Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

La Fontaine Fabllarının Karakter Gelişimi Açısından İncelenmesi

20.UluslararasıSınıfÖğretmenliğiEğitimiSempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Edebi Bir Esere İlişkin Okuyucu Tepkileri Üzerine Bir İnceleme

XII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020

Çocuk Edebiyatı: Sıradışı Uygulamalar

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

İlkokullardaki Göçmen ÇocuklarınEntegrasyon Durumunun İncelenmesi

2. ULUSLARARASI GÖÇ VE MÜLTECİ KONGRESİ, Düzce, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Okuma çemberlerinin üniversite öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin gelişimine etkisi

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla/Bodrum, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.22-23

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerine İlişkin Görüşleri.

Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.33

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri.

Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.32

İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018

Uluslararası göçü konu alan resimli çocuk kitapları ve okur tepkileri.

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017

Ödüllü resimli çocuk kitaplarındaki duygu durumlarının ve okuyuculara yansımalarının incelenmesi

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2017

Resimli çocuk kitapları, dijital hikayeler ve okur tepkileri

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2017

Çocuk kitaplarında öğretmen imajı

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 Nisan - 23 Mayıs 2017

Sınıf öğretmeni adaylarının hikaye anlatımına yönelik görüşleri

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Neden Resimli Çocuk Kitapları?

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017

Hikaye küplerinin yazmaya yönelik tutuma ve yazma becerisine etkisinin incelenmesi

16. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Hikâye Seslendirme ve Sınıf Öğretmeni İyi Bir Hikâye Anlatıcısımıyım

ERPA International Congresses onEducation 2016, sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016

Hikâye haritasının öğretiminde dramanın etkisi

ERPA International Congresses on Education 2016 |, sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016

Undesirable teacher behaviours in the classsroom

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016

Sınıf içi konuşmaların bir analizi Diyalojik mi monolojik mi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Üstbilişsel beceri odaklı yazma süreçlerinin dördüncü sınıf öğrencilerinin hikaye yazma becerisine etkisi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Hikâye edici metinlerde anlamı yapılandırma Okuyucu İnançları

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015

Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Relations among Oral Reading Fluency, Silent Reading Fluency, Retell Fluency, and Reading Comprehension

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4030-4034 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı, Şahin Ayfer, Editör, Pegem, Ankara, ss.27-59, 2021

İlkokulda Çocuk Edebiyatı

İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Akyol, Hayati Tuncay, Ayşegül Avşar, Editör, Pegem, Ankara, ss.333-355, 2021

Metrikler

Yayın

116

Atıf (WoS)

40

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

66

H-İndeks (Scopus)

5

Proje

1

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları