Prof. Dr. GÜRCÜ KOÇ


Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Felsefe, Eğitim Bilimleri, Program Geliştirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Okul Öncesi Eğitim, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

84

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

72

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

197

Proje

11

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2021 - 2024

2021 - 2024

Lisans

Anadolu Üniversitesi, Felsefe Bölümü, Türkiye

1999 - 2002

1999 - 2002

Doktora

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

1995 - 1998

1995 - 1998

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

1993 - 1995

1993 - 1995

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2002

2002

Doktora

Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının duyuşsal ve bilişsel öğrenme ürünlerine etkisi

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

1998

1998

Yüksek Lisans

Öğretmenlik uygulaması dersinin Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi öğrencileri üzerindeki etkileri

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Felsefe

Eğitim Bilimleri

Program Geliştirme

Eğitim Programları ve Öğretim

Okul Öncesi Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2013 - 2019

2013 - 2019

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2006 - 2012

2006 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Strateji Geliştirme Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Rektörlük

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

KAPUM Danışma Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Rektörlük

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Stratejik Planlama Koordinasyon Grubu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Rektörlük

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Strateji Geliştirme Kurulu Çalışma Grubu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Rektörlük

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Gazi Üniversitesi Kalite Koordinatörü

Gazi Üniversitesi

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Gazi Üniversitesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Fakülte Akreditasyon Koordinatörü

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi

2023 - 2025

2023 - 2025

Araştırma Üniversitesi İzleme Değerlendirme ve Yürütme Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi

2020 - 2022

2020 - 2022

Gazi SEM Danışma Kurulu Üyesi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2017 - 2020

2017 - 2020

Enstitü Müdür Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2011 - 2012

2011 - 2012

Dekan Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, -

2006 - 2009

2006 - 2009

Bölüm Başkan Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Yükseköğretimde Güncel Gelişmeler ve Sorunlar

Öğretmen Tutum ve Davranışlarının İncelenmesi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim Felsefesi

Öğrenme-Öğretme Süreçleri

Lisans

Lisans

Eğitim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitimde Program Geliştirme

Sınıf Yönetimi

Yönetilen Tezler

2014

2014

Yüksek Lisans

Cumhuriyet Döneminde Türkiye'de müzik eğitiminin gelişimi

ERDAMAR G. (Danışman)

Y.GÜNDÜZ(Öğrenci) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (65)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (26)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. ÖĞRETMEN KİMLİĞİ GELİŞİMİ BAĞLAMINDA SIRALI ANILAR: ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN BAŞARILI VE BAŞARISIZ ÖĞRETMEN

GÖRKAŞ KAYABAŞI B., ERDAMAR G.

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Öğretmen Kimliği Üzerine Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi

GÖRKAŞ KAYABAŞI B., ERDAMAR G.

ICCI-EPOK 2022 X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. English Language Teaching (ELT) Competencies of Instructors in English Preparatory Programs at Tertiary Level

Garip G., Erdamar G.

IX. International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.146-147, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Implementation Of Curriculum In Emergency Remote Teaching Process: Problems And Suggestions

Öz E., Aydemir S., Erdamar G.

International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.81-82, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. A Thematic Analysis On Cognitive Load

Atagün G., Erdamar G.

International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.53-54, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. CURRENT ISSUES IN VOCATIONAL AND TECHNICAL EDUCATION: TEACHER PERSPECTIVE

Kerkez B., Erdamar G.

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.125-127, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL INNOVATIVENESS LEVELS OF TEACHERS AND INNOVATIVE SCHOOL PERCEPTIONS

Abbak Y., Erdamar G.

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.241-242, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Expectations and Experience of Mentor Teachers in Relation to Teaching Practices

DUMAN S. N., ERDAMAR G.

VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Humor Styles of Teachers and Creative Personality Features

ALPAN G., ERDAMAR G., DEMİREL H.

6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Yükseköğretimde öğretim elemanlarının işini kolaylaştıracak örnek TPAB uygulamaları

ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Pedagojik Girişimcilik: İlkokul Programlarına Yansımaları

GÖRKAŞ KAYABAŞI B., ERDAMAR G.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Yükseköğretimde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamaları

ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Opinions of Candidate Teachers Attending Pedagogical Formation Certificate Program on the Program

DEMİRKAN Ö., ALPAN G., ERDAMAR G., SARAÇOĞLU G. K.

Curriculum Studies in Basic Education. The 5th Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Ideal Teacher Perceptionsof Candidate Teachers Participating in Pedagogical Formation Certificate Program

Alpan G., Demirkan Ö., Erdamar G., Yazçayır N., Saraçoğlu G. K.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.232, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Programa Yönelik Görüşleri

Demirkan Ö., Alpan G., Erdamar G., Saraçoğlu G. K.

5. Uluslararası Eğitim programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

17. THE RELATIONSHIP BETWEEN PHYSICAL ACTIVITY, SELF-ESTEEM ANDACADEMIC ACHIEVEMENT

KÖSE N., ERDAMAR G.

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen Algıları

Alpan G., Demirkan Ö., Erdamar G., Yazçayır N., Saraçoğlu G. K.

5th International Conference on Curriculum and Insruction , Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

19. THE PROBLEMS EMERGING IN THE ASSESSMENT OF THE OMB COURSES IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING

DUMAN S. N., ERDAMAR G.

4th International Conference on Social Sciences Education Research, 8 - 10 Eylül 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Current Problem of Teachers in Turkish Education System

ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.

Humanities and SocialSciencesConference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. A Need Analysıs Study On Instructors’S Technologıcal Pedagogıcal Content Knowledge

ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.594-595, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Yabancı Dil Öğretmenleri ve Ortaokul Öğrencilerinin Seçmeli İngilizce Dersine İlişkin Görüşleri

DUMAN ÖZ E., ERDAMAR G.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.256-258, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Kılavuz Kitapların Yapılandırmacı Yaklaşım Doğrultusunda Değişen Öğretmen Rolleri Bağlamında Değerlendirilmesi

OTUZ B., ERDAMAR G.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.194, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Medya Okur yazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik Metodolojik ve İstatistiksel Yönelimleri

AYDEMİR S., ERDAMAR G.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Bildiri Özetleri, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.263, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünmeye İlişkin Algıları 4 Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

ERDAMAR G., ALPAN G.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.342, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

26. Öğretmen Yetiştirmede Genel Kültür Dersleri Öğretim Elemanı ve Öğrenci Yorumları Gazi Eğitim Fakültesi Örneği

ALPAN G., ERDAMAR G.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.353, (Özet Bildiri)

2016

2016

27. Perceptions of Secondary School Teachers on Cricital Thinking Curriculum studies in Teacher Education

ERDAMAR G., ALPAN G.

The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction., 26 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. General Knowledge Courses in Teacher Training Wiews of Faculty Staff and Students Gazi Education Faculty

ALPAN G., ERDAMAR G.

Curriculum studies in Teacher Education. The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören ve Pedagojik Formasyon Alan Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejilerinin Karşılaştırılması

DUMAN S. N., ERDAMAR G.

XVIII CONGRESS AMSE- AMCE- WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Cinsiyetin Bilgisayar Destekli Öğretime İlişkin Tutumlar Üzerine Etkisi

ÇAM Ş. S., YARAR G., TORAMAN Ç., ERDAMAR G.

VIII.İnternational congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

31. Öğretmenlere Yönelik Olarak Gerçekleştirilen Hizmet İçi Eğitim Programlarının Etkililiğine Yönelik Bir Değerlendirme

DUMAN S. N., ERDAMAR G.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul Kültür Üniversitesi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.161-162, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. Öğretim Elemanlarının Pedagojik Formasyon Programına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

TENGİLİMOĞLU Ö., ERDAMAR G.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul Kültür Üniversitesi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.156-157, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. Professional Teaching Knowledge Lessons in Teacher Training Comments of Faculty and Students Gazi Education Faculty Case

ALPAN G., ERDAMAR G.

The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

34. A Longitudinal Study into the Development of Epistemological Beliefs and Problem Solving Skills of Student Teachers

ERDAMAR G., ALPAN G.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

35. The Effect of Gender on the Preservice Teachers Attitudes towards Teaching as a Profession A Meta Analysis

Türk N., ERDAMAR G., AYTAÇ T., ARSEVEN Z.

International Congress on Education for he Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

36. Investigation of work-family, family-work conflict of the teachers

ERDAMAR G., DEMİREL H.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4919-4924, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2002

2002

37. Okulöncesi Öğretmenlerinin Çocuklara Gösterdikleri Davranış Farklılıkları ve Bu Farklılıklardan Çocukların Etkilenme Durumu

TEZEL ŞAHİN F., Öztürk B., Gürcü K.

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu, Ankara, 2002, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Erken Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu: Örnek Etkinlik

AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, , Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.57-72, 2024

2024

2024

2. Erken Matematik Becerilerinin Desteklenmesinde Ailenin Rolü

AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.

Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, AYDOĞAN YASEMİN, Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024

2024

2024

3. Erken matematik eğitiminde teknoloji entegrasyonu

Aydoğan Y., Özyürek A., Kılıç Çakmak E., Koç G., Mumcu T., Ergel A., et al.

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler - 2024, Harun Şahin,Bilal,Barış Alkan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.57-72, 2024

2024

2024

4. Erken matematik becerilerinin desteklenmesinde ailenin rolü

AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.

Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, , Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024

2024

2024

5. Okul öncesi eğitim kurumlarında erken matematik becerilerinin desteklenmesi (Bölüm IV)

AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.

Erken Çocuklukta Oyun ve Öğrenme: Erken Çocukluk Eğitiminin Temelleri, Balcı Murat, Editör, Bidge, ss.64-83, 2024

2024

2024

6. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Erken Matematik Becerilerinin Desteklenmesi

AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.

Erken Çocuklukta Oyun ve Öğrenme: Erken Çocukluk Eğitiminin Temelleri, , Editör, Bidge, ss.64-83, 2024

2023

2023

7. Program Geliştirmede Yeniden Kavramsallaştırma

Erdamar G.

Çağdaş Gelişmeler Işığında Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven,Serkan Aslan, Editör, Pegem, Ankara, ss.601-630, 2023

2022

2022

8. A Content Analysis of the Studies Conducted in Turkey and Abroad on Flipped Classroom Implementations

Akıncı B., Erdamar G.

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Context, Fatma Bıkmaz,Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.345-376, 2022

2022

2022

9. Girişimciliğin Pedagojisi ve Geliştirilmesi

ERDAMAR G., GÖRKAŞ KAYABAŞI B.

Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Yaman, Süleyman ve Çelik, Harun, Editör, PegemA, Ankara, ss.39-68, 2022

2021

2021

10. Çocukluk Dönemi Eğitim Programları

ERDAMAR G.

21. Yüzyılda Çocuk ve Eğitim, Takıl, Nazife Burcu ve Sönmez, Emre, Editör, PegemA, Ankara, ss.13-33, 2021

2019

2019

12. Beslenme Eğitimi Programı Geliştirme ve Değerlendirme

AKDEVELİOĞLU Y., ERDAMAR G.

Beslenme Eğitimi, Nevin Şanler, Yasemin Akdevelioğlu, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.84-112, 2019

2019

2019

13. Türkiye’de Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları

ERDAMAR G., ALPAN G.

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Hasan Hüseyin Şahan, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.134-171, 2019

2018

2018

14. Vocational Preferences Of Teacher Candidates Who Got Training For Pedagogical Formation Certificate

Saraçoğlu G. K., Erdamar G., Alpan G., Demirkan Ö., Yazçayır N.

Recent Researches in Education, Recep Efe,Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambride Scholars Publishing, Cambridge, ss.484-497, 2018 Creative Commons License

2016

2016

15. Gender Differences in Teachers and Student Teachers’ Self-Efficacy Beliefs: A Meta-Analysis

ÇELİK Ö. C., ERDAMAR G., toraman ç.

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jażdżewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.587-603, 2016

2015

2015

16. Öğretim İlke ve Yöntemleri

Erdamar G.

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2015

2015

2015

17. Yaşam Boyu Öğrenme

Erdamar G.

Eğitimde Yeni Yönelimler, Özcan Demirel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.219-237, 2015

2014

2014

18. The Relationship Between Family Structure and Family Ties According to Generations

Demirel H., Erdamar G.

Interdisciplinary Pespectives on Social Sciences , Georgeta Rata,Hasan Aslan,Patricia-Luciana Runcan,Ali Akdemir, Editör, Cambridge Scientific Abstracts (CSA) , Newcastle Upon Tyne, ss.251-260, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Digitalization in Entrepreneurship:Preparing Youth Workers for the Future With Artificial Intelligence

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Projesi, Avrupa Düzeyi

Yüreğilli Göksu D. (Yürütücü), Gelişli Y., Uzel N., Demirtürk S., Yıldırım S., Arslan B. Z., et al.

2024 - 2024

2024 - 2024

Lisansüstü Eğitimde Yaratıcı Düşünme

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Karataş S. (Yürütücü), Köksal M. S., Aktamış H., Uysal B., Özcan S., Keleşoğlu S., et al.

2021 - 2024

2021 - 2024

DEMENTIACARE

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

Demirel H. (Yürütücü), Erdamar G., Canbolat Ö.

2016 - 2017

2016 - 2017

İSRAFIN BOYUTLARININ İNCELENMESİ PROJESİ

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Erdamar G.

2010 - 2013

2010 - 2013

Öğretmenlerin İş ve Yaşam Tatmin Düzeyleri ile İşte ve Ailede Yaşadıkları Çatışmaların Belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Demirel H., Erdamar G. (Yürütücü)

2005 - 2005

2005 - 2005

AB Leonardo da Vinci A Tipi Hareketlilik Yerleştirme Projesi

AB Destekli Diğer Projeler

Erdamar G.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Editör

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (EPDAD-EFAK)

Başkan Yardımcısı

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

26 Ekim 2022 - 28 Ekim 2022

26 Ekim 2022 - 28 Ekim 2022

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Panelist

Ankara-Türkiye

27 Ekim 2021 - 29 Ekim 2021

27 Ekim 2021 - 29 Ekim 2021

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Panelist

Antalya-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Ekim 2023

Ekim 2023

Üniversitelerde Kalite Güvence Sistemi Çalıştayı

Çalıştay

Karadeniz Teknik Üniversitesi-Türkiye

Nisan 2023

Nisan 2023

Öğrenme Kazanımları ve Ölçülmesi

Seminer

Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi-Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

Eğitim Fakültelerinde Kalite ve Akreditasyon

Seminer

Düzce Üniversitesi-Türkiye

Haziran 2022

Haziran 2022

Duygusal Zeka Yönetimi

Seminer

Gazi Üniversitesi-Türkiye

Eylül 2021

Eylül 2021

Üst Düzey Düşünme ve Problem Çözme

Seminer

Gazi Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 83

h-indeksi (WOS): 4