Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2021 - 2024
2021 - 2024Lisans
Anadolu Üniversitesi, Felsefe Bölümü, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1995
1993 - 1995Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının duyuşsal ve bilişsel öğrenme ürünlerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
Öğretmenlik uygulaması dersinin Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi öğrencileri üzerindeki etkileri
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Felsefe
Eğitim Bilimleri
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Okul Öncesi Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2013 - 2019
2013 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2006 - 2012
2006 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorStrateji Geliştirme Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorKAPUM Danışma Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorStratejik Planlama Koordinasyon Grubu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorStrateji Geliştirme Kurulu Çalışma Grubu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Rektörlük
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorGazi Üniversitesi Kalite Koordinatörü
Gazi Üniversitesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorFakülte Akreditasyon Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
2023 - 2025
2023 - 2025Araştırma Üniversitesi İzleme Değerlendirme ve Yürütme Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi
2020 - 2022
2020 - 2022Gazi SEM Danışma Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2020
2017 - 2020Enstitü Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2011 - 2012
2011 - 2012Dekan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, -
2006 - 2009
2006 - 2009Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Gelişim Odaklı Zihniyetleri ile Yansıtıcı Öğrenme Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Koç G. (Danışman)
M.ÜNAL(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Ders imecesi modelinin öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecindeki gelişimlerine yansımaları
Koç G. (Danışman)
Z.BOYACI(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Öğretmen kimliğini etkileyen faktörler: Bir karma yöntem araştırması
Koç G. (Danışman)
B.GÖRKAŞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
İlköğretim II. kademe öğrencilerinde dijital oyun bağımlılığı, akademik erteleme ve özerk öğrenmenin incelenmesi (Konya örneği)
Erdamar G. (Danışman)
A.DOĞAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Lise Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile İngilizce Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Erdamar G. (Danışman)
B.GÖKMEN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
GÖRSEL VE İŞİTSEL SANATLAR EĞİTİMİ ETKİLEŞİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI DÜŞÜNME, GÖRSEL VE MÜZİKSEL ALGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Erdamar G. (Danışman)
E.AHMETZADE(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
SOSYAL BİLGİLER VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 4. SINIF İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ERDAMAR G. (Danışman)
M.DURDİ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
2018 ortaokul Türkçe dersi öğretim programının 21. yüzyıl becerileri açısından incelenmesi
ERDAMAR G. (Danışman)
M.BARASI(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Hizmet öncesi öğretmen eğitiminde öğretmenlik meslek bilgisi derslerinin değerlendirilmesi
Erdamar G. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Öğretim elemanlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi için bir mesleki gelişim program önerisi
Erdamar G. (Danışman)
Ş.SÜMEYYE(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Cumhuriyet Döneminde Türkiye'de müzik eğitiminin gelişimi
ERDAMAR G. (Danışman)
Y.GÜNDÜZ(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinde görülen madde bağımlılığı alışkanlığı ve yaygınlığı: Bartın ili örneği
ERDAMAR G. (Danışman)
A.KURUPINAR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Mesleki eğitim merkezlerinde uygulanmakta olan erkek berberliği eğitim programının değerlendirilmesi
ERDAMAR G. (Danışman)
Z.ÇAKICI(Öğrenci)
Tasarladığı Dersler
Makaleler
2024
20241. Doktora Çalışmalarına Yönelik Motivasyon Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması
Görkaş Kayabaşı B., Kaynak S., Kayabaşı E., Koç G.
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI , cilt.14, sa.3, ss.107-120, 2024 (ESCI)
2024
20242. Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ile Yenilikçi Okul Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ABBAK Y., KOÇ G.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.60, ss.253-280, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20243. “Web Tabanlı Erken Matematik Aile Destek Programı (WEB-MAT)” Projesi
AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.1099-1115, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Development of Distance Education Attitude Scale for Higher Education Students
Koç G., Garip G., Kerkez B., Abbak Y.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.44, sa.2, ss.1323-1348, 2024 (TRDizin)
2024
20245. Professional Development Program to Develop Teacher Educators’ Technological Pedagogical Content Knowledge
Çam Ş. S., Koç G.
SAGE OPEN , cilt.14, sa.2, ss.1-14, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20246. Systematic Review of Research on Teacher Identity in Türkiye
GÖRKAŞ KAYABAŞI B., KOÇ G.
Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.490-516, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Lesson Study’s Effect on Math Teacher Candidates’ Attitudes, Self-Efficacy, and Teaching Anxiety
BOYACI Z., ERDAMAR G.
Asian Journal of Instruction , cilt.11, sa.2, ss.23-42, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Investigation of Digital Game Addiction, Academic Procrastination and Autonomous Learning in Secondary School Students (Konya Case)
DOĞAN A., KOÇ G.
Innovative Educational Research Journal , cilt.5, sa.2, ss.31-33, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretim Programlarının Uygulanması: Sorunlar ve Öneriler
Öz E., Aydemir S., Erdamar G.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.65, ss.228-259, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202210. Gender in Education: A Systematic Review of the Literature in Turkey
Aydemir S., Öz E., Erdamar G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.9, sa.2, ss.232-247, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Evaluation of the Academic and Administrative Process in the Institutes of Educational Sciencesof Universities
Erdamar G., Duman S. N.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.4, ss.261-272, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. A needs analysis study on technological pedagogical content knowledge of faculty members
Çam Ş. S., Erdamar Koc G.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.26, sa.5, ss.5337-5363, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202113. Görsel ve İşitsel Sanatlar Eğitimi Etkileşiminin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Düzeylerine Etkisi
Ahmetzade E., ERDAMAR G.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.2, ss.993-1021, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Adapting of the Attitude Scale Towards Teaching Profession to Kazakh Language
Meirkulova A., Erdamar G., Çetin Ş.
BULLETIN of L.N. Gumilyov Eurasian National University. Pedagogy. Psychology. Sociology Series , cilt.135, sa.2, ss.256-263, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Technological Pedagogical Content Knowledge Practicesin Higher Education: First Impressions of Preservice Teachers
Çam Ş. S., Erdamar G.
TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING
, cilt.26, ss.123-153, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202116. 2018 ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ*
BARASI M., ERDAMAR G.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.222-242, 2021 (TRDizin)
2021
202117. Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Öğretim Elemanlarının Bakış Açısı
ERDAMAR G., Tengilimoğlu Ö.
Asian Journal of Instruction , cilt.9, sa.1, ss.58-79, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı
Erdamar G., Barası M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.312-342, 2021 (TRDizin)
2020
202019. Evaluation of professional teaching knowledge courses
DUMAN S. N., ERDAMAR G.
International Journal of Progressive Education (ERIC)
, cilt.16, sa.4, ss.248-269, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşleri
Durdi M., Erdamar G.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.193-218, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201921. Professional Knowledge Courses in Teacher Education: Lecturer and Student Views (The Case of Gazi Education Faculty)
Alpan G., Erdamar G.
International Journal of Progressive Education (ERIC) , cilt.15, sa.2, ss.140-156, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öncesi ve Sonrası Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen Algıları
Alpan G., Demirkan Ö., Erdamar G., Yazçayır N., Saraçoğlu G. K.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.27, ss.204-218, 2019 (TRDizin)
2019
201923. Yabancı Dil Öğretmenleri ve Ortaokul Öğrencilerinin Seçmeliİngilizce Dersine İlişkin Görüşleri
Öz E., ERDAMAR G.
İlköğretim Online , cilt.18, sa.2, ss.584-599, 2019 (TRDizin)
2018
201824. Conflict situations between student teachers and mentor teachers
Duman S. N., Erdamar G.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.10, sa.5, ss.18-33, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Medya okuryazarlığı eğitimi alanında yapılan çalışmaların tematik, metodolojik ve istatistiksel yönelimleri
Aydemir S., Erdamar G.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.4, ss.1155-1166, 2018 (TRDizin)
2018
201826. İngilizce öğretmeni özel alan yeterliği ölçeği: Bir ölçek geliştirme çalışması
ÇELİK S., ERDAMAR G., ÇELİK K.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.277-298, 2018 (TRDizin)
2017
201727. ELEŞTİREL DÜŞÜNME ALGISI: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Erdamar G., Alpan G.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.62, ss.787-800, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Ortaöğretim öğretmenlerinin öğrenme stilleri ve eleştirel düşünme eğilimlerinin karşılaştırılması
Erdamar G., Alpan G.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.1, ss.93-117, 2017 (TRDizin)
2017
201729. LIBERAL ARTS COURSES IN TEACHER EDUCATION
ALPAN G., ERDAMAR G.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.10, ss.115-135, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Lise öğretmenlerinin yaşamboyu öğrenme eğilimleri ve eğitsel internet kullanma öz-yeterlik inançları
Erdamar G., Demirkan Ö., Saraçoğlu G. K., Alpan G.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.636-657, 2017 (TRDizin)
2017
201731. Sosyal Bilgiler Kılavuz Kitaplarının Yapılandırmacı Yaklaşım Doğrultusunda Değişen Öğretmen Rolleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Otuz B., Erdamar G.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.134-154, 2017 (TRDizin)
2016
201632. The Effects of Gender On Attitudes of Preservice Teachers Towards the Teaching Profession A Meta Analysis Study
ERDAMAR G., AYTAÇ T., Türk N., ARSEVEN Z.
Universal Journal of Educational Research , cilt.4, sa.2, ss.445-456, 2016 (Scopus)
2016
201633. Job and Life Satisfaction of Teachers and the Conflicts They Experience at Work and at Home
Erdamar G., Demirel H.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.4, sa.6, ss.164-175, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. The Effects of Gender on the Attitudes towards the Computer Assisted Instruction A Meta Analysis
Çam Ş. S., Toraman Ç., Erdamar G.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.4, sa.5, ss.250-261, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201535. Öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının ve problem çözme yeteneklerinin gelişimi: Boylamsal bir çalışma.
ERDAMAR G., ALPAN G.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.77-91, 2015 (TRDizin)
2015
201536. Cumhuriyet Döneminden Günümüze Türkiye deMüzik Eğitiminin Gelişimi
ERDAMAR G., Yunus G.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.5, sa.10, ss.17-34, 2015 (TRDizin)
2015
201537. Türkiye de Erken Çocukluk Dönemi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Geliştirme Sürecine Katkıları
Ünver G., Erdamar G.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , cilt.16, sa.1, ss.215-234, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201538. Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının ve Problem Çözme Yeteneklerinin Gelişimi Boylamsal Bir Çalışma
Erdamar G., Alpan G.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.13, sa.2, 2015 (TRDizin)
2014
201439. The development of a student teachers concerns scale
Erdamar G., Alpan G., Özer A.
EJER |Eurasian Journal of Educational Research Eurasian Journal of Educational Research
, sa.54, ss.151-170, 2014 (SCI-Expanded)
2014
201440. Uygulama öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının epistemolojikinançlarının karşılaştırılması
Alpan G., Erdamar G.
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.241-257, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201441. Ortaöğretim öğrencilerinde görülen madde bağımlılığı alışkanlığı ve yaygınlığı: Bartın ili örneği.
Erdamar G., Kurupınar A.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.65-84, 2014 (TRDizin)
2014
201442. Investigation of work family family work conflict of the teachers
Erdamar G., Demirel H.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , sa.116, ss.4919-4924, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201343. Examining the epistemological beliefs and problem solving skills of preservice teachers during teaching practice
ERDAMAR G., ALPAN G.
TEACHING IN HIGHER EDUCATION
, cilt.18, sa.2, ss.129-143, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201344. Electronic source preferences of education faculty staff: A casestudy of Gazi University
ERDAMAR G., DEMİREL H.
EuropeanJournal ofResearch onEducation , 2013 (Hakemli Dergi)
2011
201145. Teaching practices prior and subsequent to 1998 in Turkey: Gazi University Vocational Education Faculty case
ALPAN G., ERDAMAR G.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.37, sa.3, ss.289-301, 2011 (SSCI, Scopus)
2011
201146. Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları
Erdamar G., Alpan G.
Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences (NWSA) , cilt.6, sa.4, ss.2569-2578, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201147. An investigation of student teachers study strategies with respect to certain variables
Erdamar G.
Educational Research and Evaluation , cilt.17, sa.2, ss.69-84, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201048. Öğretmen Adaylarının Grup Çalışmalarına İlişkin Algıları
Erdamar G., Demirel H.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.205-223, 2010 (TRDizin)
2010
201049. Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Stratejilerini Etkileyen Bazı Değişkenler
Erdamar G.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION , sa.38, ss.82-93, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200950. The Library Use Habits of Student Teachers
Erdamar G., Demirel H.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.1, sa.1, ss.2233-2240, 2009 (Scopus)
2009
200951. “Examining The Relationship Between Job Satisfaction And Family Ties Of Turkish Primary School Teachers”
Demirel H., Erdamar G.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.1, sa.1, ss.2211-2217, 2009 (Scopus)
2009
200952. Aile ekonomisi ve beslenme eğitimi bölümüöğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik görüşleri.
Erdamar G., Akdevelioğlu Y.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.25, ss.118-129, 2009 (TRDizin)
2008
200853. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Duyuşsal ve Bilişsel Öğrenme Ürünlerine Etkisi
Erdamar G., Demirel M.
Türk Eğitim Bilimleri , sa.6, ss.33, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200754. İlköğretim Öğretmenlerinin Yaptıkları İşin Özelliklerinden Tatmin Durumları
DEMİREL H., ERDAMAR G.
Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.21-35, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200655. Yapılandırmacı sınıflarda öğretmen-öğrenen rolleri ve etkileşim sistemi
Erdamar G.
EGITIM VE BILIM
, cilt.31, sa.142, ss.56-64, 2006 (TRDizin)
2005
200556. Eğitim fakültesi öğrencisi ile fen-edebiyat fakültesi mezunlarının öğretmenlik mesleğine yönelik algılarının karşılaştırılması (Gazi Üniversitesi Örneği)
Erdamar G.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-22, 2005 (TRDizin)
2004
200457. Davranışçılıktan yapılandırmacılığa: Eğitimde yeni bir paradigma
Erdamar G., Demirel M.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.27, ss.174-180, 2004 (TRDizin)
2003
200358. İlköğretim I. kademe sınıf öğretmenlerinin öğrencileri arasında ayırım yapma durumu ve bu ayırımın bazı değişkenler açısından incelenmesi
Erdamar G., Tezel Şahin F.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.109-120, 2003 (TRDizin)
2003
200359. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencileri Arasında Ayırım Yapma Durumu ve Bu Ayırımın Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Öztürk B., Gürcü K., TEZEL ŞAHİN F.
Türk Eğitim Bilimleri , cilt.1, sa.1, ss.109-120, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200260. İlköğretim okullarında öğretmen beklentilerini etkileyen öğrenci özellikleri
Erdamar G., Tezel Şahin F.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.8, sa.3, ss.390-413, 2002 (Scopus, TRDizin)
2002
200261. Sınıf Öğretmenlerinin Yüksek ve Düşük Beklenti Geliştirdikleri Öğrencilere Yönelik Davranışlarının Farklılaşma Durumu
Öztürk B., Gürcü K., Tezel Şahin F.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.161-181, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200262. Öğretmen Beklentileri Üzerine Bir Araştırma
Öztürk B., Gürcü K., TEZEL ŞAHİN F.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.123-144, 2002 (TRDizin)
2001
200163. Öğretmen beklentileri ve öğrenciler üzerindeki etkisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
Erdamar G.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.7, sa.3, ss.359-395, 2001 (Scopus, TRDizin)
2000
200064. İsrail’de okulöncesi eğitim. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erdamar G., Temel Z. F.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.50-56, 2000 (ESCI, TRDizin)
2000
200065. Etkin öğrenme yaklaşımının eğitim ortamlarında kullanılması
Erdamar G.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.19, ss.220-226, 2000 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. ÖĞRETMEN KİMLİĞİ GELİŞİMİ BAĞLAMINDA SIRALI ANILAR: ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN BAŞARILI VE BAŞARISIZ ÖĞRETMEN
GÖRKAŞ KAYABAŞI B., ERDAMAR G.
4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20222. Öğretmen Kimliği Üzerine Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
GÖRKAŞ KAYABAŞI B., ERDAMAR G.
ICCI-EPOK 2022 X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2021
20213. English Language Teaching (ELT) Competencies of Instructors in English Preparatory Programs at Tertiary Level
Garip G., Erdamar G.
IX. International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.146-147, (Özet Bildiri)
2021
20214. Implementation Of Curriculum In Emergency Remote Teaching Process: Problems And Suggestions
Öz E., Aydemir S., Erdamar G.
International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.81-82, (Özet Bildiri)
2021
20215. A Thematic Analysis On Cognitive Load
Atagün G., Erdamar G.
International Pegem Conference on Education, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.53-54, (Özet Bildiri)
2021
20216. CURRENT ISSUES IN VOCATIONAL AND TECHNICAL EDUCATION: TEACHER PERSPECTIVE
Kerkez B., Erdamar G.
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.125-127, (Özet Bildiri)
2021
20217. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL INNOVATIVENESS LEVELS OF TEACHERS AND INNOVATIVE SCHOOL PERCEPTIONS
Abbak Y., Erdamar G.
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.241-242, (Özet Bildiri)
2018
20188. Expectations and Experience of Mentor Teachers in Relation to Teaching Practices
DUMAN S. N., ERDAMAR G.
VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Educational Values of Teachers and Vocational Professional Levels of Teachers. 6th International Congress on Curriculum and Instruction.
ERDAMAR G., ALPAN G., DEMİREL H.
6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Humor Styles of Teachers and Creative Personality Features
ALPAN G., ERDAMAR G., DEMİREL H.
6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Yükseköğretimde öğretim elemanlarının işini kolaylaştıracak örnek TPAB uygulamaları
ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Pedagojik Girişimcilik: İlkokul Programlarına Yansımaları
GÖRKAŞ KAYABAŞI B., ERDAMAR G.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Yükseköğretimde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamaları
ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201714. Opinions of Candidate Teachers Attending Pedagogical Formation Certificate Program on the Program
DEMİRKAN Ö., ALPAN G., ERDAMAR G., SARAÇOĞLU G. K.
Curriculum Studies in Basic Education. The 5th Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Ideal Teacher Perceptionsof Candidate Teachers Participating in Pedagogical Formation Certificate Program
Alpan G., Demirkan Ö., Erdamar G., Yazçayır N., Saraçoğlu G. K.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.232, (Özet Bildiri)
2017
201716. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Programa Yönelik Görüşleri
Demirkan Ö., Alpan G., Erdamar G., Saraçoğlu G. K.
5. Uluslararası Eğitim programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Özet Bildiri)
2017
201717. THE RELATIONSHIP BETWEEN PHYSICAL ACTIVITY, SELF-ESTEEM ANDACADEMIC ACHIEVEMENT
KÖSE N., ERDAMAR G.
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen Algıları
Alpan G., Demirkan Ö., Erdamar G., Yazçayır N., Saraçoğlu G. K.
5th International Conference on Curriculum and Insruction , Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Tam Metin Bildiri)
2017
201719. THE PROBLEMS EMERGING IN THE ASSESSMENT OF THE OMB COURSES IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING
DUMAN S. N., ERDAMAR G.
4th International Conference on Social Sciences Education Research, 8 - 10 Eylül 2017, ss.32, (Özet Bildiri)
2017
201720. Current Problem of Teachers in Turkish Education System
ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.
Humanities and SocialSciencesConference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
2017
201721. A Need Analysıs Study On Instructors’S Technologıcal Pedagogıcal Content Knowledge
ÇAM Ş. S., ERDAMAR G.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.594-595, (Özet Bildiri)
2016
201622. Yabancı Dil Öğretmenleri ve Ortaokul Öğrencilerinin Seçmeli İngilizce Dersine İlişkin Görüşleri
DUMAN ÖZ E., ERDAMAR G.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.256-258, (Özet Bildiri)
2016
201623. Kılavuz Kitapların Yapılandırmacı Yaklaşım Doğrultusunda Değişen Öğretmen Rolleri Bağlamında Değerlendirilmesi
OTUZ B., ERDAMAR G.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.194, (Özet Bildiri)
2016
201624. Medya Okur yazarlığı Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik Metodolojik ve İstatistiksel Yönelimleri
AYDEMİR S., ERDAMAR G.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Bildiri Özetleri, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.263, (Özet Bildiri)
2016
201625. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünmeye İlişkin Algıları 4 Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
ERDAMAR G., ALPAN G.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.342, (Özet Bildiri)
2016
201626. Öğretmen Yetiştirmede Genel Kültür Dersleri Öğretim Elemanı ve Öğrenci Yorumları Gazi Eğitim Fakültesi Örneği
ALPAN G., ERDAMAR G.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.353, (Özet Bildiri)
2016
201627. Perceptions of Secondary School Teachers on Cricital Thinking Curriculum studies in Teacher Education
ERDAMAR G., ALPAN G.
The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction., 26 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. General Knowledge Courses in Teacher Training Wiews of Faculty Staff and Students Gazi Education Faculty
ALPAN G., ERDAMAR G.
Curriculum studies in Teacher Education. The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören ve Pedagojik Formasyon Alan Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stratejilerinin Karşılaştırılması
DUMAN S. N., ERDAMAR G.
XVIII CONGRESS AMSE- AMCE- WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201630. Cinsiyetin Bilgisayar Destekli Öğretime İlişkin Tutumlar Üzerine Etkisi
ÇAM Ş. S., YARAR G., TORAMAN Ç., ERDAMAR G.
VIII.İnternational congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Öğretmenlere Yönelik Olarak Gerçekleştirilen Hizmet İçi Eğitim Programlarının Etkililiğine Yönelik Bir Değerlendirme
DUMAN S. N., ERDAMAR G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul Kültür Üniversitesi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.161-162, (Özet Bildiri)
2016
201632. Öğretim Elemanlarının Pedagojik Formasyon Programına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
TENGİLİMOĞLU Ö., ERDAMAR G.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul Kültür Üniversitesi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.156-157, (Özet Bildiri)
2015
201533. Professional Teaching Knowledge Lessons in Teacher Training Comments of Faculty and Students Gazi Education Faculty Case
ALPAN G., ERDAMAR G.
The 3rd International Congress on Curriculum andInstruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201534. A Longitudinal Study into the Development of Epistemological Beliefs and Problem Solving Skills of Student Teachers
ERDAMAR G., ALPAN G.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201535. The Effect of Gender on the Preservice Teachers Attitudes towards Teaching as a Profession A Meta Analysis
Türk N., ERDAMAR G., AYTAÇ T., ARSEVEN Z.
International Congress on Education for he Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2013
201336. Investigation of work-family, family-work conflict of the teachers
ERDAMAR G., DEMİREL H.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4919-4924, (Tam Metin Bildiri)
2002
200237. Okulöncesi Öğretmenlerinin Çocuklara Gösterdikleri Davranış Farklılıkları ve Bu Farklılıklardan Çocukların Etkilenme Durumu
TEZEL ŞAHİN F., Öztürk B., Gürcü K.
Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu, Ankara, 2002, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Erken Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu: Örnek Etkinlik
AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, , Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.57-72, 2024
2024
20242. Erken Matematik Becerilerinin Desteklenmesinde Ailenin Rolü
AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.
Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, AYDOĞAN YASEMİN, Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024
2024
20243. Erken matematik eğitiminde teknoloji entegrasyonu
Aydoğan Y., Özyürek A., Kılıç Çakmak E., Koç G., Mumcu T., Ergel A., et al.
Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler - 2024, Harun Şahin,Bilal,Barış Alkan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.57-72, 2024
2024
20244. Erken matematik becerilerinin desteklenmesinde ailenin rolü
AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.
Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, , Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024
2024
20245. Okul öncesi eğitim kurumlarında erken matematik becerilerinin desteklenmesi (Bölüm IV)
AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.
Erken Çocuklukta Oyun ve Öğrenme: Erken Çocukluk Eğitiminin Temelleri, Balcı Murat, Editör, Bidge, ss.64-83, 2024
2024
20246. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Erken Matematik Becerilerinin Desteklenmesi
AYDOĞAN Y., ÖZYÜREK A., KILIÇ ÇAKMAK E., KOÇ G., MUMCU T., ERGEL A., et al.
Erken Çocuklukta Oyun ve Öğrenme: Erken Çocukluk Eğitiminin Temelleri, , Editör, Bidge, ss.64-83, 2024
2023
20237. Program Geliştirmede Yeniden Kavramsallaştırma
Erdamar G.
Çağdaş Gelişmeler Işığında Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral Güven,Serkan Aslan, Editör, Pegem, Ankara, ss.601-630, 2023
2022
20228. A Content Analysis of the Studies Conducted in Turkey and Abroad on Flipped Classroom Implementations
Akıncı B., Erdamar G.
Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Context, Fatma Bıkmaz,Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.345-376, 2022
2022
20229. Girişimciliğin Pedagojisi ve Geliştirilmesi
ERDAMAR G., GÖRKAŞ KAYABAŞI B.
Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Yaman, Süleyman ve Çelik, Harun, Editör, PegemA, Ankara, ss.39-68, 2022
2021
202110. Çocukluk Dönemi Eğitim Programları
ERDAMAR G.
21. Yüzyılda Çocuk ve Eğitim, Takıl, Nazife Burcu ve Sönmez, Emre, Editör, PegemA, Ankara, ss.13-33, 2021
2019
201911. Eğitim Psikolojisi
Erdamar G., Ünver G., Güngör Aytar F. A., Köksal Akyol A.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
201912. Beslenme Eğitimi Programı Geliştirme ve Değerlendirme
AKDEVELİOĞLU Y., ERDAMAR G.
Beslenme Eğitimi, Nevin Şanler, Yasemin Akdevelioğlu, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.84-112, 2019
2019
201913. Türkiye’de Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları
ERDAMAR G., ALPAN G.
Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Hasan Hüseyin Şahan, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.134-171, 2019
2018
201814. Vocational Preferences Of Teacher Candidates Who Got Training For Pedagogical Formation Certificate
Saraçoğlu G. K., Erdamar G., Alpan G., Demirkan Ö., Yazçayır N.
Recent Researches in Education, Recep Efe,Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambride Scholars Publishing, Cambridge, ss.484-497, 2018
2016
201615. Gender Differences in Teachers and Student Teachers’ Self-Efficacy Beliefs: A Meta-Analysis
ÇELİK Ö. C., ERDAMAR G., toraman ç.
Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jażdżewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.587-603, 2016
2015
201517. Yaşam Boyu Öğrenme
Erdamar G.
Eğitimde Yeni Yönelimler, Özcan Demirel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.219-237, 2015
2014
201418. The Relationship Between Family Structure and Family Ties According to Generations
Demirel H., Erdamar G.
Interdisciplinary Pespectives on Social Sciences , Georgeta Rata,Hasan Aslan,Patricia-Luciana Runcan,Ali Akdemir, Editör, Cambridge Scientific Abstracts (CSA) , Newcastle Upon Tyne, ss.251-260, 2014
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Digitalization in Entrepreneurship:Preparing Youth Workers for the Future With Artificial Intelligence
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Yüreğilli Göksu D. (Yürütücü), Gelişli Y., Uzel N., Demirtürk S., Yıldırım S., Arslan B. Z., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024Lisansüstü Eğitimde Yaratıcı Düşünme
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Karataş S. (Yürütücü), Köksal M. S., Aktamış H., Uysal B., Özcan S., Keleşoğlu S., et al.
2021 - 2024
2021 - 2024DEMENTIACARE
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Demirel H. (Yürütücü), Erdamar G., Canbolat Ö.
2019 - 2020
2019 - 2020Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi (PIKTES) Yaz Dönemi Erken Çocukluk Eğitiminin Değerlendirilmesi
Diğer Uluslararası Fon Programları
Akbaba Altun S., Sezgin F., ERDAMAR G.
2017 - 2020
2017 - 2020GÖRSEL VE İŞİTSEL SANATLAR EĞİTİMİ ETKİLEŞİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI DÜŞÜNME, GÖRSEL VE MÜZİKSEL ALGI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KOÇ G. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017İSRAFIN BOYUTLARININ İNCELENMESİ PROJESİ
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Erdamar G.
2013 - 2015
2013 - 2015
Guidance an Auditing to Improve the Quality of Vocational Education in Field of Early Childhood Okulöncesi Eğitim Alanında Mesleki Eğitim Kalitesinin Artırılması İçin Rehberlik ve Denetim
AB Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Şahin F., Cemaloğlu N., Erdamar G., Özdemir N.
2010 - 2013
2010 - 2013Öğretmenlerin İş ve Yaşam Tatmin Düzeyleri ile İşte ve Ailede Yaşadıkları Çatışmaların Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Demirel H., Erdamar G. (Yürütücü)
2005 - 2005
2005 - 2005AB Leonardo da Vinci A Tipi Hareketlilik Yerleştirme Projesi
AB Destekli Diğer Projeler
Erdamar G.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorTürk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editör
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorÖğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (EPDAD-EFAK)
Başkan Yardımcısı
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2022
Ekim 2022ICCI-EPOK 2022 X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Erdamar G., Kocabatmaz H., Alpan G., Saraçoğlu G. K., Demirkan Ö., ÜNAL ÇALIŞKAN M.
Ankara, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
26 Ekim 2022 - 28 Ekim 2022
26 Ekim 2022 - 28 Ekim 2022X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Panelist
Ankara-Türkiye
27 Ekim 2021 - 29 Ekim 2021
27 Ekim 2021 - 29 Ekim 2021Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Panelist
Antalya-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Ekim 2023
Ekim 2023Üniversitelerde Kalite Güvence Sistemi Çalıştayı
Çalıştay
Karadeniz Teknik Üniversitesi-Türkiye
Nisan 2023
Nisan 2023Öğrenme Kazanımları ve Ölçülmesi
Seminer
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi-Türkiye
Mart 2023
Mart 2023Eğitim Fakültelerinde Kalite ve Akreditasyon
Seminer
Düzce Üniversitesi-Türkiye
Haziran 2022
Haziran 2022Duygusal Zeka Yönetimi
Seminer
Gazi Üniversitesi-Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021