sa.4, ss.1703-1731, 2020 (Hakemli Dergi)
47. Perceived and Preferred Culture Types at Schools
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.6, sa.1, ss.43-54, 2020 (Hakemli Dergi)
48. Ortaokullarda Çatışma Nedenleri ve Çözümüne İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
INES JOURNAL
, cilt.22, sa.7, ss.60-84, 2020 (Hakemli Dergi)
49. Öğretmenlerin örgütsel ikiyüzlülük algıları ve bazıdeğişkenlere göre incelenmesi
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.6, ss.4329-4341, 2020 (Hakemli Dergi)
50. Eğitim Örgütü Yöneticilerinin Yönetişime İlişkin Algıları
Kastamonu Eğitim Dergiisi
, cilt.28, sa.4, ss.1620-1628, 2020 (Hakemli Dergi)
51. Okul Yöneticilerinin Politik Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
International Journal of Management and Administration
, cilt.4, sa.8, ss.382-397, 2020 (Hakemli Dergi)
52. Sosyal Ağlarda Öğretmen-Öğrenci Etkileşimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.143-166, 2020 (Hakemli Dergi)
54. Başarılı Okul Müdürü Kimliği Üzerine Fenomenolojik Bir Analiz: Alandan Sesler
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.12-29, 2020 (Hakemli Dergi)
55. Perceived and Preferred Culture Types at School
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.6, sa.1, ss.43-54, 2020 (Hakemli Dergi)
57. Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. yy. Becerileri Özyeterlik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.845-874, 2019 (Hakemli Dergi)
60. Relationship Between Teachers’ Workplace Friendship Perceptions and Conflict Management Styles
International Education Studies
, cilt.12, sa.9, ss.42-53, 2019 (Hakemli Dergi)
61. Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.48, sa.221, ss.73-90, 2019 (Scopus)
62. Meslek Lisesi Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri Özyeterlik Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.845-874, 2019 (Hakemli Dergi)
64. Eğiticilerin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Bilecik İli Örneği
Turkish Studies
, cilt.13, sa.11, ss.399-420, 2018 (Hakemli Dergi)
65. Beşeri sermayeye yapılan harcamaların ekonomik büyümeye etkisi: Panel VAR analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1-16, 2018 (Hakemli Dergi)
66. Examining the Relationship between Supportive Behaviors of School Principals and Teacher Leadership
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.244-258, 2018 (Hakemli Dergi)
69. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
MILLI EGITIM
, cilt.46, sa.216, ss.79-101, 2017 (Scopus)
70. Okul Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ile Öğretmen Liderliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, ss.41-53, 2017 (Hakemli Dergi)
71. Kadın Okul Yöneticilerinin Liderlik Davranışları Hakkındaki Görüşleri.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.16, ss.104-121, 2017 (Hakemli Dergi)
73. Örgütlerde whistleblowing (bilgi uçurma)
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.4, sa.3, ss.123-142, 2017 (Hakemli Dergi)
74. Kültürel Farklılıklar ve Eğitim
Türk Yurdu
, cilt.105, sa.350, ss.10-13, 2016 (Hakemli Dergi)
75. Relationship between stigma levels of teachers and teacher s organizational justice perceptions
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1574-1588, 2016 (Hakemli Dergi)
76. The development of organizational slience scale Validity reliability study
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.32-45, 2016 (Hakemli Dergi)
77. In school Variables Supporting and Inhibiting Organizational Learning in Secondary Education Institutions
Procedia – Social and Behavior Sciences
, cilt.174, ss.2912-2919, 2015 (Hakemli Dergi)
80. İlköğretim kurumu yöneticilerinin liderlik tarzları ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma mobbing arasındaki ilişki
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.19, ss.129-166, 2015 (Hakemli Dergi)
81. Mobbing Bir Cinnet Hali mi
Safety & Health
, 2015 (Hakemsiz Dergi)
89. Multiple Structures of Teachers Organization Identities and Their Analysis in terms of Some Variables
International Journalof Teaching and Education
, cilt.1, sa.1, ss.63-83, 2013 (Hakemli Dergi)
90. Ortaöğretim Kurumları Standartlar
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.291-312, 2013 (Hakemli Dergi)
91. Özel Dersaneler Kapatılırken
Türk Yurdu
, cilt.33, sa.306, ss.28-29, 2013 (Hakemli Dergi)
92. Multiple Structures of Teachers Organization Identities and Their Analysis Terms of Some Variables
International Journal of Teaching and Education
, cilt.1, sa.1, ss.63-83, 2013 (Hakemli Dergi)
94. The Relationships Between School Principals leadership Styles and Teacher s Organizational Trust Level
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education
, cilt.12, sa.23, ss.132-156, 2012 (Hakemli Dergi)
96. Yeni Yükseköğretim Yasası
Türk Yurdu
, cilt.32, sa.304, ss.43-44, 2012 (Hakemli Dergi)
97. MİZAH DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.694-716, 2012 (Hakemli Dergi)
98. Eğitim Sistemimiz Dört Dörtlük mü
Türk Yurdu
, cilt.32, sa.302, ss.23-24, 2012 (Hakemli Dergi)
99. Okul müdürlerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.23, ss.132-156, 2012 (Hakemli Dergi)
101. İlköğretim okulu yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin yıldırma mobbing yaşama düzeyleri arasındaki ilişki
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.214-219, 2012 (Hakemli Dergi)
103. Yeni Eğitim Öğretim Dönemine Başlarken
Türk Yurdu
, cilt.32, sa.301, ss.28-29, 2012 (Hakemli Dergi)
104. PISA Sonuçları ve MEB Müfredatı
Türk Yurdu
, sa.31, ss.2-4, 2011 (Hakemli Dergi)
105. Mesleki ve Bilimsel Etik
Türk Yurdu
, cilt.286, sa.31, ss.60-64, 2011 (Hakemli Dergi)
106. Primary principals leadership styles school organizational health and workplace bullying
Journal of Educational Administration
, cilt.49, sa.5, ss.495-512, 2011 (Scopus)
107. The relation between time management skills and academic achievement of potential teachers
EDUCATIONAL RESEARCH QUARTERLY
, cilt.33, sa.4, ss.3-23, 2010 (Hakemli Dergi)
108. Relationship Between Organizational Learning and Workplace Bullying in Learning Organizations
Educational Research Quarterly
, cilt.33, sa.3, ss.3-38, 2010 (Hakemli Dergi)
110. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE YAŞANAN YILDIRMA VE ÖRGÜTSEL MALİYETİ
TÜRK YURDU
, cilt.98, sa.260, 2009 (Hakemli Dergi)
112. Eğitim Uygulamalarına Farklı Bir Yaklaşım
Türk Yurdu
, 2009 (Hakemli Dergi)
114. Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyi ile Sınıf Yönetiminde KullandıklarıDisiplin Modelleri Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.123-155, 2008 (Hakemli Dergi)
116. Öğretmen ve okul müdürlerinin maruz kaldıkları yıldırmanın yönü
Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.46, ss.67-86, 2008 (Hakemli Dergi)
118. Örgütlerin kaçınılmaz sorunu yıldırma
Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.42, ss.111-126, 2007 (Hakemli Dergi)
119. The inevitable end of the organizations: Mobbing
Bilig
, cilt.3, sa.4, ss.111-126, 2007 (Hakemli Dergi)
121. Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları disiplin modellerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.149-170, 2007 (Hakemli Dergi)
122. Okul Yöneticilerinin Liderlik Stillerinin Örgüt Sağlığı Üzerindeki Etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.165-194, 2007 (Hakemli Dergi)
124. öğretmenlerin tükenmislik düzeyi ile sınıf yonetiminde kullandlkları disiplin modelleri arasındaki iliski
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.123-155, 2007 (Hakemli Dergi)
125. Örgütlerin Kaçınılmaz Sorunu: Yıldırma
Bilig
, sa.42, ss.111-126, 2007 (Hakemli Dergi)
127. Disiplin ile ilgili kavramlar ilkeler ve uygulamalar
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.175, ss.8-24, 2007 (Hakemsiz Dergi)
128. Öğretmenlerin mesleki tükenmislik düzeylerinin farklı değskenler açısından incelenmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.465-484, 2007 (Hakemli Dergi)
129. A study on acts mobbing suffered by teachers in terms of their gender
Journal of Turkish Educational Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.345-362, 2007 (Hakemli Dergi)
131. The Relationship Between Organizational Health and Bullying that Teachers Experience in Primary Schools in Turkey
Educational Research Quarterly
, cilt.31, sa.2, ss.3-29, 2007 (Hakemli Dergi)
133. The effect of school administrators leadership styles on organizational health
Turkish Journal of Social Research
, cilt.11, sa.2, ss.166-184, 2007 (Hakemli Dergi)
134. İLKÖGRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜT SAĞLIGINA İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEGİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.63-72, 2006 (Hakemli Dergi)
136. ANAL YSIS OF THE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL HEALTH IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES*
Hacettepe Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.63-72, 2006 (Hakemli Dergi)
137. Türkiye de Okul Yöneticisi Yetiştirme ve İstihdamı Varolan Durum Gelecekteki Olası Gelişmeler ve Sorunlar
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.249-274, 2005 (Hakemli Dergi)
138. Osmanlı Devleti nde Yapılan Tanzimat Reformlarının Eğitim Sistemine Etkileri Uygulamaları ve Sonuçları 1839 1876
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.153-164, 2005 (Hakemli Dergi)
139. Gazi Üniversitesi Öğretim Elemanları Profili
G.Ü İletişim Fakültesi Yayınevi
, 2003 (Hakemsiz Dergi)
140. Eğitimde Performans Değerlendirme
Milli Eğitim Bakanlığı,
, cilt.153154, sa.15, ss.140-144, 2003 (Hakemsiz Dergi)
141. Öğretmen performansının artırılmasında okul yöneticisinin rolü
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.153-154, 2002 (Hakemli Dergi)
143. Eğitimde Örgütsel Yenileşme ve Öğretmenlerin Güdülenmesi
Aktif Eğitim
, cilt.1, sa.2, ss.50-65, 2002 (Hakemsiz Dergi)
144. Eğitimde örgütsel yenileşme ve karara katılma
Milli Eğitim Dergisi
, sa.146, ss.54-63, 2000 (Hakemsiz Dergi)
145. Eğitimde Değişimi Uygulama Modelleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.5, sa.17, ss.91-103, 1999 (Hakemli Dergi)
146. Eğitimde Kalitenin Tanımlanması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.4, sa.14, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
74
1. Başarılı Okul Müdürlerinin Karar Alma Süreçleri: Bir Literatür İncelemesi
IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS (ERTE), Uşak, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
8. Türkiye'de Okul Liderliğinde Kültürel Değerlerin Etkisi: Bir Sistematik İnceleme Araştırması
EDUCONGRESS, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
9. Öğretimsel Liderlik Davranışları Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Doğrulanması: Türkiye Örneği Uygulaması
9th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
10. ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKALIĞI “EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETİ VERENLER İÇİN MESLEKİ ETİK İLKELERİ” NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
XIII: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğretmenlerin Yıldırma yaşama Düzeylerinin Mesleki Tükenmişlik Üzerindeki Etkisi: İş Doyumunun Aracı Rolü
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
14. Yükseköğretim Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitelerin İnsan Sermayesi Bakımından İncelenmesi
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, ONLINE, Türkiye, 17 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
15. Okul Yöneticilerinin Öğretim Liderliği Davranışlarının Mülteci Öğrencilerin Eğitiminde Yaşanan Sorunları Çözme Sürecinde Değerlendirilmesi
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, ONLINE, Türkiye, 17 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
16. Mu ltecilerin Eğ itime Katılımı: Tu rkiye, Almanya, İ nğiltere KarşılaştırmalıAnalizi
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.5-16, (Tam Metin Bildiri)
17. Bazı Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Politikalarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.127-133, (Tam Metin Bildiri)
18. Okul Yöneticilerinin İstenmeyen Yönetsel Davranışları Ve Sonuçları
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.10-12, (Tam Metin Bildiri)
19. Öğretmenlerin Okul İçinde Uyguladıkları Politik Taktikler Nelerdir?
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.40-42, (Tam Metin Bildiri)
21. Öz-Saygı İle Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki
VI Th International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
22. Sosyal Zeka İle Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişki
VITh International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
23. Okul Yöneticilerinin Politik Beceri Düzeylerinin Bazı DeğişkenlereGöre İncelenmesi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
24. Bürokratik örgüt yapısı ile öğretmenlerin sosyal ağ eğilimleri ve mesleki öğrenme topluluğu arasındaki ilişki
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Eylem Kimlikleme Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
26. Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri ve Sosyal Medya Kullanım Amaçları Arasındaki İlişki
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.43-44, (Özet Bildiri)
29. Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.210-211, (Özet Bildiri)
31. MEDEA SENDROMU VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ İŞ YERLERİNDEKİ İNTİKAMCI DAVRANIŞLARI
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.126-127, (Özet Bildiri)
32. The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
33. Profile Research on Teachers And Principals Working at Bilecik Provincial National Education (Bilecik İli Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen ve Yönetici Profili Araştırması)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.310-311, (Özet Bildiri)
35. İşle Bütünleşme: Kavramsal Bir Çözümleme ve Eğitim Örgütleri Açısından İşle Bütünleşmenin Önemi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.321-322, (Özet Bildiri)
36. Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.380-384, (Özet Bildiri)
37. Türkiye’de Geçmişten Günümüze Özel Okullar ve Politikaları Üzerine Bir Araştırma
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
38. Ortaokul Yöneticilerinin Çatışmayı Yönetme Stratejileri ile Öğretmenlerin Mobbing Yaşama DüzeyleriArasındaki İlişki
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.218-219, (Özet Bildiri)
39. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Psikolojik İyi Olma Durumları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.411-412, (Özet Bildiri)
40. Eğitim yönetiminde bilgiyi haklılandırma problemi: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir değerlendirme
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
41. Eğitim Örgütlerinde Kurumsal Yıldırma ve Sendikalar Üzerine Bir Çalışma
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.390-391, (Özet Bildiri)
42. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticileri Tarafından Sergilenen Kayırmacılık Davranışları ve Baş EtmeStratejileri
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.306-307, (Özet Bildiri)
43. Okul Yöneticilerinin Farklılıkları Yönetme Becerileri ile Yıldırma Arasındaki İlişki
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.118-122, (Özet Bildiri)
44. Relationship Between Supportive Behaviours Of School Principals and Teacher Leadershipand Examining According To Some Variables
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.158-159, (Özet Bildiri)
45. Türkiye’de eğitim yönetimi alanında yapılmış doktora tezlerinin incelenmesi: Bir içerik analizi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.309-310, (Özet Bildiri)
46. Perception Of Psychological Safety In Educational Institutions
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.505-508, (Özet Bildiri)
48. Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.402-403, (Özet Bildiri)
49. Öğretmenlerin benimsedikleri eğitim felsefeleri ile okul iklimine ilişkin algıları arasında bir karşılaştırma
III rd International Eurasian Educational Research Congres EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.45-46, (Özet Bildiri)
50. Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri İle Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.501-503, (Özet Bildiri)
52. Örgüt Kültürü ile Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişki
25.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
53. Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi
Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.610-611, (Özet Bildiri)
56. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.580, (Özet Bildiri)
59. Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.680, (Özet Bildiri)
60. A Statistical Model for Teacher Competency
ECER 2013, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
62. Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study
7th International Academic Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
63. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.57, (Özet Bildiri)
65. Türkiyenin Mobbing Haritası
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
66. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davaranışları ile Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.701, (Özet Bildiri)
67. Sustainable Development for Educational and Its Refraction in Turkey
International Symposium on Science Center and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012, ss.13, (Özet Bildiri)
68. İlköğretim Okulu Yöneticilerin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Yıldırma Mobbing yaşama Düzeyleri Arasındaki İlişki
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
69. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
70. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.170, (Özet Bildiri)
71. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Eylem Kimliklemeleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
72. Öğretmenlerin örgütsel bağlılık yıldırma ve öz yeterlik algıları ile iş doyumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2010, ss.126, (Özet Bildiri)
73. Okul Müdürlerinin Maruz kaldığı Yıldırma Davranışları
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
74. Profesyonel Futbolcuların Kulüp Sağlığına İlişkin Algıları
1.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Kitaplar
78
2. Denetim
Çağdaş Eğitim Yönetimi, CEMALOĞLU NECATİ, GÖKYER NECMİ, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-20, 2025
5. Örgüt Kültürü
Örgüt Kültürü ve İklimi, CEMALOĞLU NECATİ, OKÇU VEYSEL, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-12, 2024
6. Örgüt Kültürü Sınıflamaları
Örgüt Kültürü ve İklimi, CEMALOĞLU NECATİ, OKÇU VEYSEL, Editör, Pegem, Ankara, ss.51-120, 2024
8. Liderliğin Tanımı ve Doğası
Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.3-48, 2024
9. Siyasal Sistemler ve Liderlik
Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.407-413, 2024
17. Eğitimde Değişim Yönetimi
Toplumsal Değişim, Sağlam,Serdar; Yüksel,Galip; Kara,mehmet; Bingöl,A. S., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.262-287, 2022
19. Temeller
Sınıf Yönetimi İlkeleri, Cemaloğlu,Necati; İhtiyaroğlu,Neslin, Editör, Palme, Ankara, ss.4-24, 2022
21. 21. yüzyıl Becerileri ve Okul Yönetimi
21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem, Ankara, ss.177-192, 2022
23. Yönetimde Yeni Yaklaşımlar
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
24. Eğitim Hukuku
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
28. Kaynak Bağımlılığı Kuramı
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Pegem, Ankara, ss.683-720, 2021
29. Kamu Yönetimi ve Özellikleri
Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.83-97, 2021
30. Sosyal Adalet Liderliği
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Pegem, Ankara, ss.509-580, 2021
31. Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
Eğitime Giriş, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2021
32. Lider Öğretmen
Sınıf Yönetimi, Cemaloğlu,Necati; Yenel,Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-51, 2021
33. Örgütsel ve Eleştirel Teori
Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih; Yenel,Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-44, 2021
34. Eğitim Hukuku, Hukuk ve Yönetim Hukukunun Temel Kavramları, Merkezi - Yerinden Yönetim
Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.61-79, 2021
36. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
37. Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
38. Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
39. Sosyal Bilimlerde Veri Madenciliği
Pegem, Ankara, 2020
40. Fark Yaratan Başarılı Okul Müdürleri
Pegem, Ankara, 2020
41. Yol Ayrımındaki Gençlik
Pegem, Ankara, 2020
42. Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar
Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020
43. Bayram Otel Sendromu
Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.375-377, 2020
44. Bayram Otel Sendromu
Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.375-377, 2020
45. Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar
Sendromların eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-16, 2020
46. Veriye Dayalı Yönetim
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
47. Eğitimde Politika Analizi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
48. Yönetimin PIN Kodu
Pegem Akademi, Ankara, 2019
49. Eğitim Yönetimi
Pegem, Ankara, 2019
50. Farklılıkların Yönetimi
Eğitim Yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.513-527, 2019
51. Eğitim Yönetimi Politikaları
Eğitim Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.55-70, 2019
52. Sosyal, Kültürel Ahlaki Bir Sistem ve Topluluk Olarak Okul
Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.248-275, 2019
53. Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
55. Eğitimin PIN Kodu
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
56. Okulda Davranış Yönetimi
Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-129, 2018
57. Örgütsel Davranış ve Yönetimi
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017
58. ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
PEGEM, Ankara, 2017
59. Birey, örgüt ve yönetim
Örgütsel davranış ve yönetimi , Servet Özdemir,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-31, 2017
60. Bir Bilim Olarak Eğitimin Toplumsal Temelleri (4.bölüm)
Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. M. Çağatay Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.79-97, 2017
61. Birey, Örgüt ve Yönetim
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir - Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-32, 2017
62. Örgütsel Sessizlik
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Necati CEMALOĞLU,Servet ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-330, 2017
63. Mobbing
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet,Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.279-304, 2017
64. Örgütsel Çatışma
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017
65. Örgütsel Çatışma
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017
66. Çıkarımsal istatistik
Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Ahmet Aypay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.473-520, 2015
67. Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Önemi
Eğitim Bilimine Giriş, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.233-255, 2014
68. Toplumsal Bir sistem Olarak Okul
Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.106-137, 2014
69. Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, Prof. dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.233-255, 2014
70. Okulun Psikolojik Yönü
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.197-225, 2013
71. Liderlik
Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.131-177, 2013
72. Veri Toplama Teknikleri: Nicel-Nitel
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Abdurrahman Tanrıöğen, Editör, Anı, Ankara, ss.133-157, 2012
73. Sınıf Ortamında Eğitim Teknolojisinin Fonksiyonel Kullanımı
Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. Leyla Küçükahmet, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.244-256, 2009
74. Sınıf ortamında Eğitim Teknolojilerinin Fonksiyonel Kullanımı
Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. leyla Küçükahmet, Editör, Pegem, Ankara, ss.244-256, 2009
75. İlkokuma ve yazma öğretimi
Nobel, Ankara, 2008
76. Türkiye’de Öğretim Elemanları
Gazi Üniversitesi yayını, Ankara, 2006
77. Gazi Üniversitesi Öğretim Elemanları Profili
Gazi Üniversitesi Yayınları, Ankara, 2003
78. İlkokuma Yazma Öğretimi
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2000
Metrikler
Yayın (WoS)
20
Yayın (Scopus)
22
Atıf (WoS)
133
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
186
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
7781
H-İndeks (Scholar)
40
Atıf (TrDizin)
221
H-İndeks (TrDizin)
8
Atıf (Sobiad)
31
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
602
Proje
7
Tez Danışmanlığı
63