-
8.Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınmayayönelik Farkındalık Düzeylerine Sosyobilimsel konu Destekli Fen Öğretiminin Etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Algıları
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen Bilimleri Dersinde Çevre Konularının Öğretiminde Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Etkinliklerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Bilgilerini Günlük Hayatla İlişkilendirme Düzeylerinin Araştırılması
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik farkındalık ve tutum düzeylerinin belirlenmesi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Ekolojik ayak izi eğitiminin 8. sınıf öğrencilerinin sürdürülebilir yaşama yönelik tutum, farkındalık ve davranış düzeyine etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Doğa kampı destekli eğitimin öğrencilerin çevre sorunlarına yönelik tutum, farkındalık ve davranışlarına etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Alan ile ilişkilendirilmiş uygulamalı ölçme ve değerlendirme dersinin öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme okuryazarlık düzeylerine, tutumlarına ve alan bilgilerine etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Etkinlik Kuramına Göre İncelenmesi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Farklı sosyo-kültürel çevrelerde (Antalya ili örneği) öğrenim gören ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin çevre sorunlarına yönelik zihinsel modellerinin belirlenmesi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre etiği algıları üzerine bir araştırma
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının durum belirleme tercihleri üzerine etkisinin incelenmesi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Üstbilişsel ve internet tabanlı üstbilişsel öğretim yöntemlerinin öğrencilerin hücre bölünmesi ve kalıtım konusundaki başarılarına, tutumlarına ve üstbilişsel düşünme düzeylerine etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma hakkındaki informal muhakemeleri üzerinde bilimin doğasının etkisinin araştırılması
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevre okuryazarlığının geliştirilmesine yönelik olarak argümantasyon ile probleme dayalı öğrenme yaklaşımının kullanımı
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
İlköğretim 7.sınıfta verilen çevre konusunun öğrencilerin çevre tutumu ve çevre bilgisi üzerine etkisi
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
Çevre eğitiminde tahmin-gözlem-açıklama destekli proje tabanlı öğrenme yönteminin farklı değişkenler üzerine etkisi ve yönteme ilişkin öğrenci görüşleri
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOETİK EĞİTİMİYLE İLGİLİ UYGULAMA VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
\"TAHMİN ET-GÖZLE-AÇIKLA YÖNTEMİNE DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL BAŞARILARINA, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRICI YAKLAŞIMA DAYALI ARAŞTIRMA SORUŞTURMA TABANLI ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİ VE BAŞARILARINA ETKİSİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜRESEL ISINMA HAKKINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
FEN BİLİMLERİNDE ÜRETİLEN BİLİMİ KULLANAN BİLİM TÜKETİCİLERİNİN BİLİNÇLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM ALTINCI, YEDİNCİ VE SEKİZİNCİ SINIFLARI, LİSE BİRİNCİ SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLGİSİNDEKİ TEMEL BİLGİLERLE GÜNLÜK HAYATI İLİŞKİLENDİRME BECERİLERİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜNLÜK YAŞAMLARI İLE BİLİMSEL BİLGİLERİ İLİŞKİLENDİREBİLME DÜZEYLERİ VE BUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM-ÇEVRE (FTTÇ) İLİŞKİSİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ VE BİLİMSEL TUTUMLARININ TESPİTİ (KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ)
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
PORTFOLYONUN İLKÖĞRETİM 6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ VÜCUDUMUZDA SİSTEMLER ÜNİTESİ'NDE ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAMA YÖNELİK ÇEVRE EĞİTİMİ ARACI OLARAK EKOLOJİK AYAK İZİNİN UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
AYDOĞDU M. (Danışman)
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERİ İLE FEN BAŞARILARI (GENETİK KONUSUNDA) ARASINDAKİ İLİŞKİ
AYDOĞDU M. (Danışman)