Akademik Unvanlar
-
2004 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1998 - 2004 Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1994 - 1998 Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1984 - 1994 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2008 - 2012 Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yönetilen Tezler
-
Ortaokulların bürokratik yapısının etkililiği örgütsel güven ve örgütsel destek düzeyi arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
-
İlkokul Müdürlerinin Öğretmenleri Güçlendirme Davranışları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.YÜREKLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yükseköğretim kurumlarında akademik kendileşmenin bilimsel üretkenliğe etkisi
Güçlü N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin öğretimsel liderlik davranışları ile kurumsal itibar algısı arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÖZDOĞRU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Lise müdürlerinin bilinçli farkındalıkları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
-
Uluslararası yetişkin becerilerinin (PIAAC 2015) Türk milli eğitim sistemi açısından değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Özel okul müdürlerinin stratejik liderlik davranışları ile örgüt sağlığı arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin yönetim biçimleri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Eğitim yönetimi uzaktan tezsiz yüksek lisans programlarının kalitesinin öğrenci ve öğretim üyeleri açısından değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Örgütsel Sağlık ile Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre örgütsel sağlık ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.KARACAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Yükseköğretimde uluslararasılaşma bağlamında karşılaştırmalı akademik kariyer süreci
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Lise öğretmenlerinin örgütsel sinizm tutumları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Türkiye'de yükseköğretimin genişlemesinin yeni kurumsalcılık perspektifi açısından incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin öz yeterlik inançları ile etkili okul liderliği arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okulu yöneticilerinin tercih ettikleri çatışma yönetimi stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Denizli ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Millî Eğitim Bakanlığı merkez teşkilatı yöneticilerinin yeniden yapılanmaya ilişkin görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim kurumu öğretmenlerine göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile örgütsel öğrenme arasındaki ilişkide örgütsel sessizlik ve karara katılımın aracı etkisi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okulu yöneticilerinin tercih ettikleri çatışma yönetimi stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
S.CANAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Türkiye'de ilköğretim sisteminin geliştirilmesi için gelecek senaryoları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Kamu ve özel ilköğretim okulu müdürlerinin stratejik liderlik özellikleri ile kurumlarının örgütsel öğrenme düzeyleri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretimde öğrenci başarısında okullar arası eşitsizliklerin analizi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Ortaöğretim okul müdürlerinin liderlik stilleri ve iletişim becerileri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
ÖĞRETMENLERİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE DEĞİŞİME DİRENME TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MÜDÜRLERİNİN EĞİTİMİN YERİNDEN YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Ortaöğretim kurumları müdürlerinin eğitimin yerinden yönetimine ilişkin görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
N.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ MÜDÜRLERİN BİLGİ YÖNETİMİ BECERİLERİ İLE OKULLARIN ÖĞRENEN ÖRGÜT OLMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
GENEL LİSELERDE GÖREV YAPAN İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ VE İLETİSİMSEL YETERLİKLERİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okul müdürlerinin bilgi yönetimi becerilerini gerçekleştirme düzeyleri ile okulların öğrenen örgüt olma düzeyleri arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
C.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Genel liselerde görev yapan İngilizce öğretmenlerinin mesleki ve iletişimsel yeterlikleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci), Doktora, 2009 -
RESMİ VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLERİNE GÜVENME DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Genel liseler ve anadolu liselerinin etkili okul olma özelliklerinin karşılaştırılması (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.TUNÇEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Resmi ve özel ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okul yöneticilerine güvenme düzeylerinin karşılaştırılması (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ç.EVSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Türkiye ve Arnavutluk'taki üniversiteyöneticilerinin öğretimsel rollerinin karşılaştırılması
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.SOTİROFSKİ(Öğrenci), Doktora, 2008 -
TÜRKİYE VE ARNAVUTLUK`TAKİ ÜNİVERSİTE YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK ROLLERİNİN KARSILASTIRILMASI
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
GENEL LİSELER VE ANADOLU LİSELERİNİN ETKİLİ OKUL OLMA ÖZELLİKLERİNİN KARSILASTIRILMASI (ANKARA İLİ ÖRNEGİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında görev yapan aday öğretmenlerin sınıfta karşılaştıkları disiplin sorunları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.BOYRAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞERLENDİRME ROLLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okul yöneticilerinin değerlendirme rollerine ilişkin öğretmen görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ü.BAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ADAY ÖĞRETMENLERİN SINIFTA KARŞILAŞTIKLARI DİSİPLİN SORUNLARI ( Kırıkkale İli Örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Ortaöğretim kurumlarında çalışan alan dışından atanmış rehber öğretmenlerin iş doyumları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
O.ZAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Genel liselerde görevli öğretmenlerin etkili okula ilişkin görüşleri (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
F.ELMAS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Öğrenci seçme sınavı sonuçlarına göre müfredat laboratuar okullarının başarı durumlarının incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Z.TORUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Türkiye'de eğitim hizmetlerinin yerinden yönetimi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
C.GÜLŞEN(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Ortaöğretim kurumları müdürlerinin vizyon geliştirme rolleri (Kastamonu ili merkez ilçe örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Göreve yeni başlayan öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme sürecinde okul yöneticilerinin görevlerine ilişkin algıları Ordu ili örneği
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Y.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Türkiye ve Arnavutluk'taki orta öğretim kurumlarının örgüt kültürünün karşılaştırılması (Vlora ve Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.SOTİROFSKİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim okullarında görev yapan branş öğretmenlerinin iş doyumları (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.EREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim okullarındaki öğretmenlerin yönetici ve öğretmenler arasında örgütsel çatışmaya neden olabilecek durumlara ilişkin algıları (Bolu ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
G.DEMİRKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin öğrenen organizasyona ilişkin algıları (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
H.TÜRKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı eğitim kurumları yöneticilerinin seçimi ve yerleştirilmesinin değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.TOKLUCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
İlköğretim okulu yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özellikleri ve empati becerileri arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.AÇIKALIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000