SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relations between Reading Comprehension and ReadingFluency: Their Reciprocal Roles as an Indicator and Predictor
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, cilt.9, sa.2, ss.67-81, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
ÇOCUK KİTAPLARINI ÇÖZÜMLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA: SAMED BEHRENGİ VE KÜÇÜK KARA BALIK ÖRNEĞİ
Turkish Studies, cilt.14, sa.3, ss.1023-1049, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Effects of Interactive Book Reading Activities on Improvement of Elementary SchoolStudents’ Reading Skills
International Journal of Progressive Education, cilt.15, sa.3, ss.180-193, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İstenmeyen Öğretmen Davranışlarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.19, sa.1, ss.37-56, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi, cilt.7, sa.1, ss.141-157, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okuma göstergeleri zayıf! İyileştirmek için bir adım atalım.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi, cilt.2, sa.1, ss.46-62, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.2, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Öğretmen adaylarının okuyucu inançları ve okuduğunu anlama başarıları arasındaki ilişkiler
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.18, sa.1, ss.299-314, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Türk öğretmenlerin gözüyle eğitim araştırmalarının uygulamaya yansıma durumu
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sa.29, ss.110-132, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Components Skills Underlying ReadingFluency and Their Relations with Reading Comprehension in Fifth-grade Turkish Students
International Journal ofSchool Educational Psychology, cilt.30, ss.211-217, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Relationship Between Reading Fluency and Reading Comprehension in Fifth-Grade Turkish Students
International Journal of School Educational Psychology, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Becerisine Yönelik Uygulamaları: Strateji Öğretimi ve Anlama
İlköğretim Online, cilt.13, sa.1, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
YETİŞKİN OKUMA MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ NİN TÜRKÇE UYARLAMASI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Turkish Journal of Education, cilt.2, sa.3, ss.40-49, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlkokulda Peritextual Okumadan Metinler Arası OkumayaResimli Hikâye Kitabı Okuma Süreci
International Journal of HumanSciences, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Akıcı Okumaya Yönelik Öğretmen Bilgisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Relations among Oral Reading Fluency, Silent Reading Fluency,Retell Fluency, and Reading Comprehension
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Opinions of pre service teachers about comprehension instruction with regard to changing paradigms
International Journal of Academic Research Part B, cilt.5, ss.56-61, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Relations among Contextual Silent Reading Fluency, NonContextualSilent Reading Fluency, and Reading Comprehension: APath Analysis of fifth-Grade Readers
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Effect of Repeated Reading Exercises with Performance Based Feedback on Fluent Reading Skills
Reading Improvement, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okunabilir bir kitap nasıl seçilir
İlköğretim Online (elektronik), cilt.11, sa.2, ss.319-331, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Perceptions of Turkish parents with children identified as dyslexic about the problems that they and their children experience
Reading Psychology, cilt.33, sa.5, ss.399-422, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Silent and oral reading fluency Which one ıs the best predictor of reading comprehension of turkish elementary students
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, cilt.3, ss.79-91, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Öğretmen ebeveyn ve öğrencilerin görüşlerine göre ilköğretim öğrencilerinin okuma çevreleri
International Online Journal of Educational Sciences, cilt.4, ss.377-394, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Literacy and illiteracy from illiterate Turkish women s perspectives A phenomenological study
International Journal of Human Sciences, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Prozodi: Anlamayı yordayan yükselen bir değer mi?
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.15, ss.143-160, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Opinions of classroom teachers and prospective classroom teachers about the learning difficulties encountered in the teaching process of reading and writing
İlköğretim Online, cilt.9, sa.1, ss.44-51, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
An evaluation of the oral reading fluency of 4th graders with respect to prosodic characteristic
International Journal of Human Sciences, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okumaya ilişkin tutumlarının incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.29, sa.1, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu
International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, cilt.6, sa.6, ss.353-360, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Edebi Bir Esere İlişkin Okuyucu Tepkileri Üzerine Bir İnceleme
XII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020
Çocuk Edebiyatı: Sıradışı Uygulamalar
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
Okur - Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
EJER 2019 Congress, 19 - 22 Haziran 2019
İlkokullardaki Göçmen ÇocuklarınEntegrasyon Durumunun İncelenmesi
2. ULUSLARARASI GÖÇ VE MÜLTECİ KONGRESİ, Düzce, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018
OKUMA ÇEMBERLERİNİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMABECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
4. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 4 - 07 Ekim 2018
Okuma çemberlerinin üniversite öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin gelişimine etkisi
4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla/Bodrum, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.22-23
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri.
Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.32
Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerine İlişkin Görüşleri.
Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.33
Edebî metinleri anlamaya yönelik bir uygulama: Samed Behrengi ve Küçük Kara Balık Örneği
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Uluslararası göçü konu alan resimli çocuk kitapları ve okur tepkileri.
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Yeni okuryazarlık becerileri ve inovasyon. Erken çocukluk dönemlerinden itibaren bireylerin algoritma, kodlama cw programlama dillerine yönelik farkındalıklarının artırılması
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Resimli çocuk kitaplarının birinci sınıf öğrencilerinin hikâye yazma becerilerinin gelişimlerine etkisi
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Reading comprehension: Testing DIME model in Turkish elementary school context from low socioeconomic background
20th European Conference on Literacy, 3 - 06 Temmuz 2017
The effects of storytelling and story reading on first grade students’ story comprehension and retelling skills
20th European Conference on Literacy, 3 - 06 Temmuz 2017
The relations between reading comprehension and reading fluency: Their reciprocal roles as an indicator and a predictor
20th European Conference on Literacy, 3 - 06 Temmuz 2017
Resimli çocuk kitapları, dijital hikayeler ve okur tepkileri
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2017
Neden Resimli Çocuk Kitapları?
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Sınıf öğretmeni adaylarının hikaye anlatımına yönelik görüşleri
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Hikâye Seslendirme ve Sınıf Öğretmeni İyi Bir Hikâye Anlatıcısımıyım
ERPA International Congresses onEducation 2016, sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016
5 sınıf öğrencilerinin akıcı okumalarının metin türlerine göre okuduğunu anlama başarılarına etkisi
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016
Hikâye haritasının öğretiminde dramanın etkisi
ERPA International Congresses on Education 2016 |, sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016
Undesirable teacher behaviours in the classsroom
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016
Sınıf içi konuşmaların bir analizi Diyalojik mi monolojik mi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Pre service teachers concerns toward adaptation toward teaching profession
PAEDEIA Conference, 21 - 23 Ekim 2015
A good practice in improving teacher quality Professional development schools
PAEDEIA Conference, 21 - 23 Ekim 2015
Akıcı okuma ve okuduğunu anlama arasındaki ilişkilerin ön bilgiler basit yüzeysel bilgiler ve çıkarımsal bilgiler açısından incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015
Hikâye edici metinlerde anlamı yapılandırma Okuyucu İnançları
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015
Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Üniversite öğrencilerinin okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemiş öğrenme becerileri
5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011
Okuma uzmanlığının üniversitelerde lisansüstü bir program olarak yapılandırılması
V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Okumayı Değerlendirme Öğretmenler İçin Kolay ve Pratik Bir Yol
Pegemakademi, Ankara, 2014