-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2006 - 2011 Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2006 Yrd. Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1993 - 2001 Araştırma Görevlisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2013 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2009 Bölüm Başkanı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2005 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
-
2006 - 2011 Öğretim Üyesi
AİBÜ Eğitim Fakültesi
-
2001 - 2006 Öğretim Üyesi
AİBÜ Eğitim Fakültesi
-
1993 - 2001 Öğretim Elemanı
AİBÜ Eğitim Fakültesi
-
1991 - 1993 Öğretmen
MEB Beypazarı Lisesi
-
Farklı kavramsal değişim yaklaşımlarına dayalı öğretim yöntemlerinin bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin elektrik devreleri konusundaki alternatif kavramlarına etkisi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin bilimsel okuryazarlıkları ile bazı bireysel farklılıklar arasındaki ilişkinin incelenmesi: Harran örneği
ATEŞ S. (Danışman)
-
Argümantasyon tabanlı öğretim uygulamaları ile fen bilgisi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulardaki pedagojik alan bilgilerinin değişiminin incelenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmenleri için geliştirilen biçimlendirici değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim modülünün etkinliğinin incelenmesi
Ateş S. (Danışman)
-
Yaşam temelli bağlamlarla desteklenmiş 5e modelinin farklı bilişsel stillerdeki öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
Ateş S. (Danışman)
-
Yedinci sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlıkları ile bazı bilişsel değişkenler arasındaki ilişkinin incelenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin canlılar ve hayat öğrenme alanına ilişkin bilimsel okuryazarlıklarının geliştirilen ölçme aracıyla incelenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ölçme değerlendirme okuryazarlık düzeyleri ile bilişsel stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kelime işlemci yazılımını görsel ve grafiksel tasarım amaçlı kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının tablolama yazılımını ders amacına uygun şekilde kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Tahmin gözlem açıklama ve bilişsel gelişimi hızlandırma temelli etkinliklerin fen bilimleri öğretmen adaylarının muhakeme becerilerinin gelişimine etkisinin incelenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kavramlar arası ilişki kurma düzeyleri ile fene yönelik motivasyonel inançları ve öz düzenlemeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ATEŞ S. (Danışman)
-
Öğrencilerin bilimsel düşünme evreleri ile hareket kuvveti gerektirir kavram yanılgısı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelennmesi
ATEŞ S. (Danışman)
M.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim öğrencilerinin SBS puanları ile ders başarıları, bilimsel süreç becerileri ve mantıksal düşünme yetenekleri arasındaki ilişki
ATEŞ S. (Danışman)
Z.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Farklı öğretim stilleri ile farklı öğrenme stillerine sahip 6. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki
ATEŞ S. (Danışman)
B.KOLAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Öğretim stillerinin farklı zeka türlerine sahip 6. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji ders başarısı ile ilişkisi
ATEŞ S. (Danışman)
E.DEVECİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
2004 fen ve teknoloji dersi 4. ve 5. sınıflar öğretim programına ilişkin görüşler
ATEŞ S. (Danışman)
F.ERCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Üniversite öğrencilerinin ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgıları ile motivasyon ve bilişsel stilleri arasındaki ilişki
ATEŞ S. (Danışman)
E.ONGUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Farklı bilişsel stillerdeki lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramları anlama düzeylenin farklı ölçme teknikleri ile tespiti
ATEŞ S. (Danışman)
S.KARAÇAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Öğrenme halkası metodunun lise 1. sınıf öğrencilerinin elektrik devreleri konusundaki başarılarına etkisi
ATEŞ S. (Danışman)
E.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004