Yayınlar & Eserler

Makaleler 86
Tümü (86)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (49)
Diğer Yayınlar (33)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. La Fontaine Fabllarının Karakter Gelişimi Açısından İncelenmesi

20.UluslararasıSınıfÖğretmenliğiEğitimiSempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2. Edebi Bir Esere İlişkin Okuyucu Tepkileri Üzerine Bir İnceleme

XII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

3. Çocuk Edebiyatı: Sıradışı Uygulamalar

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

4. Okur - Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği

EJER 2019 Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

6. İlkokullardaki Göçmen ÇocuklarınEntegrasyon Durumunun İncelenmesi

2. ULUSLARARASI GÖÇ VE MÜLTECİ KONGRESİ, Düzce, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okuma çemberlerinin üniversite öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin gelişimine etkisi

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla/Bodrum, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.22-23, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerine İlişkin Görüşleri.

Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.33, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri.

Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.32, (Özet Bildiri)

11. Edebî metinleri anlamaya yönelik bir uygulama: Samed Behrengi ve Küçük Kara Balık Örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. İlkokul Öğrencilerinin Popüler Kültür Algısı

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

16. Uluslararası göçü konu alan resimli çocuk kitapları ve okur tepkileri.

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

21. Ödüllü resimli çocuk kitaplarındaki duygu durumlarının ve okuyuculara yansımalarının incelenmesi

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

22. Resimli çocuk kitapları, dijital hikayeler ve okur tepkileri

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. Çocuk kitaplarında öğretmen imajı

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 Nisan - 23 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Sınıf öğretmeni adaylarının hikaye anlatımına yönelik görüşleri

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Neden Resimli Çocuk Kitapları?

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017

26. Hikaye küplerinin yazmaya yönelik tutuma ve yazma becerisine etkisinin incelenmesi

16. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

27. Hikâye Seslendirme ve Sınıf Öğretmeni İyi Bir Hikâye Anlatıcısımıyım

ERPA International Congresses onEducation 2016, sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. Hikâye haritasının öğretiminde dramanın etkisi

ERPA International Congresses on Education 2016 |, sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016

30. Undesirable teacher behaviours in the classsroom

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016

31. Sınıf içi konuşmaların bir analizi Diyalojik mi monolojik mi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

32. Üstbilişsel beceri odaklı yazma süreçlerinin dördüncü sınıf öğrencilerinin hikaye yazma becerisine etkisi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

35. Hikâye edici metinlerde anlamı yapılandırma Okuyucu İnançları

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

37. Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

39. Relations among Oral Reading Fluency, Silent Reading Fluency, Retell Fluency, and Reading Comprehension

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4030-4034, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

42. İlköğretim 3. Sınıf Öğrenci Yazılarının Okunaklılık Bakımından Ġncelenmesi

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Türkiye, 08 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı, Şahin Ayfer, Editör, Pegem, Ankara, ss.27-59, 2021

2. İlkokulda Çocuk Edebiyatı

İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Akyol, Hayati Tuncay, Ayşegül Avşar, Editör, Pegem, Ankara, ss.333-355, 2021
Metrikler

Yayın

133

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

65

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

249

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

257

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Diğer Toplam)

472

Proje

1

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları