Yayınlar & Eserler

Makaleler 146
Tümü (146)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (3)
Scopus (22)
TRDizin (60)
Diğer Yayınlar (73)

74. Kültürel Farklılıklar ve Eğitim

Türk Yurdu , cilt.105, sa.350, ss.10-13, 2016 (Hakemli Dergi)

91. Özel Dersaneler Kapatılırken

Türk Yurdu , cilt.33, sa.306, ss.28-29, 2013 (Hakemli Dergi)

96. Yeni Yükseköğretim Yasası

Türk Yurdu , cilt.32, sa.304, ss.43-44, 2012 (Hakemli Dergi)

98. Eğitim Sistemimiz Dört Dörtlük mü

Türk Yurdu , cilt.32, sa.302, ss.23-24, 2012 (Hakemli Dergi)

103. Yeni Eğitim Öğretim Dönemine Başlarken

Türk Yurdu , cilt.32, sa.301, ss.28-29, 2012 (Hakemli Dergi)

105. Mesleki ve Bilimsel Etik

Türk Yurdu , cilt.286, sa.31, ss.60-64, 2011 (Hakemli Dergi)

119. The inevitable end of the organizations: Mobbing

Bilig , cilt.3, sa.4, ss.111-126, 2007 (Hakemli Dergi)

140. Eğitimde Performans Değerlendirme

Milli Eğitim Bakanlığı, , cilt.153154, sa.15, ss.140-144, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 74

1. Başarılı Okul Müdürlerinin Karar Alma Süreçleri: Bir Literatür İncelemesi

IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS (ERTE), Uşak, Türkiye, 21 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

3. Örgütsel öğrenme mekanizmaları ölçeği’nin Türkçe’ye adaptasyonu ve doğrulanması

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.18-20, (Özet Bildiri)

4. Sosyal Ağların Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Yönelik İşbirlikli Öğrenme Ortamı Oluşturulmasındaki Rolü

International Education Congress-2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.202-213, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Ses Çıkartma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

International Educational Congres, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.193-201, (Tam Metin Bildiri)

6. ÖĞRETMENLERİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARI İLE ÖRGÜTSEL MUHALEFET DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

Ases III. International Conference On Social Sciences, Çanakkale, Türkiye, 14 Ekim 2022, cilt.1, ss.214, (Özet Bildiri)

7. 8. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ

8. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 23 Kasım 2022, cilt.1, ss.220-221, (Özet Bildiri)

9. Öğretimsel Liderlik Davranışları Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Doğrulanması: Türkiye Örneği Uygulaması

9th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Yönetim Sürecine İlişkin Etik İlkeleri

7. Hitit öğrenci Kongresi, Çorum, Türkiye, 26 Mayıs 2021, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

13. Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Mobbing Yaşama Düzeyleri İle Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

6 th International Management and Social Research Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.168, (Özet Bildiri)

14. Yükseköğretim Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitelerin İnsan Sermayesi Bakımından İncelenmesi

11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11, ONLINE, Türkiye, 17 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

16. Mu ltecilerin Eğ itime Katılımı: Tu rkiye, Almanya, İ nğiltere KarşılaştırmalıAnalizi

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.5-16, (Tam Metin Bildiri)

17. Bazı Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Politikalarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.127-133, (Tam Metin Bildiri)

18. Okul Yöneticilerinin İstenmeyen Yönetsel Davranışları Ve Sonuçları

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.10-12, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmenlerin Okul İçinde Uyguladıkları Politik Taktikler Nelerdir?

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.40-42, (Tam Metin Bildiri)

21. Öz-Saygı İle Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki

VI Th International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

22. Sosyal Zeka İle Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişki

VITh International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

23. Okul Yöneticilerinin Politik Beceri Düzeylerinin Bazı DeğişkenlereGöre İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Eylem Kimlikleme Düzeyleri Arasındaki İlişkiler

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri ve Sosyal Medya Kullanım Amaçları Arasındaki İlişki

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.43-44, (Özet Bildiri)

27. MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİNE İLİŞKİN İHTİYAÇ ANALİZİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.48-49, (Özet Bildiri)

28. MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YY BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİMVE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.240-241, (Özet Bildiri)

29. Okullarda Mevcut ve Hedeflenen Kültür Tipleri Üzerine Bir Araştırma: Bilecik İli Örneği

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.210-211, (Özet Bildiri)

30. Kadın Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ve Kişilik Özelliklerinin Analizi

13’üncü Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.338-342, (Özet Bildiri)

31. MEDEA SENDROMU VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ İŞ YERLERİNDEKİ İNTİKAMCI DAVRANIŞLARI

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.126-127, (Özet Bildiri)

34. Entrepreneurial Trends of the Faculty of Education Students

4th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All (ICLEL), Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.332-341, (Tam Metin Bildiri) identifier

35. İşle Bütünleşme: Kavramsal Bir Çözümleme ve Eğitim Örgütleri Açısından İşle Bütünleşmenin Önemi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.321-322, (Özet Bildiri)

36. Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.380-384, (Özet Bildiri)

38. Ortaokul Yöneticilerinin Çatışmayı Yönetme Stratejileri ile Öğretmenlerin Mobbing Yaşama DüzeyleriArasındaki İlişki

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.218-219, (Özet Bildiri)

39. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Psikolojik İyi Olma Durumları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.411-412, (Özet Bildiri)

40. Eğitim yönetiminde bilgiyi haklılandırma problemi: Alan kitapları bağlamında epistemolojik bir değerlendirme

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Eğitim Örgütlerinde Kurumsal Yıldırma ve Sendikalar Üzerine Bir Çalışma

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.390-391, (Özet Bildiri)

42. Öğretmen Algılarına Göre Okul Yöneticileri Tarafından Sergilenen Kayırmacılık Davranışları ve Baş EtmeStratejileri

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.306-307, (Özet Bildiri)

43. Okul Yöneticilerinin Farklılıkları Yönetme Becerileri ile Yıldırma Arasındaki İlişki

12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.118-122, (Özet Bildiri)

44. Relationship Between Supportive Behaviours Of School Principals and Teacher Leadershipand Examining According To Some Variables

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.158-159, (Özet Bildiri)

45. Türkiye’de eğitim yönetimi alanında yapılmış doktora tezlerinin incelenmesi: Bir içerik analizi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.309-310, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Perception Of Psychological Safety In Educational Institutions

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.505-508, (Özet Bildiri)

47. CONFLICT MANAGEMENT STRATEGIES OF ATTENDINGS IN MEDICINE

46th Critical Care Congress of the Society-of-Critical-Care-Medicine, Hawaii, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Ocak 2017, cilt.44, (Özet Bildiri) identifier

48. Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.402-403, (Özet Bildiri)

49. Öğretmenlerin benimsedikleri eğitim felsefeleri ile okul iklimine ilişkin algıları arasında bir karşılaştırma

III rd International Eurasian Educational Research Congres EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.45-46, (Özet Bildiri)

50. Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri İle Okul İklimine İlişkin Algıları Arasında Bir Karşılaştırma

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.501-503, (Özet Bildiri)

53. Türk Milli Eğitim Sisteminde mesleki ve teknik eğitim politikalarının değerlendirilmesi

Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR), Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.610-611, (Özet Bildiri)

54. The development of the organizational silence scale Validity reliability study

1st International Lifelong Learning and Leadership conference- ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.107, (Özet Bildiri)

55. Relationship between Stigma Levels of Teachers and Teacher s Organizational Justice Perceptions

ISER 2015 World Conference on Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2015, ss.410, (Özet Bildiri)

56. Okul müdürlerinin okul, öğretmen, öğrenci ve veli kavramlarına ilişkin metaforik algıları

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.580, (Özet Bildiri)

57. In-school variables supporting and inhibiting organizational learning in secondary education institutions

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2912-2919, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

58. Causes of Mobbing Behavior

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3669-3678, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

59. Öğretmen etkililiğinin önündeki engeller ve başa çıkma yolları

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.680, (Özet Bildiri)

61. The Multi Functional Structure of Organizational Identification of Teachers and its anaylsis according to some variables

7th International Academic Conference, International Institute of Social and Economic Sciences, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

62. Causes of primary schools teachers’ organizational silence: A qualitative study

7th International Academic Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

65. Türkiyenin Mobbing Haritası

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

67. Sustainable Development for Educational and Its Refraction in Turkey

International Symposium on Science Center and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012, ss.13, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

69. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

70. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.170, (Özet Bildiri)

71. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Eylem Kimliklemeleri

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

72. Öğretmenlerin örgütsel bağlılık yıldırma ve öz yeterlik algıları ile iş doyumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi

Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2010, ss.126, (Özet Bildiri)

73. Okul Müdürlerinin Maruz kaldığı Yıldırma Davranışları

IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

74. Profesyonel Futbolcuların Kulüp Sağlığına İlişkin Algıları

1.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Kitaplar 78

1. Yönetimin PUK Kodu

Pegem Akademi, Ankara, 2025

2. Denetim

Çağdaş Eğitim Yönetimi, CEMALOĞLU NECATİ, GÖKYER NECMİ, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-20, 2025

5. Örgüt Kültürü

Örgüt Kültürü ve İklimi, CEMALOĞLU NECATİ, OKÇU VEYSEL, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-12, 2024

6. Örgüt Kültürü Sınıflamaları

Örgüt Kültürü ve İklimi, CEMALOĞLU NECATİ, OKÇU VEYSEL, Editör, Pegem, Ankara, ss.51-120, 2024

7. K-12 Düzeyinde Lider Yetiştirme Süreçleri

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ,KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.469-480, 2024

8. Liderliğin Tanımı ve Doğası

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.3-48, 2024

9. Siyasal Sistemler ve Liderlik

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem, Ankara, ss.407-413, 2024

12. Örgütsel Davranış

Yönetim Bilimi, Cemaloğlu, Necati; Sönmez, Elif Daşcı, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.421-460, 2023

13. Liderlik Kuramları

Yönetim Bilimi, Cemaloğlu, Necati; Sönmez, Elif Daşcı, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.161-186, 2023

15. Sınıf Yönetimi İlkeleri

Palme Yayın Dağıtım, Ankara, 2022

17. Eğitimde Değişim Yönetimi

Toplumsal Değişim, Sağlam,Serdar; Yüksel,Galip; Kara,mehmet; Bingöl,A. S., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.262-287, 2022

18. Dönüşümcü ve İşlemci Liderlik

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.65-87, 2022

19. Temeller

Sınıf Yönetimi İlkeleri, Cemaloğlu,Necati; İhtiyaroğlu,Neslin, Editör, Palme, Ankara, ss.4-24, 2022

20. Liderlik Kuramları

Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.21-64, 2022

21. 21. yüzyıl Becerileri ve Okul Yönetimi

21. Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem, Ankara, ss.177-192, 2022

22. Bilimsel Araştırmanın Genel Özellikleri ve Temel Yaklaşımlar

Müzik Araştırmalarında Bilimsel Yöntem ve Yaklaşımlar, Ülkü Sevim ŞEN,Yavuz ŞEN ve Şevki Özer AKÇAY, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-22, 2022

28. Kaynak Bağımlılığı Kuramı

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Pegem, Ankara, ss.683-720, 2021

29. Kamu Yönetimi ve Özellikleri

Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.83-97, 2021

30. Sosyal Adalet Liderliği

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu,Necati; Gökyer,Necmi, Editör, Pegem, Ankara, ss.509-580, 2021

31. Eğitimle İlgili Temel Kavramlar

Eğitime Giriş, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2021

32. Lider Öğretmen

Sınıf Yönetimi, Cemaloğlu,Necati; Yenel,Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-51, 2021

33. Örgütsel ve Eleştirel Teori

Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Cemaloğlu,Necati; Şahin,Fatih; Yenel,Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-44, 2021

34. Eğitim Hukuku, Hukuk ve Yönetim Hukukunun Temel Kavramları, Merkezi - Yerinden Yönetim

Eğitim Hukuku, Gökyer,Necmi; Cemaloğlu,Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.61-79, 2021

42. Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar

Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020

43. Bayram Otel Sendromu

Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.375-377, 2020

44. Bayram Otel Sendromu

Sendromların Eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.375-377, 2020

45. Yönetim Psikolojisi ve Sendromlar

Sendromların eğitim ve Yönetime Yansımaları, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-16, 2020

46. Veriye Dayalı Yönetim

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019

48. Yönetimin PIN Kodu

Pegem Akademi, Ankara, 2019

50. Farklılıkların Yönetimi

Eğitim Yönetimi, Necati Cemaloğlu,Murat Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.513-527, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

51. Eğitim Yönetimi Politikaları

Eğitim Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.55-70, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

52. Sosyal, Kültürel Ahlaki Bir Sistem ve Topluluk Olarak Okul

Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.248-275, 2019

55. Eğitimin PIN Kodu

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018

56. Okulda Davranış Yönetimi

Kuramdan Uygulamaya Okul Yönetimi, Prof. Dr. Necati Cemaloğlu,Prof. Dr. Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.85-129, 2018

59. Birey, örgüt ve yönetim

Örgütsel davranış ve yönetimi , Servet Özdemir,Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-31, 2017

60. Bir Bilim Olarak Eğitimin Toplumsal Temelleri (4.bölüm)

Eğitim Bilimine Giriş, Prof.Dr. M. Çağatay Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.79-97, 2017

61. Birey, Örgüt ve Yönetim

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir - Prof. Dr. Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-32, 2017

62. Örgütsel Sessizlik

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Necati CEMALOĞLU,Servet ÖZDEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-330, 2017

63. Mobbing

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet,Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.279-304, 2017

64. Örgütsel Çatışma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017

65. Örgütsel Çatışma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir, Servet Cemaloğlu, Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-420, 2017

66. Çıkarımsal istatistik

Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Ahmet Aypay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.473-520, 2015

67. Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Önemi

Eğitim Bilimine Giriş, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.233-255, 2014

68. Toplumsal Bir sistem Olarak Okul

Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.106-137, 2014

69. Eğitim Sisteminde Öğretmenliğin Rolü ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, Prof. dr. Mehmet Çağatay Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.233-255, 2014

70. Okulun Psikolojik Yönü

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editör, Pegem, Ankara, ss.197-225, 2013

71. Liderlik

Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama, Prof. Dr. Servet Özdemir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.131-177, 2013

72. Veri Toplama Teknikleri: Nicel-Nitel

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Abdurrahman Tanrıöğen, Editör, Anı, Ankara, ss.133-157, 2012

73. Sınıf Ortamında Eğitim Teknolojisinin Fonksiyonel Kullanımı

Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. Leyla Küçükahmet, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.244-256, 2009

74. Sınıf ortamında Eğitim Teknolojilerinin Fonksiyonel Kullanımı

Sınıf Yönetimi, Prof. Dr. leyla Küçükahmet, Editör, Pegem, Ankara, ss.244-256, 2009

78. İlkokuma Yazma Öğretimi

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2000
Metrikler

Yayın

305

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

133

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

186

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

7781

H-İndeks (Scholar)

40

Atıf (TrDizin)

221

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Sobiad)

31

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

602

Proje

7

Tez Danışmanlığı

63

Açık Erişim

38
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları